Pracodawca - Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

Oferty pracy Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

Kurier/ Magazynier
Kurier   |  umowa o pracę
Zakres obowiązków

Twoje codzienne zadania to m.in.:

  • terminowe dostarczanie/odbieranie zamówień Klienta (pudła, nośniki magnetyczne, worki z dokumentami do zniszczenia) oraz przekazanie ich do składowania w magazynach  IM
  • rozładunek i załadunek samochodów w magazynie
  • przygotowanie magazynowe realizowanych zamówień dostawy/odbioru zgodnie z wewnętrzną polityką bezpieczeństwa
  • prowadzenie ewidencji dostarczonych/odebranych pudeł/nośników
  • kontrola wyglądu i funkcjonalności oddanego Ci do użytku samochodu firmowego
Wymagania

Dołącz do nas jeśli:

  • nie brakuje Ci chęci do pracy
  • posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B
  • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę
  • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta
  • posiadasz uprawnienia na wózki widłowe (nie posiadasz uprawnień na wózki widłowe- żaden problem. Przeszkolimy Cię.)
Prace biurowe Radom
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa zlecenie
Radom
Szczegóły
Zakres obowiązków

Zakres czynności to m.in.:

  • przygotowanie dokumentów do skanowania
  • segregowanie dokumentów
  • skanowanie dokumentów
  • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
  • wprowadzanie danych do systemu
Wymagania

Aplikuj jeśli:

  • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
  • nie brakuje Ci chęci do pracy
  • sumiennie i skrupulatnie realizujesz powierzone zadania i obowiązki
  • cechuje Cię odpowiedzialność, punktualność, samodzielność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy
  • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i pracę w grupie
  • znasz pakiet MS Office, w szczególności MS Excel
HR Administration Specialist
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Key Accountabilities:

  • responsibility for keeping, recording and archiving all employee documentation in line with legal requirements and as per company processes set-up
  • supporting local HR processes (e.g. local recognition program, service awards) in terms of documents preparation and communication with employees
  • managing HR benefits administration and supporting employees in solving their queries related to benefits
  • supporting the preparation of necessary documentation for internal and external audits and for any authorities
  • ongoing cooperation with payroll provider in terms of on time and complete data and documents exchange
  • supporting HR function in delivering data for necessary and required statutory and business reporting
  • supporting HR in coordinating the HR invoices and in close cooperation with Finance
  • coordination of the process of internal global compliance trainings for all employees
  • close cooperation with all HR team members to ensure end-to-end efficient process delivery
Wymagania

Knowledge/Skills/Experience:

  • at least 2 years proven work experience as an HR Administrator, HR Administrative Assistant or relevant role
  • good understanding of local labour law
  • feeling comfortable to learn new HR systems & tools (knowledge of Workday will be an additional asset)
  • excellent organizational skills, with an ability to prioritize own work
  • ability to work in matrix organisation and with high level of interaction with regional HR team
  • team player, easily adapting to changing circumstances
  • very good communication and interpersonal skills
  • reliable and self-driven, customer focused, delivering high quality results
  • good and communicative English level
Account Support Specialist_v2
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania to m.in.:

  • Przygotowywanie ofert i umów handlowych we współpracy z Działem Sprzedaży
  • Wspieranie zespołu sprzedażowego w obsłudze kluczowych klientów firmy
  • Wsparcie przy realizacji projektów sprzedażowych na wskazanym portfolio klientów
  • Wsparcie w zarządzaniu powierzonym portfelem klientów w zakresie bieżącej współpracy
  • Utrzymanie i aktualizacja bazy umów handlowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu umów oraz aneksów
  • Wsparcie w realizacji projektów wewnętrznych firmy
  • Wsparcie przy aktywnym poszukiwaniu nowych możliwości i szans sprzedażowych na rynku
  • Obsługa procesu raportowania
Wymagania

Zaaplikuj do nas jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Profesjonalna obsługa klienta nie jest Ci obca
  • Posiadasz doświadczenie w dosprzedaży usług (mile widziane)
  • Komunikatywnie porozumiewasz się w języku angielskim w mowie i piśmie (poziom B2)
  • Posiadasz doświadczenie w podobnym obszarze biznesowym (mile widziane)
  • Potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy, oraz ustalać priorytety podczas wykonywania zadań służbowych
  • Posiadasz wysokie kompetencje społeczne
  • Odznaczasz się umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością i samodzielnością w codziennej pracy
Asystent/Asystentka działu HR
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Kontakt z ludźmi, Licencja KNF, prawo jazdy kat B
  • Sumienność
HR Administration Specialist
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Komunikatywność
  • znajomość prawa pracy
  • organizacja czasu pracy
Pracownik niszczarnii
Pracownik fizyczny   |  umowa o pracę
Reguły
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Punktualność
  • Sumienność
  • Chęć do pracy
  • Skrupulatność i dokładność w działaniu
Prace biurowe Radom
Pracownik biurowy   |  umowa zlecenie
Radom
Szczegóły
Zakres obowiązków

Zakres czynności to m.in.:

  • przygotowanie dokumentów do skanowania
  • segregowanie dokumentów
  • skanowanie dokumentów
  • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
  • wprowadzanie danych do systemu
Wymagania

Aplikuj jeśli:

  • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
  • nie brakuje Ci chęci do pracy
  • sumiennie i skrupulatnie realizujesz powierzone zadania i obowiązki
  • cechuje Cię odpowiedzialność, punktualność, samodzielność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy
  • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i pracę w grupie
  • znasz pakiet MS Office, w szczególności MS Excel
Inside Sales Executive
Przedstawiciel handlowy   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania to m.in. :

  • planowanie zdalnych spotkań z klientami, identyfikowanie ich wymagań oraz mapowanie rozwiązań dla nich
  • odbieranie telefonicznych połączeń przychodzących, zapytań internetowych od nowych i przypisanych Ci klientów
  • utrzymywanie stałego kontaktu z klientami zgodnie z zaplanowanymi standardami
  • współpracę z naszymi wewnętrznymi działami: obsługą klienta, operacjami i wewnętrznym zespołem sprzedaży, aby zapewnić pozytywne wrażenia klientów
  • analizowanie informacji zwrotnych od klientów oraz dostępnych danych analitycznych w celu poprawy sprzedaży oraz wydajności
  • działania sprzedażowe oparte na strategii firmy
  • badanie trendów rynkowych i oczekiwań klientów
Wymagania

Dołącz do nas jeśli:

  • cechuje Cię: analityczne myślenie, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
  • posiadasz chęć ciągłego pogłębiania wiedzy na temat trendów branżowych oraz potencjalnych możliwości biznesowych
  • masz silną motywację do osiągnięcia wyznaczonych celów
  • jesteś zorientowany na potrzeby klienta
  • potrafisz aktywnie słuchać i zadawać efektywne pytania
  • potrafisz zarządzać swoim czasem pracy adekwatnie do spodziewanych wyników
  • rozumiesz i znasz kluczowe trendy branży archiwistycznej
  • Posiadasz 2-4 letnie doświadczenie w sprzedaży opartej na modelu B2B i możesz pochwalić się pierwszymi sukcesami sprzedażowymi
  • znasz program CRM ( znajomość innych narzędzi do zarządzania sprzedażą będą dodatkowym atutem)
  • bez trudu komunikujesz się w języku angielskim
HR Administration Specialist
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Key Accountabilities:

  • responsibility for keeping, recording and archiving all employee documentation in line with legal requirements and as per company processes set-up
  • supporting local HR processes (e.g. local recognition program, service awards) in terms of documents preparation and communication with employees
  • managing HR benefits administration and supporting employees in solving their queries related to benefits
  • supporting the preparation of necessary documentation for internal and external audits and for any authorities
  • ongoing cooperation with payroll provider in terms of on time and complete data and documents exchange
  • supporting HR function in delivering data for necessary and required statutory and business reporting
  • supporting HR in coordinating the HR invoices and in close cooperation with Finance
  • coordination of the process of internal global compliance trainings for all employees
  • close cooperation with all HR team members to ensure end-to-end efficient process delivery
Wymagania

Knowledge/Skills/Experience:

  • at least 2 years proven work experience as an HR Administrator, HR Administrative Assistant or relevant role
  • good understanding of local labour law
  • feeling comfortable to learn new HR systems & tools (knowledge of Workday will be an additional asset)
  • excellent organizational skills, with an ability to prioritize own work
  • ability to work in matrix organisation and with high level of interaction with regional HR team
  • team player, easily adapting to changing circumstances
  • very good communication and interpersonal skills
  • reliable and self-driven, customer focused, delivering high quality results
  • good and communicative English level
Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
05-820 Piastów
Regulska 2