Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - Tobea Sp. z o.o.

Tobea jest brakującym ogniwem dla Twojego działu HR, jego wygodnym uzupełnieniem, zwiększającym efektywność działań rekrutacyjnych.

Oferty pracy Tobea Sp. z o.o.

Tobea Sp. z o.o.

Project Manager

Tobea Sp. z o.o.
Tobea Sp. z o.o.
Project Manager umowa o pracę
Jakie będą Twoje obowiązki? planowanie i monitorowanie realizacji wszystkich toczących się projektów, zarządzanie harmonogramami i dbanie o terminową realizację zadań, komunikowanie się na ...
Poznań
16-09-2021
Tobea Sp. z o.o.

Doradca techniczny / Product Manager

Tobea Sp. z o.o.
Tobea Sp. z o.o.
Doradca umowa o pracę
Jakie będą główne zadania Doradcy Technicznego?obsługa obecnych oraz nowych klientów od momentu złożenia zapytania ofertowego do momentu podpisania zlecenia,przygotowanie, weryfikacja ...
Warszawa
16-09-2021
Tobea Sp. z o.o.

Pracownik produkcji - montaż

Tobea Sp. z o.o.
Tobea Sp. z o.o.
Pracownik produkcji umowa o pracę
Najważniejsze zadania na stanowisku:praca na produkcji w zespole montażu,ręczny montaż: klawiatur membranowych i frontów foliowych - sklejanie poszczególnych warstw wyciętych ...
Warszawa
16-09-2021
Tobea Sp. z o.o.

Project & Account Manager

Tobea Sp. z o.o.
Tobea Sp. z o.o.
Trener, szkoleniowiec umowa o pracę
Warszawa
27-08-2021

Archiwalne ogłoszenia

Analityk danych
Analityk finansowy   |  umowa o pracę
Jasło
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoja praca będzie poległa na:

  • Współpracy z kadrą zarządzającą z różnych działów firmy poprzez przygotowywanie raportów, analiz danych i ich interpretacji
  • Analizowaniu danych biznesowych firmy m.in. z obszarów: sprzedaży, finansów, e-commerce, marketingu
  • Tworzeniu raportów dotyczących danych konkurencji, co pozwoli działowi sprzedaży i marketingu dopasować ofertę do potrzeb klientów
  • Zastosowywaniu swojego doświadczenia analitycznego oraz najlepszych praktyk raportowania i prezentacji danych, aby wspierać firmę w rozwoju i osiąganiu celów biznesowych
  • Analizowaniu danych e - commerce przy wykorzystaniu Google Analitycs i innych narzędzi
  • Budowaniu narzędzi do prezentowania danych (Business Intelligence)
  • Współtworzeniu optymalnego systemu raportowania i analizy danych oraz dopasowywaniu sposobu prezentowania danych do aktualnych potrzeb firmy
  • Samodzielności oraz proaktywnemu dostarczaniu rozwiązań dot. analizy danych
Wymagania

Jakie mamy oczekiwania:

  • Masz min.3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku związanym analizą i raportowaniem danych
  • Lubisz pracę z danymi z różnych obszarów biznesowych, tworzenie zestawień, elastyczne podejście do danych i ich wykorzystania
  • Znasz praktycznie pakiet MS Office - w szczególności MS Excel (mile widziana znajomość SQL)
  • Znasz narzędzia Business Intelligence (Tableau / Power BI)
  • Potrafisz tworzyć kreatywnie raporty i analizy dostosowane do potrzeb biznesowych
  • Komunikujesz się w partnerski, otwarty sposób
  • Jesteś ambitny / a i chcesz podnosić swoje kompetencje, także w obszarze analityki e-commerce
Specjalista ds. obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Krępiec
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • dzień u Kawiarza zaczniesz od kubka Twojej ulubionej kawy oraz sprawdzenia zamówień od naszych Klientów,
  • przygotujesz zamówienia do wysyłki i przekażesz je do działu pakowania, będziesz pamiętać o życzeniach specjalnych - wiesz, że w obsłudze Klienta liczą się detale,
  • wystawisz faktury i uzupełnisz informacje w systemie, chcesz, by dane i dokumenty były uporządkowane,
  • będziesz na bieżąco odpisywać na maile i odbierać telefony od Klientów Kawiarza,
  • zadbasz o doświadczenia Klienta po sprzedaży - zadzwonisz, by zapytać jak smakuje kawa, poinformujesz Klientów o specjalnych promocjach, by nie ominęły ich dobre okazje zakupowe,
  • będziesz monitorować stan magazynu i zestawienia sprzedaży, troszcząc się, by nie zabrakło towaru,
  • sprawdzisz czy nie ma problemów z paczkomatami lub reklamacji kurierskich.
Wymagania
  • masz doświadczenie w obsłudze Klienta i chcesz pracować z Klientem Premium, jakość jest dla Ciebie ważną wartością,
  • potrafisz obsługiwać komputer, znasz dobrze pakiet MS Office, nie przeszkadza Ci wielogodzinna praca przy biurku,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi, rozmowy telefoniczne z Klientami nie są dla Ciebie trudnością,
  • cechuje Cię uporządkowanie i dokładność, na koniec dnia chcesz mieć poczucie dobrze wykonanych zadań,
  • masz prawo jazdy kat. B.

    Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy z kawą :)
    • znajomość programów do zarządzania projektami,
    • znajomość Subiekt Makro,
Specjalista ds. obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Krępiec
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • dzień u Kawiarza zaczniesz od kubka Twojej ulubionej kawy oraz sprawdzenia zamówień od naszych Klientów,
  • przygotujesz zamówienia do wysyłki i przekażesz je do działu pakowania, będziesz pamiętać o życzeniach specjalnych - wiesz, że w obsłudze Klienta liczą się detale,
  • wystawisz faktury i uzupełnisz informacje w systemie, chcesz, by dane i dokumenty były uporządkowane,
  • będziesz na bieżąco odpisywać na maile i odbierać telefony od Klientów Kawiarza,
  • zadbasz o doświadczenia Klienta po sprzedaży - zadzwonisz, by zapytać jak smakuje kawa, poinformujesz Klientów o specjalnych promocjach, by nie ominęły ich dobre okazje zakupowe,
  • będziesz monitorować stan magazynu i zestawienia sprzedaży, troszcząc się, by nie zabrakło towaru,
  • sprawdzisz czy nie ma problemów z paczkomatami lub reklamacji kurierskich.
Wymagania
  • masz doświadczenie w obsłudze Klienta i chcesz pracować z Klientem Premium, jakość jest dla Ciebie ważną wartością,
  • potrafisz obsługiwać komputer, znasz dobrze pakiet MS Office, nie przeszkadza Ci wielogodzinna praca przy biurku,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi, rozmowy telefoniczne z Klientami nie są dla Ciebie trudnością,
  • cechuje Cię uporządkowanie i dokładność, na koniec dnia chcesz mieć poczucie dobrze wykonanych zadań,
  • masz prawo jazdy kat. B.

    Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy z kawą :)
    • znajomość programów do zarządzania projektami,
    • znajomość Subiekt Makro,
Badacz UX
Specjalista ds. badań i rozwoju   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • dostarczenie wyników badań będących podstawą do stworzenia nowych projektów edukacyjnych,
  • wypracowywanie najlepszej metodologii badawczej zbierającej potrzeby grupy docelowej,
  • prowadzenie działań badawczych - np. wywiady, ankiety, panele, fokusy,
  • projektowanie procesów badawczych i przeprowadzanie badań jakościowych,
  • przeprowadzanie wywiadów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • przygotowywanie briefów dla zespołu produktowego,
  • prowadzenie wewnętrznych warsztatów w organizacji,
  • wyciąganie wniosków z badań, feedbackowanie.
Wymagania
  • min.3 lata doświadczenia w prowadzeniu dużych projektów badawczych komercyjnych lub dla ngo lub kompetencje w tym zakresie, 
  • znajomość pracy w metodologii Design Thinking w praktyce lub gotowość do rozwoju w tym obszarze,
  • doświadczenie w tworzeniu i przeprowadzaniu wywiadów, łatwość formułowania kreatywnych pytań
  • otwartość i nastawienie na współpracę,
  • samodzielność i duże poczucie odpowiedzialności za swoją pracę,
  • zaangażowanie, inicjatywa, energia,
  • uporządkowanie w pracy oraz umiejętności syntezy wniosków,
  • doświadczenie w prowadzeniu warsztatów.
Manager Zespołu
Manager   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Zespół który czeka na Twoje wsparcie i koordynację:

 

  • opiekuje się grupą Nauczycieli współpracujących z Fundacją,
  • opracowuje program szkoleń dla Nauczycieli,
  • rekrutuje trenerów do prowadzenia szkoleń nauczycielskich,
  • zarządza procesem tworzenia materiałów dydaktycznych dla opiekunów projektów,
  • realizuje zobowiązania wobec partnerów Fundacji.

 

Ty samodzielnie jako manager będziesz:

 

  • koordynować, delegować i rozliczać z wykonania zadań 3 członków Zespołu, 
  • wspierać i dawać motywujący feedback, prowadzić cykliczną ewaluację pracy członków Zespołu,
  • reprezentować Zespół w ramach szkoleń, spotkań zewnętrznych i wewnętrznych,
  • współpracować z Zarządem Fundacji i członkami innych Zespołów, zlecać część zadań wykonawcom na zewnątrz,
  • nadzorować realizację budżetów projektów. 

 

Wymagania
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, 
  • znajomość procesów zarządzania projektami,
  • otwartość i partnerskie podejście do współpracy,
  • umiejętność delegowania zadań,
  • samodzielność i duże poczucie odpowiedzialności,
  • elastyczność i łatwość dostosowania się do zmiany,
  • zaangażowanie i inicjatywę w działaniu,
  • praktyczną znajomość design thinking oraz narzędzi lean,
  • mile widziane będzie doświadczenie w branży edukacyjnej.

 

Office Manager
Manager   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • poznasz jak działa nasz biznes i jego poszczególne procesy, mając szerokie spojrzenie na naszą działalność zaproponujesz nam usprawnienia i uporządkujesz działania,
  • stworzysz i wdrożysz odpowiednie procedury i narzędzia, 
  • będziesz nadzorować prawidłowy obieg dokumentów,
  • będziesz koordynować realizację kampanii marketingowych pozostając w kontakcie z członkami naszego zespołu oraz z agencją marketingową,
  • zadbasz o płynny przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu oraz zewnętrznymi zleceniobiorcami,
  • będziesz monitorować efektywność kampanii,  przekazywać  feedback i zlecać dodatkowe działania w odpowiednim czasie,
  • zarządzisz kalendarzem publikacji treści na naszych kanałach online.
Wymagania
  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • lubisz brać odpowiedzialność za swoją pracę i działać samodzielnie,
  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania projektami i procesami,
  • masz szerokie rozumienie biznesu i procesów, które zachodzą w małej firmie, zaproponujesz nam stworzenie odpowiednich procedur,
  • dobrze znasz MS Excel oraz programy do zarządzania projektami (Nozbe czy Asana),
  • cechuje Cię skrupulatność, dokładność i terminowość.
Product Manager
Product manager   |  umowa o pracę
Jasło
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Rozwój oferty produktów w branży fizjoterapeutycznej według procesu Stage-Gate
  • Obserwacja i analiza trendów rynkowych, technologicznych, monitorowanie branży
  • Przeprowadzenie badań ilościowych, testów zewnętrznych i wewnętrznych, wywiadów online z Klientami
  • Ścisła współpraca z działem zakupów i marketingiem
  • Tworzenie strategii marketingowych dla produktów
  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców
  • Monitoring działań po wprowadzeniu nowych produktów do sprzedaży
Wymagania
  • Znajomość branży: fizjoterapia, rehabilitacja, medyczna lub wellness
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami
  • Sukcesy we wprowadzaniu nowych produktów do portfolio firmy
  • Umiejętność analizy rynku, badania potrzeb klientów
  • Wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość na ludzi
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia oraz zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Rozumienie procesów biznesowych
  • Umiejętności przekazywania wiedzy
  • Inicjatywa, kreatywność, odwaga w formułowaniu wizji
Kierownik działu R&D
Kierownik   |  umowa o pracę
Lublin
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Tworzysz i realizujesz strategię rozwoju technologicznego produktów firmy
  • Jesteś odpowiedzialny za wdrożenie do produkcji ok. 20 nowych produktów rocznie
  • Zarządzasz działem R&D
  • Organizujesz pracę zespołu, koordynujesz i spinasz projekty technologiczne
  • Współpracujesz z obszarem sprzedaży i marketingu
  • Opracowujesz kompletną dokumentację nowych uruchomień
  • Planujesz, organizujesz i rozliczasz pracę działu
  • Rekomendujesz zmiany i modyfikacje w aktualnych produktach
  • Śledzisz trendy rozwoju technicznego, analizujesz szanse i zagrożenia dla rozwoju firmy
  • Tworzysz i rozwijasz bazę wiedzy oraz standardów technicznych firmy, zapewniasz transfer wiedzy technicznej wewnątrz organizacji
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe - preferowane: technologia żywienia, biotechnologia
  • Minimum 2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym i rozwoju produktów z obszaru FMCG
  • Kreatywność, ambicja, inicjatywa i pozytywne motywowanie innych
  • Wysoki poziom umiejętności biochemicznych, technologicznych
  • Umiejętności w zakresie zarządzania projektem rozwojowym w R&D
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • Rozwinięte kompetencje managerskie
Kierownik ds. zakupów
Specjalista ds. Zakupów / Zaopatrzenia   |  umowa o pracę
Jasło
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoja praca będzie polegała na:

  • koordynowaniu oraz wsparciu dwuosobowego zespołu kupców,
  • współpracy i utrzymywaniu relacji z obecnymi dostawcami z Azji,
  • analizowaniu rynku i aktywnym poszukiwaniu nowych dostawców na rynku azjatyckim,
  • negocjowaniu warunków handlowych z dostawcami,
  • koordynacji dostaw zamówionego asortymentu i nadzorze nad terminowością,
  • optymalizacji kosztów w oparciu o łańcuch dostaw i zarządzanie zapasami,
  • rozwoju konkurencyjnej rynkowo oferty w kategoriach: masaż, fizjoterapia, zdrowie.
Wymagania

Jakie mamy oczekiwania:

  • posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie minimum B2,
  • masz doświadczenie współpracy z dostawcami z Azji,
  • masz praktykę w negocjacjach z dostawcami,
  • masz doświadczenie w zakresie analizy danych i zarządzaniu zapasami,
  • bardzo dobrze znasz i na co dzień używasz MS Excel,
  • jesteś samodzielny i dynamiczny w działaniu,
  • umiejętnie poszukujesz nowych rozwiązań.



Business Development Manager
Business Development Manager   |  kontrakt B2B
Łódź
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • długofalowa współpraca z rozwijającą się firmą, o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • kontrakt B2B ze stabilną podstawą oraz jasno określonym wynagrodzeniem prowizyjnym od sprzedaży,
  • praca na pełen etat w biurze firmy w Łodzi,
Wymagania
  • inicjowaniem kontaktu oraz prowadzeniem rozmów z osobami zainteresowanymi
  • otwarciem placówki edukacyjnej w ramach franczyzy w bardzo perspektywicznej branży,
  • realizacją celów sprzedażowych oraz obsługą aktualnych i potencjalnych partnerów franczyzy,
  • współpracą z właścicielem firmy oraz dyrektorem marketingu przy rozwoju franczyzy.
Tobea Sp. z o.o.
20-582 Lublin
ul. Onyksowa 3/52

Pracodawcy z miasta Lublin