Air Liquide Polska Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Air Liquide Polska sp. z o.o. praca

Kraków

Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie produkcji gazów, technologii oraz usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Nasza obecność w 80 krajach to ponad 67 000 pracowników i obsługa ponad 3 000 000 klientów i pacjentów. 

Air Liquide Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa inżynieria / technologia / technika księgowość / ekonomia produkcja / przemysł obsługa klienta / call center

Oferty pracy Air Liquide Polska Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Air Liquide Polska Sp. z o.o.

Mapa Air Liquide Polska Sp. z o.o.

oddział Kraków

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Air Liquide Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Air Liquide Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Katowice
  4. Częstochowa
  5. Bielsko-Biała
  6. Gliwice
  7. Olsztyn
  8. Polkowice
  9. Sosnowiec
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Air Liquide Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Stażysta / Stażystka w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Stażysta / Stażystka w Dziale Wsparcia Sprzedaży


      Twój zakres obowiązków

      • kontakt z klientem telefoniczny i mailowy
      • rejestracja zamówień klientów w systemach
      • monitoring terminów dostaw mieszanek oraz informowanie klientów o terminie realizacji dostawy
      • wyjaśnianie reklamacji klientów
      • przygotowywanie ofert na gazy czyste dla klientów i umów na dzierżawę
      • przygotowywanie materiałów w formie prezentacji na potrzeby spotkań działowych
      • ścisłe wsparcie Działu Handlowego w realizacji targetu
      • współpraca z działami operacyjnymi w firmie w celu kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta

      Nasze wymagania

      • student/ka studiów magisterskich na kierunkach zarządzania/ekonomicznych / społecznych (3-4 rok)
      • gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 30-40 h tygodniowo (od poniedziałku do piątku)
      • komunikatywna znajomość angielskiego w mowie i piśmie
      • umiejętność pracy w środowisku Google (gmail, drive, dokumenty, prezentacje)
      • zdolność szybkiego uczenia się i pracy w dynamicznym środowisku
      • dobra organizacja pracy własnej i samodzielność
      • komunikatywność i łatwość budowania relacji

      To oferujemy

      • płatny, ambitny staż w firmie będącej częścią międzynarodowej Grupy Air Liquide (umowa zlecenie na okres 6 miesięcy)
      • 10 dni urlopu w ramach umowy zlecenia
      • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia poprzez udział w ciekawych i różnorodnych zadaniach
      • możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielność w działaniu
      • elastyczne godziny pracy
      • hybrydowy model pracy
      • niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży - Rynek Przedsiębiorców

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży - Rynek Przedsiębiorców


      Twój zakres obowiązków

      • Rozwijanie sprzedaży gazów technicznych na podległy terenie działania
      • Skupienie na działaniach mających na celu pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (prospecting)
      • Wyszukiwanie nowych projektów poprzez wszystkie dostępne kanały
      • Badanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych
      • Współpracę z działem rozwoju rynku, działem technicznym w zakresie doboru najlepszych rozwiązań
      • Przygotowywanie ofert dla klientów oraz negocjowanie warunków współpracy
      • Realizacja planów sprzedażowych
      • Monitorowanie rynku i zmian w nim zachodzących
      • Kreowanie odpowiedniego wizerunku Firmy
      • Zarządzanie marżą oraz portfolio produktowym na dedykowanym terenie

      Nasze wymagania

      • Motywacja do bezpośredniej pracy z klientem przemysłowym i gotowość do rozwoju w sprzedaży
      • Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne)
      • Doświadczenie w pracy z klientem spawalniczym będzie dodatkowym atutem
      • Prawo jazdy kat. B i mobilność (regularna praca w terenie)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)
      • Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji biznesowych
      • Kompetencje negocjacyjne
      • Doświadczenie sprzedażowe w systemie B2B

      To oferujemy

      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej międzynarodowej korporacji
      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Wynagrodzenie składające się ze stałej podstawy i motywującego systemu premiowego, premia świąteczna
      • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy itp.
      • Szkolenia wdrażające i rozwijające kompetencje zawodowe
      • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
      • Kompleksowa opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie na życie, całoroczne ubezpieczenie podróży zagranicznych
      • Dofinansowanie wakacji, paczki świąteczne
      • System kafeteryjny multibenefit
      • Prywatny fundusz emerytalny
      • Dodatkowe 3 dni pełnopłatnego urlopu (w skali roku)

      Rynek Przedsiębiorców to małe i średnie firmy oraz zakłady produkcyjne (głównie z polskim kapitałem). Obejmują różnorodne gałęzie przemysłu. Najbardziej popularne technologie to spawalnictwo, cięcie laserowe i procesy płomieniowe.


      Rynek ten charakteryzuje się dużą dynamiką zmian i nieustannym rozwojem. Wobec tego rozumienie modelu biznesowego oraz wrażliwość na potrzeby klientów pozostają kwestią priorytetową.

      Aplikuj

  • Stażysta / Stażystka w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Stażysta / Stażystka w Dziale Wsparcia Sprzedaży


      Twój zakres obowiązków

      • kontakt z klientem telefoniczny i mailowy
      • rejestracja zamówień klientów w systemach
      • monitoring terminów dostaw mieszanek oraz informowanie klientów o terminie realizacji dostawy
      • wyjaśnianie reklamacji klientów
      • przygotowywanie ofert na gazy czyste dla klientów i umów na dzierżawę
      • przygotowywanie materiałów w formie prezentacji na potrzeby spotkań działowych
      • ścisłe wsparcie Działu Handlowego w realizacji targetu
      • współpraca z działami operacyjnymi w firmie w celu kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta

      Nasze wymagania

      • student/ka studiów magisterskich na kierunkach zarządzania/ekonomicznych / społecznych (3-4 rok)
      • gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 30-40 h tygodniowo (od poniedziałku do piątku)
      • komunikatywna znajomość angielskiego w mowie i piśmie
      • umiejętność pracy w środowisku Google (gmail, drive, dokumenty, prezentacje)
      • zdolność szybkiego uczenia się i pracy w dynamicznym środowisku
      • dobra organizacja pracy własnej i samodzielność
      • komunikatywność i łatwość budowania relacji

      To oferujemy

      • płatny, ambitny staż w firmie będącej częścią międzynarodowej Grupy Air Liquide (umowa zlecenie na okres 6 miesięcy)
      • 10 dni urlopu w ramach umowy zlecenia
      • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia poprzez udział w ciekawych i różnorodnych zadaniach
      • możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielność w działaniu
      • elastyczne godziny pracy
      • hybrydowy model pracy
      • niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających

      Aplikuj

  • Stażysta / Stażystka w Dziale Zarządzania Należnościami i Windykacji

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Stażysta / Stażystka w Dziale Zarządzania Należnościami i Windykacji


      Twój zakres obowiązków

      • Telefoniczna windykacja należności określonej grupy dłużników,
      • Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w regulowaniu zobowiązań,
      • Ustalanie warunków spłat zaległości,
      • Kompletowanie dokumentów w procesie windykacyjnym,
      • Weryfikacja wpisów do KRD (Krajowy Rejestr Długów),
      • Weryfikacja wpisów do MSiG (Monitor Sądowy i Gospodarczy).

      Nasze wymagania

      • Student/ka studiów na kierunkach ekonomicznych lub technicznych,
      • Dostępność min. 25h w tygodniu (preferowany pełen etat),
      • Wskazana podstawowa znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
      • Umiejętność pracy w środowisku Google (gmail, drive, dokumenty),
      • Dobra znajomość programu kalkulacyjnego (excel), edytora tekstu,
      • Zdolność szybkiego uczenia się i pracy w dynamicznym środowisku,
      • Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność,
      • Komunikatywność i łatwość budowania relacji.

      To oferujemy

      • Płatny staż w firmie będącej częścią międzynarodowej Grupy Air Liquide (umowa zlecenie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia),
      • 10 dni urlopu w ramach umowy zlecenia,
      • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia poprzez udział w ciekawych i różnorodnych zadaniach,
      • Możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielność w działaniu,
      • Częściowa możliwość pracy zdalnej,
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających.

      Aplikuj

  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracji Sprzedaży

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracji Sprzedaży


      Twój zakres obowiązków

      • Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
      • Wprowadzanie danych do systemu oraz weryfikacja poprawności dokumentacji
      • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy m.in. działem handlowym, sieci dystrybucji, windykacji
      • Bieżące wsparcie zespołu w zakresie administracji i fakturowania sprzedaży
      • Obsługa korespondencji klientów i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
      • Zarządzanie dokumentacją (skanowanie, archiwizacja, kopertowanie)
      • Wystawianie duplikatów faktur

      Nasze wymagania

      • Status studenta na kierunku związanego z ekonomią lub finansami
      • Znajomość pakietu MS Office lub środowiska Google
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
      • Dostępność min. 30h w tygodniu
      • Samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy własnej

      To oferujemy

      • Płatny, ambitny staż w firmie będącej częścią międzynarodowej Grupy Air Liquide (umowa zlecenie na okres 6 miesięcy)
      • 10 dni urlopu w ramach umowy zlecenia
      • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia poprzez udział w ciekawych i różnorodnych zadaniach
      • Możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielność w działaniu
      • Elastyczne godziny pracy
      • Hybrydowy model pracy
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających

      Aplikuj

  • Industrial Automation Engineer (IT/OT & DCS)

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologies we use

      Operating system

      • Windows

      Your responsibilities

      • Ensuring the availability and the connectivity of OT ( systems with the OT infrastructures (control systems and connectivity, including firewalls and network structure),
      • Organizing the OT services, among them DCS for production, Scada/MVS, remote connection systems, alarming systems, back-up systems,
      • Supporting sites in execution of maintenance,
      • Supporting sites in applying the maintenance strategy,
      • Supporting sites in efficiency projects,
      • Leading retrofit and extension projects and supporting larger projects with expertise,
      • Supporting troubleshooting, repair and root cause analysis of equipment in the plants over the whole life cycle.

      Our requirements

      • Completed engineering studies in automation engineering (instrumentation and control systems) or comparable,
      • At least 3 years experience in the chemical, process or oil & gas-industry,
      • Good knowledge of DCS system Yokogawa, Siemens and/or FoxBoro,
      • Good knowledge of industrial communication protocols (MODBUS, OPC),
      • Professional at least 3 years experience in maintenance or (partial) project management in the field of Control & Instrumentation, IT/OT,
      • Experience in the field of Functional Safety (IEC61508/IEC61511) would be beneficial,
      • Experience in the field of Cyber Security would be beneficial,
      • Very good written and spoken English plus Polish,
      • Car driving license and willingness to travel on business trips,
      • Experienced in the use of common PC applications,
      • Strong initiative, diplomatic skills, persuasiveness and assertiveness.

      What we offer

      • Possibility for professional international development,
      • You will take part in interesting industrial projects on our installations - Air Separation,,
      • Units and Gasses Processes,
      • Stable employment conditions based on an employment contract,
      • Work in an international company with an established position in the market,
      • Necessary work tools and comprehensive induction training package,
      • Opportunity to support additional initiatives organized by dedicated project teams.

      Benefits

      • atrakcyjna premia
      • system kafeteryjny (MyBenefit)
      • dofinansowanie do wakacji
      • możliwość zakupu akcji firmy
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • retirement pension plan
      • christmas gifts
      • extra leave

      Benefit package

      • LuxMed private medical care (including the possibility of a refund of medical costs up to 500 PLN / quarter),
      • Attractive bonus,
      • Additional 3 days of vacation with full pay per calendar year,
      • Cafeteria system (MyBenefit),
      • Co-financing of vacations,
      • Employee savings fund (for retirement purposes with employer's co-financing),
      • Group life insurance and the whole year international travel insurance,
      • Opportunity to co-finance English, French and German language courses,
      • Competence-building trainings and access to e-learning platform,
      • Opportunity to purchase company shares at preferential prices,
      • Christmas gifts - for employees' children (up to 15 years old).

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      A world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 75 countries with approximately 66,400 employees and serves more than 3.8 million customers and patients. Oxygen, nitrogen and hydrogen are essential small molecules for life, matter and energy. They embody Air Liquide’s scientific territory and have been at the core of the company’s activities since its creation in 1902.

      Industrial Automation Engineer (IT/OT & DCS)








      Aplikuj

  • Employee Data Management Specialist

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Provides first point of contact for customer, answering queries on policy and procedure related to HR BSC transactional and administrative scope through ticketing tool (ServiceNow), Live Chat and Telephony
      • Resolves enquiries leveraging on knowledge base documents (e.g. FAQs, job aids, policy documents, etc) within the agreed service levels as defined in the Service Level Agreement (SLA)
      • Actively follows up on outstanding items and obtain feedback on resolution from the employees and partners
      • Helps and educates HR Shared Service Centre users to navigate through self-help materials & functionality where assistance is required
      • Properly transfers enquiries to the next level of support or relevant subject matter experts
      • Actively participates in the meetings with internal stakeholders
      • Helps to identify gaps in current knowledge base documentation and highlight improvements required to enhance the knowledge base
      • Actively participates in the meetings with the internal stakeholders
      • Executes simple transactions in the system (WD) on behalf of the employee in case required by the process
      • Generates the personal documentation based on the system information and available templates
      • Provides simple reporting as requested by customers
      • Updating the required information in the system as raised by the employees and the business
      • Performs the data/mass upload into the HR tools (WD)
      • Gathers and reviews the process documentation as required by the business

      Our requirements

      • Strong organizational and time-management skills
      • Excellent interpersonal skills - verbal and written communication skills with the ability to interact professionally with a diverse group of people
      • Excellent verbal and written communication skills with the ability to interact professionally with a diverse group of people including managers, executives, business partners and subject matter experts from various countries, cultures and business levels
      • Ability to ask the relevant questions to understand and clarify issues, attempt resolution and escalate problems if unable to resolve
      • Ownership and capability of working independently, taking initiative, and following up on assigned projects
      • Ability to act in a confidential and sensitive manner and high sense of commitment and responsibility
      • IT savvy and resourceful on leveraging various tools (knowledge management, document management, HR systems) to obtain required information to resolve queries and issues
      • Experience as an HR administrative assistant (recommended and in shared services environment will be considered a plus)

      Optional

      • Availability to travel when possible and if necessary
      • ServiceNow and Workday experience
      • Experience in Knowledge Transfer sessions and documenting the processes

      What we offer

      • LuxMed private medical care (including the possibility of a refund of medical costs up to 650 PLN / quarter)
      • Attractive bonus
      • Additional 3 days of vacation with full pay per calendar year
      • Cafeteria system (MyBenefit)
      • Co-financing of vacations
      • Employee savings fund (for retirement purposes with employer's co-financing)
      • Group life insurance and the whole year international travel insurance
      • Opportunity to co-finance English, French and German language courses
      • Competence-building training and access to e-learning platform
      • Opportunity to purchase company shares at preferential prices
      • Christmas gifts - for employees' children (up to 15 years old)

      Benefits

      • cafeteria system (MyBenefit)
      • employee savings fund
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • retirement pension plan
      • holiday funds
      • christmas gifts
      • extra leave

      We are looking for Employee Data Management Team Members for our new HR BSC Europe (Krakow Satellite).

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      A world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 75 countries with approximately 66,400 employees and serves more than 3.8 million customers and patients. Oxygen, nitrogen and hydrogen are essential small molecules for life, matter and energy. They embody Air Liquide’s scientific territory and have been at the core of the company’s activities since its creation in 1902.

      Aplikuj

  • Staż w zespole inżynieryjnym - Dział Projektów Instalacji

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wspieranie Działu w procesie zarządzania portfelem projektów inwestycyjnych instalacji u klientów
      • Wspomaganie Działu w bieżących działaniach w zakresie obsługi inwestycji
      • Pomoc w planowaniu i realizacja zamówień urządzeń i materiałów do realizacji inwestycji
      • Przygotowanie raportów i analiz

      Nasze wymagania

      • Status studenta (mile widziane kierunki: Mechanika, Budowa Maszyn, Automatyka, Robotyka)
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel lub Google Sheet
      • Dobra znajomość programów CAD
      • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
      • Dostępność min. 25h w tygodniu (preferowany pełen etat)

      To oferujemy

      • Płatny, ambitny staż w firmie będącej częścią międzynarodowej Grupy Air Liquide (umowa zlecenie na okres 6 miesięcy)
      • 10 dni urlopu w ramach umowy zlecenia
      • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia poprzez udział w ciekawych i różnorodnych zadaniach
      • Możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielność w działaniu
      • Elastyczne godziny pracy
      • Hybrydowy model pracy
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 75 krajach i zatrudniamy około 66 400 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów. Ofertę kierujemy do klientów biznesowych z branż takich, jak hutnictwo, spawalnictwo, elektronika, motoryzacja, chemiczny, spożywczy i medyczny.

      Aplikuj

  • Młodszy specjalista ds. administracji i logistyki gazów sprężonych

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Praca z systemami raportowania zewnętrznego i wewnętrznego AL
      • Przygotowywanie danych, analiza, ewidencja w systemie SENT (System Elektronicznego Nadzoru Transportu)
      • Tworzenie raportów przepływów towarów
      • Wymiana informacji w dziale logistyki z siecią agentów oraz przewoźnikami
      • Udział w tworzeniu procedur, instrukcji operacyjnych

      Nasze wymagania

      • Student lub absolwent kierunków: logistyka, administracja, zarządzanie (lub pokrewnych)
      • Znajomość obsługi pakietu Offiice, w szczególności programu Excel w stopniu podstawowym
      • Gotowość do pracy z danymi
      • Osoba dokładna, rzetelna i odpowiedzialna
      • Chęć uczenia się
      • Znajomość języka angielskiego

      Mile widziane

      • Doświadczenie w administracji w dziale logistyki lub/i znajomość systemu SENT będzie dodatkowym atutem

      To oferujemy

      • Oferujemy możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w dziale logistyki
      • Proponujemy stanowisko o dużym znaczeniu dla wsparcia całego działu
      • Praca w przyjaznej atmosferze
      • Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
      • Dodatkowe 3 dni pełnopłatnego urlopu w roku kalendarzowym
      • Atrakcyjna premia
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających
      • Możliwość wspierania dodatkowych inicjatyw organizowanych przez dedykowane zespoły projektowe

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 75 krajach i zatrudniamy około 66 400 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów.

      Aplikuj

  • Industrial Automation Engineer (IT/OT & DCS)

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologies we use

      Operating system

      • Windows

      Your responsibilities

      • Ensuring the availability and the connectivity of OT ( systems with the OT infrastructures (control systems and connectivity, including firewalls and network structure),
      • Organizing the OT services, among them DCS for production, Scada/MVS, remote connection systems, alarming systems, back-up systems,
      • Supporting sites in execution of maintenance,
      • Supporting sites in applying the maintenance strategy,
      • Supporting sites in efficiency projects,
      • Leading retrofit and extension projects and supporting larger projects with expertise,
      • Supporting troubleshooting, repair and root cause analysis of equipment in the plants over the whole life cycle.

      Our requirements

      • Completed engineering studies in automation engineering (instrumentation and control systems) or comparable,
      • At least 3 years experience in the chemical, process or oil & gas-industry,
      • Good knowledge of DCS system Yokogawa, Siemens and/or FoxBoro,
      • Good knowledge of industrial communication protocols (MODBUS, OPC),
      • Professional at least 3 years experience in maintenance or (partial) project management in the field of Control & Instrumentation, IT/OT,
      • Experience in the field of Functional Safety (IEC61508/IEC61511) would be beneficial,
      • Experience in the field of Cyber Security would be beneficial,
      • Very good written and spoken English plus Polish,
      • Car driving license and willingness to travel on business trips,
      • Experienced in the use of common PC applications,
      • Strong initiative, diplomatic skills, persuasiveness and assertiveness.

      What we offer

      • Possibility for professional international development,
      • You will take part in interesting industrial projects on our installations - Air Separation,,
      • Units and Gasses Processes,
      • Stable employment conditions based on an employment contract,
      • Work in an international company with an established position in the market,
      • Necessary work tools and comprehensive induction training package,
      • Opportunity to support additional initiatives organized by dedicated project teams.

      Benefits

      • atrakcyjna premia
      • system kafeteryjny (MyBenefit)
      • dofinansowanie do wakacji
      • możliwość zakupu akcji firmy
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • retirement pension plan
      • christmas gifts
      • extra leave

      Benefit package

      • LuxMed private medical care (including the possibility of a refund of medical costs up to 500 PLN / quarter),
      • Attractive bonus,
      • Additional 3 days of vacation with full pay per calendar year,
      • Cafeteria system (MyBenefit),
      • Co-financing of vacations,
      • Employee savings fund (for retirement purposes with employer's co-financing),
      • Group life insurance and the whole year international travel insurance,
      • Opportunity to co-finance English, French and German language courses,
      • Competence-building trainings and access to e-learning platform,
      • Opportunity to purchase company shares at preferential prices,
      • Christmas gifts - for employees' children (up to 15 years old).

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      A world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 75 countries with approximately 66,400 employees and serves more than 3.8 million customers and patients. Oxygen, nitrogen and hydrogen are essential small molecules for life, matter and energy. They embody Air Liquide’s scientific territory and have been at the core of the company’s activities since its creation in 1902.

      Aplikuj

  • Pracownik produkcyjny - Napełniacz butli Gazów Technicznych

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Pruszcz Gdański
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Obsługa urządzeń do napełniania butli mieszaninami gazów
      • Przygotowanie butli do napełnienia gazów specjalnych
      • Oznakowanie gotowego produktu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji
      • Zapewnienie bezpiecznej pracy, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wymogami bezpieczeństwa
      • Aktualizacja raportów produkcyjnych
      • Czynności związane z utrzymaniem wyposażenia jednostki produkcyjnej
      • Wykonywanie sprawdzeń urządzeń pomiarowych biorących udział w procesach produkcyjnych
      • Praca jednozmianowa jednak w perspektywie możliwa praca dwuzmianowa 6:00-14:00 i 8:00-16:00

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie zawodowe lub średnie
      • Doświadczenie w firmie produkcyjnej (najlepiej w branży chemicznej)
      • Dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, sumienność
      • Umiejętność pracy w grupie
      • Znajomość obsługi komputera

      To oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
      • Dodatkowe 3 dni pełnopłatnego urlopu w roku kalendarzowym
      • Atrakcyjna premia
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających
      • Możliwość wspierania dodatkowych inicjatyw organizowanych przez dedykowane zespoły projektowe

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 75 krajach i zatrudniamy około 66 400 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów. Ofertę kierujemy do klientów biznesowych z branż takich, jak hutnictwo, spawalnictwo, elektronika, motoryzacja, chemiczny, spożywczy i medyczny.

      Aplikuj

  • Technik Serwisu

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Pruszcz Gdański
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Dokonywanie regularnych przeglądów stanu technicznego urządzeń w zakresie mechanicznym i elektrycznym na jednostce Napełnialnia Gazów (przeglądy prewencyjne)
      • Zapewnienie ciągłości produkcji podległych obszarów
      • Podejmowanie działań związanych z usuwaniem usterek i wykonywaniem napraw awaryjnych
      • Realizacja planów przeglądów zgodnie z harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji powykonawczej
      • Zapewnienie wysokiego poziom jakości usług dla klientów wewnętrznych w przydzielonym obszarze
      • Ciągłe doskonalenie procesów i własnych kompetencji

      Nasze wymagania

      • Minimum 2 letnie doświadczenia w pracy elektryka, technika serwisu bądź elektromontera
      • Wykształcenie zawodowe lub średnie o kierunku mechanika, elektryka, automatyka
      • Rzetelność oraz wysokie standardy związane z bezpieczeństwem pracy
      • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
      • Umiejętność obsługi komputera (podstawowy poziom poczta elektroniczna i arkusze kalkulacyjne)
      • Dodatkowym atutem będzie praktyka w serwisowaniu, naprawach lub uruchomieniach przemysłowych urządzeń energetycznych i instalacji gazowych takich jak: sprężarki, pompy, armatura przemysłowa lub aparatura kontrolno-pomiarowa

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających
      • Możliwość wspierania dodatkowych inicjatyw organizowanych przez dedykowane zespoły projektowe

      Benefity

      • atrakcyjna premia
      • system kafeteryjny (MyBenefit)
      • możliwość zakupu akcji firmy
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • program emerytalny
      • dofinansowanie wypoczynku
      • paczki świąteczne
      • dodatkowy urlop

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 75 krajach i zatrudniamy około 66 400 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. produkcji gazów specjalnych

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Pruszcz Gdański
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Obsługa urządzeń do napełniania butli mieszaninami gazów
      • Przygotowanie butli do napełnienia gazów specjalnych
      • Oznakowanie gotowego produktu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji
      • Zapewnienie bezpiecznej pracy, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wymogami bezpieczeństwa
      • Aktualizacja raportów produkcyjnych
      • Czynności związane z utrzymaniem wyposażenia jednostki produkcyjnej
      • Wykonywanie sprawdzeń urządzeń pomiarowych biorących udział w procesach produkcyjnych
      • Praca jednozmianowa jednak w perspektywie możliwa praca dwuzmianowa 6:00-14:00 i 8:00-16:00

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie zawodowe lub średnie
      • Doświadczenie w firmie produkcyjnej (najlepiej w branży chemicznej)
      • Dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, sumienność
      • Umiejętność pracy w grupie
      • Znajomość obsługi komputera

      To oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
      • Dodatkowe 3 dni pełnopłatnego urlopu w roku kalendarzowym
      • Atrakcyjna premia
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających
      • Możliwość wspierania dodatkowych inicjatyw organizowanych przez dedykowane zespoły projektowe

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 75 krajach i zatrudniamy około 66 400 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów. Ofertę kierujemy do klientów biznesowych z branż takich, jak hutnictwo, spawalnictwo, elektronika, motoryzacja, chemiczny, spożywczy i medyczny.

      Aplikuj

  • Category Specialist Transport

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      Implementation of the transport strategy based on current and future internal requirements as well as supplier and competitor analysis. Manage contracts and supplier relationships over the long term. Responsible for purchasing performance. Scope: Poland, Bulgaria, Turkey, Romania).


      Product group strategy, including:

      ● Implementation of the 3-year EP transport strategy (portfolio consolidation to long-term transport partners) in Poland, Bulgaria, Romania and Turkey for PG/bulk to realize group strategies: Safety, Clean Fleet, Efficiencies within Value Co-Creation agreements

      ● Analyze market analysis and TCO drivers


      Purchasing activities, including e.g.:

      ● Analyzing needs with operational stakeholders and discussing them with the requesters

      ● Identify possible partners and compile a selection for requesters and present in alignment with the EP consolidation transport strategy before signing the contract with partners in sourcing committees at operational/ EP/ cluster

      ● Conduct RFx, analyze offers based on TCO, finalize shortlist

      ● Prepare, conduct and conclude negotiations

      ● Define measures and figures to check correct implementation and check accordingly


      Supplier relationship management in accordance with the correspondingly defined European specifications/framework, including:

      ● Supplier Rating

      ● Supplier Qualification

      ● Stakeholder management, including e.g.:

      ● Summary of feedback from internal customers regarding e.g. our suppliers and commodity group strategy

      ● Conduct workshops to identify TCO reduction opportunities


      Continuous improvement:

      ● Identify and analyze potential savings associated with C-IMP projects

      Our requirements

      • Completed bachelor's degree with a business / procurement focus
      • Several years of professional experience in the area of product management or purchasing (ideally at AL)
      • User knowledge of MS Office, Google Tools and SAP R/3
      • Very good knowledge of English
      • Very good understanding of the gas activities, strategic planning and procurement
      • Functional and value analysis, (re)design according to cost techniques
      • Supplier relationship management including financial analysis
      • Cost and risk management, negotiation, contract management
      • Result-oriented and very organized way of working
      • High proactivity and good adaptability

      What we offer

      • Stable employment conditions based on an employment contract
      • Work in an international company with an established position in the market
      • Necessary work tools and comprehensive induction training package
      • Opportunity to support additional initiatives organized by dedicated project teams

      Benefits

      • attractive bonus
      • cafeteria system (MyBenefit)
      • opportunity to purchase company shares
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • retirement pension plan
      • holiday funds
      • christmas gifts
      • extra leave

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      As the Air Liquide Group, we are the world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 75 countries with approximately 66,400 employees and serves more than 3.8 million customers and patients. Our offer is addressed to business customers from industries such as metallurgy, welding, electronics, automotive, chemical, food and medical.

      Aplikuj

  • Operational Projects Manager

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Chorzów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Identifying potential areas of process improvement and implementing the projects necessary to achieve such improvements - with supervision of the Medical Director
      • Responsibility for the optimization of operations in order to reduce costs and improve quality and safety - in particular for the constant striving to generate efficiency and conducting projects to improve the organization - for example optimisation of the organization of stationary care activities, device usage, maintenance process or organization of regional branches
      • Introducing new scopes of medical services and activities or new medical devices if relevant
      • Ensure the rapid and effective integration of potential acquisitions into Betamed’s operational framework
      • Implementing or improving compliance with procedures, instructions and AirLiquide group operational standards (for example IMS) Cooperation with Betamed’s Management board on operational topics
      • Collaboration with representative of the Air Liquide group on operational topics and projects

      Our requirements

      • Professional experience proven by completed optimisation projects
      • Completed higher education - management or project management related
      • Excellent Project Management and problem solving skills
      • Project Management certification (PMP or CAPM) and LEAN certifications (green Belt, Black Belt) are a strong plus
      • Good interpersonal skills, ability to facilitate collaboration between many stakeholders
      • Ability to learn quickly and actively seek out new knowledge, to deep dive into diverse topics
      • Strong analytical skills, well structured and rigorous mindset
      • Some basic finance knowledge (P&L analysis) is a plus
      • Knowledge of the healthcare sector is a nice to have
      • Good English required, written & verbal skills

      Home Healthcare activities in Poland have been growing steadily for several years, both organically and through acquisitions. They are a fast growing and promising market for Air Liquide, who is currently the market leader, both in Home Mechanical Ventilation services through its brand VitalAire and in Long Term Nursing care through its brand Betamed.


      Betamed joined the Air Liquide group in October 2021, and is continuing to develop dynamically in all its activities. In order to create a strong and efficient operational backbone to sustain growth and development, and to foster synergies between the group’s core activities and the newly acquired


      Betamed, we are recruiting an Operational Projects Manager in Betamed.

      The main objective of this position will be identifying areas of potential improvement in our operations and to conduct projects to streamline our processes and reinforce the efficiency of our organization. In this role, a successful candidate will cooperate with multiple stakeholders across the business in order to contribute to overall success of the enterprise.

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      As the Air Liquide Group, we are the world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 78 countries with approximately 64,500 employees and serves more than 3.8 million customers and patients.

      Aplikuj

  • Wsparcie w czynnościach administracyjnych

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wsparcie obsługi administracyjnej biura w Dąbrowie Górniczej (wystawianie przepustek wejściowych na hutę)
      • Rejestrowanie faktur zakupowych w systemie
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji (przyjmowanie przesyłek i dystrybucja wewnątrz firmy)
      • Pomoc w obsłudze telefonu w sekretariacie oraz e-maila firmy, kierowanie zapytań do odpowiednich działów
      • Obsługa gości oraz pracowników w tematach administracyjnych
      • Współpraca z innymi działami w firmie
      • Archiwizacja dokumentów

      Nasze wymagania

      • Gotowość do podjęcia pracy na część etatu na miejscu w biurze
      • Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze ok. 20 godzin tygodniowo (pół etatu)
      • Zdolności organizacyjne oraz dbałość o szczegóły
      • Chęć współpracy i wysoka kultura osobista
      • Komunikatywność i łatwość budowania relacji
      • Umiejętność obsługi komputera w stopniu podstawowym
      • Praktyczna znajomość pakietu Ms Office

      Mile widziane

      • Osoby, szukające pracy w niepełnym wymiarze godzin np. uczące się lub przebywające na emeryturze

      To oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Elastyczne godziny pracy
      • Współpraca w ramach umowy - zlecenie
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Miłą atmosferę pracy

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 78 krajach i zatrudniamy około 64 500 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów. Ofertę kierujemy do klientów biznesowych z branż takich, jak hutnictwo, spawalnictwo, elektronika, motoryzacja, chemiczny, spożywczy i medyczny.

      Aplikuj

  • Category Specialist Transport

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Dąbrowa Górnicza
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      Implementation of the transport strategy based on current and future internal requirements as well as supplier and competitor analysis. Manage contracts and supplier relationships over the long term. Responsible for purchasing performance. Scope: Poland, Bulgaria, Turkey, Romania).


      Product group strategy, including:

      ● Implementation of the 3-year EP transport strategy (portfolio consolidation to long-term transport partners) in Poland, Bulgaria, Romania and Turkey for PG/bulk to realize group strategies: Safety, Clean Fleet, Efficiencies within Value Co-Creation agreements

      ● Analyze market analysis and TCO drivers


      Purchasing activities, including e.g.:

      ● Analyzing needs with operational stakeholders and discussing them with the requesters

      ● Identify possible partners and compile a selection for requesters and present in alignment with the EP consolidation transport strategy before signing the contract with partners in sourcing committees at operational/ EP/ cluster

      ● Conduct RFx, analyze offers based on TCO, finalize shortlist

      ● Prepare, conduct and conclude negotiations

      ● Define measures and figures to check correct implementation and check accordingly


      Supplier relationship management in accordance with the correspondingly defined European specifications/framework, including:

      ● Supplier Rating

      ● Supplier Qualification

      ● Stakeholder management, including e.g.:

      ● Summary of feedback from internal customers regarding e.g. our suppliers and commodity group strategy

      ● Conduct workshops to identify TCO reduction opportunities


      Continuous improvement:

      ● Identify and analyze potential savings associated with C-IMP projects

      Our requirements

      • Completed bachelor's degree with a business / procurement focus
      • Several years of professional experience in the area of product management or purchasing (ideally at AL)
      • User knowledge of MS Office, Google Tools and SAP R/3
      • Very good knowledge of English
      • Very good understanding of the gas activities, strategic planning and procurement
      • Functional and value analysis, (re)design according to cost techniques
      • Supplier relationship management including financial analysis
      • Cost and risk management, negotiation, contract management
      • Result-oriented and very organized way of working
      • High proactivity and good adaptability

      What we offer

      • Stable employment conditions based on an employment contract
      • Work in an international company with an established position in the market
      • Necessary work tools and comprehensive induction training package
      • Opportunity to support additional initiatives organized by dedicated project teams

      Benefits

      • attractive bonus
      • cafeteria system (MyBenefit)
      • opportunity to purchase company shares
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • retirement pension plan
      • holiday funds
      • christmas gifts
      • extra leave

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      As the Air Liquide Group, we are the world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 75 countries with approximately 66,400 employees and serves more than 3.8 million customers and patients. Our offer is addressed to business customers from industries such as metallurgy, welding, electronics, automotive, chemical, food and medical.

      Aplikuj

  • Category Specialist Transport

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      Implementation of the transport strategy based on current and future internal requirements as well as supplier and competitor analysis. Manage contracts and supplier relationships over the long term. Responsible for purchasing performance. Scope: Poland, Bulgaria, Turkey, Romania).


      Product group strategy, including:

      ● Implementation of the 3-year EP transport strategy (portfolio consolidation to long-term transport partners) in Poland, Bulgaria, Romania and Turkey for PG/bulk to realize group strategies: Safety, Clean Fleet, Efficiencies within Value Co-Creation agreements

      ● Analyze market analysis and TCO drivers


      Purchasing activities, including e.g.:

      ● Analyzing needs with operational stakeholders and discussing them with the requesters

      ● Identify possible partners and compile a selection for requesters and present in alignment with the EP consolidation transport strategy before signing the contract with partners in sourcing committees at operational/ EP/ cluster

      ● Conduct RFx, analyze offers based on TCO, finalize shortlist

      ● Prepare, conduct and conclude negotiations

      ● Define measures and figures to check correct implementation and check accordingly


      Supplier relationship management in accordance with the correspondingly defined European specifications/framework, including:

      ● Supplier Rating

      ● Supplier Qualification

      ● Stakeholder management, including e.g.:

      ● Summary of feedback from internal customers regarding e.g. our suppliers and commodity group strategy

      ● Conduct workshops to identify TCO reduction opportunities


      Continuous improvement:

      ● Identify and analyze potential savings associated with C-IMP projects

      Our requirements

      • Completed bachelor's degree with a business / procurement focus
      • Several years of professional experience in the area of product management or purchasing (ideally at AL)
      • User knowledge of MS Office, Google Tools and SAP R/3
      • Very good knowledge of English
      • Very good understanding of the gas activities, strategic planning and procurement
      • Functional and value analysis, (re)design according to cost techniques
      • Supplier relationship management including financial analysis
      • Cost and risk management, negotiation, contract management
      • Result-oriented and very organized way of working
      • High proactivity and good adaptability

      What we offer

      • Stable employment conditions based on an employment contract
      • Work in an international company with an established position in the market
      • Necessary work tools and comprehensive induction training package
      • Opportunity to support additional initiatives organized by dedicated project teams

      Benefits

      • attractive bonus
      • cafeteria system (MyBenefit)
      • opportunity to purchase company shares
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • retirement pension plan
      • holiday funds
      • christmas gifts
      • extra leave

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      As the Air Liquide Group, we are the world leader in gases, technologies and services for Industry and Health, Air Liquide is present in 75 countries with approximately 66,400 employees and serves more than 3.8 million customers and patients. Our offer is addressed to business customers from industries such as metallurgy, welding, electronics, automotive, chemical, food and medical.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Rozwoju Rynku Spawalniczego i Technologii Laserowych

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Pruszcz Gdański
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Rozwój działalności sprzedażowej na rynku gazów spawalniczych i laserowych w tym:
      • Doradztwo techniczne u klientów, testy spawalnicze
      • Wsparcie techniczne dla zespołu handlowców
      • Promowanie oferty i wizerunku firmy w środowisku branżowym (targi, seminaria, prasa)
      • Opracowywanie rozwiązań technologicznych
      • Promocja oferty u klientów
      • Współpraca z innymi działami w kraju i za granicą

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne o profilu związanym z technologiami spawalniczymi i laserowymi
      • 2-3-letnie doświadczenie w branży spawalniczej
      • Prawo jazdy kat. B i gotowość do regularnych podróży służbowych w podległym terenie
      • Inicjatywa w działaniu i zorientowanie na realizację celów
      • Ukierunkowanie na wysokie standardy pracy
      • Doświadczenie w kontaktach z klientami
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

      Mile widziane

      • Praktyczne umiejętności spawania i IWE

      To oferujemy

      • Prywatna opieka medyczna LuxMed (w tym możliwość zwrot kosztów leczenia do 500 zł / kwartał)
      • Atrakcyjna premia
      • Dodatkowe 3 dni pełnopłatnego urlopu w roku kalendarzowym
      • Dodatkowe 2 dni wolne w roku kalendarzowym w ramach wolontariatu
      • System kafeteryjny (MyBenefit)
      • Dofinansowanie do wakacji
      • Pracowniczy fundusz oszczędnościowy (dla celów emerytalnych z dofinansowaniem ze strony pracodawcy)
      • Ubezpieczenie grupowe na życie oraz całoroczne ubezpieczenie podróży zagranicznych
      • Możliwość dofinansowania do nauki języka angielskiego, francuskiego i niemieckiego
      • Szkolenia rozwijające kompetencje oraz dostęp do platformy e-learningowej
      • Możliwość zakupu akcji firmy po preferencyjnych cenach
      • Paczka świąteczna- dla dzieci pracowników (do 15 roku życia)

      Benefity

      • atrakcyjna premia
      • system kafeteryjny (MyBenefit)
      • dofinansowanie do wakacji
      • możliwość zakupu akcji firmy
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • program emerytalny
      • paczki świąteczne
      • dodatkowy urlop

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 75 krajach i zatrudniamy około 66 400 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów. Ofertę kierujemy do klientów biznesowych z branż takich, jak hutnictwo, spawalnictwo, elektronika, motoryzacja, chemiczny, spożywczy i medyczny.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Produkcji gazów sprężonych

    Air Liquide Polska Sp. z o.o.
    • Pruszcz Gdański
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przestrzeganie obowiązujących przepisów i zasad bezpieczeństwa
      • Obsługa urządzeń do napełniania butli mieszaninami gazów
      • Obsługa systemu przygotowywania butli
      • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej produkowanych mieszanin gazowych

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie średnie (preferowane techniczne)
      • Dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, sumienność, umiejętność współpracy

      Mile widziane

      • Doświadczenie w pracy z zagadnieniami technicznymi/mechanicznymi będzie dodatkowym atutem (np. mechanik, ślusarz, operator maszyn)
      • Uprawnienia na wózki widłowe będą dodatkowym atutem

      To oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez firmę zewnętrzną
      • Dodatkowe 3 dni pełnopłatnego urlopu w roku kalendarzowym
      • Atrakcyjna premia
      • Niezbędne narzędzia pracy oraz kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających
      • Możliwość wspierania dodatkowych inicjatyw organizowanych przez dedykowane zespoły projektowe

      Air Liquide Polska Sp. z o.o.

      Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 75 krajach i zatrudniamy około 66 400 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów. Ofertę kierujemy do klientów biznesowych z branż takich, jak hutnictwo, spawalnictwo, elektronika, motoryzacja, chemiczny, spożywczy i medyczny.

      Aplikuj

Pracodawcy w Krakowie