Pracodawca - Action S.A. w restrukturyzacji

Action S.A. w restrukturyzacji

Oferty pracy Action S.A. w restrukturyzacji

Action S.A. w restrukturyzacji

Key Account Manager (Specjalne Projekty Marketingowe)

Action S.A. w restrukturyzacji
Action S.A. w restrukturyzacji
Handlowiec-Doradca umowa o pracę
Twój zakres obowiązków:Pozyskiwanie Klientów (domy mediowe, agencje marketingowe/eventowe, klienci bezpośredni) do projektów specjalnych o charakterze marketingowym związanych z gamingiem/e-sportem/ITBudowanie oraz ...
Zamienie
12-10-2021
Action S.A. w restrukturyzacji

Redaktor - dziennikarz technologiczny

Action S.A. w restrukturyzacji
Action S.A. w restrukturyzacji
Redaktor umowa o pracę
Idealny kandydat powinien:Doskonale orientować się w tematach związanych z najnowszymi technologiamiPotrafić przeprowadzić profesjonalne testy różnorodnych urządzeń i sprzętu elektronicznego by ...
Zamienie
12-10-2021
Action S.A. w restrukturyzacji

Prawnik

Action S.A. w restrukturyzacji
Action S.A. w restrukturyzacji
Prawnik umowa o pracę
Główne zadania:Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, dokumentów organów Spółki i innych dokumentów prawno-organizacyjnych, Współpraca przy obsłudze posiedzeń organów Spółki,Uczestniczenie w identyfikowaniu ...
Zamienie
12-10-2021

Archiwalne ogłoszenia

Specjalista ds. marketingu online
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Podstawy e-marketingu
Product manager
Product manager   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Samodzielne zarządzanie i rozwój podległych kategorii
  • Wyszukiwanie nowych produktów do oferty na podstawie analizy rynku i konkurencji
  • Wdrażanie nowych produktów na rynek
  • Tworzenie polityki produktowej, w tym koncepcji biznesowej
  • Zarządzanie ceną, budowanie strategii cenowej podległych kategorii, zarządzanie marżowością produktów
  • Wspieranie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności produktów/marki
  • Opracowanie strategii zakupów, analiza rynku dostawców
  • Współpraca z dostawcami w zakresie ustaleń produktowych, kontroli dostaw oraz warunków cenowych, prowadzenie negocjacji z dostawcami
  • Przeprowadzanie analiz opłacalności sprzedaży produktów
  • Planowanie i koordynacja działań sprzedażowo-marketingowych
  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników
Wymagania
  • Min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT
  • Mile widziana znajomość produktów z kategorii komputery -peryferia
  • Dobra znajomość narzędzi marketingu
  • Znajomość zagadnień dystrybucji i logistyki
  • Silna orientacja na osiąganie wyników i realizację celu
  • Dobra znajomość pakietu MsOffice, a przede wszystkim Excel (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (warunek konieczny)
Młodszy specjalista ds. Kontroli Kredytów i Należności
Specjalista ds. finansów   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • monitoring i kontrola należności
  • kontrola wykorzystywania kredytów kupieckich
  • sprawdzanie salda klienta, wpłat na rachunku bankowym
  • akceptacja i weryfikacja zamówień pod kątem kredytu kupieckiego i płatności
  • monitorowanie terminowości spłat należności, inicjowanie działań windykacyjnych
  • współpraca z instytucjami finansowymi - banki, firmy ubezpieczeniowe
  • sporządzanie bieżących raportów i analiz należności oraz zarządzanie bazą danych klientów kredytowych
  • Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie)
  • mile widziana znajomość drugiego języka
  • znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza MS Excel)
  • dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, sumienność i dokładność
Fotograf
Fotograf   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków

Jeśli na co dzień zajmujesz się:

  • Wykonywaniem różnego typu fotografii (produktowych, portretowych, reklamowych i in.)
  • Obróbką graficzną zdjęć oraz dbasz o ich jakość i wygląd
  • Tworzysz zdjęcia dla działu e-commerce lub z nimi współpracujesz
  • Stałą komunikacją z pracownikami innych działów oraz przygotowywaniem zdjęć w oparciu o ich wytyczne
  • Tworzysz dokumentację fotograficzną

To szukamy właśnie Ciebie!

Wymagania

A do tego posiadasz:

  • Minimum np. 3 letnie doświadczenie w fotografii różnej
  • Umiejętności samodzielnej pracy ze studyjnym sprzętem fotograficznym oraz oświetleniowym
  • Umiejętności profesjonalnej edycji zdjęć
  • Biegłą znajomość programów takich jak: Adobe Photoshop,
  • Dobrą organizację pracy własnej, pozwalającą na jednoczesne zarządzanie kilkoma projektami i dotrzymywanie ustalonych terminów
  • Dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole

To u Nas jest Twoje miejsce!

Specjalista ds. logistyczno-celnych
Logistyk   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje obowiązki:

  • Organizacja transportów drogowych w imporcie i eksporcie
  • Organizacja transportów morskich, kolejowych i  lotniczych z Dalekiego Wschodu.
  • Kontakty z urzędami celnymi, agencjami celnymi, współpraca z bankami i firmami ubezpieczeniowymi obsługującymi procesy logistyczne
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w eksporcie i imporcie
  • Sporządzanie deklaracji INTRASTAT
  • Prowadzenie i kontrola rozliczeń, rejestrów, dokumentacji celno-podatkowych i ubezpieczeniowych
Wymagania

Nasze wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z agencjami celnymi
  • Praktyczna znajomość przepisów prawnych związanych z eksportem i importem
  • Praktyczna znajomość odpraw celnych importowanych towarów w procedurze uproszczonej
  • Praktyczna znajomość przepisów celnych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność oraz orientacja na realizację celu
  • Dobra organizacja czasu
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Specjalista ds. Sprzedaży
Handlowiec-Doradca   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • Nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi,
  • Sprzedaż produktów z szeroko rozwiniętego portfolio firmy,
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Sporządzanie raportów;
Wymagania

Nasze wymagania:

 

  • Doświadczenie sprzedażowe w B2B w branży ZOO,
  • Umiejętności swobodnego prowadzenia komunikacji e-mailowej oraz telefonicznej,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Nastawienie na osiąganie celów,
  • Wyróżnia Cię optymizm i cierpliwość;
Młodszy Sp. ds. reklamacji
Serwisant   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • Przyjmowanie przesyłek kurierskich oraz zwrotów od klientów,
  • Dokładna weryfikacja towaru po przyjęciu do działu reklamacji,
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (również wewnętrznymi),
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych,
  • Wystawianie dokumentów magazynowych i innych dokumentów tworzonych w aplikacji do obsługi reklamacji,
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (również wewnętrznymi),
  • Terminowe przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu na podstawie obowiązujących dokumentów magazynowych i reklamacyjnych;
Wymagania

Nasze wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem,
  • Praktyczna znajomość MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Sumienność i rzetelność,
  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów i pozytywne nastawienie do klienta;
Junior Product Manager
Product manager   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje główne zadanie to zarządzanie i koordynacja ofert kanałów sprzedażowych komputerów ACTINA

  • Zbieranie, analiza i opis wymagań dla potrzeb biznesowych,
  • Nadzór nad realizacją zleconych projektów,
  • Koordynację prac i zadań w procesie wdrażania produktów na rynek,
  • Odpowiedzialność za proces dostarczania produktów i ofert klientowi,
Wymagania
  • Znajomość zagadnień z branży IT w tym głownie komputerów stacjonarnych,
  • Samodzielność w działaniu, pomysłowość i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Bardzo dobra znajomość programów Microsoft Office,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Mile widziane zainteresowania e-sportem i świtem gier,
Specjalista ds. Kontroli Kredytów i należności
Specjalista ds. finansów   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków

Do Twoich zadań będzie należało:

  • monitoring i kontrola należności,
  • kontrola wykorzystywania kredytów kupieckich, zarządzanie blokadami kredytów,
  • monitorowanie terminowości spłat należności, inicjowanie działań windykacyjnych,
  • obsługa polisy ubezpieczenia należności w zakresie windykacji i wypłaty odszkodowań,
  • stała współpraca z działami operacyjnymi w firmie,
  • współpraca z instytucjami finansowymi - banki, firmy ubezpieczeniowe,
  • sporządzanie bieżących raportów i analiz należności oraz zarządzanie bazą danych klientów kredytowych;
Wymagania

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne,
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie),
  • biegła obsługa komputera,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • odporność na stres,
  • umiejętności negocjacyjnych;
Product manager
Product manager   |  umowa o pracę
Zamienie
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Samodzielne zarządzanie i rozwój podległych kategorii IT/RTV/AGD/GSM
  • Wyszukiwanie nowych produktów do oferty na podstawie analizy rynku i konkurencji
  • Wdrażanie nowych produktów na rynek
  • Tworzenie polityki produktowej, w tym koncepcji biznesowej
  • Zarządzanie ceną, budowanie strategii cenowej podległych kategorii, zarządzanie marżowością produktów
  • Wspieranie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności produktów/marki
  • Opracowanie strategii zakupów, analiza rynku dostawców
  • Współpraca z dostawcami w zakresie ustaleń produktowych, kontroli dostaw oraz warunków cenowych, prowadzenie negocjacji z dostawcami
  • Przeprowadzanie analiz opłacalności sprzedaży produktów
  • Planowanie i koordynacja działań sprzedażowo-marketingowych
  • Pomoc techniczna dla klientów
  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników
Wymagania
  • Min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT
  • Mile widziana znajomość produktów z kategorii komponentów PC
  • Dobra znajomość narzędzi marketingu
  • Znajomość zagadnień dystrybucji i logistyki
  • Silna orientacja na osiąganie wyników i realizację celu
  • Dobra znajomość pakietu MsOffice, a przede wszystkim Excel (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (warunek konieczny)
Action S.A. w restrukturyzacji
05-500 Piaseczno
Dawidowska 10

Pracodawcy z miasta Piaseczno