Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa it (informatyka) zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku

Pełna nazwa
MAZOWIECKA UCZELNIA PUBLICZNA W PŁOCKU
Adres rejestrowy
pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2 09-402 Płock
NIP
7742472620
REGON
61103840300000
Forma prawna
jednostka prawna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Praca Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku - oferty archiwalne

  • Samodzielny referent administracyjny

    Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
      1. Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań w zakresie prawa zamówień publicznych.
      2. Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie prawa zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.
      3. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.
      4. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego.
      5. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
      6. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.
      7. Sporządzanie dokumentacji w tym projektów umów oraz specyfikacji warunków zamówienia.
      8. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie realizacji postępowań.
      9. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku.
      10. Administrowanie rejestrami prowadzonymi w Dziale.
      11. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami i zawieranymi umowami.
      12. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do archiwum.
      13. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto.
      14. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.
      15. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień których wartość nie przekracza 130 000 zł netto.
      16. Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.
      17. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
      18. Opracowywanie i uaktualnienie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.
      19. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
      20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: Niezbędne wymagania: 1) Wykształcenie wyższe. 2) Wymagana specjalność nie dotyczy. 3) Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na stanowisku dotyczącym stosowania zamówień publicznych. - dodatkowe: - Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, zdolności organizacyjne i zarządcze.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent ekonomiczny

    Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
      1. Prowadzenie ewidencji księgowej w programie Symfonia Finanse i Księgowość.
      2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.
      3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie jej do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.
      4. Sporządzenie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań uczelni RB-Z, RB-N.
      5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.
      6. Sporządzenie deklaracji podatkowych i rozliczanie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja PPK).
      7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.
      8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań uczelni.
      9. Rozliczanie delegacji służbowych.
      10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych uczelni.
      11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.
      12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.
      13. Prowadzenie obsługi kasowej uczelni polegającej na:
      a) pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków,
      b) wypłaty gotówki z banku do kasy Uczelni,
      c) sporządzaniu raportów kasowych,
      d) wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),
      e) przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,
      f) wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,
      g) uzgadnianiu stanu kasy,
      h) wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.
      14. Sporządzenie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących:
      a) zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,
      b) generowaniu stypendiów dla studentów do wypłaty z programu Bazus do banku BGK,
      c) regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.
      15. Generowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów z programu Bazus.
      16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.
      17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.
      18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.
      19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii cieplnej, elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.
      20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.
      21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w Uczelni.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: Niezbędne wymagania: 1) Wykształcenie wyższe, policealne z doświadczeniem pracy w księgowości min. 3 lata. 2) Wymagana specjalność ekonomiczne (rachunkowość, finanse lub pokrewne). 3) Obowiązkowe uprawnienia: - brak. 4) Doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Umiejętności zawodowe: Obsługa komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu komputerowego Symfonia Finanse i Księgowość. dodatkowe: Obsługa programu Excel w stopniu średniozaawansowanym.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent ekonomiczny

    Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
      1. Prowadzenie ewidencji księgowej w programie Symfonia Finanse i Księgowość.
      2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.
      3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie jej do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.
      4. Sporządzenie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań uczelni RB-Z, RB-N.
      5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.
      6. Sporządzenie deklaracji podatkowych i rozliczanie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja PPK).
      7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.
      8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań uczelni.
      9. Rozliczanie delegacji służbowych.
      10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych uczelni.
      11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.
      12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.
      13. Prowadzenie obsługi kasowej uczelni polegającej na:
      a) pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków,
      b) wypłaty gotówki z banku do kasy Uczelni,
      c) sporządzaniu raportów kasowych,
      d) wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),
      e) przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,
      f) wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,
      g) uzgadnianiu stanu kasy,
      h) wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.
      14. Sporządzenie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących:
      a) zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,
      b) generowaniu stypendiów dla studentów do wypłaty z programu Bazus do banku BGK,
      c) regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.
      15. Generowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów z programu Bazus.
      16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.
      17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.
      18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.
      19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii cieplnej, elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.
      20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.
      21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w Uczelni.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: Niezbędne wymagania: 1) Wykształcenie wyższe, policealne z doświadczeniem pracy w księgowości min. 3 lata. 2) Wymagana specjalność ekonomiczne (rachunkowość, finanse lub pokrewne). 3) Obowiązkowe uprawnienia: - brak. 4) Doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Umiejętności zawodowe: Obsługa komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu komputerowego Symfonia Finanse i Księgowość. dodatkowe: Obsługa programu Excel w stopniu średniozaawansowanym.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Płocku