Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - LUCYNA STOJOWSKA-SZUTER HAER RECRUITMENT

Agencja rekrutacyjna specjalizująca się w branży retail & e-commerce

Oferty pracy Haer Recruitment

Haer Recruitment

Manager Działu Reklamacji

Zawód: manager Rodzaj: umowa o pracę
Haer Recruitment
Haer Recruitment
Zarządzanie działem zajmującego się obsługą reklamacji Nadzór nad pracą zespołów Działu Reklamacji; omnichanel, serwisy, magazyn działu reklamacji, sekcje prawne i analityczne Raportowanie ...
Wrocław
27-11-2020
Haer Recruitment

Kierownik ds. Controllingu Kosztów

Zawód: kontroler Rodzaj: umowa o pracę
Haer Recruitment
Haer Recruitment
Kontrola kosztów w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa Analiza i weryfikacja kosztów Przygotowywanie raportów i analiz finansowych Dostarczanie danych finansowych oraz analiza tych danych ...
Wrocław
24-11-2020
Haer Recruitment

Kierownik ds. Pozyskiwania Ruchu Online

Zawód: specjalista ds. e-commerce Rodzaj: umowa o pracę
Haer Recruitment
Haer Recruitment
Odpowiedzialność za maksymalizację pozyskanego ruchu przy zachowaniu takich parametrów jak: konwersja i koszt pozyskania ruchu Odpowiedzialność za pozyskanie efektywnego sprzedażowo ruchu ...
Wrocław
24-11-2020
Haer Recruitment

Szef Logistyki

Zawód: logistyk Rodzaj: praca stała
Haer Recruitment
Haer Recruitment
Nadzór nad wszelkimi działaniami w obszarze logistyki i w zakresie gospodarki logistycznej Nadzorowanie i koordynacja procesów logistycznych Nadzór nad wewnętrznym i ...
Płońsk
20-11-2020
Haer Recruitment

E-commerce Project Manager

Zawód: project manager Rodzaj: umowa o pracę
Haer Recruitment
Haer Recruitment
Proponowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności/ narzędzi platformy e-commerce Kontrolowanie terminowości prac Prowadzenie dokumentacji projektowej Dbanie o aspekty techniczne e-sklepu Współpraca z dostawcami usług związanych ...
Wrocław
20-11-2020
Haer Recruitment

Planista Produkcji

Zawód: pracownik produkcji Rodzaj: umowa o pracę
Haer Recruitment
Haer Recruitment
Przygotowywanie harmonogramu produkcji na podstawie otrzymanych zamówień Bieżąca kontrola planu produkcji Tworzenie zleceń produkcyjnych w oparciu o posiadane materiały Korekty planu produkcji w ...
Lublin
12-11-2020

Archiwalne ogłoszenia

Asystent/tka Działu Eksportu
Zawód: asystent   |  Rodzaj: praca stała
Warszawa
Szczegóły

Dla naszego Klienta firmy produkcyjno - handlowej poszukujemy Kandydata na stanowisko: Asystent/tka Działu Eksportu

Lokalizacja: południe Warszawy  

Zakres obowiązków
  • Obsługa zamówień od klientów eksportowych, logistyki eksportowej,
  • Przekazywanie informacji klientom
  • Kontakt telefoniczny z klientem z przedstawieniem oferty i współpracy
  • Analizy poszczególnych rynków i klientów
  • Dbałość o obieg dokumentów i korespondencji
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego

 

Wymagania
  • Wykształcenie wyższe najlepiej z zakresu Handlu Międzynarodowego, Ekonomii, Zarządzania lub pokrewnych/Student lub Studentka studiów zaocznych lub ukończone studia
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem np. hiszpańskiego  niemieckiego, francuskiego czy włoskiego
  • Dyspozycyjność i możliwość pracy w różnych strefach czasowych zależnie od konieczności
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Dokładność i odpowiedzialność oraz absolutna uczciwość
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Chęć szybkiego uczenia się
  • Pracowitość i odporność na presję otoczenia oraz szybkie zmiany
  • Samodzielność
Specjalista Marketingu Eksportowego (Wschód)
Zawód: specjalista   |  Rodzaj: umowa o pracę
Piaseczno
Szczegóły

Obecnie dla naszego Klienta firmy produkcyjno-handlowej poszukujemy Kandydata na stanowisko: Specjalista Marketingu Eksportowego (Wschód)

Lokalizacja: okolice Piaseczna   

Zakres obowiązków
  • Współpraca z sieciami na rynkach wschodnich
  • Przygotowanie i wdrażanie działań promocji marketingu handlowego na rynkach wschodnich
  • Tworzenie i zarządzanie budżetem trade marketingowym
  • Planowanie i wdrażanie wsparcia sprzedaży
  • Nadzór nad produkcją materiałów marketingowych oraz materiałów wspierających sprzedaż
  • Współpraca z zagranicznymi dystrybutorami w zakresie strategii promocyjnej, planów sprzedaży
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących konkurencji oraz trendów na rynku zagranicznym
  • Nadzór na obszarem badań i analiz marketingowych
  • Zarządzanie portfolio produktowym
  • Uczestnictwo w targach branżowych
Wymagania
  • 2-letnie minimum doświadczenie na podobnym stanowisku w trade marketingu
  • Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego
  • Mile widziana znajomość specyfiki rynków wschodnich
  • Umiejętności interpersonalne, w tym komunikacji, negocjacji pozwalające na budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi
  • Samodzielność w działaniu
Manager Marketingu Eksportowego (Wschód)
Zawód: kierownik   |  Rodzaj: umowa o pracę
Piaseczno
Szczegóły

Obecnie dla naszego Klienta firmy produkcyjno-handlowej poszukujemy Kandydata na stanowisko: Manager Marketingu Eksportowego (Wschód)

Lokalizacja: okolice Piaseczna   

Zakres obowiązków
  • Współpraca z sieciami na rynkach wschodnich
  • Przygotowanie i wdrażanie działań promocji marketingu handlowego na rynkach wschodnich
  • Tworzenie i zarządzanie budżetem trade marketingowym
  • Planowanie i wdrażanie wsparcia sprzedaży
  • Nadzór nad produkcją materiałów marketingowych oraz materiałów wspierających sprzedaż
  • Współpraca z zagranicznymi dystrybutorami w zakresie strategii promocyjnej, planów sprzedaży
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących konkurencji oraz trendów na rynku zagranicznym
  • Nadzór na obszarem badań i analiz marketingowych
  • Zarządzanie podległym zespołem
  • Zarządzanie portfolio produktowym
  • Uczestnictwo w targach branżowych
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu
  • Znajomość branży beauty lub pokrewnej będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
  • Mile widziana znajomość specyfiki rynków wschodnich
  • Dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność w działaniu
Przedstawiciel Handlowy (branża palety)
Zawód: przedstawiciel handlowy   |  Rodzaj: praca stała
Warszawa
Szczegóły

Jesteśmy agencją headhunterską. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy (branża palety)

Lokalizacja: praca w terenie - cała Polska


CV poprosimy przesyłać najchętniej z zachowaniem poniższych zasad:
https://www.youtube.com/watch?v=-fLek6pzyuU

Prosimy zawrzeć klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Nasz wpis do rejestru agencji zatrudnienia: Nr certyfikatu: 2352/2

Zakres obowiązków
  • Odpowiedzialność za sprzedaż palet na terenie: Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec
  • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy
  • Negocjacje handlowe i wizyty handlowe u partnerów
  • Przygotowywanie ofert
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów
  • Współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie bieżącej działalności spółki
  • Analiza rynku pod kątem nowym możliwości sprzedaży
  • Udział w targach branżowych
Wymagania
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w handlu paletami (najlepiej na terenie Polski)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
  • Komunikatywność i otwartość
  • Dobra organizacja pracy oraz samodzielność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista oraz odpowiedzialność
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Wykształcenie wyższe
Junior Export Specialist
Zawód: logistyk   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Agencja rekrutacyjna specjalizująca się w branży retail & e-commerce

Jesteśmy agencją headhunterską specjalizującą się w branży retail & ecommerce. Obecnie dla naszego Klienta firmy handlowej poszukujemy Kandydata na stanowisko: Junior Export Specialist

Zakres obowiązków
  • Obsługa zamówień od klientów eksportowych, logistyki eksportowej
  • Dostarczanie różnego rodzaju informacji klientom
  • Telefony do klientów z podległych rynków z propozycją dystrybucji produktów
  • Analizy poszczególnych rynków
  • Analiza klientów i sugestie nowych zadań
  • Kompleksowe zarządzanie prawidłowością procesów związanych z obiegiem dokumentów i korespondencji
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe najlepiej z zakresu Handlu Międzynarodowego, Ekonomii, Zarządzania lub pokrewnych/Student lub Studentka studiów zaocznych lub ukończone studia
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość hiszpańskiego / niemieckiego / francuskiego / włoskiego będzie dodatkowym atutem
  • Dyspozycyjność i możliwość pracy w różnych strefach czasowych zależnie od konieczności
  • Wysokie zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Dokładność i odpowiedzialność oraz absolutna uczciwość
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Chęć szybkiego uczenia się
  • Pracowitość i odporność na presję otoczenia oraz szybkie zmiany
  • Samodzielność i proaktywność w poszukiwaniu rozwiązań

 

Szef Marketingu ds. mediów społecznościowych
Zawód: kierownik   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Jesteśmy agencją headhunterską specjalizującą się w branży retail & ecommerce. Obecnie dla naszego Klienta firmy obuwniczej

poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Szef Marketingu  ds. mediów społecznościowych

Oferta ta przeznaczona jest dla eksperta w zakresie mediów społecznościowych, osoby która umie i chce rozwijać trendy poprzez interakcje z klientem docelowym marki. Kogoś, kto nie tylko zna i pracuje na platformach mediów społecznościowych, ale kontaktuje się z rynkiem poprzez osoby wpływające na wizerunek i znajomość marki.


Lokalizacja: Warszawa

Nr. Ref: WWA/10/2020

Zakres obowiązków
  • Tworzenie i wdrażanie spójnej strategii marketingowej w  obrębie mediów społecznościowych
  • Kreowanie i zarządzanie wizerunkiem marki w mediach społecznościowych
  • Śledzenie branżowych trendów i zachodzących zmian
  • Zbieranie danych i wyciąganie z nich wniosków, monitorowanie i raportowanie wyników z social mediów
  • Zarządzanie relacjami z wpływowymi osobami w mediach społecznościowych 
  • Zarządzanie interakcjami z klientem docelowympoprzez organizowanie konkursów i akcji
  • Zarządzanie budżetem marketingu
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży (informacje z rynku pod kątem potrzeb nowego klienta, monitorowanie działań konkurencji i prognozowanie przyszłych trendów)
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe, chętnie profilowe, preferowane z zakresu Marketingu, Zarządzania, PR, Reklamy, Nowych Mediów
  • Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu social mediami
  • Znajomość platform mediów społecznościowych
  • Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej
  • Umiejętność zarządzania budżetami akcji marketingowych w social mediach
  • Zrealizowane skutecznie kampanie w mediach społecznościowych
  • Intuicyjne wyczucie języka, chętnie lekkie pióro
  • Znajomość trendów marketingu internetowego
  • Znajomość języka angielskiego min. B2
HR Manager
Zawód: hr manager   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Dla naszego Klienta, firmy detalicznej z branży fashion poszukujemy Kandydata na stanowisko:

HR Manager


Lokalizacja: Wrocław

 Nr. Ref:  WRO/10/2020

 

 

 

Zakres obowiązków
  • Współtworzenie i realizacja strategii personalnej
  • Współtworzenie i optymalizowanie narzędzi, procedur oraz procesów HR
  • Tworzenie i wdrażanie efektywnych systemów motywacyjnych
  • Współtworzenie optymalnych rozwiązań rekrutacyjnych w ramach istniejącej polityki oraz stała optymalizacja systemu rekrutacyjnego w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego w firmie
  • Wsparcie dla działań w obszarze rozwoju wizerunku pracodawcy
  • Nadzór nad personelem
  • Realizowanie polityki personalnej
  • Administrowanie spraw pracowniczych
  • Tworzenie budżetu działu oraz monitorowanie jego realizacji
  • Planowanie rozwoju pracowników  
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe profilowe, preferowane Zarządzanie Zasobami Ludzkimi/Psychologia/Ekonomia/Socjologia
  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Znajomość języka angielskiego min. B2
  • Wiedza z zakresu przepisów prawa pracy
  • Biegłość w nowoczesnych narzędziach HR
  • Umiejętność zarządzania budżetem
Zastępca Dyrektora Eksportu (Rynki Wschodnie)
Zawód: dyrektor   |  Rodzaj: praca stała
Piaseczno
Szczegóły

Obecnie dla Klienta z branży kosmetycznej poszukujemy osoby na stanowisko: Zastępca Dyrektora Eksportu (Rynki Wschodnie)

Zakres obowiązków
  • Opracowanie strategii i planów sprzedaży na rynkach wschodnich (główny kanał sieci handlowe)
  • Nadzór nad realizacją planów sprzedaży na rynkach wschodnich
  • Zarządzanie budżetem i analiza kosztów
  • Przeprowadzanie negocjacji handlowych
  • Poszukiwanie nowych partnerów i klientów na rynkach zagranicznych
  • Zarządzanie działem eksportu
  • Wdrażanie obowiązujących standardów i procedur w sieci
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Reprezentowanie firmy i budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Inicjowanie działań mających na celu stały wzrost sprzedaży
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży kosmetycznej/chemii gospodarczej/FMCG
  • Doświadczenie w pracy z sieciami handlowymi na rynkach wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś)
  • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem eksportowym
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji
  • Umiejętność strategicznego myślenia
  • Samodzielność w działaniu
  • Znajomość realiów biznesowym i kulturowych na wybranym rynku będzie dodatkowym atutem
  • Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
Specjalista ds. Eksportu na rynek wschodni
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Piaseczno
Szczegóły

Dla naszego Klienta z branży beauty poszukujemy Kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Eksportu na rynek wschodni

Zakres obowiązków
  • Współpraca z sieciami handlowymi na rynku wschodnim 
  • Współpraca z klientami: budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji
  • Akceptowanie umów i wprowadzanie ich do systemu
  • Realizacja zamówień
  • Sporządzanie dokumentów eksportowych zgodnie z prawem polskim i zagranicznym
  • Współdziałanie z magazynem firmy w ramach składanych zamówień
  • Formułowanie i składanie ofert handlowych
  • Przyjmowanie i analizowanie zgłoszonych reklamacji
  • Kontrolowanie terminowości płatności przez kontrahentów
  • Realizowanie planów eksportowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. eksportu w firmie handlowo-produkcyjnej
  • Doświadczenie w kontaktach z sieciami handlowymi na wschodnim rynku
  • Umiejętność zarządzania czasem pracy, samodzielność
  • Opanowanie języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość pakietu MS Office
Manager Trade Marketingu na rynki wschodnie
Zawód: manager   |  Rodzaj: praca stała
Piaseczno
Szczegóły

 Obecnie dla naszego Klienta z branży beauty poszukujemy Kandydata na stanowisko: Manager Trade Marketingu na rynki wschodnie

Zakres obowiązków
  • Współpraca z sieciami na rynkach wschodnich
  • Przygotowanie i wdrażanie działań promocji marketingu handlowego na rynkach wschodnich
  • Tworzenie i zarządzanie budżetem trade marketingowym
  • Planowanie i wdrażanie wsparcia sprzedaży
  • Nadzór nad produkcją materiałów marketingowych oraz materiałów wspierających sprzedaż
  • Współpraca z zagranicznymi dystrybutorami w zakresie strategii promocyjnej, planów sprzedaży
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących konkurencji oraz trendów na rynku zagranicznym
  • Nadzór na obszarem badań i analiz marketingowych
  • Zarządzanie portfolio produktowym
  • Uczestnictwo w targach branżowych
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu
  • Znajomość branży beauty lub pokrewnej będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka angielskiego oraz mile widziana znajomość języka rosyjskiego
  • Mile widziana znajomość specyfiki rynków wschodnich
  • Dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność w działaniu

 

Adres

ul. Ignacego Paderewskiego 6
33-100 Tarnów
województwo małopolskie
powiat Tarnów
gmina Tarnów

Adres do doręczeń

ul. Bociana 4A
31-231 Kraków
województwo małopolskie
powiat Kraków
gmina Kraków

Dodatkowe stałe miejsca wykonywania działalności gospodarczej

ul. Bociana 4A
31-231 Kraków
województwo małopolskie
powiat Kraków
gmina Kraków

Dodatkowe informacje

NIP: 6771562006
REGON: 356574604

Profil działalności:

  • 47.91.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
  • 58.13.Z - Wydawanie gazet
  • 58.14.Z - Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
  • 63.11.Z - Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z - Działalność portali internetowych
  • 70.22.Z - Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 74.20.Z - Działalność fotograficzna
  • 78.10.Z - Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.30.Z - Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.30.Z - Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
  • 85.59.B - Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

Uprawnienia:

  • od 2004-07-26 do Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia Wpis Marszałka Woj.Małopolskiego (wprowadzone przez Rejestr agencji zatrudnienia )
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej: 04-11-2002
Status indywidualnej działalności gospodarczej: Aktywny
Źródło: GUS, CEIDG

Pracodawcy z miasta Kraków