Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna Łódź

Oferty pracy PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna Łódź

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

Asystent Kierownika Kontraktu
Zawód: asystent   |  Rodzaj: umowa o pracę
Gdańsk
Szczegóły

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:Asystent Kierownika KontraktuMiejsce pracy: GdańskNumer referencyjny: WZ/IR/15/11/20Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektów inwestycyjnych: "Prace na linii kolejowej nr 203 na odcinku Tczew – Czersk", celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Zakres obowiązków
  • Współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych
  • Współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu
  • Współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu
  • Współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu
  • Współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających
  • Współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera
  • Współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty
  • Współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej
  • Wbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu
  • Udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów
Wymagania
  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych
  • Wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych
  • Znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średniozaawansowanym
  • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
  • Umiejętność radzenia sobie z emocjami
  • Zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Otwartość na zmianę
Asystent Kierownika Kontraktu
Zawód: asystent   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:Asystent Kierownika Kontraktuprojekt: "Przebudowa stacji Warszawa Zachodnia"Miejsce pracy: WarszawaNumer referencyjny: WZ/IR/29/11/20Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za stały bezpośredni nadzór nad realizacją obiektów budowlanych, przede wszystkim obiektów inżynieryjnych, których realizacja wpływa na ruch pociągów podczas przebudowy stacji Warszawa Zachodnia.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Zakres obowiązków
  • Współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych
  • Współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu
  • Współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu
  • Współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu
  • Współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających
  • Współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera
  • Współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty
  • Współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej
  • Wbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu
  • Udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów
Wymagania
  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych
  • Wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych
  • Znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średniozaawansowanym
  • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
  • Umiejętność radzenia sobie z emocjami
  • Zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Otwartość na zmianę
ELEKTRONIK-ELEKTRYK
Zawód: elektronik   |  Rodzaj: umowa na okres próbny
Pabianice
Szczegóły
Zakres obowiązków
Montaż, instalacja, naprawa urządzeń elektronicznych, automatycznych w budynkach i na zewnątrz. Uruchomienia i testy urządzeń, konstrukcja urządzeń.

Praca w Pabianicach, ul Łaska 37
Wymagania
Wykształcenia:
średnie zawodowe, elektryczne
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna Łódź
90-902 Łódź
Juliana Tuwima 28

Pracodawcy z miasta Łódź