Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - STS SPÓŁKA AKCYJNA

STS S.A. jest największą polską firmą bukmacherską, która działa również na kilkunastu rynkach europejskich. Spółka powstała w 1997 roku, posiada biura w Katowicach, Warszawie, Pradze oraz na Malcie i obecnie zatrudnia blisko 1500 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanej systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych lokali stacjonarnych. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - zakłady bukmacherskie STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.

Oferty pracy STS S.A.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie
Jr. Programmatic Specialist
Specjalista ds. marketingu   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy osoby na stanowisko Junior Programmatic Specialist w dynamicznie rozwijającym się zespole mediowym STS. Do głównych zadań tej osoby należeć będzie:

  • Planowanie, zakup i ścisła kontrola realizacji kampanii zasięgowych oraz performance w modelu programatycznym
  • Współtworzenie i realizacja strategii działań programmatic display i video w Polsce i za granicą
  • Nadzorowanie testów dotyczących optymalizacji materiałów kreatywnych
  • Kontakt i współpraca z wydawcami
  • Przygotowanie raportów, analiza wyników z kampanii
  • Wsparcie eksperta programmatic w codziennej realizacji zadań
  • Współpraca z licznymi działami wewnętrznymi, m.in. analitykami, afiliacją, CRM, komunikacją etc.
  • Dbanie o efektywność i innowacyjność prowadzonych działań
  • Wsparcie w zakresie direct’owych kampanii digitalowych
Wymagania
  • Ma przynajmniej 1 rok doświadczenia w bezpośrednim prowadzeniu programmatycznych kampanii digital oraz pracy na DSP (dowolnym)
  • Świetnie porusza się w świecie performance’owych i wizerunkowych wskaźników digitalowych, potrafi analizować dane, wyciągać z nich wnioski, które będzie sprawnie wprowadzać w życie
  • Jest nastawiona na rozwój i doskonalenie umiejętności w kanałach digitalowych (w szczególności programmatic)
  • Jest odpowiedzialna, proaktywna i komunikatywna, ma analityczny sznyt, jest graczem zespołowym
  • Potrafi komunikować się w języku angielskim
  • Biegle porusza się w Excelu / Google Sheets
  • Zna podstawy Google Analytics

    Mile widziane:

    • Znajomość kanałów: native, e-mail, social media
    • Doświadczenie w pracy z Google Tag Manager
    • Doświadczenie w branży bukmacherskiej lub eCommerce
    • Doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych
    • Zainteresowanie sportem
Junior Brand Manager
Specjalista ds. marketingu   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

- Tworzenie planów marketingowych i odpowiedzialność za ich realizację, współtworzenie krótko i długoterminowej strategii marki

- Przygotowanie i wdrażanie kampanii marketingowych

- Monitoring i zarządzanie procesem Customer Journey

- Koordynacja działań dedykowanego zespołu merytorycznego wewnątrz i na zewnątrz organizacji

- Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów w kategorii, poszukiwanie niestandardowych rozwiązań,

- Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi

Wymagania

- Minimum 3 letnie doświadczenie w dziale marketingu lub w agencji reklamowej,

- Zainteresowanie sportem będzie kluczowym warunkiem.

- Doświadczenie we współpracy z influencerami,

- Znajomość języka angielskiego na min. poziomie C1,

- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presja czasu,

- Znajomość aktualnych trendów komunikacyjnych,

- Świetne zdolności interpersonalne,

- Zaangażowanie, samodzielność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań,

Jr. Media Manager
Specjalista ds. marketingu   |  
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy osoby na stanowisko Junior Media Managera w dynamicznie rozwijającym się zespole mediowym STS. Do głównych zadań tej osoby należeć będzie:

  • tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii digital STS na rynku polskim oraz zagranicą
  • operacyjna praca nad projektami dotyczącymi m.in. poszukiwania nowych źródeł pozyskania klientów, usprawniania obecnych działań performance digital’owych, rozwoju analityki prowadzonych działań
  • współpraca i negocjacje z partnerami zewnętrznymi (media, agencje), poszukiwanie nowych partnerów w kontekście ekspansji zagranicznej
  • dbanie o efektywność i innowacyjność prowadzonych działań
  • zarządzanie i nadzorowanie prowadzonych kampanii performance (PPC, social media, retargeting etc.) - wyznaczanie monitorowanie KPIs, raportowanie i przedstawianie akcyjnych wniosków
  • zarządzanie powierzonym budżetem
  • współpraca z licznymi działami wewnętrznymi, m.in. afiliacją, CRM, komunikacją etc.
  • Możliwość rozwoju kompetencji dotyczących zarządzania zespołem
Wymagania

Szukamy osoby, która:

  • Ma przynajmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii digital performance’owych - po stronie agencji lub/i klienta
  • Świetnie poruszą się w świecie performance’owych wskaźników digitalowych, potrafi analizować dane, wyciągać z nich wnioski, które będzie sprawnie implementować
  • Specjalizuje się w przynajmniej jednym z obszarów performance: paid social media, SEM lub programmatic
  • Zna specyfikę i funkcjonalności Google Analytics
  • Potrafi zarządzać nie tylko kampaniami, ale także bardziej złożonymi projektami zahaczającymi o współpracę z innymi działami
  • Jest osobą samodzielną, odpowiedzialną i proaktywną, ma analityczny sznyt, potrafi nadawać priorytety, jest komunikatywna
  • Biegle posługuje się językiem angielskim
  • Biegle funkcjonuje w Excelu, zna podstawy Power Point’a

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z Google Tag Manager
  • Doświadczenie zakupowe na platformach Facebook / Google Ads / Adform / inne podobne
  • Doświadczenie w branży bukmacherskiej lub eCommerce
  • Doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych
  • Zainteresowanie sportem
Senior Performance Specialist
Specjalista ds. marketingu   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Współtworzenie strategii kampanii reklamowych oraz media planów nastawionych na efekt.
  • Planowanie, przygotowanie i nadzór nad realizacją kampanii sprzedażowych w zakresie performance marketingu (FB Ads, email, SMS, portale horyzontalne, sieci reklamowe, sieci afiliacyjne, platformy DSP).
  • Poszukiwanie innowacyjności - proponowanie, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań rozwijających sprzedaż firmy, m.in. poprzez wchodzenie w nowe kanały, działania czy narzędzia usprawniające optymalizację kosztów konwersji. 
  • Wyszukiwanie i wdrażanie możliwości efektywnej reklamy w oparciu o CPA ew. CPI.
  • Optymalizacja materiałów reklamowych i rozwój kampanii performance.
  • Bliska współpraca z działem media, komunikacji i technologii.
Wymagania
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii lead’owych (FB, programmatic).
  • Znajomość i orientacja w trendach marketingu internetowego oraz wiedza i pasja sportowa.
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizowane projekty.
  • Kreatywne podejście do zadań i wyzwań.
Specjalista ds. Komunikacji
Specjalista ds. marketingu   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Przygotowanie i realizacja performensowych kampanii digital (odpowiedzialność za przygotowanie założeń i kreacji),
  • Planowanie (realny wpływ na wybór narzędzi komunikacji) oraz optymalizacja kampanii komunikacyjnych w tym bliska współpraca z działem media,
  • Ewaluacja i raportowanie efektywności działań,
  • Współpraca z agencjami reklamowymi i partnerami zewnętrznymi.
Wymagania
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii leadowych (fb, programatic),
  • Znajomość i orientacja w trendach marketingu internetowego oraz wiedza i pasja sportowa,
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizowane projekty,
  • Kreatywne podejście do zadań i wyzwań,

Mile widziane:

  • Doświadczenie w dziale e-commerce, komunikacji, media lub agencji,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
CRM Campaign Manager
Key Account Manager   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Planning and optimization of sports CRM campaigns.
  • Supervision and approval over starting actions and communication.
  • Basic analysis and reporting on completed campaigns.
  • Building, planning and sending communication using various communication channels.
  • Cooperation with other departments of the company on projects/topics related to promotional campaigns.
  • Taking care of other additional duties assigned by the head of the CRM department.
Wymagania
  • At least 2 years of experience in the gaming industry related to a sportsbook (SB marketing, trading, risk or related).
  • Extensive sports knowledge.
  • Basic knowledge of CRM tools.
  • Proficiency in using MS Excel
  • Basic knowledge of SQL will be an asset.
  • English on a communicative level.
Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Cieszyn
Szczegóły

Jesli poszukujesz stałego źródła dochodu czy studiujesz zaocznie, to ta praca jest właśnie dla Ciebie!

Zakres obowiązków
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy,
  • obsługę komputera i terminala płatniczego,
  • przyjmowanie kuponów,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
  • znajomość obsługi komputera,
  • wykształcenie średnie,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie,
  • mile widziane doświadczenie w handlu lub usługach,
  • praca od poniedziałku do niedzieli.
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę komputera i terminala płatniczego, przyjmowanie kuponów, dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania
  • znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie średnie
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie
  • mile widziane doświadczenie w handlu lub usługach
  • praca od poniedziałku do niedzieli
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Sosnowiec
Szczegóły
Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę komputera i terminala płatniczego, przyjmowanie kuponów, dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania

  • znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie średnie
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie
  • mile widziane doświadczenie w handlu lub usługach
  • praca od poniedziałku do niedzieli

Adres

ul. Porcelanowa 8
40-246 Katowice
województwo śląskie
powiat Katowice
gmina Katowice

Dodatkowe informacje

NIP: 6422187001
REGON: 273378209
KRS: 0000829716

Dyrektor generalny

Mateusz Zbigniew Juroszek
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 01-04-2020
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Katowice