Zakres obowiązków
Kontrola budżetu projektu, w tym prowadzenie finansowych rozliczeń inwestycji,
Tworzenie oraz kontrola harmonogramu robót, koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów etapów robót i rozliczeń,
Odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz dyscyplinę finansową podczas realizacji kontraktu,
Optymalizacja realizacji robót branży sanitarnej i uzgadnianie z zamawiającym rozwiązań zamiennych,
Ofertowanie oraz prowadzenie negocjacji warunków umowy z podwykonawcami,
Wymagania
Wykształcenia:
średnie branżowe, brak
Uprawnienia:
Komunikatywność
Czytanie projektów budowlanych
Czytanie rysunku technicznego
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Samodzielność, dyspozycyjność
[Umiejętność 1] : Obsługa komputera, w szczególności biegła znajomość obsługi programów biurowych (pakiet Office) w tym arkuszy kalkulacyjnych
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE