Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - LUCYNA STOJOWSKA-SZUTER HAER RECRUITMENT

Agencja rekrutacyjna specjalizująca się w branży retail & e-commerce

Oferty pracy Haer Recruitment

Haer Recruitment

Kierownik Magazynu

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Kierownik umowa o pracę pełny etat
Nadzór nad wszelkimi działaniami w obszarze magazynu i w zakresie gospodarki magazynowej Nadzorowanie i koordynacja procesów magazynowych Optymalizacja kosztów magazynowych Nadzór nad wewnętrznym ...
Łódź
16-09-2021
Haer Recruitment

Zastępca Głównego Księgowego

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Księgowy umowa o pracę pełny etat
Prowadzenie ewidencji rozrachunków, analizowanie i dokonywanie rozliczeń finansowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych; Przygotowywanie zestawień ...
Warszawa
16-09-2021
Haer Recruitment

Kupiec

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Specjalista ds. Zakupów / Zaopatrzenia umowa o pracę pełny etat
Realizacja strategii zamówień w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności kosztowej Poszukiwanie nowych dostawców na rynkach Dalekiego Wschodu i Europy Współpraca z dostawcami: negocjowanie ...
Szczecin
14-09-2021
Haer Recruitment

Specjalisty ds. rozwoju sprzedaży w kanale Allegro

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Specjalista ds. Sprzedaży umowa o pracę pełny etat
Tworzenie kanału sprzedaży poprzez Portal Aukcyjny – Allegro Zarządzanie sprzedażą – umieszczanie produktów, opisów, polityka cenowa Prowadzenie akcji promocyjnych i reklamowych Śledzenie trendów ...
Łódź
09-09-2021
Haer Recruitment

Administrator IT

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Administrator IT umowa o pracę pełny etat
konfiguracja i utrzymanie sieci komputerowych; konfiguracja i utrzymanie serwerowych systemów operacyjnych Windows i Linux; konfiguracja i utrzymanie systemów wirtualizacji ESXi; konfiguracja i utrzymanie ...
Łódź
08-09-2021
Haer Recruitment

Category Manager w dziale handlowym - produkty przemysłowe

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Manager umowa o pracę pełny etat
Nawiązywanie, negocjowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z dostawcami zagranicznymi i krajowymi Budowanie strategii zarówno długo jak i krótko terminowej działu oraz ...
Poznań
08-09-2021
Haer Recruitment

Specjalista ds. Kontrolingu

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Analityk finansowy umowa o pracę pełny etat
Przygotowywanie analiz i raportów ad-hoc Sporządzanie symulacji i prognoz dotyczący obszaru sprzedaży, marzy, świadczonych usług, działań marketingowych Bieżąca analiza efektywności działań sprzedażowych, ...
Wrocław
07-09-2021
Haer Recruitment

Specjalista Wsparcia Sprzedaży

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Specjalista ds. Sprzedaży umowa o pracę pełny etat
Administracyjna obsługa klientów B2B / hurtowych Przygotowywanie ofert dla klientów Wystawianie faktur Realizacja zamówień od klientów Rezerwowanie towaru zgodnie z zamówieniami Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych ...
Warszawa
02-09-2021
Haer Recruitment

Handlowiec

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Przedstawiciel handlowy umowa o pracę pełny etat
Sprzedaż produktów z branży zoologicznej Pozyskiwanie nowych klientów hurtowych oraz detalicznych Budowanie długofalowych relacji oraz opieka nad obecnymi klientami Monitorowanie działań konkurencji oraz ...
Poznań
27-08-2021
Haer Recruitment

Analityk systemów z obszaru ERP/WMS

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Inny kontrakt B2B pełny etat
Czynny udział w testach oraz sprawdzanie systemu pod kątem realizacji z założeniami biznesowymi Odpowiedzialność za zbiór i analizę wymagań biznesowych, opracowywanie ...
Wrocław
25-08-2021
Haer Recruitment

Architekt ds. infrastruktury IT

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Specjalista ds. bezpieczeństwa IT umowa o pracę pełny etat
Opracowywanie architektury rozwoju i integracji systemów IT. Opracowanie strategii rozwoju infrastruktury IT. Wspieranie w doradztwie biznesowym w definiowaniu inicjatyw i projektów. Analiza i ...
Warszawa
23-08-2021
Haer Recruitment

Senior Key Account Manager / Sales Manager (kanał nowoczesny)

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Key Account Manager umowa o pracę pełny etat
Zakres obowiązków: Kreowanie, wdrażanie i realizowanie strategii handlowo - marketingowej w sieciach handlowych (supermarkety, hipermarkety, dyskonty) Pozyskiwanie klientów w  kanale nowoczesnym oraz ...
Wrocław
19-08-2021
Haer Recruitment

Kierowca VIP

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Kierowca umowa o pracę pełny etat
Odbywanie podroży służbowych z Prezesem Zarządu Zarządzanie flotą samochodową Prezesa Odpowiedzialność za serwis samochodów marek premium
Lesznowola
18-08-2021
Haer Recruitment

Prawnik

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Prawnik umowa o pracę pełny etat
Obsługa prawna firmy retailowo-ecommerce’owej Bieżąca obsługa z zakresu prawa ecommerce, uwzględniająca regulaminy i politykę prywatności, analiza kontraktów Analiza przepisów prawa związanych z ...
Warszawa
18-08-2021
Haer Recruitment

Dyrektor Zakupów Centralnych (Procurement)

Haer Recruitment
Haer Recruitment
Dyrektor umowa o pracę pełny etat
Stworzenie centralnego procesu zamówień w firmie Tworzenie i realizacja strategii zakupowej Monitorowanie centralnego procesu zakupów Podejmowanie decyzji zakupowych Negocjacje zakupowe, negocjacje przetargów Optymalizacja procesów zakupowych Zarządzanie ...
Wrocław
18-08-2021

Archiwalne ogłoszenia

Menager Cebtrum Logistycznego
Logistyk   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

haer-recruitment jest agencją headhunterską specjalizującą się w branży retail & e-commerce (www.haer.pl ). Przez niemal 20 lat istnienia pomogliśmy zbudować tysiącom osób karierę zawodową i możemy przyczynić się także do Twojego dalszego rozwoju. Zmiana pracy z nami minimalizuje stres związany z rekrutacją, doradzamy i wspieramy na każdym etapie procesu. Zapraszamy Cię do rozpoczęcia z nami kolejnego etapu swojej przygody zawodowej.
Obecnie dla naszego Klienta, modowej firmy retailowej, która zdobyła nagrodę dla Najlepszego Pracodawcy, poszukujemy osoby na stanowisko

Menager Centrum Logistycznego

Zakres obowiązków
  • Zarządzanie Centrum Logistycznym
  • Odpowiedzialność i nadzór na całością procesów prowadzonych w Centrum
  • Zarządzanie procesami logistycznymi oraz zapewnianiem wysokiej jakości i efektywności obsługi klientów w obszarze logistyki produktów
  • Sprawowanie odpowiedzialności za utrzymanie wysokiej jakości wyrobów podczas magazynowania i transportu
  • Zapewnianie przebiegu procesów zgodnych z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi oraz przepisami prawa polskiego
  • Zarządzanie zaplanowanym budżetem oraz redukcją zbędnych kosztów
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektu, urządzeń i systemów, poprzez nadzór nad serwisami, przeglądami i naprawami
  • Sporządzanie raportów i proponowanie usprawnień
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresie logistyki)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży retail i e-commerce
  • Doświadczenie w kierowaniu centrum logistycznym lub doświadczenie projektowe w otwieraniu i relokacji centrum dystrybucji
  • Doświadczenie we wdrażaniu systemu WMS
  • Umiejętność zarządzania zespołem ludzkim
  • Zrozumienie procesów logistycznych, gospodarski materiałowej, procesów inwentaryzacyjnych, dokumentacji magazynowej
  • Dyspozycyjność i samodzielność
  • Zaangażowanie i zapał do pracy
Sales Manager (kanał nowoczesny)
Key Account Manager   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

haer-recruitment jest agencją headhunterską specjalizującą się w branży retail & e-commerce (www.haer.pl ). Przez niemal 20 lat istnienia pomogliśmy zbudować tysiącom osób karierę zawodową i możemy przyczynić się także do Twojego dalszego rozwoju. Zmiana pracy z nami minimalizuje stres związany z rekrutacją, doradzamy i wspieramy na każdym etapie procesu. Zapraszamy Cię do rozpoczęcia z nami kolejnego etapu swojej przygody zawodowej.

Obecnie dla naszego Klienta, firmy z branży artykuły szkolne/ biurowe/ dekoracyjne, poszukujemy osoby na stanowisko:

Sales Manager (kanał nowoczesny)


Miejsce pracy | Warszawa

Zakres obowiązków
  • Kreowanie, wdrażanie i realizowanie strategii handlowo - marketingowej w sieciach handlowych (supermarkety, hipermarkety, dyskonty)
  • Pozyskiwanie klientów w  kanale nowoczesnym oraz zarządzanie relacjami z nimi
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Realizacja celów budżetowych oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
  • Współdecydowanie o strategii produktowej, cenowej i marketingowej dedykowanej dla kanału nowoczesnego
  • Udział w budowaniu strategii sprzedażowej dla pozostałych kanałów sprzedaży
Wymagania
  • Ugruntowana wiedza merytoryczna dotycząca współpracy z sieciami handlowymi (supermarkety, hipermarkety)
  • Min. 3 lata pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe (marketing, biznes)
  • Umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami i przekładania ich na sprzedaż
  • Znajomość dobrych standardów sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
  • Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
Category Manager
Manager   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Obecnie dla naszego Klienta, firmy z branży RTV- AGD, poszukujemy osoby na stanowisko: Category Manager AGD

Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków
  • budowa kategorii AGD

  • samodzielny dobór oferty produktowej dla klientów w obrębie AGD

  • negocjowanie warunków z dostawcami odnośnie terminów dostaw, cen, ilości, rodzaju produktów

  • dbanie o relacje z dostawcami i budowanie nowych kontaktów

  • zarządzanie i współpraca z podległym zespołem

  • kontrola sprzedaży, konkurencji

  • monitorowanie rynku dostawców oraz trendów w branży

Wymagania
  • min. 2-letnie doświadczenie w budowaniu kategorii AGD

  • bardzo dobra znajomość rynku AGD

  • biegła znajomość MS Office (głównie Excel)

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • zdolności negocjacyjne

  • umiejętność pracy w zespole

Kupiec fast fashion
Inny   |  umowa o pracę
Łódź
Szczegóły

Dla naszego Klienta, firmy z branży fashion, poszukujemy osoby na stanowisko: Kupiec fast fashion

Zakres obowiązków
  • Selekcja i zakup końcówek kolekcji odzieżowych/ stocków
  • Poszukiwanie nowych dostawców oferujących wyprzedaż stocków, końcówek kolekcji
  • Negocjowanie warunków zakupu
  • Kontrola nad zgodnością ilości zamówionego towaru
  • Kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi (Europa, Daleki Wschód)
  • Sprawowanie kontroli nad terminowymi dostawami
  • Śledzenie trendów w branży
Wymagania
  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Kupca (preferowany produkt fast fashion, zakup końcówek kolekcji)   

  • Minimum komunikatywna znajomość j. angielskiego

  • Doświadczenie w kontaktach z dostawcami zagranicznymi

  • Zdolności negocjacyjne, analityczne myślenie

  • Znajomość pakietu Office (głównie MS Excel)amodzielność w działaniu

Asystentka ds. Administracyjnych
Asystent   |  umowa o pracę
Lesznowola
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Bieżące wspieranie Kierownika  w sprawach organizacyjnych i administracyjnych
  • Współpraca z zespołem administracji, wspieranie pracowników w ich codziennej pracy
  • Prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych
  • Nadzór nad zaopatrzeniem biura w niezbędne materiały i narzędzia do pracy
  • Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura w tym również o wygląd i estetykę przestrzeni biurowej
  • Przygotowywaniu prezentacji/zestawień ofert
  • Budowanie oraz stała aktualizacja baz danych (zbieranie danych, ich analiza, raportowanie)
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (dostawcami)
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i komunikację w dziale
  • Wsparcie innych zespołów oraz inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku/ w administracji
  • Doświadczenie w prowadzeniu biura oraz zarządzaniu flotą samochodową
  • Dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel)
  • Dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, dobra organizacja pracy i motywacja do działania, systematyczność, dokładność
  • Otwartość na nowe inicjatywy i elastyczność w działaniu
  • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Szukamy osoby komunikatywnej, energicznej, lubiącej kontakt z ludźmi, pomocnej, cechującej się wysoką kulturą osobistą i wrażliwością na estetykę, a przy tym samodzielnej i zaangażowanej
Księgowa/Księgowy
Księgowy   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Obecnie dla naszego Klienta, firmy z branży retail, poszukujemy osoby na stanowisko: Księgowa/Księgowy

Lokalizacja: Warszawa-Falenica

Zakres obowiązków
  • prowadzenie ewidencji rozrachunków, analizowanie i dokonywanie rozliczeń finansowych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych;
  • przygotowywanie zestawień do sprawozdań finansowych;
  • obsługa płatności krajowych i walutowych oraz księgowanie wyciągów bankowych;
  • monitoring należności, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;
  • księgowanie dokumentów magazynowych, faktur importowych oraz WDT/WNT i dokumentów SAD;
  • kontrowanie poprawności zapisów księgowych na kontach;
  • przygotowywanie dokumentacji księgowej dla kontroli zewnętrznych.
Wymagania
  • minimum 3-letnie doświadczenie w dziale księgowości – mile widziane w firmie z branży retail;
  • preferowane wyższe wykształcenie o profilu ekonomicznym;
  • praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o podatku VAT i PDOP;
  • podstawowa znajomość zagadnień celno-podatkowych w obszarze importu i eksportu;
  • dobra znajomość obsługi programu Excel;
  • uczciwość i wysoki poziom odpowiedzialności;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • chęci rozwoju w obszarze księgowości.
Category Manager (Odzież i Dodatki)
Inny   |  umowa o pracę
Łódź
Szczegóły

Dla naszego Klienta, firmy z branży fashion poszukujemy osoby na stanowisko: Category Manager (Odzież i Dodatki)

Zakres obowiązków
  • Realizowanie strategii w zakresie podległej kategorii produktów
  • Zarządzanie budżetem zakupowym
  • Optymalizacja działań zakupowych i zapewnienie dostępności produktów
  • Tworzenie planu sprzedaży w podległej kategorii
  • Ustalenie cen, marży
  • Dążenie do wzrostu efektywności sprzedażowych
  • Kontakt i negocjacje z dostawcami
  • Monitorowanie i analiza trendów rynkowych, preferencji klientów, działań konkurencji
  • Dokonywanie analizy osiągniętych wyników ze sprzedaży
Wymagania
  • Praktyka na podobnym stanowisku
  • Umiejętność zarządzania produktem
  • Znajomość technik negocjacyjnych i logicznego myślenia
  • Swoboda w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
  • Sprawność w obsłudze pakietu Office głownie Excel i Power Point
Kupiec (dzianiny)
Inny   |  umowa o pracę
Łódź
Szczegóły

Dla naszego Klienta, firmy z branży fashion, poszukujemy osoby na stanowisko: Kupiec (dzianiny)

Zakres obowiązków
  • Koordynowanie procesu zakupu u dostawców z Dalekiego Wschodu
  • Negocjacje umów handlowych, utrzymywanie właściwych relacji z obecnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych
  • Kontrola terminów dostaw
  • Kontrola jakości produktów
  • Przygotowywanie analiz i raportów
  • Wyjazdy na targi, spotkania biznesowe
  • Śledzenie trendów i konkurencji na rynku
Wymagania
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Kupca mile widziane w dzianinach
  • Doświadczenie we współpracy z dostawcami z Dalekiego Wschodu
  • Zdolności analitycznego myślenia i analizowania danych
  • Umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Wysokie umiejętności negocjacyjno-handlowe
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie komunikatywnym
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Obecnie dla naszego klienta, firmy z branży meblarskiej/wyposażenia wnętrz, szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres obowiązków
  • Administracyjna obsługa klientów B2B / hurtowych
  • Samodzielne przygotowywanie ofert dla klientów
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów handlowych z kluczowymi klientami
  • Wystawianie faktur
  • Analiza danych sprzedażowych
  • Realizacja zamówień od klientów
  • Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów
  • Rezerwowanie towaru zgodnie z zamówieniami
  • Monitorowanie potrzeb klientów
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, handel zagraniczny)
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
  • Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Excel)
  • Zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się
  • Dobra organizacja pracy
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z klientami B2B
Pracownik - Złota Rączka
Pracownik fizyczny   |  umowa o pracę
Lesznowola
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Konserwacja oraz wykonywanie napraw bieżących, drobnych prac i usterek w obiekcie biurowym (wymiana żarówki, przenoszenie mebli, wymiana zamków w drzwiach),
  • Utrzymywanie pełnej sprawności i estetyki budynku,
  • Kontakt z firmami zewnętrznym (szklarz, stolarz),
  • Prowadzenie prac porządkowych.
Wymagania
  • Dobra organizacja czasu i pracy,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dokładność i sumienność,
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Rzetelność.

Adres

ul. Ignacego Paderewskiego 6
33-100 Tarnów
województwo małopolskie
powiat Tarnów
gmina Tarnów

Adres do doręczeń

ul. Bociana 4A
31-231 Kraków
województwo małopolskie
powiat Kraków
gmina Kraków

Dodatkowe stałe miejsca wykonywania działalności gospodarczej

ul. Bociana 4A
31-231 Kraków
województwo małopolskie
powiat Kraków
gmina Kraków

Dodatkowe informacje

NIP: 6771562006
REGON: 356574604

Profil działalności:

  • 47.91.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
  • 58.13.Z - Wydawanie gazet
  • 58.14.Z - Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
  • 63.11.Z - Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z - Działalność portali internetowych
  • 70.22.Z - Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 74.20.Z - Działalność fotograficzna
  • 78.10.Z - Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.30.Z - Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.30.Z - Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
  • 85.59.B - Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

Uprawnienia:

  • od 2004-07-26 do Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia Wpis Marszałka Woj.Małopolskiego (wprowadzone przez Rejestr agencji zatrudnienia )
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej: 04-11-2002
Status indywidualnej działalności gospodarczej: Aktywny
Źródło: GUS, CEIDG

Pracodawcy z miasta Kraków