Zakres obowiązków
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży, projektowanie i prowadzenie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów B2B w kanałach on-line i social media, przygotowywanie materiałów promocyjnych dla wsparcia sprzedaży, monitorowanie mediów branżowych, analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji, tworzenie landing pages, artykułów, materiałów marketingowych zgodnych z wytycznymi SEO, udział w przygotowaniu wydarzeń i eventów oraz ich obsługa (np. targi, spotkania branżowe), optymalizacja strony internetowej: utrzymanie, aktualizacja treści, optymalizacja SEO, opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i produktowych, prowadzenie profilu firmowego w social media, współpraca z agencjami reklam
Wymagania
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Prawo jazdy kat. B
OBSŁUGA PROGRAMÓW: ADOBE INDESIGN, WORD, PHOTOSHOP
OBSŁUGA PROGRAMU Microsoft Office
OBSŁUGA PROGRAMÓW GRAFICZNYCH
Inne wymagania:
1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE