Twoje wsparcie w rekrutacji

Contact Center One Sp. z o.o. Pracodawca
Oferty pracy Contact Center One Sp. z o.o.

Firm o charakterze call center jest mnóstwo. W samej Częstochowie znajdziecie około 10 takich przedsiębiorstw. Negocjowanie, komunikacja, sprzedaż, pewność siebie. Te wszystkie umiejętności przydają się nam nie tylko w pracy, ale również podczas życia codziennego.

Nie mów, że nie spotkała Cię w życiu sytuacja w której nie wykorzystałbyś/wykorzystałabyś owych zdolności. Zróbmy szybki research niektórych momentów. Zacznijmy od samego początku. Ile razy zdarzyło Ci się negocjować z rodzicami o wyjście ze znajomymi, nowy telefon, czy wymarzony wyjazd na wakacje? Jako drugi etap naszego życia weźmy pod lupę życie „miłosne” każdego z nas. Kobiety od zawsze negocjują ze swoimi mężczyznami np. o zakup nowej pary butów, torebki, czy kolejnych kosmetyków. A jak to wygląda z perspektywy mężczyzn? Każdy osobnik płci męskiej zna techniki przekonywania  Negocjowanie o męski wypad z kumplami, wyjście do baru, a może film akcji zamiast kolejnego romansidła w kinie?

W dalszej kolejności weźmy pod lupę uczelnię, szkołę. Nie powiesz mi, że nigdy nie pertraktowałeś ze swoimi wykładowcami o nieobecności, pracę zaliczeniową, czy oceny. Doszliśmy do ostatniego etapu, mianowicie rozmów z przełożonym. Zdarzyło Ci się już prosić o podwyżkę, urlop, czy benefity? A teraz ostatnie pytanie: Ile razy udało Ci się przekonać drugą osobę do swojej racji? Umiejętności które zostały już wymienione potrzebne są nam na każdym etapie życia. Zdecydowanie praca w call center uczy nas jak dążyć do swojego, jak wykorzystać owe zdolności w życiu codziennym, ale … do tego potrzeba czasu. Nikt nie wszedł na Mount Everest bez przygotowania. W drodze na szczyt, po swoje marzenia, obierając swoje cele nie możemy się poddawać! Musimy walczyć i dążyć do tego co sobie zaplanowaliśmy!

Zawód konsultanta telefonicznego został sprowadzony przez wielu do poziomu „ostatecznej ostateczności”, wyjścia awaryjnego. Mam wrażenie, że to właśnie osoby, które nigdy nie miały styczności z taką pracą wypowiadają się najgłośniej na temat jej negatywów. Takie oto osoby nie zwracają uwagi na to, że w tej pracy możemy zarobić fenomenalne pieniądze, dostosować grafik pod siebie, a dodatkowo pracować w biurze. Zamiast stać 8h dziennie przy maszynie produkcyjnej popadając w rutynę, my mamy możliwość codziennego rozwijania się. Każdy dzień prze biega z zawrotną prędkością, bez stagnacji i nudy, a z satysfakcją z osiągniętego wyniku.

Kim jesteśmy? Na częstochowskim rynku istniejemy już od ponad 6 lat. Nigdy nie byliśmy wielką korporacją, a rodzinną firmą. To właśnie dzięki temu można przedstawić cechy, które wyróżniają nas na tle innych, ale o tym rozpiszę się później  Ludzie, to podstawa naszej firmy. Jeżeli chcesz być anonimowym numerkiem, to nie spodoba Ci się tu. Pomyślicie pewnie dlaczego, więc już wyjaśniam  Nie liczy się dla nas, żeby mieć tysiące pracowników. W naszym Ccone pracują najlepsi! Osoby, które wiedzą jaki jest ich cel i do czego dążą w swoim życiu. Każdy z nas przychodząc codziennie do biura wie, że czeka go kolejny fascynujący dzień.

W pracy spędzamy większą część swojego życia, dlatego warto pamiętać, by to co robimy sprawiało nam radość. Oczywiście bywają również bardziej stresujące, czy nerwowe dni, ale sęk w tym, że nikt nigdy nie będzie wiecznie uśmiechniętą osobą. Tylko wiecie co? Po to tworzymy zespół i każdy taki „nerw” trwa króciutko. Pomagamy sobie przejść przez takie momenty. To właśnie początek do tego co tak naprawdę wyróżnia nas na rynku Call Center 

Oferty pracy

Contact Center One Sp. z o.o.

Doradca klienta

Zawód: konsultant Rodzaj: umowa zlecenia
Contact Center One Sp. z o.o.
Contact Center One Sp. z o.o.
telefoniczny kontakt z klientem,  realizowanie planów sprzedażowych, podtrzymywanie relacji z klientem.
2500-5300 zł
UoP brutto/m-c

POLECANA
Częstochowa
2019-12-06 POLECANA
2500-5300 zł
UoP brutto/m-c