Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - PERFECT CONSULTING - HANNA KĄKOL

Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać

Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie oraz zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów, dlatego od ponad 20 lat działamy w branży HR, dzielimy się swoją wiedzą i pomagamy Wam rozwijać swój potencjał.

Stawiamy na poszerzanie horyzontów, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.

Perfect Consulting to strategiczny Partner Biznesowy w zakresie HR.

Oferty pracy Perfect Consulting

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

Doradca Klienta
Doradca   |  umowa o pracę
Gdynia
Szczegóły

Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać. Od ponad 20 lat działamy w branży HR.

Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.

Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.

Dla naszego Klienta, który od ponad 20 lat zajmuje się dystrybucją wysokiej klasy

systemów antywirusowych poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Doradcy Klienta

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków

Jako Doradca Klienta będziesz odpowiedzialny za:

  • Aktywną sprzedaż produktów firmy
  • Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji
  • Przygotowywanie dokumentacji i raportów
Wymagania

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znasz MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
Spedytor drogowy międzynarodowy
Spedytor   |  umowa o pracę
Gdynia
Szczegóły

Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać. Od ponad 20 lat działamy w branży HR. 

Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.

Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.

Obecnie dla naszego Klienta, firmy spedycyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: 

Spedytor drogowy międzynarodowy

Miejsce pracy: Gdynia

Nr ref. 23/04/2021

 

Zakres obowiązków

Twoje główne zadania będą polegać na:

  • Planowaniu usług transportowych na obszarze międzynarodowym
  • Organizacji transportów samochodowych całopojazdowych
  • Kontroli przebiegu procesu transportowego
  • Optymalizacji kosztów spedycyjnych
  • Pozyskiwaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami oraz przewoźnikami
  • Rozliczaniu usług transportowych
  • Prowadzeniu dokumentacji transportowej i koordynowanie przepływu komunikacji

 

Wymagania

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w obsłudze ładunków całopojazdowych na stanowisku spedytora
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość programów spedycyjnych
  • Znajomość rynku transportowego oraz zagadnień związanych z przewozami całopojazdowymi
  • Znajomość lokalnego potencjału ładunkowego
  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu 
Spedytor drogowy międzynarodowy
Spedytor   |  umowa o pracę
Gdynia
Szczegóły

Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać. Od ponad 20 lat działamy w branży HR. 

Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.

Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.

Obecnie dla naszego Klienta, firmy spedycyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: 

Spedytor drogowy międzynarodowy

Miejsce pracy: Gdynia

Nr ref. 23/04/2021

 

Zakres obowiązków

Twoje główne zadania będą polegać na:

  • Planowaniu usług transportowych na obszarze międzynarodowym
  • Organizacji transportów samochodowych całopojazdowych
  • Kontroli przebiegu procesu transportowego
  • Optymalizacji kosztów spedycyjnych
  • Pozyskiwaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami oraz przewoźnikami
  • Rozliczaniu usług transportowych
  • Prowadzeniu dokumentacji transportowej i koordynowanie przepływu komunikacji

 

Wymagania

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w obsłudze ładunków całopojazdowych na stanowisku spedytora
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość programów spedycyjnych
  • Znajomość rynku transportowego oraz zagadnień związanych z przewozami całopojazdowymi
  • Znajomość lokalnego potencjału ładunkowego
  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu 
Specjalista ds. eksportu
Manager/Specjalista ds. eksportu   |  umowa o pracę
Gdańsk
Szczegóły

Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać

Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie oraz zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów,

dlatego od ponad 20 lat dzielimy się swoją wiedzą HR i pomagamy Wam rozwijać swój potencjał.

inspirujemy działania - otwieramy możliwości - poszerzamy horyzonty

 

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalista ds. eksportu- Rynki skandynawskie

Nr ref. 03/01/2021

Zakres obowiązków
  • Pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie relacji biznesowych
  • Współpraca z innymi działami: technicznym i księgowości
  • Reprezentacja  firmy na zewnątrz (udział w targach i wystawach)
  • Dbanie o należyty wizerunek i dobrą opinię firmy
  • Monitoring konkurencji
  • Raportowanie sprzedaży i innych aktywności w systemie CRM
  • Obsługa i monitorowanie reklamacji
  • Aktywność i realizowanie planów związanych z Social Media 
Wymagania
  • Doświadczenia min 2 letniego
  • Wykształcenia min średniego
  • Znajomości języka angielskiego lub szwedzkiego lub norweskiego
  • Znajomości rynku skandynawskiego lub USA
  • Znajomości branży stolarki okiennej / budowlanej / deweloperskiej
  • Kreatywności
  • Samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B
Kierownik Punktu Handlowego
Handlowiec-Doradca   |  umowa o pracę
Tczew
Szczegóły

Jesteś Przedstawicielem Handlowym? Chcesz podjąć nowe wyzwanie zawodowe i zająć się zarządzaniem obiektu?
Nic prostszego wyślij do nas swoje CV a staniesz się pracownikiem firmy Pipelife Polska S.A.

Zakres obowiązków
  • Będziesz odpowiadać za zarzadzanie punktem handlowym w Tczewie
  • Będziesz odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i opiekę nad nimi
  • Będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, którzy już współpracują z Pipelife od lat 
  • Będziesz nadzorować stan gospodarki magazynowej w punkcie sprzedaży 
  • Będziesz organizować lokalną sieć dystrybucji  
  • Będziesz odpowiedzialny za prawidłową realizację zamówień
Wymagania

Kogo Szukamy?

  • Osoby komunikatywnej, otwartej, nie bojącej się nawiązywać kontaktów
  • Osoby, która posiada duże zdolności sprzedażowe i negocjacyjne 
  • Osoby, która wykazuje się dużą samodzielnością
  • Osoby, która wie jak zarządzać punktem sprzedaży
  • Osoby, która będzie realizować cele sprzedażowe

    Dodatkowo:
  • Jeśli posiadasz prawo jazdy
  • Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu punktem dystrybucji
  • Jeśli posiadasz doświadczenie w branży instalacyjnej/sanitarnej

To jesteś osobą, której szukamy !

Specjalista ds. rekrutacji
HR Manager   |  umowa o pracę
Gdynia
Szczegóły

Specjalista ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Gdynia

Tym razem rekrutujemy dla siebie - Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu

Zakres obowiązków
  • prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska różnego szczebla w rożnych branżach
  • tworzenie i realizacja strategii rozwoju kompetencji pracowników
  • tworzenie polityki HR w firmie
  • praca w systemach rekrutacyjnych
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania
  • min 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku konsultanta w agencji pracy lub w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych,
  • wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia)
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • szybkość w działaniu i zaangażowanie
  • doskonała organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • wysoka kultura biznesowa i doskonałe zdolności interpersonalne
  • chęć pracy z ludźmi i zainteresowanie obszarem HR
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Koordynator sprzedaży
Przedstawiciel handlowy   |  umowa o pracę
Tczew
Szczegóły

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko
Koordynator oddziału
Nr ref. 79/09/2020
Miejsce pracy: Tczew/woj.pomorskie

Zakres obowiązków
  • realizacja celów sprzedażowych i marżowych, rozwój sprzedaży
  • dbanie o dobre relacje z klientami
  • pozyskiwanie nowych klientów (praca w terenie)
  • obsługa zamówień klienta
  • komunikacja z klientami w sprawach handlowych
  • dbanie o gospodarkę magazynową w Składzie Fabrycznym
  • organizacja lokalnej dystrybucji
Wymagania

Od kandydatów oczekujemy

  • zdolności handlowych i negocjacyjnych
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności
  • silnej motywacji i determinacji w dążeniu do założonego celu
  • praktycznej znajomość obsługi komputera oraz prawa jazdy kat. B

Mile widziane

  • doświadczenie w prowadzeniu punktu dystrybucji
  • znajomość branży sanitarnej / instalacyjnej
Samodzielna Księgowa
Księgowy   |  umowa o pracę
Gdynia
Szczegóły

Dla naszego klienta szukamy samodzielnego pracownika do działu księgowości.

Zakres obowiązków
  • Wystawianie faktur sprzedaży
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego oraz działalności gospodarczych
  • Dekretacja i księgowanie dokumentów
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Comiesięczna analiza kont wynikowych i bilansowych- uzgadnianie sald
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych- VAT, CIT, PIT
  • Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie listy płac, deklaracja rozliczeniowe
  • Prowadzenie KPIR
  • Udział w badaniu ksiąg
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi – banku, urzędy, kontrahenci
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
  • Min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • Znajomość transakcji zagranicznych WDT, WNT, eksport, import
  • Znajomość programu Comarch ERP- Optima
  • Znajomość przepisów podatkowych
  • Dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość
  • Dobra organizacja pracy, terminowość
Koordynator spedycji drogowej
Spedytor   |  umowa o pracę
Gdynia
Szczegóły

Perfect Consulting  dla jednego z klientów szuka Koordynatora spedycji drogowej

Aby dołączyć do zespołu wystarczy, że zrobisz kilka rzeczy.

Po 1 – zapoznaj się z treścią ogłoszenia
Po 2 – jeśli spełniasz wymagania, wyślij swoje CV
Po 3 – czekaj na telefon z naszej strony

Zakres obowiązków
  • Organizacja usług spedycyjnych w zakresie transportu drogowego międzynarodowego
  • Przyjmowanie i realizacja usług spedycyjnych
  • Współpraca z klientami i przewoźnikami – negocjacja stawek, organizacja i nadzór nad realizacją przewozu
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Monitorowanie stanu realizacji zleceń, kontrola dokumentacji oraz terminowości realizowanych usług
  • Nadzór nad dokumentacją spedycyjną
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania
  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe)
  • Język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Otwartość, komunikatywnoś i umiejętność nawiązywania relacji biznesowych
  • Umiejętne zarządzanie swoim czasem
  • Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
  • Umiejętność korzystania z giełd transportowych i obsługi programów spedycyjnych
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
Samodzielna Księgowa
Księgowy   |  umowa o pracę
Gdynia
Szczegóły

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Nr ref. 74/08/2020

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków
  • Wystawianie faktur sprzedaży
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego oraz działalności gospodarczych
  • Dekretacja i księgowanie dokumentów
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Comiesięczna analiza kont wynikowych i bilansowych- uzgadnianie sald
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych- VAT, CIT, PIT
  • Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie listy płac, deklaracja rozliczeniowe
  • Prowadzenie KPIR
  • Udział w badaniu ksiąg
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi – banku, urzędy, kontrahenci
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
  • Min. 4 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • Znajomość przepisów podatkowych
  • Znajomość transakcji zagranicznych WDT, WNT, eksport, import
  • Znajomość programu Comarch ERP- Optima
  • Dobra organizacja pracy, terminowość
  • Dokładność, rzetelność, sumienność

Adres

Żołnierzy I AWP 13
81-383 Gdynia
województwo pomorskie
powiat Gdynia
gmina Gdynia

Adres do doręczeń

Żołnierzy I AWP 13
81-383 Gdynia
województwo pomorskie
powiat Gdynia
gmina Gdynia

Dodatkowe informacje

NIP: 9580193054
REGON: 191745890

Profil działalności:

  • 70.22.Z - Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.20.Z - Badanie rynku i opinii publicznej
  • 74.90.Z - Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 77.40.Z - Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim
  • 78.10.Z - Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z - Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z - Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.20.Z - Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.30.Z - Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
  • 82.99.Z - Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 85.59.B - Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z - Działalność wspomagająca edukację
  • 88.99.Z - Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana

Uprawnienia:

  • od 2007-04-02 do Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia Wpis Marszałka Woj.Pomorskiego (wprowadzone przez Rejestr agencji zatrudnienia )
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej: 01-03-1999
Status indywidualnej działalności gospodarczej: Aktywny
Źródło: GUS, CEIDG

Pracodawcy z miasta Gdynia