Czy to Twoja firma?

Starostwo Powiatowe w Piasecznie praca

Piaseczno
Starostwo Powiatowe w Piasecznie najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna obsługa klienta / call center medycyna / farmacja / zdrowie

Oferty pracy Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Starostwo Powiatowe w Piasecznie poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Gliwice

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Starostwo Powiatowe w Piasecznie - oferty archiwalne

  • Robotnik gospodarczy/konserwator

    Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    • Piaseczno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Praca fizyczna przy remontach dróg, konserwacja poboczy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 800 do 4 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Asystent osoby niepełnosprawnej

    Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    • Piaseczno
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      - wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej i czynnościach pielęgnacyjnych,
      - wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych (w przypadku samodzielnego zamieszkiwania),
      - wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania,
      - wsparcie w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem

      Wymagania

      • Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
      • Uprawnienia: niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych
      • Inne wymagania: Staż pracy: W przypadku osób nie posiadających wyżej wymienionych kwalifikacji wymaganym jest co najmniej 6-miesięczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu. dodatkowe: - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - znajomość treści PROGRAMU ,,ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ edycja 2022, - posiadanie nieposzlakowanej opinii, - brak przeciwskazań fizycznych i zdrowotnych do wykonywania pracy asystenta

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 30 do 40 PLN
      • Opis wynagrodzenia: max. 40 zł brutto z kosztami pracodawcami
  • Specjalista administracji publicznej

    Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    • Piaseczno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1) planowanie i przygotowywanie inwestycji do realizacji
      2) kontrola i nadzór inwestycji, także pod względem rzeczowo-finansowym
      3) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przewidzianych w budżecie
      4) zlecanie, nadzór i odbiór dokumentacji technicznych inwestycji
      5) przygotywanie i realizacja postępowań o udzialanie zamówień publicznych
      6) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej
      7) udział w dokonywaniu odbiorów technicznych
      8) redagowanie pism, umów, wniosków i innej korespondencji wydziałowej

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: doświadczenie w pracy przy realizacji inwestycji drogowych

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 4 000 - 5 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik działu drogownictwa

    Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    • Piaseczno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1) przygotowanie, realizacja oraz rozliczenie inwestycji i zadań remontowych związanych z drogami powiatowymi,
      2) zlecenie i nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznych,
      3) udział w czynnościach związanych z procedurą zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, weryfikacja ofert oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia,
      4) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przewidzianych w budżecie,
      5) kontrola bieżąca stanu dróg powiatowych, w tym organizacja i kontrola zimowego utrzymania dróg,
      6) przygotowywanie umów z wykonawcami,
      7) wydawanie w imieniu zarządcy drogi decyzji w oparciu o ustawę z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (w tym na lokalizację lub przebudowę zjazdów, lokalizację w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń nie związanych z potrzebami zarządzania drogami itp).,
      8) opiniowanie projektów budowlanych,
      9) sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie dróg.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: prawo jazdy kat. B, obsługa komputera
      • Inne wymagania: doświadczenie w pracy przy realizacji inwestycji drogowych w wykonawstwie lub administracji publicznej

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 7 000 - 8 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pomoc administracyjna

    Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    • Piaseczno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - obsługa klienta w zakresie zadań Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
      - proste prace biurowe

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, kierunek: geodezja
      • Uprawnienia: obsługa komputera
      • Inne wymagania: praca na komputerze Microsoft Office

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Powiatowy asystent osobisty

    Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    • Piaseczno
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      - pomoc w codziennych czynnościach domowych,
      - wspieranie aktywności fizycznej i poprawie kondycji,
      - organizacja opieki domowej,
      - pomoc przy wyjściu do lekarza i na rehabilitację,
      - pomoc w zrobieniu zakupów oraz w załatwianiui spraw urzędowych

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 32 PLN

Pracodawcy w Piasecznie