Teleinvention Contact Center

Teleinvention Contact Center

Teleinvention Contact Center - marka należąca do Lockus Sp. z o.o. to firma z polskim kapitałem dostarczająca na rynku nowoczesne rozwiązania Call i Contact Center.

Teleinvention Contact Center najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
doradztwo / konsulting / audyt

Oferty pracy Teleinvention Contact Center

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Teleinvention Contact Center

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Teleinvention Contact Center

Siedziba główna

Teleinvention Contact Center poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Teleinvention Contact Center

Pełna nazwa
LOCKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Skarżyńskiego 14 31-866 Kraków
NIP
6792591757
REGON
357089377
KRS
0000023101
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
27.06.2001
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z Działalność portali internetowych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 79.12.Z Działalność organizatorów turystyki
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.29.Z Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Teleinvention Contact Center

3.3

Na podstawie 46 ocen z Google.

Ko Ko

Ko Ko

"Dojazd w porządku, parking też jest"

tydzień temu

Kacper Głowacki

Kacper Głowacki

"Proces rekrutacji przebiegł pomyślnie. Zostałem poinformowany o wszelkich aspektach pracy. Już na samym szkoleniu słowa Pani rekruter zostały potwierdzone. Jestem po pierwszych tygodniach współpracy i z czystym sumieniem jestem w stanie stwierdzić, ze nie ma żadnych zastrzeżeń . Elastyczne godziny pracy idące w parze z wynagrodzeniem to było to czego szukałem. Polecam każdemu studentowi oraz osobie szukającej dodatkowego źródła zarobku. Polecam !"

rok temu

Monika Fedyk

Monika Fedyk

"Najważniejsi są tutaj LUDZIE --> po obydwu stronach słuchawek!"

2 miesiące temu

Anna K

Anna K

"Pracuję w firmie od roku i byłam na kilku projektach, kierownicy są naprawdę pomocni, ale najlepsi są inni pracownicy. Polecam wszystkim, którzy chcą zarobić i przy okazji znaleźć nowych znajomych"

rok temu

Анастасия Ананьева

Анастасия Ананьева

"Pracuję tu od roku, fajna praca dla studenta z możliwością rozwoju osobistego zarówno jak i rozwoju w pracy. Jeżeli sumiennie pracujesz praca dobrze owocuje."

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 31.01.2024

Praca Teleinvention Contact Center - oferty archiwalne

  • Konsultant telefoniczny - infolinia paczkomaty

    Teleinvention Contact Center
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • dodatkowa/dorywcza
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Studencie, połącz naukę z pracą - infolinia paczkomaty


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

      Konsultant telefoniczny - infolinia paczkomaty

      Zakres obowiązków

      • Pomoc Klientom naszego Kontrahenta - odbieranie połączeń;
      • Doradztwo i wsparcie w obsłudze paczkomatu;
      • Udzielanie informacji dotyczących statusów przesyłek
      • Realizacja ustalonych planów jakościowych;

      Wymagania

      Czego oczekujemy:

      • Empatii, orientacji na Klienta, utrzymywania z nim dobrych relacji;
      • Mile widziane doświadczenie w branży Call Center;
      • Umiejętności poruszania się w kilku programach jednocześnie;
      • Otwartości, samodzielności i komunikatywności;
      • Pracy w wymiarze co najmniej 100 godzin w miesiącu, 4 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-22; wybrane soboty i niedziele w godzinach 8-20

      Oferujemy

      • Pracę w młodym, prężnie działającym zespole, w biurze przy ulicy Skarżyńskiego 14, w okolicy Galerii Serenada;
      • Świetną atmosferę w pracy - poznasz fantastycznych ludzi, którzy tworzą klimat naszej firmy;
      • Wynagrodzenie za polecenie znajomego do pracy do 1000 zł
      • Atrakcyjny system wynagradzania - stawka godzinowa plus prowizje;
      • System motywacyjny uzależniony od efektów pracy;
      • Możliwość awansu – to może być początek Twojej kariery;

      Wyślij do nas swoje CV !



Pracodawcy w Krakowie