ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604)

ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Firma najczęściej oferuje

  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Dane firmowe i kontaktowe - ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Pełna nazwa
ORIGEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
Józefa Marcika 12 30-443 Kraków
NIP
6762516053
REGON
365791852
KRS
0000644809
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
03.11.2016
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

5

Na podstawie 1 ocena z Google.

Andrzej Czermiński

Andrzej Czermiński

"Ich cel to aktywizacja osób niepełnosprawnych zawodowo prężna firma myślę że godna zaufania"

11 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Łódź

Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Ksiegowy_a - Katowice

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Każda praca potrzebna organizacji, która sprawia problem ze względu na miejsce, czas, ludzi i pieniądze może trafić do naszych rąk. Dla nas przyszłość rynku pracy to elastyczność i różnorodność w oparciu o te wartości budujemy zespoły pracowników w systemie home office. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników z rotacją 2% w skali roku. Pracujemy z organizacjami, które szanują pracowników i wyznają nasze wartości.


      ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:


      Księgowy_a - Katowice (praca hybrydowa)

      Zakres obowiązków

      • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
      • procesowanie faktur zakupu w systemie,
      • kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
      • udział w procesie zamknięcia miesiąca,
      • przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
      • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
      • bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.

      Wymagania


      • min. rocznego doświadczenia w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
      • wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego,
      • praktycznej znajomości aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
      • dobrej znajomość Ms Office,
      • orientacji na klienta, samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności analitycznych,
      • szybkości przyswajania nowych informacji oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku,
      • umiejętności pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

      Oferujemy

      • hybrydowy, elastyczny czas pracy,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
      • opiekę medyczną dla całej rodziny,
      • dofinansowanie kart sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • dofinansowany język angielski w czasie pracy,
      • kwartalny budżet na integracje działowe,
      • płatny system poleceń pracowniczych.
  • Księgowy_a - Warszawa

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Każda praca potrzebna organizacji, która sprawia problem ze względu na miejsce, czas, ludzi i pieniądze może trafić do naszych rąk. Dla nas przyszłość rynku pracy to elastyczność i różnorodność w oparciu o te wartości budujemy zespoły pracowników w systemie home office. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników z rotacją 2% w skali roku. Pracujemy z organizacjami, które szanują pracowników i wyznają nasze wartości.


      ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:


      Księgowy_a - Warszawa (praca hybrydowa)

      Zakres obowiązków

      • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
      • procesowanie faktur zakupu w systemie,
      • kalkulacja, księgowanie i uzgadnianie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów,
      • udział w procesie zamknięcia miesiąca,
      • przygotowanie ksiąg do sporządzania JPK VAT, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowej CIT,
      • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
      • bieżąca komunikacja z klientem i działami wsparcia.

      Wymagania

      • min. rocznego doświadczenia w pracy w księgowości na podobnym stanowisku,
      • wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego,
      • praktycznej znajomości aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków,
      • dobrej znajomość Ms Office,
      • orientacji na klienta, samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności analitycznych,
      • szybkości przyswajania nowych informacji oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku,
      • umiejętności pracy w zespole i efektywnej komunikacji,
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

      Oferujemy

      • hybrydowy, elastyczny czas pracy,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności,
      • opiekę medyczną dla całej rodziny,
      • dofinansowanie kart sportowych,
      • dofinansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje,
      • dofinansowany język angielski w czasie pracy,
      • kwartalny budżet na integracje działowe,
      • płatny system poleceń pracowniczych.
  • Specjalista_ka d.s. rekrutacji

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 5 000-6 500 zł / mies.
    • Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Każda praca potrzebna organizacji, która sprawia problem ze względu na miejsce, czas, ludzi i pieniądze może trafić do naszych rąk. Dla nas przyszłość rynku pracy to elastyczność i różnorodność w oparciu o te wartości budujemy zespoły pracowników w systemie home office. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników z rotacją 2% w skali roku. Pracujemy z organizacjami, które szanują pracowników i wyznają nasze wartości.


      ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

      Specjalista_ka ds. rekrutacji

      Zakres obowiązków

      • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy
      • aktywne docieranie do kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod rekrutacji
        i selekcji
      • poszukiwanie kandydatów poprzez aktywność w social mediach
      • nadawanie ogłoszeń o pracę w internetowych serwisach rekrutacyjnych
      • współpraca z kandydatami na każdym etapie procesu
      • budowanie i aktualizowanie bazy danych kandydatów w programie HRlink
      • inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na rynku pracy

      Wymagania

      • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
      • wykształcenie wyższego: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
      • praktyczne umiejętności poruszania się w social mediach
      • umiejętność nawiązywania kontaktów, komunikatywność, tzw. lekkie pióro
      • mile widziana znajomość aktualnych trendów w obszarze komunikacji w kanałach cyfrowych
      • samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązków
      • myślenie analityczne pozwalające na zdiagnozowanie wyzwań i zagrożeń
      • twórcze podejście w rozwiązywaniu problemów, poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań
      • dodatkowym atutem będzie znajomość rynku pracy osób z niepełnosprawnościami
      • znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2
      • mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (biuro jest w pełni przystosowane do potrzeb osób mających trudności w poruszaniu się)

      Oferujemy

      • zadania pełne wyzwań i możliwości kreatywnego działania
      • współpracę z zaangażowanym i profesjonalnym zespołem
      • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełen etat, system premiowy, prywatna opieka medyczna
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające

Pracodawcy w Krakowie