Czy to Twoja firma?

FOODjobs Sp. z. o.o. praca

Kielce

W samym sercu Kielc, w dynamicznie rozwijającym się świecie produkcji żywności, znajduje się nasza firma - Foodjobs. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać branżę, która każdego dnia karmi miliony ludzi, dostarczając im nie tylko smakowite, ale i bezpieczne produkty. Specjalizujemy się w rekrutacji najwyższej klasy specjalistów dla sektora spożywczego, łącząc pasję do żywności z pasją do ludzi.


Nasza działalność to nie tylko wyszukiwanie, dobór oraz rekrutacja zasobu ludzkiego. To przede wszystkim doradztwo, które pozwala naszym klientom zrozumieć specyfikę rekrutacji w branży żywnościowej. Jesteśmy przekonani, że każda firma jest wyjątkowa, a jej sukces zależy od ludzi, którzy ją tworzą. Dlatego też nasze usługi są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Nasza specjalizacja w rekrutacji dla branży produkcji żywności to nasza konkurencyjna przewaga. Rozumiemy, jak ważne jest znalezienie odpowiednich osób na odpowiednie stanowiska, aby nasz klient mógł skupić się na tym, co robi najlepiej - tworzeniu wysokiej jakości produktów żywnościowych.

Jesteśmy tu, aby pomóc. Nasze doświadczenie i zaangażowanie w branżę spożywczą pozwalają nam tworzyć zespoły, które nie tylko pracują efektywnie, ale także dzielą się pasją do żywności i innowacji. Zapraszamy do kontaktu z nami, aby razem móc tworzyć przyszłość branży spożywczej.

FOODjobs Sp. z. o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
produkcja / przemysł zarządzanie / dyrekcja media / pr / reklama / marketing inżynieria / technologia / technika logistyka / spedycja / transport

Oferty pracy FOODjobs Sp. z. o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca FOODjobs Sp. z. o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa FOODjobs Sp. z. o.o.

Siedziba główna

FOODjobs Sp. z. o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca FOODjobs Sp. z. o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Nadzór nad pracami związanymi z parkiem maszyn (3 linie produkcyjne, chłodnie, wentylacje, klimatyzacje, mroźnie)
      Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      Prace serwisowe, naprawy, etc.
      Współpraca z serwisami zewnętrznymi – dbałość o koszty z tym związane
      Dbałość i nadzór nad magazynem części oraz narzędz

      Wymagania

      Doświadczenie na podobnym stanowisku
      Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
      Zorientowanie na cel i działanie, szukanie rozwiązań

      Oferujemy

      Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
      Praca bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za zakład
      Możliwość czerpania wiedzy i umiejętności od osób pracujących w zakładzie długie lata
      Profesjonalna kultura organizacyjna, transparentne podejście osób które zakładem zarządzają
      Dostęp do nowoczesnych technologii
      Praca w systemie jednozmianowym (pn-pt)

  • Automatyk

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Obowiązki:
      - zapewnienie bezawaryjności pracy systemów automatyki w zakładzie
      - przeglądy, remonty, konserwacje maszyn produkcyjnych
      - usuwanie usterek bieżących
      - prewencja maszyn, urządzeń
      - dbałość o dokumentację elektryczną
      - dbałość o bezpieczeństwo pracy
      - realizacja planów i założeń inwestycyjnych
      - analiza funkcjonowania układów sterujących rozwiązywanie trudności związanych z ich funkcjonowaniem
      - współpraca z firmami zewnętrznymi, nadzór nad pracami zleconymi
      - współpraca z działem IT

      Wymagania

      Szukamy kandydatów, którzy posiadają:
      - wyższe wykształcenie Techniczne: Automatyka, Robotyka
      - uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV, mile widziane Uprawnienia energetyczne Gr2 i Gr3
      - doświadczenie w pracy z układami automatyki
      - programowanie i obsługa sterowników: PLC/SCADA
      - umiejętność konfiguracji, pisania programów i diagnostyki sterowników
      - znajomość sieci przemysłowych
      - znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)

      Oferujemy


      - umowę o pracę
      - premię, bonusy świąteczne
      - ubezpieczenie na życie
      - opiekę medyczną
      - indywidualny plan rozwoju
      - zniżki na produkty firmy

  • Specjalista ds. BHP

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Kołobrzeg
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

      Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

      Co będzie należało do Twoich obowiązków?
      • Realizacja polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi (branża spożywcza)
      • Przeprowadzanie oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego wraz z badaniami warunków pracy
      • Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych
      • Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowych
      • Opracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i ochrony środowiska
      • Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Prowadzenie analiz, raportów i sprawozdawczości
      • Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk
      • Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno- ściekową oraz emisją do powietrza
      • Bieżąca kontrola warunków środowiskowych (monitoring wyników pomiarów środowiskowych), w tym również rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska.

      Czego od Ciebie oczekujemy?
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
      • Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ oraz ochrony środowiska
      • Doświadczenie w zakresie nadzoru nad systemami zarządzania bhp i ochrony środowiska
      • Dobra znajomość tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowej
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z pracownikami wszystkich szczebli
      • Ukierunkowanie na cel

      Zakres obowiązków

      Co będzie należało do Twoich obowiązków?
      • Realizacja polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi (branża spożywcza)
      • Przeprowadzanie oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego wraz z badaniami warunków pracy
      • Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych
      • Prowadzenie wymaganych rejestrów (wypadki przy pracy i choroby zawodowe) oraz postępowań powypadkowych
      • Opracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i ochrony środowiska
      • Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Prowadzenie analiz, raportów i sprawozdawczości
      • Inicjowanie i realizacja projektów mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska - wypracowywanie dobrych praktyk
      • Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno- ściekową oraz emisją do powietrza
      • Bieżąca kontrola warunków środowiskowych (monitoring wyników pomiarów środowiskowych), w tym również rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska.


      Wymagania

      Czego od Ciebie oczekujemy?
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe
      • 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
      • Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ oraz ochrony środowiska
      • Doświadczenie w zakresie nadzoru nad systemami zarządzania bhp i ochrony środowiska
      • Dobra znajomość tematyki w zakresie gospodarki odpadami, emisjami i wodno-ściekowej
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
      • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z pracownikami wszystkich szczebli
      • Ukierunkowanie na cel

      Oferujemy

      - atrakcyjne warunki finansowe oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na pełen etat

      - pracę w firmie, która jest liderem w swoim sektorze wśród producentów żywności

      - Ciekawą i odpowiedzialną pracę

  • Telefoniczny doradca klienta/Telemarketer

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Agencja Doradztwa Personalnego FOODjobs, dla swojego partnera firmy produkującej żywność poszukuje kandydatów na stanowisko:

      Telefoniczny doradca klienta/Telemarketer
      Lokalizacja: Poznań – praca w biurze
      uwaga! Zatrudnienie bezpośrednio w firmie, nie w agencji

      Zakres obowiązków

      Zadania
      - Inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami firmy na rynku polskim i poza granicami kraju (Eksport)
      - Utrzymywanie stałych relacji z obecnymi i nowymi klientami firmy
      - Wsparcie i doradztwo dla Klientów w zakresie oferowanych produktów
      - Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
      - Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy
      - Przyjmowanie zapytań od klientów: mailowych i telefonicznych
      - Obsługa systemu klasy ERP

      Wymagania

      Oczekiwania
      - Znajomość języka angielskiego (niezbędny i konieczny warunek), język niemiecki i francuski będzie dodatkowym atutem
      - Swoboda w komunikacji telefonicznej, umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji
      - Dobrej dykcji, płynności wypowiedzi oraz umiejętności budowania relacji
      - Znajomość obsługi klienta b2b
      - Znajomość rynku FMCG będzie dodatkowym atutem
      - Nastawienie na zdobywanie celi

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      - umowę o pracę
      - pracę w zmotywowanym zespole w organizacji, która mocno rozwija się
      - szkolenia organizowane przez firmę
      - wynagrodzenie zasadnicze plus premie
      - pracę w tolerancyjnej organizacji, która nastawiona jest na współpracę
      - komputer typu laptop, telefon

  • Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
      • Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
      • Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
      • Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
      • Dostęp do nowoczesnych technologii

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • Organizacja i nadzór pracy Działu Utrzymania Ruchu
      • Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      • Działania mające na celu doskonalenie obiektów technicznych i ich parametrów (efektywności, produktywności)
      • Bieżące kontrola przypisanego i zatwierdzonego budżetu

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe w zakresie Zarządzania Produkcją, Inżynierii Produkcji lub pokrewne
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem)
      • Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
      • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
      • Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

      Oferujemy

      Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
      • Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
      • Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
      • Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
      • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Oczekiwania:

      • Nadzór nad pracami związanymi z parkiem maszyn (3 linie produkcyjne, chłodnie, wentylacje, klimatyzacje, mroźnie)
      • Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      • Prace serwisowe, naprawy, etc.
      • Współpraca z serwisami zewnętrznymi – dbałość o koszty z tym związane
      • Dbałość i nadzór nad magazynem części oraz narzędzi

      Wymagania:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
      • Zorientowanie na cel i działanie, szukanie rozwiązań

      Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności
      • Praca bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za zakład
      • Możliwość czerpania wiedzy i umiejętności od osób pracujących w zakładzie długie lata
      • Profesjonalna kultura organizacyjna, transparentne podejście osób które zakładem zarządzają
      • Dostęp do nowoczesnych technologii
      • Praca w systemie jednozmianowym (pn-pt)
  • Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków:

      • Organizacja i nadzór pracy Działu Utrzymania Ruchu
      • Planowanie, wykonywanie i doskonalenie systemu konserwacji zapobiegawczej maszyn produkcyjnych i instalacji technicznych
      • Działania mające na celu doskonalenie obiektów technicznych i ich parametrów (efektywności, produktywności)
      • Bieżące kontrola przypisanego i zatwierdzonego budżetu

      Wymagania:

      • Wykształcenie wyższe w zakresie Zarządzania Produkcją, Inżynierii Produkcji lub pokrewne
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem)
      • Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
      • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
      • Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

      Oferta:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie do posiłku itp.
      • Praca w zgranym, dynamicznym, międzynarodowym zespole profesjonalistów.
      • Samorozwój poprzez udział w ciekawych i ambitnych projektach.
      • Przyjemną atmosferę pracy oraz kulturę organizacyjną opartą na wartościach i zorientowaną na ludzi.
      • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Manager Marketingu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zadania:

      • Planowanie i realizacji strategii marketingowej
      • Odpowiedzialność za całokształt zadań związanych z kreowaniem wizerunku marki
      • Inicjowanie działań promocyjnych związanych z rozwojem produktów
      • Współpraca z innymi działami firmy przy realizacji strategii i planów marketingowych
      • Współpraca z partnerami zewnętrznymi
      • Wspieranie biznesowych celów organizacji

      Oczekiwania/Doświadczenie:

      • Aktualne minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku Managera Marketingu w branży spożywczej/mięsnej/roślinnej
      • Udokumentowane sukcesy w budowie i aktywacji marek
      • Doświadczenie w wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami
      • Pozytywne nastawienie, dobre umiejętności interpersonalne i silne zdolności do samoorganizacji
      • Nastawienie na realizację celów
      • Wytrwałość i konsekwencja
      • Wyższe wykształcenie w zakresie marketingu, zarządzania
      • Specjalistyczna wiedza w obszarze Marketingu

      Oferujemy:

      • Pracę w stabilnym miejscu zatrudnienia, organizacji która jest liderem jeśli chodzi o produkty w swoim sektorze
      • Możliwość realizacji swoich pomysłów
      • Umowę o pracę lub b2b – w zależności od preferencji
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
  • Manager/Specjalista ds. Eksportu

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zadania:

      • Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych na rynkach eksportowych
      • Pozyskiwanie lokalnych partnerów z nastawieniem na relacje długoterminowe
      • Współudział w opracowywaniu oferty na poszczególne rynki eksportowe
      • Aktywne poszukiwanie klientów z zastosowaniem efektywnych kosztowo metod
      • Identyfikacja imprez targowych i udział w nich jako odwiedzający i/lub wystawca
      • Odpowiedzialność za negocjacje warunków współpracy oraz dbałość o egzekwowanie ustalonych warunków współpracy
      • Dbanie o interes firmy i dążenie do maksymalizacji korzyści dla firmy
      • Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży produktów oraz ich udziału na poszczególnych rynkach
      • Proponowanie, uzgadnianie i rozliczanie akcji promocyjnych na poszczególnych rynkach
      • Bieżące raportowanie wyników sprzedaży
      • Rozwój działu eksportu
      • Odpowiedzialność za marketing na rynkach eksportowych
      • Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu internetowego na rynkach eksportowych
      • Stałe poszukiwanie innych kanałów sprzedaży produktów firmy na obecnych i nowych runkach eksportowych

      Oczekiwania:

      • Doświadczenie w sprzedaży na rynkach eksportowych (min.3 lata)
      • Doświadczenie w sprzedaży na rynkach UE (wymagane na rynkach: Niemcy, Austria, Szwajcaria
        Wielka Brytania), na rynkach wschodnich: mile widziane
      • Znajomość technik handlu
      • Znajomość marketingu eksportowego
      • Znajomość regulacji prawnych dla sprzedaży żywności na rynkach eksportowych
      • Wykształcenie wyższe najchętniej: zarządzanie – marketing, ekonomiczne, technologia żywności, etc.
      • Znajomość i praktyczne kontakty z podmiotami dystrybucyjnymi na rynkach eksportowych
      • Gotowość do współtworzenia nowej marki na rynku eksportowym
      • Wielozadaniowość
      • Umiejętność planowania pracy
      • Samodyscyplina
      • Zorientowanie na cel
      • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
      • Biegłość w komunikacji w j.angielskim – warunek konieczny
      • Przynajmniej podstawy j. niemieckiego
      • Język rosyjski – będzie dodatkowym atutem

      Oferta:

      • Umowa o pracę lub B2B – w zależności od preferencji, doświadczenia kandydata
      • Możliwość dodatkowej premii – po okresie próbnym
      • Możliwość dodatkowych bonusów – za realizację dodatkowych celów
      • Niezbędne narzędzia pracy przewidziane na tym stanowisku: laptop, telefon służbowy
      • Możliwość i współudział w rozwijaniu Działu Eksportu oraz nowej marki eksportu w sektorze FMCG
  • Specjalista RD, Linie Wege

    FOODjobs Sp. z. o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zadania i obowiązki na stanowisku:

      • Opracowywanie nowych wyrobów spożywczych z kategorii żywności funkcjonalnej:
        • Opracowywanie receptur
        • Analiza wartości odżywczych i funkcjonalności produktów
        • Analiza receptur pod kątem jakościowym
        • Analiza shelf life i zachowania funkcjonalności w czasie przechowywania produktów
        • Przygotowywanie prototypów i mockupów
        • Umiejętność wdrożenia zastosowań na linię produkcyjną
      • Prowadzenie projektów koncepcyjnych i wdrożeniowych (harmonogramy, budżetowanie, analiza ryzyka, prowadzenie całościowe projektu)
      • Prowadzenie projektów optymalizacyjnych
      • Rozwój portfolio surowcowego, współpraca z dostawcami
      • Współpraca z laboratoriami pod kątem ofertowania i zlecania analiz
      • Udział w pracach nad etykietami
      • Analiza trendów i nowych surowców funkcjonalnych
      • Analiza sensoryczna

      Wymagania:

      • Wiedza z zakresu żywności i żywienia człowieka, integracji składników żywności
      • Wiedza z zakresu bezpieczeństwa żywności, znakowania żywności
      • Doświadczenie 3 lata min. na podobnym stanowisku
      • Umiejętność organizacji pracy
      • Elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach
      • Wielozadaniowość (prowadzenie równolegle kilku projektów)
      • Umiejętność pracy w zespole przy jednoczesnej samodzielności
      • Umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej

      Oferujemy:

      • Umowę o pracę
      • Telefon służbowy
      • Laptop służbowy
      • Wszelkie narzędzia niezbędne i wymagane przepisami BHP

Pracodawcy w Kielcach