Alior Bank S. A.

DZIAŁY OBSŁUGI ZDALNEJ

Kanały obsługi zdalnej to bardzo ważny obszar w banku. Dla wielu Klientów pierwszy kontakt z bankiem, to właśnie rozmowa z konsultantem lub bankierem zdalnym. W trakcie takiej rozmowy klienci uzyskują informacje o wszystkich usługach i rozwiązaniach, zlecają wykonanie operacji lub składają wnioski o produkty.

Obszar obsługi zdalnej ma istotną role w procesie ewolucji technologicznej banku. Podczas rozmów Klienci poznają szczegóły bankowości internetowej i mobilnej, oraz dowiadują się o innowacyjnych rozwiązaniach i możliwościach współpracy z bankiem.

 

Nie masz doświadczenie w bankowości? Dla nas to nie problem.

Jesteśmy na to przygotowani - efektywne procesy wdrażania i szkolenia nowych pracowników, dają Ci szanse zdobycia szybkiego sukcesu. Najważniejsze dla nas jest Twoje zaangażowanie i chęć zdobywania wiedzy.

 

Stawiamy na efekty i doceniamy najlepszych, dlatego nie wprowadzamy ograniczeń w wysokości premii. Kwota premii zależy od Twojego zaangażowania i poziomu realizacji planu sprzedażowego.

Rozwój to nasze DNA!

Codzienne obowiązki, wyzwania, szkolenia i sesje coachingowe pozwolą Ci zdobyć wiedze i umiejętności cenne na rynku pracy. Pracując w tym obszarze:

  • Rozwiniesz umiejętności interpersonalne
  • Nauczysz się technik obsługi klienta i sprzedaży
  • Zdobędziesz wiedzę na temat działania produktów bankowych
  • Poznasz procedury, systemy i procesy wewnętrzne

Zapewniamy realne możliwości rozwoju kariery! Wszyscy menedżerowie telesprzedaży „wychowali się” w Alior Banku i przeszli ścieżkę kariery od podstaw. Nie interesuje Cię ścieżka menedżerska? Spokojnie – na to też mamy rozwiązanie. Będziesz mógł zapoznać się z aktualnie prowadzonymi rekrutacjami wewnętrznymi - da Ci to możliwość znalezienia dla siebie nowej roli w banku.

Największą wartością w Alior Banku są ludzie, dlatego pielęgnujemy swoje relacje i przyjaźnie. Imprezy, wyjazdy i spotkania integracyjne są tylko dodatkiem do całej atmosfery, jaką tworzymy na co dzień w pracy.

 

Sprawdź co u nas!