Abakus Sp. z o.o.

Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Abakus Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia hr / kadry

Oferty pracy Abakus Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Abakus Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Abakus Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Abakus Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik działu kadr i płac

    Abakus Sp. z o.o.
    • Bytom
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, zleceniodawców w zakresie umów o pracę oraz umów cywilno - prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), sporządzeniem dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczeniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON, współpraca z pozostałymi działami firmy

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, wykształcenie: wyższe, preferowane ekonomia, rachunkowość i finanse, administracja, zarządzanie, uzupełnione specjalistycznymi kursami i szkoleniami, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość programu InsERT.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Praca w godzinach od 07.00 - 15.00
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik działu księgowości

    Abakus Sp. z o.o.
    • Bytom
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      prowadzenie ksiąg rachunkowych, zbieranie i analizowanie faktur firmy oraz wszelkich dokumentów związanych z jej działalnością, wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych oraz informacji podatkowych firmy, przygotowywanie analizy finansowej przedsiębiorstwa, przygotowywanie wszelkich bilansów finansowych, rozliczanie Vat-u, księgowanie faktur VAT, prowadzenie ewidencji przychodów oraz kosztów podatkowych, przygotowywanie PIT-u tzn. rocznych rozliczeń finansowych zarówno całego przedsiębiorstwa

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: wykształcenie: preferowane wyższe ekonomia, rachunkowość i finanse uzupełnione specjalistycznymi kursami i szkoleniami, mile widziana znajomość programu InsERT, wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Praca w godzinach: 07.00 - 15.00
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Piekarach Śląskich