Pracodawca - LOGART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Logart jest agencją doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji menedżerów i specjalistów dla branż: Logistyka, Transport oraz Produkcja.

 

Oferty pracy LOGART SP Z O O

Researcher/ Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji

LOGART SP Z O O
Specjalista ds. HR umowa o pracę pełny etat
  Masz już doświadczenie w rekrutacji czy też planujesz zmianę ścieżki kariery zawodowej? Cenisz sobie elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej? Komunikujesz ...
Warszawa
24-09-2021

Archiwalne ogłoszenia

Informatyk
Administrator IT   |  umowa o pracę
Teresin
Szczegóły

Naszym klientem, a Twoim potencjalnym pracodawcą jest międzynarodowa firma zajmująca się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Aktualnie wspieramy polski oddział naszego klienta w poszukiwaniu kandydata/ki na stanowisko:

Informatyk

Zakres obowiązków
  • Wsparcie użytkowników infrastruktury i systemów komputerowych
  • Diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu IT zgodnie z procedurami
  • Szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
  • Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników
  • Raportowanie wykonanych zadań
Wymagania
  • Znajomość budowy i działania urządzeń IT
  • Znajomość systemów operacyjnych i aplikacji firmy Microsoft na poziomie konfiguracji i zarządzania
  • Wiedza w zakresie administracji sieciami komputerowymi
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Mile widziani studenci studiów zaocznych kierunków technicznych
Administrator baz danych i systemów IT
Administrator IT   |  umowa o pracę
Teresin
Szczegóły

Logart jest agencją doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji menedżerów i specjalistów dla branż: Logistyka, Transport oraz Produkcja. Ponadto naszym klientom udostępniamy pracowników tymczasowych do prac związanych z produkcją i logistyką towarów.

Naszym klientem, a Twoim potencjalnym pracodawcą jest międzynarodowa firma zajmująca się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Aktualnie wspieramy polski oddział naszego klienta w poszukiwaniu kandydata/ki na stanowisko:

Zakres obowiązków
  • nadzorowanie prawidłowego działania baz danych i systemów informatycznych,
  • projektowanie i pisanie aplikacji w VB, T-SQL, JAVA na potrzeby produkcji, logistyki i magazynów,
  • nadzorowanie legalności oprogramowania oraz nadzorowanie dokumentacji IT,
  • weryfikacja zapotrzebowania na sprzęt komputerowy, nadzorowanie zakupu i konfiguracji nowych urządzeń.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe (magister, inżynier),
  • umiejętność zarządzania i administracji Windows (7,8,10), Windows Serwer SQL,
  • umiejętność projektowania i programowania w VB, VBA, VBS, T-SQL,
  • znajomość podstaw programowania w HTML, XML,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Obecnie dla naszego klienta firmy produkcyjnej z branży technicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów
  • Aktywne wsparcie i obsługa klienta w procesach realizacji zamówień oraz reklamacji
  • Przygotowywanie ofert oraz kosztorysów
  • Kompletacja i administracja dokumentacji zakupowo-sprzedażowej
  • Uzupełnianie bazy danych klientów oraz asortymentu
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie logistyki, serwisu i płatności

 

Wymagania
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office-w szczególności Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Nastawienie na budowanie relacji z klientem
  • Dokładność, precyzja i dobra organizacja pracy
Menadżer Sprzedaży
Handlowiec-Doradca   |  umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły

 Obecnie dla jednego z naszych klientów wiodącego dystrybutora materiałów elektroizolacyjnych, poszukujemy handlowców na stanowisko:

  Menadżer Sprzedaży 

Zakres obowiązków
  • Rozwój sprzedaży i promowanie produktów chemicznych dla elektroniki
  • Budowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży na podległym terenie
  • Pozyskiwanie klientów i rozwój współpracy
  • Przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych
  • Bezpośredni kontakt z dostawcami
  • Doradztwo techniczne
Wymagania
  • Doświadczenie w branży elektronicznej
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana elektronika lub chemia)
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Bardzo dobra znajomość  języka angielskiego, warunek konieczny
Lider Zmiany
Kierownik   |  umowa o pracę
Teresin
Szczegóły

Aktualnie dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkującej opakowania z tworzyw sztucznych poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Zakres obowiązków
  • Kierowanie pracą podległego zespołu.
  • Realizacja założonego planu produkcji.
  • Zapewnienie terminowości i jakości realizowanych zleceń.
  • Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.
Wymagania
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność organizacji pracy swojej i innych.
  • Komunikatywność i zaangażowanie.
  • Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym, czterobrygadowym.
Spedytor Krajowy
Spedytor   |  umowa o pracę
Gdańsk
Szczegóły

 Obecnie na zlecenie naszego klienta dynamicznie rozwijającej się firmy transportowo-spedycyjnej poszukujemy zaangażowanych i ambitnych kandydatów na stanowisko: Spedytor Krajowy             

Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa zleceń transportowych w krajowym transporcie drogowym
  • Nadzór nad rentownością realizowanych zleceń
  • Dbanie o właściwy dobór środków transportu oraz zarządzane bazą floty kontraktowej
  • Odpowiedzialność za wysoką jakość usług i terminowość dostaw
  • Budowanie i rozwój długofalowych relacji z klientami i podwykonawcami,
  • Współpraca z działem handlowym w kreowaniu nowej sprzedaży
Wymagania
  • Znajomość branży TSL oraz doświadczenie w transportach FTL
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie koordynacji pracy zespołu
  • Znajomość rynku przewoźników i klientów
  • Bardzo dobra organizacji pracy i samodzielność w działaniu
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Własnych inicjatyw oraz umiejętność rozwiązywania bieżących trudności
Kierownik Działu Spedycji
Specjalista ds. Zarządzania   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

Obecnie na zlecenie naszego klienta, operatora logistycznego wyspecjalizowanego w  transporcie drogowym cało-pojazdowym i częściowym oraz organizacji  przesyłek drogą morską i lotniczą, poszukujemy przedsiębiorczych i zaangażowanych osób na stanowisko:

Kierownik Działu Spedycji

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków
  • Uruchomienie nowego biura spedycji drogowej międzynarodowej i krajowej
  • Zarządzanie procesami transportowymi i wdrażanie nowych rozwiązań operacyjnych
  • Kreowanie wizji biznesu i budowanie relacji z kluczowymi klientami i podwykonawcami
  • Ścisła współpraca z pionem handlowym, działem zakupów transportowych oraz pozostałymi oddziałami spółki
  • Odpowiedzialność za współtworzenie i realizację budżetu
  • Kierowanie pracą oraz zapewnienie rozwoju zawodowego podległego zespołu
  • Analiza wskaźników rentowności i wdrażanie planów optymalizacji kosztów
  • Raportowanie wyników do Dyrektora Operacyjnego
Wymagania
  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży TSL
  • Doświadczenie w organizowaniu transportów FTL, wiedza z zakresu przesyłek LTL będzie dodatkowym atutem
  • Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania flotą podwykonawców
  • Wysoko rozwinięte kompetencje menadżerskie oraz umiejętność strategicznego myślenia
  • Przedsiębiorczość ukierunkowana na realizację celów
  • Doświadczenie w zarządzaniu  zespołem
  • Bardzo dobra organizacja pracy, entuzjazm i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz wyniki zespołu
  • Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Księgowa
Księgowy   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Aktualnie dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy zajmującej sie produkcją dodatków do pasz, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

Zakres obowiązków
  • Kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, księgowanie dokumentów.
  • Przegląd, weryfikację i uzgadnianie rejestrów VAT, przygotowywanie JPK-VAT.
  • Weryfikacja kompletności dokumentacji w transakcjach, eksportowych i WDT.
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby audytu.
Wymagania
  • Wykształcenie kierunkowe.
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze księgowości.
  • Znajomość zagadnień księgowych umożliwiająca samodzielne wykonywanie obowiązków.
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego, szczególnie w zakresie ustawy o VAT i CIT.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację.
Samodzielna/y Księgowa/y
Księgowy   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, księgowanie dokumentów.
  • Przegląd, weryfikację i uzgadnianie rejestrów VAT, przygotowywanie JPK-VAT.
  • Weryfikacja kompletności dokumentacji w transakcjach, eksportowych i WDT.
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby audytu.
Wymagania
  • Wykształcenie kierunkowe.
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze księgowości.
  • Znajomość zagadnień księgowych umożliwiająca samodzielne wykonywanie obowiązków.
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego, szczególnie w zakresie ustawy o VAT i CIT.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację.
Koordynator spedycji drogowej FTL/drobnica
Spedytor   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Realizacja usług spedycji drogowej na rynku międzynarodowym
  • Współpraca z klientami firmy w zakresie przyjmowania zleceń oraz informowania o statusie dostawy
  • Dobór przewoźników i środków transportu
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu stawek do ofert handlowych - bieżące wsparcie działu handlowego
  • Doradztwo, wsparcie klienta oraz analiza zapytań
Wymagania
  • Doświadczenie w organizowaniu transportów w relacji międzynarodowej FTL/drobnica
  • Znajomość rynku przewoźników
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wytrwałość i determinacja w osiąganiu założonych celów
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej

Adres

ul. Karola Hiellego 3 / 108
96-300 Żyrardów
województwo mazowieckie
powiat żyrardowski
gmina Żyrardów

Dodatkowe informacje

NIP: 8381852559
REGON: 365816380
KRS: 0000645970

Dyrektor generalny

Robert Pindor
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 08-11-2016
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Katowice