PGB Human Resources

Czy to Twoja firma?

PGB Human Resources praca

Poznań

Jesteśmy PGB Human Resources, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, z siedzibą w sercu Poznania. Nasza firma to zespół ponad 50 profesjonalistów, którzy z determinacją dążą do realizacji celów naszych klientów, tworząc przy tym szeroką sieć kontaktów i opierając się na wartościach takich jak partnerstwo i skuteczność.


Specjalizujemy się w rekrutacji i praktykach zawodowych, oferując usługi w różnorodnych sektorach, od administracji biurowej, przez budownictwo i nieruchomości, finanse i bankowość, po inżynierię, technologię, IT, logistykę, marketing, medycynę, farmację, obsługę klienta, prawo i handel detaliczny. Nasze usługi są skrojone na miarę potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które poszukują nie tylko pracowników, ale prawdziwych pasjonatów swoich dziedzin.

Z dumą podkreślamy naszą elastyczność i zdolność do dostosowania się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, co pozwala nam na skuteczne łączenie talentów z odpowiednimi miejscami pracy. W PGB Human Resources wierzymy, że sukces naszych klientów jest również naszym sukcesem, dlatego każdego dnia pracujemy na to, by dostarczać usługi najwyższej jakości.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów, którzy już teraz cieszą się owocami naszej wspólnej pracy. Razem możemy osiągnąć więcej!

PGB Human Resources najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika obsługa klienta / call center administracja biurowa / praca biurowa sprzedaż / zakupy księgowość / ekonomia

Oferty pracy PGB Human Resources

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca PGB Human Resources

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa PGB Human Resources

Adres rejestrowy

PGB Human Resources poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca PGB Human Resources - oferty archiwalne

  • Kontroler Finansowo- Biznesowy

    PGB Human Resources
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Bieżące monitorowanie wyników finansowych Spółki
      • Bieżące monitorowanie billingu prawników
      • Bieżąca analiza KPI poszczególnych osób i zespołów
      • Analiza rentowności projektów
      • Analiza, prognozowanie i wsparcie przy planowaniu budżetów
      • Aktywne rekomendowanie rozwiązań wspierających rozwój spółki
      • Zapewnienie właściwej kontroli i monitoring kosztów operacyjnych i administracyjnych poszczególnych działów
      • Rekomendowanie optymalizacji kosztowej funkcjonowania Spółki
      • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych dla zarządu Spółki
      • Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca
      • Aktywny udział w tworzeniu i rozwijaniu narządzi kontrolingowych
      • Ścisła współpraca z działem finansowo-księgowym, w tym działem sprzedaży i windykacji

      Wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze finansowym w firmie usługowej
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia lub rachunkowość)
      • Znajomość zasad funkcjonowania firmy usługowej oraz kalkulacji kosztów
      • Umiejętność wyciągania wniosków z przekrojowych danych i prognoz
      • Umiejętność weryfikowania założeń biznesowych
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel
      • Umiejętność analitycznego myślenia
      • Terminowość i zaangażowanie w powierzone zadania

      Oferujemy

      • Pracę w nowoczesnym biurze
      • Satysfakcjonujące wynagrodzenie
      • Dofinansowanie do pakietu sportowego
      • W pełni sfinansowaną opiekę medyczną na poziomie VIP
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
      • Uczestnictwo w prestiżowych projektach
      • Udział w szkoleniach i podnoszenie kwalifikacji
      • Możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem
      • Zdefiniowaną ścieżkę kariery
      • Udział w firmowych inicjatywach sportowych
      • Profesjonalne i przyjazne środowisko prac
  • Specjalista ds. marketingu

    PGB Human Resources
    • Września
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta firmy produkcyjnej z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • Współtworzenie strategii marketingowej firmy oraz jej realizacja
      • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz wzmacnianie działań mających na celu rozwój sprzedaży
      • Inicjowanie i zarządzanie zawartością strony internetowej Firmy
      • Tworzenie materiałów reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych przy współpracy z firmami zewnętrznymi broszury, ulotki, prezentacji PowerPoint itp.
      • Realizowanie lokalnych działań marketingowych i analiza rynku, monitoring działań konkurencji
      • Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych;
      • Współpraca z zewnętrznymi firmami: agencje reklamowe, PR, graficy, copywriterzy;

      Wymagania

      • Wykształcenie kierunkowe, mile widziane: marketing, reklama, ekonomia, socjologia.
      • Min. 2 letnie doświadczenie w Dziale Marketingu na podobnym stanowisku.
      • Znajomość narzędzi analityki marketingowej.
      • Umiejętność myślenia strategicznego, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikatywność.
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
      • Obsługa programów komputerowych między innymi PowerPoint

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę
      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem w swej branżY
      • Możliwość rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie z udziałem zagranicznym
      • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole.
      • Wyposażenie niezbędne w pracy na tym stanowisku.
      • Możliwość pracy hybrydowej, zgodnie z ustalonym harmonogramem cotygodniowym
      • Wynagrodzenie powiększone o premie.
  • Technolog CNC

    PGB Human Resources
    • Nowy Tomyśl
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla Naszego klienta - międzynarodowego producenta z branży automotive poszukujemy kandydata na stanowisko: Technologa

      Zakres obowiązków

      • wykonywanie programów CAM na frezarkę numeryczną
      • obróbka dokumentacji 3D
      • wsparcie narzędziowni przy budowie oprzyrządowania spawalniczego
      • współpraca przy tworzeniu programów na roboty spawalnicze
      • współpraca z dostawcami zewnętrznymi przy wykonywaniu oprzyrządowania

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane kierunki Budowa Maszyn Mechanika)
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
      • znajomość programu Autocad i Invertor, mile widziana znajomość programu Catia V5
      • znajomość pakietu MS Office,
      • znajomość technologii skrawaniem
      • wiedza z zakresu materiałoznawstwa
      • prawo jazdy kat.B

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia
      • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o zasięgu międzynarodowym,
      • cykl szkoleń również zagranicznych
      • miłą atmosferę w zmotywowanym zespole
      • dodatkowe benefity np.: opieka medyczna, program aktywności sportowych MultiSport,
      • ubezpieczenie na życie
      • udział w realizacji ciekawych projektów w branży automotive
      • elastyczny czas pracy
      • praca w systemie jednozmianowym
      • po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Mechanik

    PGB Human Resources
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Dla naszego Klienta firmy produkcyjnej z branży tworzyw sztucznych poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne (mechanik maszyn/mechatronik)
      • Znajomość zagadnień hydrauliki siłowej i pneumatyki
      • Dobra znajomość rysunku technicznego
      • Umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi
      • Uczestniczenie w ustalaniu planów remontów maszyn i urządzeń
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Dobra znajomość pakietu MS Office
      • Komunikatywność i kreatywność

      Wymagania

      • Bieżąca realizacja harmonogramu prac utrzymania ruchu i urządzeń
      • Wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn
      • Diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych
      • Uczestniczenie w procesie zamawiania części zamiennych
      • Udział w modernizacjach parku maszynowego
      • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu mechaniki i mechatroniki
      • Aktywne przekazywanie operatorom wiedzy w zakresie eliminacji usterek oraz defektów powstałych na urządzeniach mechanicznych

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę,
      • Dostęp do szkoleń, według potrzeb pracownika.
      • Benefity pozapłacowe w tym: karta Multi sport, świadczenia świąteczne, ubezpieczenie na życie.
      • Nieskomplikowana, otwarta kultura zespołowa.
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Konsultant ds. wdrożeń WMS

    PGB Human Resources
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest firma, która dostarcza system WMS wspomagający świadczenie usług logistycznych i magazynowych. Obsługuje centra logistyczne i dystrybucyjne, firmy produkcyjne, sklepy internetowe, hurtownie, magazyny. System jest otwarty na integrację z systemami wspomagającymi działalność firmy – ERP, platformy e-commerce, marketplace, BaseLinker, systemami firm kurierskich oraz automatyką przemysłową.

      Zakres obowiązków

      • konfiguracja i parametryzacja systemu WMS
      • przeprowadzanie szkoleń i prezentacji
      • uruchamianie i testowanie wdrażanych rozwiązań
      • opieka nad eksploatacją systemu u klienta
      • tworzenie wydruków dokumentów magazynowych

      Wymagania

      • Znajomość systemów WMS
      • Umiejętność analitycznego myślenia
      • Doświadczenie w bezpośredniej pracy z użytkownikami

      Dodatkowo:

      • Znajomość systemów ERP
      • Znajomość baz danych oraz języka SQL
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz uczestnictwo w innowacyjnych projektach
      • Pracę w miłej atmosferze
      • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • Umowę o pracę
      • Kartę MultiSport
      • Opiekę medyczną
  • Technik Serwisu HVAC

    PGB Human Resources
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Dla Naszego klienta - wiodącego producenta systemów wentylacji basenowej oraz central klimatyzacyjnych z pompą ciepła poszukuje kandydatów do oddziału w Warszawie

      Zakres obowiązków


      • Przeglądy i konserwacja central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
      • Diagnozowanie usterek i naprawa urządzeń w terenie.
      • Wykonywanie napraw układów chłodniczych.
      • Udział w montażu i uruchomieniu urządzeń na inwestycjach


      Wymagania

      • Prawo jazdy kategorii B (warunek konieczny).
      • Umiejętność diagnozowania usterek i awarii urządzeń oraz ich usuwania.
      • Gotowość do podróży służbowych głównie Warszawa / woj. mazowieckie

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę.
      • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy do dyspozycji.
      • System szkoleń zawodowych oraz uprawnień do wykonywania powierzonych obowiązków.
      • Przeszkolenie i zdobycie uprawnień dla pracowników bez wymaganego doświadczenia.
      • Możliwość awansu w strukturach oddziału serwisowego (dotyczy oddziału Warszawskiego)
      • Praca w innowacyjnej firmie, wprowadzającej na rynek nowe technologie
  • Kierownik Działu Handlowego (branża budowlana)

    PGB Human Resources
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Dla szwedzkiej firmy, która wytwarza, wprowadza na rynek i dystrybuuje produkty oraz uproszczone rozwiązania systemowe dla budownictwa i wentylacji, szukamy osoby na stanowisko:


      Kierownik Działu Handlowego

      Zakres obowiązków

      - koordynowanie pracy Przedstawicieli Regionalnych w celu zwiększenia wydajności pracy, realizacji celów, założeń budżetowych oraz kluczowych wskaźników sprzedażowych

      - przygotowywanie strategii planu rozwoju systemów dachowych i elewacyjnych

      - identyfikowanie zagrożeń, możliwości rozwoju oraz sugerowanie niezbędnych działań korygujących w obszarze działań operacyjnych

      - kształtowanie i wzmacnianie w pracownikach pro klienckiej postawy oraz koncentracji na najwyższej jakości obsłudze klientów

      - dbałość o budowanie długofalowych relacji z klientem oraz jego pozytywny i zaufany odbiór do promowanych wartości firmy i procesu sprzedaży

      - raportowanie wyników sprzedażowych oraz planowanych kosztów w celu rentowności podległych zespołów do bezpośredniego przełożonego

      - reprezentowanie firmy i kreowanie jej dobrego wizerunku podczas wyjazdów do kontrahentów i partnerów biznesowych

      Wymagania

      - doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w zarządzaniu rozproszoną strukturą oraz sukcesy w budowaniu dobrze działających zespołów

      - doświadczenie w branży budowlanej lub pochodnej

      - znajomość rynku budowlanego

      - dobra znajomość języka angielskiego

      - umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i planowania skutecznych przyszłych działań

      - prawo jazdy kat. B, gotowość do częstych podróży służbowych

      Oferujemy

      - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz przejrzysty system premiowy

      - dodatkowe benefity (opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie NNW, grupowe ubezpieczenie na życie)

      - dodatkowe nagrody za staż pracy, dofinansowanie szkoleń i kursów, pikniki rodzinne, inicjatywy dobroczynne, pełne dofinansowanie szkoleń zewnętrznych

      - niezbędne narzędzia do pracy (auto- Toyota Corolla Hybrid Kombi- również do użytku prywatnego

  • Asystent/ka Zarządu

    PGB Human Resources
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      Obowiązki:

      • zapewnienie organizacji spotkań, narad, podróży służbowych
      • utrzymywanie kontaktów i bieżąca współpraca z innymi działami
      • pomoc w bieżących pracach przy realizacji projektów
      • tłumaczenie dokumentacji
      • nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
      • zamawianie kurierów, wysyłka listów

      Wymagania

      • wykształcenie minimum średnie
      • doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane
      • dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie
      • samodzielność w organizacji i planowaniu pracy, zdolność do wielozadaniowego działania,
      • bardzo dobra znajomość pakietu Office
      • mile widziana znajomość systemu SAP
      • pracowitość i zaangażowanie, skrupulatność, komunikatywność, rzetelność

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
      • dostęp do szkoleń, według potrzeb pracownika
      • benefitypozapłacowe w tym: karta Multi sport, świadczenia świąteczne, pożyczki
      • narzędzia do pracy: laptop, komórka
      • płaska hierarchia z krótkimi ścieżkami komunikacyjnymi i decyzyjnymi
      • nieskomplikowana, otwarta kultura zespołowa.

  • Samodzielna Księgowa

    PGB Human Resources
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Obecnie dla naszego Klienta oferującego usługi księgowe, kadrowe, oraz doradztwo biznesowe poszukujemy osoby na stanowisko:

      Samodzielna Księgowa

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie ksiąg handlowych i KPIR;
      • przygotowywanie rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT;
      • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
      • prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków;
      • bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla Klientów;
      • przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych;
      • BRAK rozliczeń z ZUS, kadry i płace rozliczane są przez firmę zewnętrzną.

      Wymagania

      • umiejętność biegłego poruszania się po ustawach podatkowych, których znajomość jest wymagana do rzetelnego prowadzenia ksiąg handlowych i KPIR;
      • biegła znajomość ustawy o rachunkowości i rozporządzenia w sprawie KPIR;
      • doświadczenie w prowadzeniu ksiąg handlowych i KPIR;
      • otwartość na Klientów oraz chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów Klientów;
      • rzetelność, odpowiedzialność i terminowość.
      • mile widziana będzie praktyczna znajomość programu enova, w wypadku braku doświadczenia w pracy na enova oferujemy wsparcie we wdrożeniu;

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę, lub B2B
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • możliwość szkoleń zgodnie z indywidualnymi potrzebami
      • elastyczne godzin pracy
      • imprezy integracyjne, indywidualne podejście do natężenia pracy pracownika, jego problemów
      • możliwość korzystania z karty Multisport

  • Automatyk

    PGB Human Resources
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest wiodący producent systemów wentylacji basenowej oraz central klimatyzacyjnych z pompą ciepła poszukuje kandydatów do oddziału w okolicach Gdańska na stanowisko: Automatyka

      Zakres obowiązków

      • Programowanie sterowników central wentylacyjnych/klimatyzacyjnych.

      • Opracowywanie algorytmów sterujących urządzeń.

      • Nadzór i wsparcie pracowników technicznych podczas uruchamiania urządzeń na obiektach.

      • Wsparcie działu elektrycznego przy wgrywaniu i aktualizacji oprogramowania sterowników centralwentylacyjnych/klimatyzacyjnych.

      • Wsparcie działu serwisu w bieżącym utrzymaniu urządzeń.

      • Uczestnictwo w testach oraz procesie walidacji projektów nowych produktów.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne

      • Prawo jazdy kat. B.

      • Dyspozycyjność i gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (kilka wyjazdów rocznie trwających 2-3 dni)

      • Sumienność i punktualność.


      Mile widziane:


      • Uprawnienia energetyczne SEP.

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

      • Doświadczenie w pracy ze sterownikami Honeywell lub inne swobodnie programowalne.

      • Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu budowy central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła.

      Oferujemy

      • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji, uczestnictwa w szkoleniach.

      • Pracę z innowacyjnymi produktami i technologiami.

      • Pracę w firmie o niemal 30 letniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku.

      • Stanowisko biurowe oraz wszystkie niezbędne narzędzia pracy.

      • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

      • Praca w systemie jednozmianowym 8-16

      • Pakiet benefitów pozapłacowych w tym ubezpieczenie grupowe

  • Mechanik (Utrzymanie Ruchu)

    PGB Human Resources
    • Puszczykowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • запрошуємо працівників з України
    • Dla naszego Klienta producenta artykułów spożywczych, działającego do ponad 30 lat na rynku poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      Zakres zadań:

      • Bieżący nadzór nad parkiem maszynowym.
      • Usuwanie awarii i naprawa maszyn produkcyjnych.
      • Konserwacja maszyn i urządzeń i prowadzenie zapisów z wykonanych prac.

      Wymagania

      • Doświadczenie na stanowisku mechanika,
      • Prawo jazdy kat. B
      • Wysoki poziom samodzielności w działaniu
      • Umiejętność posługiwania się elektronarzędziami (szlifierka, wiertarka, wkrętarka)

      Oferujemy

      • Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie produkcyjnym z branży spożywczej.
      • Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę,
      • Wynagrodzenie zasadnicze + premia
      • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta multisport.
  • Mechanik (Utrzymanie Ruchu)

    PGB Human Resources
    • Puszczykowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • запрошуємо працівників з України
    • Dla naszego Klienta producenta artykułów spożywczych, działającego do ponad 30 lat na rynku poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      Zakres zadań:

      • Bieżący nadzór nad parkiem maszynowym.
      • Usuwanie awarii i naprawa maszyn produkcyjnych.
      • Konserwacja maszyn i urządzeń i prowadzenie zapisów z wykonanych prac.

      Wymagania

      • Doświadczenie na stanowisku mechanika,
      • Prawo jazdy kat. B
      • Wysoki poziom samodzielności w działaniu
      • Umiejętność posługiwania się elektronarzędziami (szlifierka, wiertarka, wkrętarka)

      Oferujemy

      • Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie produkcyjnym z branży spożywczej.
      • Zatrudnienie na podstawie umowę o pracę,
      • Wynagrodzenie zasadnicze + premia
      • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta multisport.
  • Mechanik

    PGB Human Resources
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta firmy produkcyjnej z branży tworzyw sztucznych poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych
      • Udział w modernizacjach parku maszynowego
      • Bieżąca realizacja harmonogramu prac utrzymania ruchu i urządzeń
      • Wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn
      • Uczestniczenie w procesie zamawiania części zamiennych
      • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu mechaniki i mechatroniki
      • Aktywne przekazywanie operatorom wiedzy w zakresie eliminacji usterek oraz defektów powstałych na urządzeniach mechanicznych

      Wymagania

      • Wykształcenie techniczne (mechanik/ mechatronik) zawodowe lub średnie
      • Znajomość zagadnień z zakresu pneumatyki i hydrauliki siłowej
      • Dobra znajomość rysunku technicznego
      • Umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi
      • Uczestniczenie w ustalaniu planów remontów maszyn i urządzeń
      • Umiejętność pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę,
      • dostęp do szkoleń, według potrzeb pracownika
      • benefity pozapłacowe w tym: karta Multi sport, świadczenia świąteczne, ubezpieczenie na życie.
      • nieskomplikowana, otwarta kultura zespołowa.
      • szerokie możliwości rozwoju zawodowego
  • Młodszy Automatyk

    PGB Human Resources
    • Zduńska Wola
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla czołowego polskego producenta w branży spożywczej w kategorii soki, nektary i napoje niegazowane szukamy osoby na stanowisko:


      Młodszy Automatyk

      Zakres obowiązków

      • realizacja zadań związanych z utrzymaniem i z usprawnieniem urządzeń na liniach produkcyjnych,
      • wykonywanie przeglądów i konserwacji maszyn,
      • analiza przyczyn powstawania awarii i zapobieganie ich występowaniu.
      • nadzór nad dokumentacją techniczną.

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe techniczne min. średniego (mile widziani studenci ostatniego roku),
      • wiedzy z zakresu systemów automatyki, mechaniki i pneumatyki w maszynach przemysłowych,
      • umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną oraz analizowania awarii,
      • komunikatywności, samodzielności i dokładności w wykonywaniu zadań,
      • gotowości do pracy w systemie zmianowym,
      • mile widziane posiadanie uprawnień SEP do 1kV,

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o prac
      • dodatek do wynagrodzenia za dyspozycyjność
      • możliwość zdobycia specjalistycznego doświadczenia oraz praktycznej wiedzy,
      • pracę w przyjaznej atmosferze.
  • Księgowa

    PGB Human Resources
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszym klientem jest światowy dostawca dla branży opakowań i mediów drukowanych. W swoim zespole posiada około 6500 specjalistów w 130 lokalizacjach w 40 krajach na całym świecie. Obecnie dla łódziego zespołu szukamy osoby, która obejmie stanowisko:


      Księgowa

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:


      - Czynności związane z zamknięciem miesiąca, kwartału i roku w tym:
      - Księgowanie list płac,
      - Obliczanie, monitorowanie i księgowanie rezerw i rozliczeń
      międzyokresowych
      - Księgowanie i monitorowanie odroczeń
      - Wystawianie i księgowanie faktur między firmami
      - Prowadzenie aktualizacji wyceny
      - Bieżąca amortyzacja
      - Księgowanie pożyczek i odsetek między jednostkami
      - Proces środków trwałych
      - Uzgadnianie bilansu

      Wymagania



      - Doświadczenie na podobnym stanowisku
      - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      - Praktyczna znajomość zasad rachunkowości
      - Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
      - Znajomość systemu SAP
      - Dobra znajomość MS Excell

      Oferujemy

      Oferta:
      - Umowa o pracę na pełen etat;
      - Możliwość wywierania realnego wpływu na biznes i możliwość zwiększania zakresu odpowiedzialności w oparciu o wyniki i
      kwalifikacje.
      - Szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczenie zdobyte dzięki pracy z
      ekspertami.
      - Stabilne warunki pracy, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa,
      spotkania integracyjne,
      - Podział kosztów zajęć sportowych
      - Prywatna opieka medyczna
      - Ubezpieczenie na życie
      - Miejsce parkingowe dla pracowników
      - Strefa wypoczynku
      - Dodatkowe świadczenia socjalne
      - Fundusze wakacyjne
      - Prezenty świąteczne
      - Wyjątkowo przyjazna atmosfera pracy i wsparcie zespołu
      - Nowoczesne biuro zlokalizowane w Centrum Łodzi

  • Automatyk

    PGB Human Resources
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jeśli jesteś automatykiem i chcesz dołączyć do doświadczonego zespołu firmy, która stawia na rozwój swoich pracowników, zaaplikuj już dzisiaj!


      Automatyk

      Miejsce pracy: Luboń/ Plewiska

      Zakres obowiązków

      • Rozwój oprogramowania PLC
      • Projektowanie układów automatyki oraz wykonanie
      • Przygotowanie dokumentacji technicznej projektów (systemy automatyki)


      Wymagania

      • Kierunkowe wykształcenie: automatyka/ robotyka
      • Umiejętności programowania PLC
      • Konfiguracja systemów opartych na sterownikach PLC i HMI
      • Umiejętność analizowania rysunków technicznych
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Umiejętność samodzielnego składania szaf elektrycznych





      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Motywacyjny system wynagradzania
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Możliwość rozwoju zawodowego i systemu szkoleń
      • Praca z najnowocześniejszymi technologiami i rozwiązaniami dla automatyzacji
      • Możliwość udziału w projektach prototypowych



  • Inżynier Budowy - Elektroenergetyka

    PGB Human Resources
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Naszym Klientem jest firma inżynierska z sektora elektroenergetycznego, która w ramach usług elektroenergetycznych oferuje kompleksową realizację inwestycji związanych z wytwarzaniem, dystrybucją i rozdziałem energii elektrycznej. Poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • kierowanie pracami montażowymi i uruchomieniowymi instalacji elektrycznych
      • współpraca z inwestorem
      • zarządzanie zespołem monterów i pomiarowców
      • kontrola kosztów budów
      • dbanie o harmonogram prac.

      Wymagania

      • wykształcenie z zakresu elektryki, elekrotechniki lub teletechniki co najmniej średnie.
      • doświadczenie w kierowaniu zespołem monterów
      • dyspozycyjność, gotowość do pracy w delegacji (delegacje na terenie Polski (pn.-pt.)
      • umiejętność organizowania pracy, delegowania zadań i egzekwowania ich
      • prawo jazdy B .

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w spółce działającej od ponad 20 lat na rynku
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • premie za pomyślne realizacje budów
      • benefity pozapłacowe w tym ubezpieczenie grupowe
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • w pełni zorganizowane wyjazdy delegacyjne (hotel, diety itp.)
        maksymalnie tygodniowe wyjazdy zawsze powrót na weekend do domu.
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji w dziedzinie elektroenergetyki
      • bezpieczeństwo z równomiernym rozwojem
  • Elektromonter (praca na miejscu lub w delegacji)

    PGB Human Resources
    • Grudziądz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nasz Klient specjalizuje się w wykonawstwie wszelkiego typu instalacji elektrycznych, robotach ogólnobudowlanych, budowie systemów ogrodzeniowych, sygnalizacji ulicznych, układów automatyki i sterowania, prefabrykacji rozdzielnic elektrycznych.


      Zakres obowiązków

      Obowiązki:

      • Wykonywanie instalacji elektroenergetycznych (ŚN I NN)
      • Dbałość o sprzęt i powierzone narzędzia
      • Przestrzeganie przepisów BHP
      • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji
      • Punktualność

      Wymagania

      :

      • Wykształcenie minimum Zawodowe
      • Uprawnienia SEP do 1kV
      • Znajomość zagadnień branży elektroinstalacyjnej
      • Wytrwałość, dokładność, zaangażowanie

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w stabilnej firmie o wieloletniej tradycji
      • Ciekawe projekty realizowane na terenie Polski i Niemiec
      • Umowa o pracę na pełen etat
      • Narzędzia do pracy
      • Możliwości rozwoju zawodowego
      • Benefity pozapłacowe: Program emerytalny PPE
      • Przeszkolenie oraz gotowość pokrycia kosztów dalszej edukacji.
  • Planista Produkcji

    PGB Human Resources
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, działającej w branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • planowanie produkcji na powierzonym wydziale w tym: opracowanie dziennych oraz długoterminowych planów produkcji z uwzględnieniem normatyw materiałowych, czasu obróbki, oraz terminów zamówień
      • koordynacja zamówień od klientów oraz nadzór nad nimi,
      • planowanie i nadzorowanie realizacji wysyłek do klientów,
      • przygotowywanie raportów dotyczących prognoz sprzedaży oraz prognoz dotyczących przewidywanego poziomu produkcji, obciążenia maszyn oraz zdolności produkcyjnych,
      • przygotowywanie zestawień koniecznych do przygotowania planu produkcji z uwzględnieniem obciążenia stanowisk, stanu zapasów oraz zamówień

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, związane z obszarem logistyki, inżynierii produkcji lub inne
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny,
      • doświadczenie na podobnym stanowisku
      • dobra znajomość programu Excel, znajomość systemów ERP, SAP- mile widziany
      • znajomość podstawowych zasad gospodarki magazynowej.
      • umiejętność analizy danych, planowania.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • niezbędne narzędzia pracy
      • stabilna praca w miłym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji międzynarodowej
      • doskonalenie umiejętności językowych poprzez uczestnictwo w zajęciach językowych
      • możliwości rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych
      • dofinansowanie do Karty Multisport
      • benefity atrakcyjny pakiet ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do opieki medycznej
      • pakiet świadczeń socjalnych, spotkania świąteczne
  • Asystent Podatkowy

    PGB Human Resources
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla niezależnej spółki oferującej szeroki wachlarz usług w zakresie doradztwa podatkowego zarówno na rzecz koncernów międzynarodowych, firm polskich jak i dla małych i średnich przedsiębiorców, szukamy osoby, która dołączy do zespołu jako:


      Asystent Podatkowy

      Zakres obowiązków

      • Sporządzanie projektów opinii, wniosków i pism dla doradców podatkowych – w języku polskim i/lub angielskim
      • Przygotowanie analiz (tzw. prawno-podatkowych - reaserch’ów)
      • Uczestnictwo w przeglądach podatkowych i due diligence
      • Czuwanie nad terminowością i należytą starannością wykonywanych prac
      • Współpraca z pozostałymi konsultantami, doradcami podatkowymi, partnerami;

      Wymagania

      • Przynajmniej pół roczne doświadczenie w Kancelarii Podatkowej
      • Chęć zdobywania i pogłębiania wiedzy merytorycznej
      • Umiejętność korzystania z baz danych prawnych (Lex, Legalis)
      • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel)

      Oferujemy

      • Praca w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie,
      • Możliwość rozwoju oraz zdobycie cennego doświadczenia
      • Bogaty Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie NNW.
      • Praca odbywa się w systemie hybrydowym

Pracodawcy w Poznaniu