Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Czy to Twoja firma?

Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością praca

Kraków

Jesteśmy POWER HOLDING, twoim zaufanym partnerem w świecie finansów, z siedzibą w historycznym sercu Polski - Krakowie. Nasza przygoda rozpoczęła się w 2015 roku, kiedy to postanowiliśmy wnieść świeżość i innowacyjność do branży leasingowej, kredytowej oraz ubezpieczeniowej. Od tego czasu nieustannie rozwijamy naszą ofertę, aby dostarczać usługi, które naprawdę odpowiadają na potrzeby naszych klientów.


Specjalizujemy się w leasingu - czy to sprzętu IT, wyposażenia biur, sklepów, gabinetów lekarskich, maszyn i urządzeń, sprzętu budowlanego, czy samochodów osobowych i dostawczych. Rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie, aby Twoja firma mogła sprawnie funkcjonować, dlatego oferujemy leasing dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb.

Co nas wyróżnia? Nie pobieramy prowizji! Tak, dobrze słyszysz. Dzięki wynegocjowanym umowom z bankami i towarzystwami leasingowymi, nasze wynagrodzenie pochodzi bezpośrednio od nich, co pozwala nam oferować Ci najlepsze warunki bez dodatkowych kosztów. To nasz sposób na transparentność i budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami.

Nasze usługi są kompleksowe - jesteśmy z Tobą od pierwszego kontaktu, aż do zakończenia umowy leasingu. Dbamy o to, aby każdy etap współpracy był dla Ciebie jak najbardziej komfortowy i bezproblemowy. Działamy na terenie całej Polski, więc bez względu na to, gdzie się znajdujesz, możesz liczyć na nasze wsparcie.

W POWER HOLDING stawiamy na podejście osobiste. Rozumiemy, że za każdą firmą stoją ludzie z własnymi historiami i wyzwaniami. Dlatego każdego klienta traktujemy indywidualnie, z empatią i zaangażowaniem. Naszym celem jest nie tylko dostarczenie finansowych rozwiązań, ale także budowanie trwałych i owocnych relacji.

Dołącz do grona zadowolonych klientów POWER HOLDING i odkryj, jak łatwe i przyjemne może być finansowanie Twojej działalności. Razem możemy więcej!

Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Praca Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Nieruchomości

    Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • POWER INVEST jest częścią Grupy Finansowej POWER HOLDING SP.Z O.O. o zasięgu krajowym. Grupa działa aktywnie na terenie całej Polski w takich branżach jak finanse, nieruchomości, ubezpieczenia, leasing, windykacja, pomoc prawna, coaching. POWER INVEST świadczy kompleksową usługę doradztwa związanego z zakupem/wynajmem/zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi przy użyciu najbardziej innowacyjnych narzędzi i algorytmów działania. Każdy nasz klient jest obsługiwany przez grono specjalistów – m.in. specjalistę ds. nieruchomości, doradcę finansowego oraz agenta ubezpieczeniowego. Każdy specjalista dobiera najlepszą ofertę zgodną z oczekiwaniami klienta, po uprzednim zbadaniu jego potrzeb. Przeczytaj o nas:

      Miejsce pracy: Katowice

      Zakres obowiązków

      • Wspieranie Klientów w procesie sprzedaży/zakupu, najmu/wynajmu nieruchomości - w branży zdobywamy setki pozytywnych opinii - podtrzymaj tą tendencję!
      • Odbywanie spotkań z Klientami, prezentowanie nieruchomości, negocjowanie warunków transakcji
      • Pozyskiwanie nowych nieruchomości do sprzedaży/wynajmu - skuteczność to nasza tajna broń
      • Monitorowanie i analizowanie rynku nieruchomości
      • Współpraca z doradcami z wszystkich podmiotów Grupy Finansowej POWER HOLDING - wspólnie budujemy kompleksową obsługę
      • Tworzenie ofert, zdjęć, filmów, planów mieszkań, zdjęć 3D – z zastosowaniem najbardziej innowacyjnych narzędzi i programów w branży - nasza innowacyjność i Twoje poczucie estetyki będzie doskonałą kombinacją!
      • Uczestniczenie w szkoleniach - Twoja wiedza pomoże Ci w finalizacjach transakcji

      Wymagania


      • Umiejętnie planuj i organizuj czas pracy
      • Skutecznie negocjuj
      • Wykaż się komunikatywnością
      • Miej silną motywację i orientację na cel
      • Bądź elastyczny w podejmowaniu decyzji
      • Umiejętnie buduj relacje
      • Wyróżnij się wysoką kulturą osobistą
      • Dąż do sukcesu!:)
      • Miej optymistyczne nastawienie
      • Otwórz się na nowe wyzwania
      • Do you speak English? - Excellent! It’s a very useful skill for this job :)

      Oferujemy

      • Umowę zlecenie/ umowę B2B
      • Pracę w firmie, która działa w kilku sektorach gospodarki oraz bardzo szybko poszerza swój zasięg
      • Możliwość osiągania bardzo wysokich, nielimitowanych zarobków i pięcia się po szczeblach kariery - sky is the limit!
      • Zdobywanie doświadczenia w firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku
      • Najbardziej innowacyjne narzędzia do pracy w branży nieruchomości (tablety, aparaty 3D, okulary VR i inne)
      • Pełne know- how z zakresu skutecznych praktyk sprzedażowych zarówno na rynku wtórnym jak i pierwotnym
      • Możliwość otrzymania dodatkowego wynagrodzenia z innych gałęzi grupy poprzez oferowanie klientom kompleksowej usługi (np. zakup mieszkania, kredyt hipoteczny, ubezpieczenie, pakiet wykończeniowy, wyposażenie mieszkania)
      • Możliwość sprzedaży większości inwestycji deweloperskich w całym kraju
      • Gwarancję obsługi dużej ilości klientów przekazywanych przez pozostałe działy Grupy
      • Rozpoznawalną markę dzięki uczestnictwu Grupy w licznych konferencjach branżowych o zasięgu ogólnopolskim, w magazynach eksperckich, szerokiej aktywności w social mediach
      • Silne wsparcie marketingowe i prawne
      • Naukę najlepszych praktyk od specjalistów na rynku, bieżące wsparcie kadry managerskiej
      • Możliwość szybkiego awansu
      • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów
      • Pracę w nowoczesnych biurach
      • Pracę w młodym, ambitnym i energicznym zespole

      Benefity:

      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • kawa / herbata
      • napoje
      • paczki świąteczne
      • członkostwo w prywatnych klubach
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne
  • Specjalista ds. Nieruchomości

    Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • POWER INVEST jest częścią Grupy Finansowej POWER HOLDING SP.Z O.O. o zasięgu krajowym. Grupa działa aktywnie na terenie całej Polski w takich branżach jak finanse, nieruchomości, ubezpieczenia, leasing, windykacja, pomoc prawna, coaching. POWER INVEST świadczy kompleksową usługę doradztwa związanego z zakupem/wynajmem/zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi przy użyciu najbardziej innowacyjnych narzędzi i algorytmów działania. Każdy nasz klient jest obsługiwany przez grono specjalistów – m.in. specjalistę ds. nieruchomości, doradcę finansowego oraz agenta ubezpieczeniowego. Każdy specjalista dobiera najlepszą ofertę zgodną z oczekiwaniami klienta, po uprzednim zbadaniu jego potrzeb. Przeczytaj o nas:

      Miejsce pracy: Kraków

      Zakres obowiązków

      • Wspieranie Klientów w procesie sprzedaży/zakupu, najmu/wynajmu nieruchomości - w branży zdobywamy setki pozytywnych opinii - podtrzymaj tą tendencję!
      • Odbywanie spotkań z Klientami, prezentowanie nieruchomości, negocjowanie warunków transakcji
      • Pozyskiwanie nowych nieruchomości do sprzedaży/wynajmu - skuteczność to nasza tajna broń
      • Monitorowanie i analizowanie rynku nieruchomości
      • Współpraca z doradcami z wszystkich podmiotów Grupy Finansowej POWER HOLDING - wspólnie budujemy kompleksową obsługę
      • Tworzenie ofert, zdjęć, filmów, planów mieszkań, zdjęć 3D – z zastosowaniem najbardziej innowacyjnych narzędzi i programów w branży - nasza innowacyjność i Twoje poczucie estetyki będzie doskonałą kombinacją!
      • Uczestniczenie w szkoleniach - Twoja wiedza pomoże Ci w finalizacjach transakcji

      Wymagania

      • Umiejętnie planuj i organizuj czas pracy
      • Skutecznie negocjuj
      • Wykaż się komunikatywnością
      • Miej silną motywację i orientację na cel
      • Bądź elastyczny w podejmowaniu decyzji
      • Umiejętnie buduj relacje
      • Wyróżnij się wysoką kulturą osobistą
      • Dąż do sukcesu!:)
      • Miej optymistyczne nastawienie
      • Otwórz się na nowe wyzwania
      • Do you speak English? - Excellent! It’s a very useful skill for this job:)

      Oferujemy

      • Umowę zlecenie/ umowę B2B

      • Pracę w firmie, która działa w kilku sektorach gospodarki oraz bardzo szybko poszerza swój zasięg
      • Możliwość osiągania bardzo wysokich, nielimitowanych zarobków i pięcia się po szczeblach kariery - sky is the limit!
      • Zdobywanie doświadczenia w firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku
      • Najbardziej innowacyjne narzędzia do pracy w branży nieruchomości (tablety, aparaty 3D, okulary VR i inne)
      • Pełne know- how z zakresu skutecznych praktyk sprzedażowych zarówno na rynku wtórnym jak i pierwotnym
      • Możliwość otrzymania dodatkowego wynagrodzenia z innych gałęzi grupy poprzez oferowanie klientom kompleksowej usługi (np. zakup mieszkania, kredyt hipoteczny, ubezpieczenie, pakiet wykończeniowy, wyposażenie mieszkania)
      • Możliwość sprzedaży większości inwestycji deweloperskich w całym kraju
      • Gwarancję obsługi dużej ilości klientów przekazywanych przez pozostałe działy Grupy
      • Rozpoznawalną markę dzięki uczestnictwu Grupy w licznych konferencjach branżowych o zasięgu ogólnopolskim, w magazynach eksperckich, szerokiej aktywności w social mediach
      • Silne wsparcie marketingowe i prawne
      • Naukę najlepszych praktyk od specjalistów na rynku, bieżące wsparcie kadry managerskiej
      • Możliwość szybkiego awansu
      • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów
      • Pracę w nowoczesnych biurach
      • Pracę w młodym, ambitnym i energicznym zespole

      Benefity

      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • kawa / herbata
      • napoje
      • paczki świąteczne
      • członkostwo w prywatnych klubach
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne
  • Specjalista ds. Nieruchomości

    Power Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • POWER INVEST jest częścią Grupy Finansowej POWER HOLDING SP.Z O.O. o zasięgu krajowym. Grupa działa aktywnie na terenie całej Polski w takich branżach jak finanse, nieruchomości, ubezpieczenia, leasing, windykacja, pomoc prawna, coaching. POWER INVEST świadczy kompleksową usługę doradztwa związanego z zakupem/wynajmem/zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi przy użyciu najbardziej innowacyjnych narzędzi i algorytmów działania. Każdy nasz klient jest obsługiwany przez grono specjalistów – m.in. specjalistę ds. nieruchomości, doradcę finansowego oraz agenta ubezpieczeniowego. Każdy specjalista dobiera najlepszą ofertę zgodną z oczekiwaniami klienta, po uprzednim zbadaniu jego potrzeb. Przeczytaj o nas: .

      Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków


      • Wspieranie Klientów w procesie sprzedaży/zakupu, najmu/wynajmu nieruchomości - w branży zdobywamy setki pozytywnych opinii - podtrzymaj tą tendencję!
      • Odbywanie spotkań z Klientami, prezentowanie nieruchomości, negocjowanie warunków transakcji
      • Pozyskiwanie nowych nieruchomości do sprzedaży/wynajmu - skuteczność to nasza tajna broń
      • Monitorowanie i analizowanie rynku nieruchomości
      • Współpraca z doradcami z wszystkich podmiotów Grupy Finansowej POWER HOLDING - wspólnie budujemy kompleksową obsługę
      • Tworzenie ofert, zdjęć, filmów, planów mieszkań, zdjęć 3D – z zastosowaniem najbardziej innowacyjnych narzędzi i programów w branży - nasza innowacyjność i Twoje poczucie estetyki będzie doskonałą kombinacją!
      • Uczestniczenie w szkoleniach - Twoja wiedza pomoże Ci w finalizacjach transakcji

      Wymagania

      • Umiejętnie planuj i organizuj czas pracy.
      • Skutecznie negocjuj.
      • Wykaż się komunikatywnością.
      • Miej silną motywację i orientację na cel.
      • Bądź elastyczny w podejmowaniu decyzji.
      • Umiejętnie buduj relacje.
      • Wyróżnij się wysoką kulturą osobistą.
      • Dąż do sukcesu!:)
      • Miej optymistyczne nastawienie.
      • Otwórz się na nowe wyzwania.
      • Do you speak English? - Excellent! It’s a very useful skill for this job :)

      Oferujemy

      • Umowę zlecenie/ umowę B2B
      • Pracę w firmie, która działa w kilku sektorach gospodarki oraz bardzo szybko poszerza swój zasięg
      • Możliwość osiągania bardzo wysokich, nielimitowanych zarobków i pięcia się po szczeblach kariery - sky is the limit!
      • Zdobywanie doświadczenia w firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku
      • Najbardziej innowacyjne narzędzia do pracy w branży nieruchomości (tablety, aparaty 3D, okulary VR i inne)
      • Pełne know- how z zakresu skutecznych praktyk sprzedażowych zarówno na rynku wtórnym jak i pierwotnym
      • Możliwość otrzymania dodatkowego wynagrodzenia z innych gałęzi grupy poprzez oferowanie klientom kompleksowej usługi (np. zakup mieszkania, kredyt hipoteczny, ubezpieczenie, pakiet wykończeniowy, wyposażenie mieszkania)
      • Możliwość sprzedaży większości inwestycji deweloperskich w całym kraju
      • Gwarancję obsługi dużej ilości klientów przekazywanych przez pozostałe działy Grupy
      • Rozpoznawalną markę dzięki uczestnictwu Grupy w licznych konferencjach branżowych o zasięgu ogólnopolskim, w magazynach eksperckich, szerokiej aktywności w social mediach
      • Silne wsparcie marketingowe i prawne
      • Naukę najlepszych praktyk od specjalistów na rynku, bieżące wsparcie kadry managerskiej
      • Możliwość szybkiego awansu
      • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów
      • Pracę w nowoczesnych biurach.
      • Pracę w młodym, ambitnym i energicznym zespole

      Benefity:

      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • kawa / herbata
      • napoje
      • paczki świąteczne
      • członkostwo w prywatnych klubach
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

Pracodawcy w Krakowie