Talent Place

Czy to Twoja firma?

Talent Place praca

Kraków

Rekrutacja w oparciu o społeczność profesjonalnych rekruterów

Talent Place to innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne oparte o społeczność profesjonalnych rekruterów. Naszym celem jest dopasowanie jak największej liczby pracowników i pracodawców, tak aby w pełni wykorzystywali swój wzajemny potencjał. Żeby to osiągnąć, stworzyliśmy międzynarodową społeczność ekspertów HR, którzy zawsze są gotowi iść o krok dalej aby zapewniać najwyższą jakość rekrutacji.

Talent Place najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Talent Place

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Talent Place

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Talent Place

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Talent Place
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Poznań
  5. Warszawa
  6. Kęty
  7. Gdańsk
  8. Katowice
  9. Gliwice
  10. Łańcut

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Talent Place - oferty archiwalne

  • Doradca Klienta w Contact Center

    Talent Place
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się rozwijać? A może zależy Ci na stabilności zatrudnienia i umowie o pracę? To może być Twoja szansa na zdobycie doświadczenia w branży bankowej.

      Obecnie poszukujemy osób do Contact Center banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia.

      Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegać na telefonicznym kontakcie z klientami banku. Możesz się spodziewać zadań takich jak:

      • rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów
      • prowadzenie sprzedaży produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
      • realizowanie operacji bankowych
      • budowanie dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi

      Dołączając do firmy przejdziesz przez 2-tygodniowe płatne szkolenie - poznasz ofertę banku i procedury działania w różnych sytuacjach, z którymi mogą zgłaszać się klienci.

      Wymagania

      Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria:

      • mają wykształcenie min. średnie
      • są dyspozycyjne do pracy na cały etat
      • są komunikatywne i pozytywnie nastawione do świata
      • mają dobrą dykcję - to bardzo istotne przy kontakcie telefonicznym z klientami
      • są gotowe pracować zmianowo
      • są otwarte na ciągłą naukę i dostosowują się do zmian

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy
      • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie
      • system kafeteryjny, który pozwoli m.in. na dofinansowanie do lunchów i bilety do kina
      • możliwość wewnętrznych awansów
      • dostęp do atrakcyjnej oferty produktów bankowych.

      Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Kliknij przycisk aplikuj i wypełnij formularz w naszym systemie i dołącz CV, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną.

      Pamiętaj, będziemy rozpatrywać tylko osoby, które zaaplikują przez system.

  • Doradca Klienta w Contact Center

    Talent Place
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się rozwijać? A może zależy Ci na stabilności zatrudnienia i umowie o pracę? To może być Twoja szansa na zdobycie doświadczenia w branży bankowej.

      Obecnie poszukujemy osób do Contact Center banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia.

      Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegać na telefonicznym kontakcie z klientami banku. Możesz się spodziewać zadań takich jak:

      • rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów
      • prowadzenie sprzedaży produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
      • realizowanie operacji bankowych
      • budowanie dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi

      Dołączając do firmy przejdziesz przez 2-tygodniowe płatne szkolenie - poznasz ofertę banku i procedury działania w różnych sytuacjach, z którymi mogą zgłaszać się klienci.

      Wymagania

      Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria:

      • mają wykształcenie min. średnie
      • są dyspozycyjne do pracy na cały etat
      • są komunikatywne i pozytywnie nastawione do świata
      • mają dobrą dykcję - to bardzo istotne przy kontakcie telefonicznym z klientami
      • są gotowe pracować zmianowo
      • są otwarte na ciągłą naukę i dostosowują się do zmian

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy
      • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie
      • system kafeteryjny, który pozwoli m.in. na dofinansowanie do lunchów i bilety do kina
      • możliwość wewnętrznych awansów
      • dostęp do atrakcyjnej oferty produktów bankowych.

      Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Kliknij przycisk aplikuj i wypełnij formularz w naszym systemie i dołącz CV, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną.

      Pamiętaj, będziemy rozpatrywać tylko osoby, które zaaplikują przez system.

  • Doradca Klienta w Contact Center

    Talent Place
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się rozwijać? A może zależy Ci na stabilności zatrudnienia i umowie o pracę? To może być Twoja szansa na zdobycie doświadczenia w branży bankowej.

      Obecnie poszukujemy osób do Contact Center banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia.

      Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegać na telefonicznym kontakcie z klientami banku. Możesz się spodziewać zadań takich jak:

      • rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów
      • prowadzenie sprzedaży produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
      • realizowanie operacji bankowych
      • budowanie dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi

      Dołączając do firmy przejdziesz przez 2-tygodniowe płatne szkolenie - poznasz ofertę banku i procedury działania w różnych sytuacjach, z którymi mogą zgłaszać się klienci.

      Wymagania

      Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria:

      • mają wykształcenie min. średnie
      • są dyspozycyjne do pracy na cały etat
      • są komunikatywne i pozytywnie nastawione do świata
      • mają dobrą dykcję - to bardzo istotne przy kontakcie telefonicznym z klientami
      • są gotowe pracować zmianowo
      • są otwarte na ciągłą naukę i dostosowują się do zmian

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy
      • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie
      • system kafeteryjny, który pozwoli m.in. na dofinansowanie do lunchów i bilety do kina
      • możliwość wewnętrznych awansów
      • dostęp do atrakcyjnej oferty produktów bankowych.

      Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Kliknij przycisk aplikuj i wypełnij formularz w naszym systemie i dołącz CV, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną.

      Pamiętaj, będziemy rozpatrywać tylko osoby, które zaaplikują przez system.

  • Functional Controlling EL & GBS Intern

    Talent Place
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • Our client is an international pioneering technology leader that is writing the future of industrial digitalization. One of our key ambitions is to get faster and leaner, and to move closer to the customer. Therefore we are consolidating our internal services into a world-class Global Business Services (GBS) organization.

      To strengthen our teams, we are looking for Interns with good communication skills and valid student status. Seize this unique opportunity to take an active part in shaping our GBS center and grow together with the rapidly developing organization.

      Your responsibilities

      • support of regular Sales, General & Administrative, R&D
      • headcount reporting
      • project controlling (TSA)
      • day to day work with Analyst

      Our requirements

      • to be enrolled at university with valid student status
      • very good (at least B2 level) English skills
      • good Excel skills will be an advantage
      • open minded, analytical thinking, open for dynamic environment
      • a high level of integrity and commitment, attention to detail and appetite for professional growth

      We offer

      • 6-month internship
      • Possibility of extension or conversion to Regular Employee
      • A stable employment in a company with a long history in innovation and technology
      • Collaboration with experienced experts in an international environment
      • Various benefits in kind, ranging from healthy lifestyle offerings, to knowledge sharing, to teambuilding activities
  • LE Services Team Intern

    Talent Place
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • Our client is an international pioneering technology leader that is writing the future of industrial digitalization. One of our key ambitions is to get faster and leaner, and to move closer to the customer. Therefore we are consolidating our internal services into a world-class Global Business Services (GBS) organization.

      To strengthen our teams, we are looking for Interns with good communication skills and valid student status. Seize this unique opportunity to take an active part in shaping our GBS center and grow together with the rapidly developing organization.

      Your responsibilities

      • Cooperation with statutory controllers (assistance with preparation and verification of supporting documentation for audits)
      • Support in ledger analysis for group controlling and statutory purposes
      • Various ad hoc financial and accounting tasks

      Our requirements

      • to be enrolled at university with valid student status
      • very good (at least B2 level) English
      • open mind, analytical thinking, open for dynamic environment
      • good Excel skills will be an advantage

      We offer

      • 1-year internship
      • Possibility of extension or conversion to Regular Employee
      • A stable employment in a company with a long history in innovation and technology
      • Collaboration with experienced experts in an international environment
      • Various benefits in kind, ranging from healthy lifestyle offerings, to knowledge sharing, to teambuilding activities
  • Financial Planning and Analisis CoE, Pricing and Rebates Intern

    Talent Place
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • Our client is an international pioneering technology leader that is writing the future of industrial digitalization. One of our key ambitions is to get faster and leaner, and to move closer to the customer. Therefore we are consolidating our internal services into a world-class Global Business Services (GBS) organization.

      To strengthen our teams, we are looking for Interns with good communication skills and valid student status. Seize this unique opportunity to take an active part in shaping our GBS center and grow together with the rapidly developing organization.

      Your responsibilities

      • day to day work with analyst supporting orders and sales reporting
      • assisting in the preparation of financial reporting, business planning, budgeting and forecasting
      • validating the accuracy of financial data, business information and reports by performing reconciliations and reviews of exceptions

      Our requirements

      • To be enrolled at university with valid student status
      • Very good (at least B2 level) English
      • Open mind, analytical thinking, open for dynamic environment
      • Good Excel skills will be an advantage

      We offer

      • 1-year internship
      • Possibility of extension or conversion to Regular Employee
      • A stable employment in a company with a long history in innovation and technology
      • Collaboration with experienced experts in an international environment
      • Various benefits in kind, ranging from healthy lifestyle offerings, to knowledge sharing, to teambuilding activities
  • Projects & Systems, FP&A COE Intern

    Talent Place
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • Our client is an international pioneering technology leader that is writing the future of industrial digitalization. One of our key ambitions is to get faster and leaner, and to move closer to the customer. Therefore we are consolidating our internal services into a world-class Global Business Services (GBS) organization.

      To strengthen our teams, we are looking for Interns with good communication skills and valid student status. Seize this unique opportunity to take an active part in shaping our GBS center and grow together with the rapidly developing organization.

      Your responsibilities

      • control data quality of finance tools used to report commercial KPIs (SAP, GDWH, Qlikview),
      • data comparisons
      • reports/processes automation
      • maintaining business hierarchies,
      • support with IT incidents/new developments

      Our requirements

      • to be enrolled at university with valid student status
      • good (at least B1/B2 level) English skills
      • good knowledge of Excel (VBA is a plus)
      • keen on data and database analytics
      • analytical mindset (students of finance, mathematics, statistics etc.)
      • project management skills/tools knowledge is a plus

      We offer

      • 1-year internship
      • Possibility of extension or conversion to Regular Employee
      • A stable employment in a company with a long history in innovation and technology
      • Collaboration with experienced experts in an international environment
      • Various benefits in kind, ranging from healthy lifestyle offerings, to knowledge sharing, to teambuilding activities
  • COE, FP&A and Project controlling team Intern

    Talent Place
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • Our clinet is an international pioneering technology leader that is writing the future of industrial digitalization. One of our key ambitions is to get faster and leaner, and to move closer to the customer. Therefore we are consolidating our internal services into a world-class Global Business Services (GBS) organization.

      To strengthen our teams, we are looking for Interns with good communication skills and valid student status. Seize this unique opportunity to take an active part in shaping our GBS center and grow together with the rapidly developing organization.

      Your responsibilities

      • Running project reports and data verification
      • Reporting status of orders and revenue results
      • Ensuring data accuracy by performing thorough analysis and making adjustments if required
      • Supporting finance organization by explaining the details behind reported results
      • Ad hoc analysis

      Our requirements

      • To be enrolled at university with valid student status
      • Very good (at least B2 level) English skills
      • Analytical mindset
      • Attention to detail
      • Motivated, self-directed and driven
      • Adaptable, able to work across teams and functions
      • Good command of Excel (VBA is a plus)
      • Work experience / internships in financial departments are welcome

      We offer

      • 1-year internship
      • Possibility of extension or conversion to Regular Employee
      • A stable employment in a company with a long history in innovation and technology
      • Collaboration with experienced experts in an international environment
      • Various benefits in kind, ranging from healthy lifestyle offerings, to knowledge sharing, to teambuilding activities
  • Marketing&Sales FP&A Intern

    Talent Place
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • Our client is an international pioneering technology leader that is writing the future of industrial digitalization. One of our key ambitions is to get faster and leaner, and to move closer to the customer. Therefore we are consolidating our internal services into a world-class Global Business Services (GBS) organization.

      To strengthen our teams, we are looking for Interns with good communication skills and valid student status. Seize this unique opportunity to take an active part in shaping our GBS center and grow together with the rapidly developing organization.

      Your responsibilities

      • monitor orders intake on a regular basis,
      • ensure data accuracy by performing thorough analysis and making adjustments if required,
      • support M&S finance organization by explaining the details behind reported results

      Our requirements

      • to be enrolled at university with valid student status
      • very good English (B2, written and spoken)
      • analytical mindset (students of finance, mathematics, statistics etc.)
      • good command of Excel (VBA is a plus)
      • keen on data analytics

      We offer

      • 1-year internship
      • Possibility of extension or conversion to Regular Employee
      • A stable employment in a company with a long history in innovation and technology
      • Collaboration with experienced experts in an international environment
      • Various benefits in kind, ranging from healthy lifestyle offerings, to knowledge sharing, to teambuilding activities
  • Junior Data Reviewer with German

    Talent Place
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Do you want to use one of the German language in your daily work? Would you like to work in international company? As a Junior Data Reviewer you can work every day with people from all over the world, develop your career and work in a professional environment with customers and other teams.

      Who do we recruit for? Our client is global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. It has its office in the center of Warsaw, Przyokopowa Street.

      Zakres obowiązków

      Responsibilities

      • Work to support customers of our client
      • Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures
      • Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc.)
      • Respond to contacts from users within the agreed timelines and quality standards
      • Identify inefficiencies / improvement opportunities in processes and suggest solutions
      • Interface effectively with other internal and Client teams

      Wymagania

      Requirements

      • Excellent written and verbal communication skills in English
      • Fluent reading and writing skills in German
      • Strong knowledge of modern culture, interest in current events, pop culture, and history is a must
      • Graduate with good-to-have minimum 1 year of working experience (preferably in a multinational environment)
      • Extremely reliable, consistent, hard-working and able to work analytically within a problem-solving environment
      • Computer literacy and passionate about the internet
      • Openness for flexible schedule: Monday to Sunday - rotating shift working system morning and evening shift

      Oferujemy

      What we can offer

      • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
      • Constant support and clear development path from your first day at office dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
      • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
      • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
      • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
      • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
      • Full work comfort private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees

  • Head of Customer Happiness

    Talent Place
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Head of Customer Happiness, który będzie w stanie z sukcesem zarządzać działem obsługi klienta, a także wdrażać kolejne rozwiązania w zakresie optymalizacji codziennych procesów oraz stałego ulepszania doświadczenia naszych klientów.

      Szukamy gracza z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to wieloznaczne pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz. Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. Wierzymy, że podstawą sukcesu jest szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą, nie bojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym oraz przyjmować go.

      Zakres obowiązków

      • Nadzorowanie pracy działu Customer Happiness (obecnie 3 osoby)
      • Tworzenie i wdrażanie strategii nastawionej na maksymalizację satysfakcji i retencji użytkowników
      • Współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (marketing, ecommerce, magazyn)
      • Mierzenie efektywności i optymalizacja procesów działu poprzez realizację celów i wyznaczonych KPI
      • Zbieranie feedbacku od użytkowników i proponowanie ulepszeń
      • Przygotowanie raportów i analiz
      • Szukanie i wdrażanie innowacji oraz usprawnień w codziennej pracy

      Wymagania

      • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Wybitne zdolności komunikacyjne
      • Umiejętność analizy danych i bardzo dobre rozumienie najnowszych technologii ecommerce
      • Dbałość o szczegóły, które są ważne dla zadowolenia użytkowników
      • Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celów firmy
      • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Mile widziane doświadczenie na rynku Wellness

      Oferujemy

      • Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności
      • Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży
      • Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy
      • Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach
      • Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach
      • Praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic - Dziedzic)
      • Elastyczne godziny pracy
      • Benefity pozapłacowe
      • Praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B
  • Head of Customer Happiness

    Talent Place
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Head of Customer Happiness, który będzie w stanie z sukcesem zarządzać działem obsługi klienta, a także wdrażać kolejne rozwiązania w zakresie optymalizacji codziennych procesów oraz stałego ulepszania doświadczenia naszych klientów.

      Szukamy gracza z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to wieloznaczne pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz. Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. Wierzymy, że podstawą sukcesu jest szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą, nie bojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym oraz przyjmować go.

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • Nadzorowanie pracy działu Customer Happiness (obecnie 3 osoby)
      • Tworzenie i wdrażanie strategii nastawionej na maksymalizację satysfakcji i retencji użytkowników
      • Współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (marketing, ecommerce, magazyn)
      • Mierzenie efektywności i optymalizacja procesów działu poprzez realizację celów i wyznaczonych KPI
      • Zbieranie feedbacku od użytkowników i proponowanie ulepszeń
      • Przygotowanie raportów i analiz
      • Szukanie i wdrażanie innowacji oraz usprawnień w codziennej pracy

      Wymagania


      • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Wybitne zdolności komunikacyjne
      • Umiejętność analizy danych i bardzo dobre rozumienie najnowszych technologii ecommerce
      • Dbałość o szczegóły, które są ważne dla zadowolenia użytkowników
      • Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celów firmy
      • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Mile widziane doświadczenie na rynku Wellness

      Oferujemy


      • Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności
      • Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży
      • Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy
      • Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach
      • Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach
      • Praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic - Dziedzic)
      • Elastyczne godziny pracy
      • Benefity pozapłacowe
      • Praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B
  • Head of Customer Happiness

    Talent Place
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Head of Customer Happiness, który będzie w stanie z sukcesem zarządzać działem obsługi klienta, a także wdrażać kolejne rozwiązania w zakresie optymalizacji codziennych procesów oraz stałego ulepszania doświadczenia naszych klientów.

      Szukamy gracza z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to wieloznaczne pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz. Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. Wierzymy, że podstawą sukcesu jest szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą, nie bojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym oraz przyjmować go.

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • Nadzorowanie pracy działu Customer Happiness (obecnie 3 osoby)
      • Tworzenie i wdrażanie strategii nastawionej na maksymalizację satysfakcji i retencji użytkowników
      • Współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (marketing, ecommerce, magazyn)
      • Mierzenie efektywności i optymalizacja procesów działu poprzez realizację celów i wyznaczonych KPI
      • Zbieranie feedbacku od użytkowników i proponowanie ulepszeń
      • Przygotowanie raportów i analiz
      • Szukanie i wdrażanie innowacji oraz usprawnień w codziennej pracy

      Wymagania


      • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Wybitne zdolności komunikacyjne
      • Umiejętność analizy danych i bardzo dobre rozumienie najnowszych technologii ecommerce
      • Dbałość o szczegóły, które są ważne dla zadowolenia użytkowników
      • Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celów firmy
      • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Mile widziane doświadczenie na rynku Wellness

      Oferujemy


      • Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności
      • Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży
      • Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy
      • Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach
      • Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach
      • Praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic - Dziedzic)
      • Elastyczne godziny pracy
      • Benefity pozapłacowe
      • Praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B
  • Head of Customer Happiness

    Talent Place
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Head of Customer Happiness, który będzie w stanie z sukcesem zarządzać działem obsługi klienta, a także wdrażać kolejne rozwiązania w zakresie optymalizacji codziennych procesów oraz stałego ulepszania doświadczenia naszych klientów.

      Szukamy gracza z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to wieloznaczne pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz. Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. Wierzymy, że podstawą sukcesu jest szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą, nie bojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym oraz przyjmować go.

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • Nadzorowanie pracy działu Customer Happiness (obecnie 3 osoby)
      • Tworzenie i wdrażanie strategii nastawionej na maksymalizację satysfakcji i retencji użytkowników
      • Współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (marketing, ecommerce, magazyn)
      • Mierzenie efektywności i optymalizacja procesów działu poprzez realizację celów i wyznaczonych KPI
      • Zbieranie feedbacku od użytkowników i proponowanie ulepszeń
      • Przygotowanie raportów i analiz
      • Szukanie i wdrażanie innowacji oraz usprawnień w codziennej pracy

      Wymagania


      • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Wybitne zdolności komunikacyjne
      • Umiejętność analizy danych i bardzo dobre rozumienie najnowszych technologii ecommerce
      • Dbałość o szczegóły, które są ważne dla zadowolenia użytkowników
      • Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celów firmy
      • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Mile widziane doświadczenie na rynku Wellness

      Oferujemy


      • Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności
      • Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży
      • Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy
      • Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach
      • Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach
      • Praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic - Dziedzic)
      • Elastyczne godziny pracy
      • Benefity pozapłacowe
      • Praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B
  • Junior Data Reviewer with English and Russian and/or Ukrainian

    Talent Place
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Do you want to use one of the Russian/Ukrainian language in your daily work? Would you like to work in international company? As a Junior Data Reviewer you can work every day with people from all over the world, develop your career and work in a professional environment with customers and other teams.

      Who do we recruit for? Our client is global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. It has its office in the center of Warsaw, Przyokopowa Street.

      Zakres obowiązków

      Responsibilities

      • Provide back-end support to our client's customer
      • Review data according to Client guidelines
      • Work within the agreed timelines, quality and quantity standards
      • Need to keep up to date with events & happenings in countries of the supported language
      • Participate in generating improvement ideas

      Wymagania

      Requirements

      • Fluency in English
      • Fluency in Russian and/or Ukrainian,
      • 1+ year of work experience & university education will be a plus
      • Willingness to work rotating shifts across 7-day workweek mornings, evenings & nights depending on project needs

      Oferujemy

      What we can offer

      • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
      • Constant support and clear development path from your first day at office dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
      • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
      • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
      • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
      • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
      • Full work comfort private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees

  • Junior Data Reviewer with English and Danish, Swedish, Finnish or Norwegian

    Talent Place
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Do you want to use one of the Danish/Swedish Finnish or Norwegian language in your daily work? Would you like to work in international company? As a Junior Data Reviewer, you can work every day with people from all over the world, develop your career and work in a professional environment with customers and other teams.

      Who do we recruit for? Our client is global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. It has its office in the center of Warsaw, Przyokopowa Street.

      Zakres obowiązków

      Responsibilities

      • Work to support customers of our client,
      • Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures,
      • Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc),
      • Respond to contacts from users within the agreed timelines and quality standards,
      • Identify inefficiencies / improvement opportunities in processes and suggest solutions,
      • Interface effectively with other internal and Client teams.

      Wymagania

      Requirements

      • Excellent written and verbal communication skills in English
      • Fluent reading and writing skills in Danish, Swedish Finnish or Norwegian
      • Strong knowledge of modern culture, interest in current events, pop culture, and history is a must
      • Graduate with good-to-have minimum 1 year of working experience (preferably in a multinational environment)
      • Extremely reliable, consistent, hard-working and able to work analytically within a problem solving environment
      • Computer literacy and passionate about the internet
      • Schedule to be chosen by you:

      Monday to Friday - regular office hours

      Monday to Sunday - rotating shift working system morning and evening shifts

      Oferujemy

      What we can offer

      • The ability to use your knowledge of foreign languages on a daily basis at work (we serve our Clients in almost 30 foreign languages)
      • Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance
      • Operating according to Lean Six Sigma philosophy
      • Collaborating and learning from diverse and talented colleagues helps you raise your game
      • Trainings and development tailored to help you achieve your potential
      • New Joiners Programme including trainings
      • Opportunity to engage in Corporate Social Responsibility initiatives
      • We also think about your social life, at Accenture you will be able to take part in different initiatives like Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming and many others.
      • Social benefit packages including: private medical care, My Benefit, life insurance
      • Friendly work atmosphere in multicultural environment

  • Senior Android Developer

    Talent Place
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Nasz Klient to mobilna i jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kraju według rankingu Deloitte Technology Fast 50 ze wzrostem o 621% w przeciągu 4 lat. Zarządzają aplikacjami zakupowymi takimi jak Blix, Zdrowe Zakupy, z których każdego miesiąca korzysta prawie trzy miliony użytkowników, generując dziesiątki milionów sesji.

      Zakres obowiązków

      • rozwijanie nowych funkcji w aplikacji Blix oraz Zdrowe Zakupy na system Android (50% czasu)
      • dbanie o wysoką jakość tworzonego przez zespół produktu - code review, mentoring, narzędzia, architektura, wzorce projektowe, wybór technologii, CI/CD (30% czasu)
      • naprawianie błędów, optymalizacja kodu oraz spłacanie długu technologicznego (20% czasu)
      • mentoring i dbanie o rozwój kompetencji osób w zespole Android
      • współpraca z zespołami backend, design oraz ze stroną biznesową przy projektowaniu oraz wdrażaniu nowych funkcji w aplikacji
      • pisanie wysokiej jakości testowalnego kodu, maksymalnie odpornego na błędy
      • codziennej styczności ze stackiem technologicznym, na który składają się: Android SDK, Kotlin, RxJava, AndroidX, Firebase, Moshi, OkHttp, MockK, Junit5, MVVM/MVP
      • pracy w tygodniowych lub dwutygodniowych sprintach (z wykorzystaniem Jira)

      Wymagania

      Szukamy osób, które:

      • mają przynajmniej 5 lat komercyjnego doświadczenia w tworzeniu aplikacji konsumenckich na system Android
      • są komunikatywne i skutecznie wykorzystują różne kanały komunikacji: Slack, Jira, Confluence, Meet, na żywo
      • mają doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji trafiających do setek tysięcy użytkowników
      • potrafią tworzyć aplikacje z zachowaniem wysokiej jakości, wykorzystaniem architektury, wzorców projektowych oraz testów
      • mają doświadczenie w prowadzeniu zespołu technologicznego
      • są ambitne, rozwijają się ale też potrafią rozwijać innych
      • są kreatywne i otwarte na kształtowanie działania, budowanie największych aplikacji zakupowych w Polsce

      Bardzo mile widziane będą:

      • Znajomość iOS/rozwiązań multiplatformowych

      Oferujemy


      Rzeczy, o których też powinieneś wiedzieć:

      • oferujemy wynagrodzenie na poziomie 17.000-23.000 netto przy b2b lub odpowiednio przy UoP. Masz inne oczekiwania? Zaproponuj je - jeśli będą szły w parze z umiejętnościomi, chętnie o nich porozmawiamy,
      • pracujemy całkowicie zdalnie i nie zmieni się to po pandemii
      • pracujemy w elastycznych godzinach, ale chcemy, żebyś był dostępny w Core Hours (10.00 - 15.00)
      • mamy Tech Fridays, na których testujemy, eksperymentujemy i uczymy się nowych technologii
      • finansujemy szkolenia, kursy, konferencje, dostęp do e-learningów
      • pracujemy nad rozwojem własnych produktów/aplikacji dlatego nie ma u nas kosmicznych deadlineów i siedzenia po godzinach
      • komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet

      Benefity:

      • Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie
      • 26 płatnych dni wolnych w umowie B2B + nie obcinamy faktur w wypadku nieobecności z powodu choroby
      • dowolna forma zatrudnienia
      • pakiet relokacyjny jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Poznania.

  • Mid Android Developer

    Talent Place
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Poszukujemy Android Developera, który wspomoże naszego klienta w rozwoju największych zakupowych aplikacji mobilnych w Polsce. Do tej pory zbudowali oni największą aplikację do zakupów offline w Polsce (największa lista zakupów, porównywarka, agregator gazetek), a z Twoją pomocą zamierzają rozwijać BLIX o nowe usługi.

      Twoim zadaniem będzie przede wszystkim rozwój core'owych aplikacji.

      Codziennym środowiskiem Twojej pracy będzie kilkuosobowy zespół Android, z zespołami backend, iOS, oraz z zespołem Design.

      Nasz Klient to jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kraju według rankingu Deloitte Technology Fast 50 ze wzrostem o 621% w przeciągu 4 lat. Zarządzają aplikacjami zakupowymi takimi jak Blix, Zdrowe Zakupy, z których każdego miesiąca korzysta prawie trzy miliony użytkowników, generując dziesiątki milionów sesji.

      Zakres obowiązków

      • rozwijanie aplikacji mobilnych Blix oraz Zdrowe Zakupy na platformę Android
      • utrzymanie odpowiedniej jakości kodu,
      • ścisła współpraca z back-end developerami oraz designerami,
      • praca z systemem zarządzania zadaniami JIRA,
      • praca z systemem kontroli wersji Git.

      Wymagania

      • znajomość języka Kotlin
      • znajomości Android SDK,
      • znajomości Android Studio IDE
      • umiejętność pisania testów jednostkowych
      • znajomość podstawowych wzorców projektowych
      • doświadczenia w pracy z wykorzystaniem systemów kontroli wersji Git,
      • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
      • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.

      Mile widziane:

      • własne aplikacje na Google Play,
      • znajomość Material Design oraz dobrych praktyk UX,
      • projekty open source, aktywność na Stack Overflow,
      • linki do aplikacji w Google Play.

      Oferujemy

      • praca całkowicie zdalnie i nie zmieni się to po pandemii,
      • praca w elastycznych godzinach, ale chcemy, żebyś był dostępny w Core Hours (10.00 - 15.00),
      • Tech Fridays, na których testujemy, eksperymentujemy i uczymy się nowych technologii,
      • finansowane szkolenia, kursy, konferencje, dostęp do e-learningów,
      • praca nad rozwojem własnych produktów/aplikacji dlatego nie ma kosmicznych deadlineów i siedzenia po godzinach,
      • komunikacja głównie na Slacku, do spotkań wykorzystywany jest Google Meet.

      Benefity:

      • wynagrodzenie na poziomie 12.000-18.000 zł netto przy b2b lub odpowiednio przy UoP,
      • Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie,
      • 26 płatnych dni wolnych w umowie B2B + nie obcinamy faktur w wypadku nieobecności z powodu choroby,
      • dowolna forma zatrudnienia,
      • pakiet relokacyjny jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Poznania.

  • Deep Learning Engineer

    Talent Place
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Our Client is one of the largest research and development hubs in Poland with offices in Warsaw and Cracow. This is where highest-quality software is created. The work of our engineers influences the future operation of our flagship mobile device and television models, mobile networks, multimedia installations, robots, intelligent buildings, and more.

      Zakres obowiązków

      Responsibilities

      • Proven experience in designing, training, and analyzing neural networks in at least one of the following fields: Object detection/classification, Audio Classification, Speech Enhancement, Image segmentation, Multitask learning, Network compression, Reinforcement learning, Unsupervised learning.
      • Strong mathematical background (linear algebra/statistics/optimization methods)
      • Experience with standard Machine Learning packages, amongst but not limited to: Tensorflow, Keras, SciKit-Learn, Torch, etc.
      • Scientific publications, active participation in conferences in the field of artificial intelligence

      Wymagania

      Nice to have:

      • Practical knowledge of libraries related to image and video processing
      • PhD or relevant work experience in Computer Science, Signal Processing, Acoustics, or related discipline
      • Fundamental knowledge in Acoustics, Audio Engineering, and Digital Signal Processing
      • Professional experience in porting Audio/Image/Video neural network models on embedded platforms: ARM, DSPs
      • Professional experience in fixed point C, assembler on generic platforms, optimizing C/ASM code

      Professional experience in developing product-grade code including high-level software development practices, integration into CI environment, proper testing, packaging and releasing of the software

      Oferujemy

      What we can offer
      Team:

      • Friendly working atmosphere
      • Wide range of trainings
      • Opportunity to work in multiple projects
      • Working with the latest technologies on the market
      • Monthly integration budget

      Equipment:

      • PC workstation/Laptop + 2 external monitors
      • OS: Linux, Windows

      Benefits:

      • Private medical care (possibility to add family members for free)
      • Multisport card
      • Life insurance
      • Lunch card
      • Variety of discounts (Samsung products, theaters, restaurants)
      • Unlimited free access to Copernicus Science Center for you and your friends

      Location:

      • Office in Warsaw Spire near metro station
      • Working remotely during COVID-19 pandemic
      • Attractive Relocation package

  • Junior iOS Developer

    Talent Place
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Naszym klientem jest firma zajmującą się tworzeniem oprogramowanie dla klientów zagranicznych. Kodują aplikacje webowe i mobilne, rozwijają też wewnętrzne projekty.

      Prowadzimy obecnie rekrutację do zespołu składającego się z 2 osób odpowiedzialne za iOS oraz 8 RoR Developerów.

      Zakres obowiązków

      • Rozwój istniejącej aplikacji o zasięgu globalnym
      • Tworzenie unit testów
      • Aplikacja natywna pisana w Swift
      • Zapewnienie jakości kodu

      Wymagania

      • Min. 1,5 roczne doświadczenie
      • Znajomość Swift oraz platformy iOS
      • Angielski na poziomie B2
      • Znajomość wzorców projektowych
      • Znajomość metodyk zwinnych
      • Doświadczenie w pracy w środowisku Scrum
      • Samodzielność. dociekliwość

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w ramach umowy B2B
      • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
      • Wyjazdy integracyjne dla pracowników oraz ich bliskich i rodzin
      • Angielski raz w tygodniu z nativem
      • Ergonomiczne fotele oraz biurka, dużo przestrzeni dookoła biurka
      • Monitory, komputery + pełne wyposażenie (w przypadku pracy zdalnej dofinansowanie do stworzenia domowego biura)
      • Codziennie śniadania w biurze za free
      • Lodówka pełna napoi w stylu mate
      • Playstation z 65 calowym tv
      • Ogródek przy biurze z miejscem do grillowania
      • W każdy pierwszy poniedziałek miesiąca wspólne wyjście firmowe/obiad w biurze
      • Ubezpieczenie zdrowotne i na życie
      • Kartę multisport
      • Opiekę prawniczą

Pracodawcy w Krakowie