Zakres obowiązków
[ STAŻ W DZIALE
BRAND MARKETINGU ]MOŻESZ LICZYĆ NA:Płatny staż
(maks.
12 miesięcy)Szkolenia
i naukę języków
obcychBibliotekę
JTIIntegrację
i konkursy
pracowniczeOwoce
w biurzeWycieczkę
do fabryk
w GostkowieMożliwość
wdrożenia
swoich
pomysłówMożliwość
dopasowania
grafiku do zajęćWSPIERAJĄC NAS W:
- działaniach Brand Managerów w realizacji projektów długo- i krótko-terminowych
- kampaniach marketingowych: przygotowywaniu koncepcji kampanii, bieżącym koordynowaniu przydzielonych zadań, monitorowaniu przebiegu kampanii, przygotowaniu podsumowań bazujących na raportach
- współpracy z zewnętrznymi dostawcami
- przygotowywaniu ad-hoc prezentacji brandowych
- działaniach związanych z rozwojem nowych produktów oraz kontakcie z konsumentami
- codziennych działaniach operacyjnych (m.in. zarządzaniu budżetem czy procesowaniu zamówień zakupowych).
- przygotowaniu raportów związanych z sytuacją rynkową na podstawie danych z raportów sprzedażowych – wyciąganiem wniosków oraz rekomendowaniem nowych rozwiązań
JEŚLI:
- wykazujesz się własną inicjatywą
- jesteś dyspozycyjny/-na minimum 30 godzin tygodniowo
- wyróżnia Cię kreatywność, dynamizm oraz niezależność w działaniu, a także dobra organizacja pracy i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- jesteś komunikatywny/-na i potrafisz pracować w zespole
- bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
- bardzo dobrze znasz język angielski
- posiadasz wcześniejsze doświadczenia w obszarze marketingu w postaci praktyk lub działalności w organizacjach studenckich – będzie to Twój dodatkowy atut
BRZMI CIEKAWIE?APLIKUJFeel free to #JoinTheIdeaWięcej informacji na www.jti.comJesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.