Excellent S.A.

Czy to Twoja firma?

Excellent S.A. praca

Podłęże

EXCELLENT



Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

Excellent S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna serwis / montaż magazyn budownictwo / architektura / geodezja internet / e-commerce / nowe media

Oferty pracy Excellent S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Excellent S.A.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta Multisport
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Excellent S.A.

Siedziba główna - centrala

Biuro Handlowe

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Excellent S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Excellent S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Niepołomice
  5. Poznań
  6. Lublin
  7. Tarnobrzeg
  8. Łódź
  9. Katowice
  10. Pruszków

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Excellent S.A. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Social Media/ Grafik

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • praca zdalna
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Social Media/ Grafik


      Miejsce pracy: Kraków

      Zakres obowiązków


      • tworzenie treści (krótkich tekstów, zdjęć, grafik, filmików, reelsów, tiktoków) na firmowe media społecznościowe: Instagram, TikTok, Facebook, YouTube,
      • tworzenie długofalowych strategii komunikacyjnych,
      • tworzenie codziennego contentu, w tym RTM-ów;
      • bieżące monitorowanie trendów w mediach społecznościowych,
      • ścisła współpraca z innymi specjalistami Działu Marketingu.

      Wymagania

      • doświadczenie w tworzeniu treści w social mediach,
      • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych i ich algorytmów: Instagram, TikTok, Facebook, YouTube,
      • doświadczenie w tworzeniu Tiktoków i Reelsów,
      • znajomość aktualnych trendów w social mediach,
      • umiejętność tworzenia ciekawych i angażujących treści zgodnych ze strategią marki,
      • bardzo dobra znajomość programu graficznego oraz programu do montażu filmów np. CANVA, Adobe Photoshop lub inne,
      • poczucie estetyki, kreatywność, zaangażowanie,
      • lekkie pióro, umiejętność tworzenia poprawnych językowo tekstów,
      • mile widziana znajomość trendów wnętrzarskich.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę - zatrudnienie na pół etatu z możliwością zmiany,
      • po okresie wdrożenia możliwość pracy częściowo zdalnej/ hybrydowej,
      • możliwość połączenia pracy zawodowej z uczęszczaniem na studia,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • pakiet benefitów: dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne, prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalne (paczki mikołajkowe dla dzieci i inne), dofinansowanie do szkoleń oraz do nauki języków obcych,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Serwisant

    Excellent S.A.
    • Kokotów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Serwisant

      Zakres obowiązków

      • obsługa napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów wyposażenia łazienkowego,
      • diagnozowanie i usuwanie u klientów awarii i usterek systemów hydromasaży łazienkowych,
      • instalowanie oraz uruchamianie produktów wyposażenia łazienkowego zarówno u klientów, jak i w salonach ekspozycyjnych,
      • analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych,
      • uzgadnianie terminów i miejsc wykonania usług mobilnych,
      • wsparcie techniczne klientów, jak i partnerów handlowych,
      • przeprowadzanie szkoleń instalacyjnych dotyczących produktów wyposażenia łazienek,
      • przygotowywanie kosztorysów,
      • przygotowywanie raportów i dokumentacji z wykonywanych czynności.

      Wymagania

      • wykształcenie średnie techniczne (preferowane kierunkowe - hydraulika, automatyka, elektrotechnika),
      • prawo jazdy kategorii B,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • mile widziane uprawnienia eksploatacyjne elektryczne SEP do 1kV – w razie potrzeby istnieje możliwość zdobycia uprawnień na koszt pracodawcy,
      • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność obsługi klienta, wysoka kultura osobista,
      • dyspozycyjność, gotowość do pracy w charakterze mobilnym (województwa: małopolskie, śląskie, podkarpackie, świętokrzyskie),
      • mile widziana znajomość przepisów gwarancji oraz rękojmi.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie , w której:

      - pracownicy zatrudniani są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,

      - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,

      - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,

      - dajemy możliwości rozwoju,

      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8godzin/dobę), wolne weekendy,
      • wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy takie jak: telefon, komputer, samochód służbowy po okresie wdrożenia,
      • możliwość uzyskania uprawnień elektrycznych SEP,
      • możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień związanych z konserwacją i naprawą hydromasaży, na koszt pracodawcy,
      • szkolenia z zakresu prawa reklamacji i rękojmi,
      • benefity takie jak: pakiet Multisport, prywatna opieka medyczna, spotkania integracyjne, świadczenia socjalne (paczki mikołajkowe dla dzieci i inne),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Kierowca C+E

    Excellent S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierowca C+E


      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • transport ładunków oraz ich prawidłowe rozmieszczenie i zabezpieczenie,
      • dbanie o stan techniczny pojazdów,
      • dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP,
      • kontrola prawidłowości wystawianych faktur, dokumentów przewozowych,
      • terminowa realizacja zleceń transportowych,
      • przestrzeganie przepisów związanych z kierowaniem pojazdami oraz z transportem towarów.

      Wymagania

      • doświadczenie zawodowe w transporcie drogowym/ pracy na HDS,
      • prawo jazdy Kat. C+E (ważne szkolenie okresowe, badania lekarskie, psychologiczne),
      • uprawnienia HDS (zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi żurawi przewoźnych i przenośnych),
      • karta do tachografu cyfrowego,
      • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań, odpowiedzialność, samodyscyplina,
      • niekaralność, dyspozycyjność, dobry stan zdrowia, umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
        - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • ciekawą, różnorodną pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • bardzo dobre warunki pracy
      • kartę Multisport, spotkania integracyjne
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 700-4 800 zł / mies.
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Pracownik Magazynowy

      Miejsce pracy: Magazyn Oddziału Szkła Budowlanego, Podłęże 662a

      Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy - na początek oferujemy 3600zł netto (na rękę), oraz po 3-miesięcznym okresie próbnym system premiowy od 400zł netto/mies.,
      • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
      • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • możliwość zdobycia uprawnień do obsługi wózków widłowych lub suwnic na koszt pracodawcy.
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Poszukujemy kandydata na stanowisko:



      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkanie pod klucz”


      Miejsce pracy: Katowice / okolice

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne, prywatna opieka medyczna,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Magazynier

    Excellent S.A.
    • Kowale
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Magazynier

      Miejsce pracy: Magazyn Wyposażenia Łazienek - Centrum Logistyczne 7R – Park Gdańsk II, ul. Magnacka 37, 80-180 Kowale

      Zakres obowiązków

      • obsługa wózka widłowego wysokiego składowania,
      • przyjmowanie, wydawanie oraz inne operacje magazynowe zgodnie z obowiązującymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • kompletowanie zamówień,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • przestrzeganie przepisów BHP.

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy magazynowej wysokiego składowania,
      • doświadczenie w obsłudze systemu WMS oraz terminali mobilnych – mile widziane,
      • aktualne uprawnienia na wózki widłowe UDT,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów prawie wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników

          Ponadto:
        • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy, 8godzin/dobę, praca w systemie jednozmianowym, wolne weekendy
        • wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
        • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie wysokiego składowania,
        • opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
        • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Programista PHP

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Programista PHP


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      • konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
      • testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
      • tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
      • rozwój aplikacji B2B,
      • udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,

      Wymagania

      • doświadczenie w języku PHP (7.x),
      • umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
      • doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
      • znajomość technologii HTML oraz CSS,
      • umiejętność pisania przejrzystego kodu,
      • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

      Dodatkowym atutem będzie:

      • umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
      • znajomość JavaScript (React, Angular),
      • znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
      • praktyczna znajomość Linux,
      • doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Pracownik Magazynowy

      Miejsce pracy: Magazyn Oddziału Szkła Budowlanego, Podłęże 662a

      Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw,
      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
      • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
      • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego na koszt pracodawcy.
  • Regionalny Manager ds. Sprzedaży (obszar północno- zachodni)

    Excellent S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT - Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Regionalny Manager ds. Sprzedaży (obszar północno- zachodni)


      Miejsce pracy: Poznań / Polska północno- zachodnia

      Zakres obowiązków

      • bezpośrednia obsługa kluczowych klientów prowadzących działalność na podległym terenie,
      • utrzymywanie prawidłowych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
      • negocjowanie warunków handlowych z klientami,
      • realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
      • bieżąca analiza i sporządzanie raportów sprzedażowych,
      • współtworzenie strategii sprzedażowej firmy,
      • monitorowanie działań konkurencji,
      • podnoszenie jakości realizowanych zadań,
      • promocja i dbanie o wizerunek firmy na rynku.

      Wymagania

      • preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, marketing, itp. lub techniczne,
      • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (handel),
      • doświadczenie w pracy w branży hurtowego handlu szkłem budowlanym oraz znajomość krajowego rynku szkła będzie dodatkowym atutem,
      • bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • znajomość i doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi wspomagającymi procesy sprzedaży (programy ERP),
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej i odporność na stres,
      • nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę,
      • zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
      • wysoka kultura osobista,
      • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania regularnych podróży służbowych na podległym terenie.

      Oferujemy


      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        - każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy - jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,
      • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy w tym auto służbowe,
      • możliwość wykonywania pracy w systemie hybrydowym (zdalna - stacjonarna),
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
      • prywatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Kierowca C+E

    Excellent S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT - Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierowca C+E


      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • transport ładunków oraz ich prawidłowe rozmieszczenie i zabezpieczenie,
      • dbanie o stan techniczny pojazdów,
      • dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP,
      • kontrola prawidłowości wystawianych faktur, dokumentów przewozowych,
      • terminowa realizacja zleceń transportowych,
      • przestrzeganie przepisów związanych z kierowaniem pojazdami oraz z transportem towarów.

      Wymagania

      • doświadczenie zawodowe w transporcie drogowym/ pracy na HDS,
      • prawo jazdy Kat. C+E (ważne szkolenie okresowe, badania lekarskie, psychologiczne),
      • uprawnienia HDS (zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi żurawi przewoźnych i przenośnych),
      • karta do tachografu cyfrowego,
      • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań, odpowiedzialność, samodyscyplina,
      • niekaralność, dyspozycyjność, dobry stan zdrowia, umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
        - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • ciekawą, różnorodną pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • bardzo dobre warunki pracy
      • kartę Multisport, spotkania integracyjne
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Specjalista ds. Online Marketingu

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT - Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Online Marketingu


      Miejsce pracy: Kraków

      Zakres obowiązków

      Zarządzanie i administracja stroną www:

      • tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
      • tworzenie mailingów i newsletterów,
      • optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
      • zarządzanie działaniami w social mediach,
      • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
      • aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,

      Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:

      • zarządzanie komunikacją z Klientami,
      • tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
      • przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
      • analiza prowadzonych działań on-line,
      • korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
      • przygotowywanie raportów,


      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
      • umiejętność administracji stron CMS,
      • znajomość Content Marketingu,
      • znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
      • znajomość języka angielskiego,

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Pracownik Magazynowy

      Miejsce pracy: Magazyn Oddziału Szkła Budowlanego, Podłęże 662a

      Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
      • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
      • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego na koszt pracodawcy.
  • Specjalista ds. Online Marketingu

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Online Marketingu


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      Zarządzanie i administracja stroną www:

      • tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
      • tworzenie mailingów i newsletterów,
      • optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
      • zarządzanie działaniami w social mediach,
      • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
      • aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,

      Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:

      • zarządzanie komunikacją z Klientami,
      • tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
      • przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
      • analiza prowadzonych działań on-line,
      • korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
      • przygotowywanie raportów,


      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
      • umiejętność administracji stron CMS,
      • znajomość Content Marketingu,
      • znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
      • znajomość języka angielskiego,

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Programista PHP

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Programista PHP


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      • konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
      • testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
      • tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
      • rozwój aplikacji B2B,
      • udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,

      Wymagania

      • doświadczenie w języku PHP (7.x), JavaScript (React)
      • umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
      • doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
      • znajomość technologii HTML oraz CSS,
      • umiejętność pisania przejrzystego kodu,
      • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

      Dodatkowym atutem będzie:

      • umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
      • znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
      • praktyczna znajomość Linux,
      • doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Magazynier - Kierowca

    Excellent S.A.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Oddział Szkła Budowlanego , należący do Spółki Kapitałowej Excellent z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Magazynier - Kierowca


      Miejsce pracy: Łuszczów Pierwszy k. Lublina

      Zakres obowiązków

      • załadunek i rozładunek towarów
      • transport ładunków
      • dbanie o stan techniczny pojazdów
      • dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP
      • wykonywanie zleconych prac magazynowych
      • przyjmowanie oraz wydawanie towarów
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowo- transportowej
      • rozmieszczanie i składowanie towaru w określony sposób

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na stanowisku Kierowcy/ Magazyniera
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań
      • uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C
      • uczciwość, sumienność

      Mile widziane:  
      • uprawnienia do obsługi suwnic
      • uprawnienia operatora żurawi HDS
      • uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C+E

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników

      - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • ciekawą, różnorodną pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • bardzo dobre warunki pracy
      • kartę Multisport, spotkania integracyjne
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko:


      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”


      Miejsce pracy: Wrocław

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko:


      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”


      Miejsce pracy: Katowice / okolice

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Specjalista ds. Logistyki Sprzedaży

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT S.A. Oddział Szkła Budowlanego , firma należąca do Spółki Kapitałowej Excellent ,


      poszukuje kandydatów na stanowisko:


      Specjalista/ Koordynator ds. Logistyki Sprzedaży

      Miejsce pracy: Oddział Szkła Budowlanego w Podłężu 662A

      Zakres obowiązków

      • organizacja, planowanie i bieżąca obsługa logistyczna sprzedaży w sektorze B2B
      • udział w organizowaniu i optymalizacji transportów towaru dla klientów na terenie Polski
      • współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, realizowanie wysyłki z magazynu
      • wybór transportu dla planowanej wysyłki (transport własny/spedycja)
      • kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
      • terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów związanych z procesem sprzedaży, przestrzeganie obowiązujących procedur z zakresie prowadzenia wymaganej dokumentacji
      • ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży i transportu
      • współpraca z firmami spedycyjnymi i poszerzanie bazy danych przewoźników

      Wymagania

      wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunkowe: transport, logistyka

      doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w spedycji lub dziale logistyki

      bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel

      znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

      znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne (programy ERP)

      bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na stres

      nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę

      zdolności komunikacyjne i negocjacyjne

      umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
      • ciekawą, różnorodną pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, handlowymi, samodzielnością
      • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i motywacyjnej ( po okresie próbnym)
      • bardzo dobre warunki pracy

      Benefity:
      • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Specjalista ds. BHP i p.poż.

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT

      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

      EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      DZIAŁ BHP

      w Podłężu 662

      poszukuje do swojego zespołu pracownika

      na stanowisko:

      Specjalista ds. BHP i P.poż.

      Miejsce pracy: Dział BHP w Podłężu 662

      Zakres obowiązków

      • Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
      • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
      • Identyfikowanie potencjalnych źródeł zagrożeń, nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla otoczenia oraz rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka,
      • Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
      • Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
      • Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i p.poż.,
      • Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP i p.poż.,
      • Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego,
      • Organizowanie próbnych ewakuacji,
      • Przeprowadzanie bieżących kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP,
      • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Ochrony Środowiska oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
      • Czynny udział w odbiorach i przeglądach maszyn,
      • Sporządzanie i komunikacja raportów, analiz i zestawień.

      Wymagania

      • Wykształcenie kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
      • Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
      • Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
      • Dobra znajomość języka angielskiego,
      • Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
      • Umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
      • Proaktywne podejście do działań w zakresie BHP, proponowanie nowych rozwiązań i inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo,
      • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów BHP i p.poż. oraz prawa pracy oraz zagadnień związanych z doskonaleniem systemu bezpieczeństwa i higieny pracy,
      • Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
      • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
      • przestrzega się zasady work-life balance,
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
      • zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
      • możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
      • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Projektant

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT
      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.


      EXCELLENT Spółka Akcyjna
      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

      poszukuje kandydatów
      na stanowisko:
      Projektant


      Miejsce pracy: Kraków, ul. Marcika 14C (k/Parku Handlowego Zakopianka)

      Zakres obowiązków

      • graficzne opracowywanie projektów wnętrz w oparciu o wybrane materiały: rzuty z układem podłóg, stolarki, kolorystyki, pełna dokumentacja techniczna dotycząca opracowania projektu wnętrz/łazienki wraz z wizualizacjami, ewentualnie poszerzony zakres dokumentacji stosownie do ustaleń z inwestorem
      • spotkania z klientami w celu wyboru materiałów w obrębie pakietów proponowanych przez Dział inwestycji, z możliwością rozszerzenia prac projektowych stosownie do potrzeb klienta
      • inwentaryzacja opracowywanego mieszkania
      • przygotowywanie pełnej specyfikacji materiałowej niezbędnej do zamówienia

      Wymagania

      • doświadczenie w projektowaniu wnętrz/łazienek - min. 1 rok
      • znajomość programów Cad Decor oraz Corel Draw
      • znajomość branży wyposażenia łazienek
      • staranność, dokładność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
      • kreatywność, elastyczność, dyspozycyjność
      • umiejętność pracy pod presją czasu
      • umiejętność komunikowania się w j. angielskim może być dodatkowym atutem

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, wzajemnie satysfakcjonującą współpracą
      • przestrzega się zasady work-life balance

      Ponadto oferujemy:

      • interesującą, kreatywną pracę, dedykowaną pasjonatom projektowania wnętrz w Dziale Inwestycji, zajmującym się realizacją zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
      • szerokie spectrum rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
      • formę zatrudnienia do wyboru: umowę o pracę w systemie zadaniowym, umowę B2B lub umowę o dzieło
      • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Pracodawcy w Podłężu