SalesHR
Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.
Specjalista ds. obsługi klienta Kraków Specjalista ds. importu i eksportu Kraków Przedstawiciel handlowy Kraków Dyrektor Kraków Manager Kraków
zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy logistyka / spedycja / transport księgowość / ekonomia
Oferty pracy SalesHR
Praca alert - powiadomienia
Praca SalesHR
-
-
-
-
-
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 30 000-40 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
SalesHR- Katowice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 30 000-40 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 30 000-40 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Kierownik Sprzedaży Usług Serwisowych HVAC
SalesHR- Kobyłka
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 18 000-25 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Kierownik Sprzedaży Usług Serwisowych HVAC
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 18 000-25 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Specjalista ds. rozruchu i kontroli jakości (branża elektryczna)
SalesHR- Brzesko
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 000-11 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Specjalista ds. rozruchu i kontroli jakości (branża elektryczna)
SalesHR- Bochnia
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 000-11 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Business Development Manager (usługi HR)
SalesHR- Wrocław
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- 10 000-13 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Prawnik (inwestycje deweloperskie)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 16 000-20 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Dyrektor Sprzedaży (powyżej 1 mld)
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- 40 000-55 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Przedstawiciel Handlowy HoReCa (produkty świeże)
SalesHR- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
- 6 500-7 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Przedstawiciel Handlowy HoReCa (produkty świeże)
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- 6 500-7 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Export Manager B2B (j.angielski)
SalesHR- Tomaszów Mazowiecki
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 13 000-15 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Export Manager B2B (j.angielski)
SalesHR- Bełchatów
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 13 000-15 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Export Manager B2B (j.angielski)
SalesHR- Piotrków Trybunalski
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 13 000-15 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Przedstawiciel Handlowy HoReCa (restauracje i hotele)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Przedstawiciel Handlowy HoReCa (restauracje i hotele)
SalesHR- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
-
Przedstawiciel Handlowy HoReCa (restauracje i hotele)
SalesHR- Zabrze
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
-
-
Przedstawiciel Handlowy (akumulatory i magazyny energii)
SalesHR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Technik Serwisant urządzeń dźwigowych i suwnic
SalesHR- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Przedstawiciel Handlowy (akumulatory i magazyny energii)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Przedstawiciel Handlowy (akumulatory i magazyny energii)
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
-
-
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Parking
-
Program poleceń pracowników
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy samochód
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SalesHR
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Ocena rekrutacji przez kandydatów
(na podstawie ankiety wysyłanej tylko do osób, które aplikowały poprzez Aplikuj.pl)
5
Średnia ocena komunikacji w trakcie rekrutacji
5
Średnia ogólna ocena procesu rekrutacji wśród osób, które odbyły rozmowę rekrutacyjną>
SalesHR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe i kontaktowe - SalesHR
- Pełna nazwa
- MARCIN SOJKA - PRIORITY SALE
- Adres rejestrowy
- ul. Kazimierza Odnowiciela 14 31-481 Kraków
- NIP
- 7342730461
- REGON
- 276959020
- Forma prawna
- jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
- Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
- 01.03.2013
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNY
Profil działalności - kody PKD
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
Uprawnienia
- 2018-01-05, Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, Wpis Marszałka Woj. Małopolskiego, Rejestr agencji zatrudnienia
Opinie o firmie SalesHR
4.8
Na podstawie 23 oceny z Google.
Eva Kam
"Moim agentem HR byla Pani Lidka Bryla. Wspaniala osoba, ktora znalazla mi bardzo dobra prace w krotkim czasie."
3 lata temu
M. K.
"Profesjonalny i bardzo miły kontakt, sprawnie przeprowadzony proces rekrutacyjny. Polecam."
3 lata temu
Maja K
"Profesjonalne i rzetelne podejście, bardzo polecam współpracę :)"
3 lata temu
Ireneusz Raś
"super podejście do kandydatów 💪 Brawo wy 😎"
3 lata temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
SalesHR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Poznań
- Wrocław
- Lublin
- Nowy Sącz
- Gdańsk
- Kielce
Praca SalesHR - oferty archiwalne
-
Specjalista/-tka zdalnego wsparcia klienta (język niemiecki)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, przenosząca procesy do Polski, poszerzająca aktualnie swój zespół o kilkunastu specjalistów, gotowych do pracy zdalnej z językiem niemieckim.
Szukamy osób na stanowisko:
Specjalista/-tka zdalnego wsparcia klienta (język niemiecki)
Warszawa, zdalnie 100%Zakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia
-
posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
-
praca w pełni zdalna, II zmiany, poniedziałek-piątek, pomiędzy 7 a 20 (jeden tydzień od rana, drugi od popołudnia)
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B2
-
umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
-
chęć do pracy, nauki, duża doza empatii
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
-
gotowość do 2 tygodniowego, płatnego przez pracodawcę szkolenia wstępnego w Krakowie (hotel gwarantuje pracodawca), potem praca w pełni zdalna
Oferujemy
-
wynagrodzenie (podstawa) w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania finansowe kandydata, stawki są rynkowe
-
pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
-
pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Doradca Klienta ds. zamówień (język francuski)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest firma działająca na rynkach europejskich, rozbudowująca swój zespół doradców z językami obcymi.
Doradca Klienta ds. zamówień (język francuski)
Zakres obowiązków
-
weryfikacja dokumentacji którą przesyła klient
-
kontakt z klientem, pomoc w doradztwie
-
przesyłanie informacji do poszczególnych działów (realizacji zamówień, produkcji)
-
wpisywanie danych do systemów, zgodnie z przyjętymi założeniami cenowymi
-
weryfikacja pozostałych zgłoszeń od klientów
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka francuskiego (C1)
-
dobre rozumienie produktów technicznych, parametrów i liczb (nie wymagamy doświadczenia ale "czucia" tematu)
-
komunikatywność, znajomość obsługi komputera
-
proklienckie podejście
Oferujemy
-
umowa o pracę, wysokość wynagrodzenia do ustalenia w zależności od doświadczenia
-
dodatkowe premie
-
praca w systemie 2-3 dni w firmie, 2-3 dni w domu
-
pakiet benefitów : karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, paczki świąteczne, szkolenia, kursy, dofinansowanie wakacji
-
możliwość rozwoju
-
-
Doradca Klienta ds. zamówień (język francuski)
SalesHR- Bochnia
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest firma działająca na rynkach europejskich, rozbudowująca swój zespół doradców z językami obcymi.
Doradca Klienta ds. zamówień (język francuski)
Zakres obowiązków
-
weryfikacja dokumentacji którą przesyła klient
-
kontakt z klientem, pomoc w doradztwie
-
przesyłanie informacji do poszczególnych działów (realizacji zamówień, produkcji)
-
wpisywanie danych do systemów, zgodnie z przyjętymi założeniami cenowymi
-
weryfikacja pozostałych zgłoszeń od klientów
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka francuskiego (C1)
-
dobre rozumienie produktów technicznych, parametrów i liczb (nie wymagamy doświadczenia ale "czucia" tematu)
-
komunikatywność, znajomość obsługi komputera
-
proklienckie podejście
Oferujemy
-
umowa o pracę, wysokość wynagrodzenia do ustalenia w zależności od doświadczenia
-
dodatkowe premie
-
praca w systemie 2-3 dni w firmie, 2-3 dni w domu
-
pakiet benefitów : karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, paczki świąteczne, szkolenia, kursy, dofinansowanie wakacji
-
możliwość rozwoju
-
-
Expert Helpdesk/Service z j.niemieckim (zdalnie)
SalesHR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Szukamy osób na stanowisko:
Expert Helpdesk/Service z j.niemieckim (zdalnie)
Zakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
-
praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) min 2 lata
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
-
gotowość do 2 tygodni szkolenia (Kraków) potem praca zdalna
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
-
pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Expert Helpdesk/Service z j.niemieckim (zdalnie)
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Szukamy osób na stanowisko:
Expert Helpdesk/Service z j.niemieckim (zdalnie)
Zakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
-
praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) min 2 lata
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
-
gotowość do 2 tygodni szkolenia (Kraków) potem praca zdalna
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
-
pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Programista Python
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 12 000-16 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna, działająca na rynkach całego świata, rosnąca w tempie kilkudziesięciu procent rocznie, o przychodach kilkuset mln PLN.
Programista Python
Kraków, Nowy Sącz - praca hybrydowaZakres obowiązków
-
Analiza i Projektowanie Automatyzacji: Badanie istniejących procesów w firmie, identyfikacja obszarów możliwych do automatyzacji, projektowanie innowacyjnych rozwiązań.
-
Rozwój i Implementacja: Tworzenie skryptów, aplikacji lub narzędzi w Pythonie (oraz ewentualnie VBA jako dodatkowy atut) w celu automatyzacji procesów biznesowych.
-
Integracja z Systemami: Łączenie narzędzi automatyzacyjnych z istniejącymi systemami ERP oraz innymi platformami i bazami danych.
-
Testowanie i Optymalizacja: Zapewnienie efektywnego działania wdrożonych rozwiązań, ich ciągłe doskonalenie i optymalizacja.
-
Dokumentacja i Standardy: Opracowanie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkownika oraz ustalanie standardów dla nowych procesów automatyzacji.
-
Szkolenia i Wsparcie: Organizowanie szkoleń dla użytkowników końcowych, udzielanie wsparcia i doradztwa.
Wymagania
-
Znajomość języka programowania Python: Wymagana zaawansowana znajomość Pythona, w tym doświadczenie z bibliotekami takimi jak Pandas, NumPy dla analizy danych i automatyzacji. Znajomość VBA będzie dodatkowym atutem.
-
Umiejętność tworzenia i wdrażania skryptów, aplikacji lub narzędzi do automatyzacji: Doświadczenie w tworzeniu skryptów, które usprawniają procesy biznesowe, w tym automatyzację przepływu pracy, zarządzanie danymi i integrację systemów.
-
Doświadczenie w pracy z narzędziami do automatyzacji i frameworkami: Praktyczna znajomość narzędzi takich jak Selenium, Robot Framework dla testów automatycznych lub podobnych, jak również frameworków webowych (np. Django, Flask) dla rozwoju aplikacji.
-
Znajomość REST API i usług webowych: Doświadczenie w integracji z zewnętrznymi API i systemami, w tym RESTful services, jest kluczowe dla efektywnego łączenia systemów i automatyzacji procesów.
-
Doświadczenie w testowaniu i optymalizacji rozwiązań automatyzacyjnych: Umiejętność projektowania i przeprowadzania testów jednostkowych oraz integracyjnych, wykorzystanie narzędzi do zarządzania wersjami (np. Git) oraz konteneryzacji (Docker) w celu optymalizacji i zapewnienia ciągłości działania aplikacji.
-
Bazy danych: Znajomość systemów zarządzania bazami danych (np. PostgreSQL, MySQL, MongoDB) i umiejętność pracy z SQL/noSQL jest niezbędna do efektywnego przetwarzania i zarządzania danymi.
-
Zdolności analityczne i problem-solvingowe: Wysokie kompetencje analityczne, zdolność do identyfikacji problemów oraz projektowania i wdrażania skutecznych rozwiązań.
-
Zdolność do pracy w zespole: Efektywna komunikacja w zespole, współpraca przy projektach, dzielenie się wiedzą i wsparcie kolegów w realizacji wspólnych celów.
Oferujemy
-
wynagrodzenie na podstawie umowy B2B, w zależności od doświadczenia między 12 000 a 16 000 PLN + VAT
-
pracę w systemie hybrydowym, do ustalenia w jakim wymiarze
-
elastyczny czas pracy
-
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko w tworzącym się zespole IT
-
-
Programista Python
SalesHR- Nowy Sącz
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 12 000-16 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna, działająca na rynkach całego świata, rosnąca w tempie kilkudziesięciu procent rocznie, o przychodach kilkuset mln PLN.
Programista Python
Kraków, Nowy Sącz - praca hybrydowaZakres obowiązków
-
Analiza i Projektowanie Automatyzacji: Badanie istniejących procesów w firmie, identyfikacja obszarów możliwych do automatyzacji, projektowanie innowacyjnych rozwiązań.
-
Rozwój i Implementacja: Tworzenie skryptów, aplikacji lub narzędzi w Pythonie (oraz ewentualnie VBA jako dodatkowy atut) w celu automatyzacji procesów biznesowych.
-
Integracja z Systemami: Łączenie narzędzi automatyzacyjnych z istniejącymi systemami ERP oraz innymi platformami i bazami danych.
-
Testowanie i Optymalizacja: Zapewnienie efektywnego działania wdrożonych rozwiązań, ich ciągłe doskonalenie i optymalizacja.
-
Dokumentacja i Standardy: Opracowanie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkownika oraz ustalanie standardów dla nowych procesów automatyzacji.
-
Szkolenia i Wsparcie: Organizowanie szkoleń dla użytkowników końcowych, udzielanie wsparcia i doradztwa.
Wymagania
-
Znajomość języka programowania Python: Wymagana zaawansowana znajomość Pythona, w tym doświadczenie z bibliotekami takimi jak Pandas, NumPy dla analizy danych i automatyzacji. Znajomość VBA będzie dodatkowym atutem.
-
Umiejętność tworzenia i wdrażania skryptów, aplikacji lub narzędzi do automatyzacji: Doświadczenie w tworzeniu skryptów, które usprawniają procesy biznesowe, w tym automatyzację przepływu pracy, zarządzanie danymi i integrację systemów.
-
Doświadczenie w pracy z narzędziami do automatyzacji i frameworkami: Praktyczna znajomość narzędzi takich jak Selenium, Robot Framework dla testów automatycznych lub podobnych, jak również frameworków webowych (np. Django, Flask) dla rozwoju aplikacji.
-
Znajomość REST API i usług webowych: Doświadczenie w integracji z zewnętrznymi API i systemami, w tym RESTful services, jest kluczowe dla efektywnego łączenia systemów i automatyzacji procesów.
-
Doświadczenie w testowaniu i optymalizacji rozwiązań automatyzacyjnych: Umiejętność projektowania i przeprowadzania testów jednostkowych oraz integracyjnych, wykorzystanie narzędzi do zarządzania wersjami (np. Git) oraz konteneryzacji (Docker) w celu optymalizacji i zapewnienia ciągłości działania aplikacji.
-
Bazy danych: Znajomość systemów zarządzania bazami danych (np. PostgreSQL, MySQL, MongoDB) i umiejętność pracy z SQL/noSQL jest niezbędna do efektywnego przetwarzania i zarządzania danymi.
-
Zdolności analityczne i problem-solvingowe: Wysokie kompetencje analityczne, zdolność do identyfikacji problemów oraz projektowania i wdrażania skutecznych rozwiązań.
-
Zdolność do pracy w zespole: Efektywna komunikacja w zespole, współpraca przy projektach, dzielenie się wiedzą i wsparcie kolegów w realizacji wspólnych celów.
Oferujemy
-
wynagrodzenie na podstawie umowy B2B, w zależności od doświadczenia między 12 000 a 16 000 PLN + VAT
-
pracę w systemie hybrydowym, do ustalenia w jakim wymiarze
-
elastyczny czas pracy
-
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko w tworzącym się zespole IT
-
-
Doradca Techniczny ds obsługi klienta (zamówienia)
SalesHR- Bochnia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna.
W związku z poszerzeniem zespołu doradców z j.angielskim szukamy kolejnych osób na stanowisko
Doradca Techniczny ds obsługi klienta (zamówienia)
Zakres obowiązków
-
weryfikacja dokumentacji którą przesyła klient
-
kontakt z klientem, pomoc w doradztwie
-
przesyłanie informacji do poszczególnych działów (realizacji zamówień, produkcji)
-
wpisywanie danych do systemów, zgodnie z przyjętymi założeniami cenowymi
-
weryfikacja pozostałych zgłoszeń od klientów
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
-
dobre rozumienie produktów technicznych, parametrów (nie wymagamy doświadczenia ale "czucia" tematu)
-
komunikatywność, znajomość obsługi komputera
-
proklienckie podejście
Oferujemy
-
umowa o pracę, wysokość wynagrodzenia do ustalenia w zależności od doświadczenia
-
dodatkowe premie
-
praca w systemie 2-3 dni w firmie, 2-3 dni w domu
-
pakiet benefitów : karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, paczki świąteczne, szkolenia, kursy, dofinansowanie wakacji
-
możliwość rozwoju
-
-
Mobilny Serwisant Okien
SalesHR- Niemcy
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 14 000-15 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest producent okien, działający min na terenie Niemiec.
Szukamy dwóch osób (najlepiej wcześniej pracujących razem) do bieżącego serwisu u klientów, okien na terenie Niemiec.Mobilny Serwisant Okien
Niemcy
praca mobilnaZakres obowiązków
-
Mobilna obsługa i naprawy okien na terenie Niemiec
-
Przeprowadzanie niezbędnych napraw na podstawie zgłoszeń serwisowych
-
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i budowanie pozytywnych relacji z klientami
-
Dbanie o narzędzia i sprzęt serwisowy
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy z oknami oraz znajomość procesu ich instalacji i napraw min 2 lata
-
Umiejętność diagnozowania usterek i samodzielne wykonywanie napraw
-
Umiejętność pracy z narzędziami i sprzętem serwisowym
-
Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami
-
Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych po terenie Niemiec
-
Znajomość języka niemieckiego na poziomie prostych zdań - byłaby super, ale nie jest wymagana
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe na podstawie umowy B2B, ok 14 000 - 15 000 PLN / mies
-
niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
-
wsparcie firmy w zakresie przesyłania części, okien, umawiania spotkań z klientami
-
praca w tygodniu na terenie Niemiec, w weekend zjazd do Polski
-
pokrywanie kosztów zakwaterowania, hoteli, paliwa, etc
-
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
-
-
Mechanik Utrzymania i Konserwacji maszyn (zakład produkcyjny)
SalesHR- Bochnia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest zakład produkcyjny, poszerzający swój dział mechaników utrzymania i konserwacji maszyn.
Mechanik Utrzymania i Konserwacji maszyn (zakład produkcyjny)Zakres obowiązków
-
realizowanie planów konserwacji maszyn produkcyjnych
-
prewencyjne działania w zakresie utrzymania maszyn i urządzeń, prac naprawczych i diagnostycznych
-
prowadzenie analiz przyczyn awarii i nieprawidłowości
-
dbanie o stany magazynowe i gospodarkę części technicznych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku mechanika maszyn produkcyjnych - min 4 lata na liniach produkcyjnych
-
umiejętność czytania dokumentacji technicznej, przeprowadzania analiz przyczynowo - skutkowych
-
znajomość podzespołów mechanicznych, sposobu eksploatacji elementów maszyn i urządzeń
-
gotowość do pracy w systemie zmianowym (poniedziałek-piątek) w godzinach 6-14, 14-22, 22-06
-
prawo jazdy kat B, mile widziane dodatkowe uprawnienia (podest ruchomy, spawanie)
Oferujemy
-
umowę o pracę, wynagrodzenie w zależności od doświadczenia
-
premie kwartalne
-
dodatki finansowe
-
pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, karta sportowa
-
dofinansowanie do obiadów, nielimitowane napoje
-
bardzo nowocześnie urządzony zakład produkcyjny i przestrzeń socjalna
-
obszerny parking
-
niezbędne szkolenia i możliwość rozwoju
-
-
Zdalny specjalista/-tka ds. obsługi i wycen z j.obcym (branża okienna)
SalesHR- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest firma działająca w branży okiennej, poszerzająca swój dział ofertowania i wycen na Europę.
Szukamy kilkunastu osób ze znajomością języków obcych i doświadczeniem w branży, chcących pracować zdalnie.Zdalny specjalista/-tka ds. obsługi i wycen z j.obcym (branża okienna)
Wrocław
Zakres obowiązków
-
obsługa zapytań przychodzących w danym języku (do wyboru : niemiecki/włoski/francuski/czeski)
-
przygotowywanie ofert handlowych na podstawie zamówień, potrzeb i specyfikacji klienta
-
analiza dokumentacji i specyfikacji zamówionych okien w celu dokładnej wyceny
-
wpisywanie danych do systemu, potwierdzanie zamówień z klientem
-
współpraca z pozostałymi działami firmy (planowanie, produkcja, logistyka)
-
bieżąca obsługa klienta (telefon / czat / mail)
Wymagania
-
doświadczenie w branży okiennej/stolarki otworowej w zakresie sporządzania ofert i wycen min 2 lata
-
bardzo dobra znajomość jednego z języków : francuski lub niemiecki lub czeski lub włoski
-
znajomość procesów ofertowania oraz wycen i sprawnego działania z klientami na tym obszarze
-
skrupulatność, dokładność, pro-kliencka postawa
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej (praca zdalna)
Oferujemy
-
umowę o pracę lub współpracę na zasadzie B2B - duża otwartość na oczekiwania finansowe (nie mamy podanych widełek z uwagi na to że jeśli ktoś chce powyżej rynku a to uzasadni i będzie zgodne to z doświadczeniem, otrzyma)
-
pracę w pełni zdalną z dowolnego miejsca w Polsce - możliwość też pracy stacjonarnej z Wrocławia dla chętnych
-
początkowe wdrożenie w firmie na koszt pracodawcy (śląsk, około tygodnia czasu)
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
dużą samodzielność w firmie która rośnie po kilkadziesiąt procent rok do roku
-
-
Młodszy specjalista ds. zakupów z j.angielskim
SalesHR- Tarnów
- umowa o pracę
- pełny etat
- 5 000-6 500 zł / mies.
-
Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej poszerzającej swój dział zakupów międzynarodowych, szukamy ambitnej osoby, po studiach z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego.
Młodszy specjalista ds. zakupów z j.angielskim
Tarnów
Zakres obowiązków
-
wysyłanie zapytań ofertowych do poszczególnych dostawców (Polska i zagranica)
-
porównywanie ofert, wybór najlepszej z ofert w oparciu o konkretne kryteria
-
negocjacje, ustalanie warunków z dostawcami
-
składanie zamówień w systemie
-
prognozowanie potrzeb zakupowych
-
dbanie o odpowiedni poziom cenowy zakupów
Wymagania
Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy.
Wymagamy natomiast :-
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego C1
-
studiów wyższych
-
gotowości do pracy i związania się z obszarem zakupów produkcyjnych, międzynarodowych
-
skrupulatność, dokładność
-
umiejętności forsowania swojego zdania, asertywności
-
gotowość do pracy stacjonarnej, standardowe godziny pracy
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, 5 000 - 6 500 PLN brutto na start
-
możliwość realnego awansu w krótkim czasie
-
unikalną wiedzę na stanowisku które jest bardzo istotne w każdej firmie produkcyjnej
-
pracę w standardowych godzinach, u uznanego producenta na rynku
-
-
Remote Buyer (German or French) Warszawa
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
-
Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja poszukująca osób do nowej kategorii zakupów (usługi marketingowe i wyjazdy)
Szukamy osoby na stanowisko
Remote Buyer (German or French)
WarszawaZakres obowiązków
-
kontakt z dostawcami w kategoriach marketing/usługi/hr/wyjazdy
-
realizowanie strategii pozyskiwania zamówień zgodnie z polityką firmy
-
obsługa zapytań ofertowych
-
zarządzanie dostawcami
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku zakupowca kategorii - najlepiej usługi marketingowe/hr/wyjazdy, w międzynarodowym środowisku
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego lub francuskiego (do wyboru)
-
doświadczenie w pracy na rynku niemieckim lub francuskim (do wyboru)
-
dobra znajomość Excela
Oferujemy
-
wynagrodzenie w zależności od doświadczenia, umowa o pracę
-
roczna premia
-
pracę w pełni zdalną (1x w miesiącu wizyta w biurze)
-
bogaty pakiet benefitów (netflix, multisport, ubezpieczenia, karta medyczna)
-
możliwość rozwoju
-
-
Technik Serwisant Urządzeń dźwigowych i suwnic
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma zajmująca się serwisowaniem urządzeń dźwigowych i suwnic w fabrykach przemysłowych na terenie Śląska.
Technik Serwisant Urządzeń dźwigowych i suwnic
Zakres obowiązków
-
prowadzenie okresowych przeglądów urządzeń dźwignicowych i suwnic
-
usuwanie awarii na terenie firmy klienta
-
współpraca z innymi działami w firmie : głównie serwisu
-
raportowanie swojej pracy po skończonej naprawie
-
dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania
-
doświadczenie minimum 3 lata przy usuwaniu awarii i prac urządzeń napędowych (silniki trzyfazowe, przemienniki) oraz układach sterowniczych
-
uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji do 1kV
-
doświadczenie w pracy na wysokości
-
wykształcenie średnie, kierunkowe, elektryczne
-
prawo jazdy kat B
-
gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Śląska + raz na jakiś czas Małopolska
Oferujemy
-
umowę o pracę, wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z kandydatem, uzależnione od umiejętności i doświadczenia
-
samochód służbowy
-
inne niezbędne narzędzia pracy : telefon, laptop
-
ciekawą i różnorodną pracę przy projektach u klientów
-
-
Technik Serwisant Urządzeń dźwigowych i suwnic
SalesHR- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma zajmująca się serwisowaniem urządzeń dźwigowych i suwnic w fabrykach przemysłowych na terenie Śląska.
Technik Serwisant Urządzeń dźwigowych i suwnic
Zakres obowiązków
-
prowadzenie okresowych przeglądów urządzeń dźwignicowych i suwnic
-
usuwanie awarii na terenie firmy klienta
-
współpraca z innymi działami w firmie : głównie serwisu
-
raportowanie swojej pracy po skończonej naprawie
-
dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania
-
doświadczenie minimum 3 lata przy usuwaniu awarii i prac urządzeń napędowych (silniki trzyfazowe, przemienniki) oraz układach sterowniczych
-
uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji do 1kV
-
doświadczenie w pracy na wysokości
-
wykształcenie średnie, kierunkowe, elektryczne
-
prawo jazdy kat B
-
gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Śląska + raz na jakiś czas Małopolska
Oferujemy
-
umowę o pracę, wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z kandydatem, uzależnione od umiejętności i doświadczenia
-
samochód służbowy
-
inne niezbędne narzędzia pracy : telefon, laptop
-
ciekawą i różnorodną pracę przy projektach u klientów
-
-
Manager Sprzedaży (przemysł - obróbka metali)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 300-8 500 zł / mies.
-
Naszym klientem jest jedna z największych tego typu firm na południu z dużym parkiem maszynowym, świadcząca usługi dla firm produkcyjnych w zakresie lakierowania/malowania.
Klientami będą firmy przemysłowe zajmujące się obróbką metali lub produkcją maszyn/urządzeń na terenie Polski południowej (od Opola po Rzeszów)Manager Sprzedaży (przemysł - obróbka metali)
Kraków, Katowice
Zakres obowiązków
-
odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój biznesu : wyszukanie klientów, inicjowanie kontaktu, negocjacja warunków, przygotowywanie ofert handlowych, finalizacja umów
-
analiza rynku oraz działań konkurencji
-
utrzymywanie relacji z klientami (obecnymi i przyszłymi)
-
na późniejszym etapie - stworzenie działu handlowego, zaimplementowanie systemu CRM, opracowanie procesu sprzedaży dla przyszłych handlowców
-
reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku sprzedażowym, związanym z branżą obróbki metali / lakiernictwa min 3 lata
-
umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów, utrzymywania relacji
-
chęć do objęcia w przyszłości stanowiska zarządzającego sprzedażą
-
samodzielność, proaktywność
-
znajomość narzędzi CRM, Excel, programów do raportowania
-
prawo jazdy kat B
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - umowa o pracę, 8300-8500 PLN brutto
-
dodatkowe, atrakcyjne prowizje od przyniesionych zleceń z progresywnym procentem od sprzedaży
-
dodatkowe benefity - ubezpieczenie zdrowotne
-
niezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon
-
po okresie próbnym - samochód służbowy do wyboru w określonym budżecie
-
możliwość rozwoju, awansu, objęcia stanowiska zarządzającego całym działem sprzedaży
-
-
Manager Sprzedaży (przemysł - obróbka metali)
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 300-8 500 zł / mies.
-
Naszym klientem jest jedna z największych tego typu firm na południu z dużym parkiem maszynowym, świadcząca usługi dla firm produkcyjnych w zakresie lakierowania/malowania.
Klientami będą firmy przemysłowe zajmujące się obróbką metali lub produkcją maszyn/urządzeń na terenie Polski południowej (od Opola po Rzeszów)Manager Sprzedaży (przemysł - obróbka metali)
Kraków, Katowice
Zakres obowiązków
-
odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój biznesu : wyszukanie klientów, inicjowanie kontaktu, negocjacja warunków, przygotowywanie ofert handlowych, finalizacja umów
-
analiza rynku oraz działań konkurencji
-
utrzymywanie relacji z klientami (obecnymi i przyszłymi)
-
na późniejszym etapie - stworzenie działu handlowego, zaimplementowanie systemu CRM, opracowanie procesu sprzedaży dla przyszłych handlowców
-
reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku sprzedażowym, związanym z branżą obróbki metali / lakiernictwa min 3 lata
-
umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów, utrzymywania relacji
-
chęć do objęcia w przyszłości stanowiska zarządzającego sprzedażą
-
samodzielność, proaktywność
-
znajomość narzędzi CRM, Excel, programów do raportowania
-
prawo jazdy kat B
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - umowa o pracę, 8300-8500 PLN brutto
-
dodatkowe, atrakcyjne prowizje od przyniesionych zleceń z progresywnym procentem od sprzedaży
-
dodatkowe benefity - ubezpieczenie zdrowotne
-
niezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon
-
po okresie próbnym - samochód służbowy do wyboru w określonym budżecie
-
możliwość rozwoju, awansu, objęcia stanowiska zarządzającego całym działem sprzedaży
-
-
Specjalista Helpdesk wsparcia użytkownika (język niemiecki)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja rozszerzająca swój dział wsparcia o osoby niemieckojęzyczne.
Specjalista Helpdesk wsparcia użytkownika (język niemiecki)
KrakówZakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca) wszystkiego uczy od podstaw
-
praca poniedziałek-piątek
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) minimum rok
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów
-
dodatkowe comiesięczne premie (% wynagrodzenia podstawowego)
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Specjalistka ds. kontroli jakości kosmetyków
SalesHR- Radzymin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna.
Szukamy osoby na stanowisko
Specjalistka ds. kontroli jakości kosmetyków
Radzymin, WyszkówZakres obowiązków
-
sprawdzanie jakości wyrobów (małe opakowania dla przemysłu kosmetycznego) pod kątem zgodności z opisem
-
kontrola jakości detali
-
sporządzanie dokumentacji po kontroli jakości i informowanie o ewentualnych niezgodnościach
-
korzystanie z narzędzi pomiarowych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku w kontroli jakości minimum 2 lata
-
dokładność, skrupulatność, spostrzegawczość
-
nastawienie na współpracę długoterminową
-
umiejętność pracy w zespole, dobre umiejętności komunikacyjne
-
dojrzałość
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, otwartość na oczekiwania finansowe
-
standardowe godziny pracy od poniedziałku do piątku
-
pracę w komfortowych warunkach, przy ciekawym asortymencie
-
możliwość rozwoju
-
-
Analityk Biznesowy
SalesHR- Nowy Sącz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko
Analityk Biznesowy
Zakres obowiązków
-
optymalizacja procesów w postaci wykorzystywania zaawansowanej analityki, zmniejszenia kosztów oraz zwiększenia produktywności w zakresie produkcji
-
prowadzenie nadzoru nad systemami ERP, konfiguratorami produktów, oraz innymi aplikacjami pozaprodukcyjnymi
-
współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zrozumienia ich potrzeb
-
analiza istniejących procesów biznesowych i ich optymalizacja
-
prowadzenie i koordynacja projektów poprawiających efektywność operacyjną we wszystkich kluczowych obszarach w firmie
Wymagania
-
minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Analityka Biznesowego
-
znajomość technologii IT, narzędzi analitycznych, systemów ERP
-
umiejętność dogłębnej analizy procesów biznesowych, wyciągania wniosków, przekładania ich na optymalizację
-
doświadczenie w zarządzaniu projektami IT
-
znajomość efektywnych metodologii zarządzania projektami
-
wysokie kompetencje w zakresie pracy z narzędziami analitycznymi, w tym znajomość Excela
-
bardzo dobre znajomości komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
-
gotowość do pracy stacjonarnej w Nowym Sączu
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w zależności od kompetencji, 10 000 - 14 000 PLN w oparciu o współpracę B2B
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
możliwość rozwoju
-
Pracodawcy w Krakowie
-
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604)
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
RECONNECT
RECONNECTAgencja Doradztwa Personalnego (2821) Biuro KrakówCystersów 13/3 31-553 Kraków
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
HR Quality Polska
hrquality.pl
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Interkadra Sp. z o. o.
Interkadra Sp. z o. o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
PI MANAGEMENT SP. Z O.O
Portfel Inwestycyjny Apartamenty&Hotele
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZI...
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
NAFTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALN...
Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie produkcji gazów, technologii oraz usług dla przemy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
HARBINGERS SP. Z O.O.
Harbingers Sp. z o.o. Harbingers to zespół pasjonatów i indywidualności o unikatowych na polskim rynku, budowanych po...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE...
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE SPÓŁKA AKCYJNA W KRAKOWIE
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Atalian Poland Sp. z o.o.
Atalian Poland Sp. z o.o. ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facil...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Jakub Kobylec Recruitment & Consulting
Jakub Kobylec Recruitment & Consulting
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
KRAKÓW FOR YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPO...
KRAKÓW FOR YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza M...
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Fiberlink
Jesteśmy jedną z największych firm telekomunikacyjnych w województwie małopolskim dostarczającą swoje usługi do f...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Interkadra Spółka z o.o.
Interkadra to jedna z największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce. Od 2006 roku jesteśmy liderem na kra...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓ...
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Przedsiębiorstwo Współpracy Gospodarczej...
Przedsiębiorstwo Współpracy Gospodarczej Krakservis Sp. z o.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
PILKINGTON IGP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPO...
PILKINGTON IGP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W KRAKOWIE
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
STALBETBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIED...
STALBETBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
WRD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚ...
WRD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
PATRYCJA CIASTOŃ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
MODENA STYL JADWIGA KISIELEWICZ, MTC
MODENA STYL JADWIGA KISIELEWICZ, MTC
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
ENPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNO...
Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
RYSZARD TURLEJ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE...
KONSERWACJA I NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Bamet Paweł Babraj
Bamet Paweł Babraj
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3