Amocarat Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Amocarat sp. z o.o. praca

Czaniec

Amocarat Sp. z o.o.


Amocarat Sp. z o.o./em>.  z siedzibą w Czańcu, jest wiodącym producentem, wyróżniającej się na rynku bieliźniarskim marki OBSESSIVEDziałamy na rynkach międzynarodowych. Na swoim koncie posiadamy wiele sukcesów i wyróżnień. 



Więcej o nas, znajdziesz na naszej stronie:
https://obsessive.com/

Amocarat Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Informatyk Czaniec
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka)

Oferty pracy Amocarat Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Amocarat Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Referent księgowy

    Zarządzanie Nieruchomościami
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Główny Księgowy

    INFAC POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Specjalista ds. Księgowości

    Nicromet Sp.z o.o. Sp.k. Profil pracodawcy
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Pracownik Działu Księgowości

    INTERGOS Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 5 000-6 500 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    Dodana
  • Pomoc księgowa / Pracownik biurowy

    Logistyka Odpadów Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Księgowa/ Księgowy

    Klient portalu
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Księgowa/Księgowy

    CD S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Księgowa/Księgowy

    mdm NT Sp. z o.o. Profil pracodawcy
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    Dodana
  • Księgowy/-a

    Karpacka Spółdzielnia Mieszkaniowa
    • Bielsko-Biała
    • umowa na zastępstwo
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Wygasa

Firma najczęściej oferuje

  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Amocarat Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Amocarat Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kęty
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Bielsko-Biała
  5. Kraków
  6. Wrocław
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Andrychów
  9. Łódź
  10. Tychy

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Amocarat Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

      • Bieżący nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg oraz obiegiem dokumentów księgowych.
      • Kontrolę dokumentacji transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import),
      • Nadzorowanie ewidencji środków trwałych, WNiP oraz ewidencji magazynowej
      • Terminowe i rzetelne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych wg określonych standardów oraz przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
      • Współpracę z biegłym rewidentem i czynny udział w trakcie audytu sprawozdania finansowego,
      • Reprezentowanie firmy w sprawie rozliczeń z kontrahentami oraz instytucjami (US, ZUS, GUS, banki),
      • Terminowe i rzetelne sporządzanie deklaracji podatkowych JPK-VAT, VAT-UE, VIU-DO, CIT,
      • Przeprowadzanie procesu zamknięcia miesiąca i uzgadnianie kont
      • Monitorowanie i kontrolę rozliczeń zobowiązań i należności oraz uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, instytucjami i innymi podmiotami zewnętrznymi
      • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości;
      • Przygotowywanie przelewów bankowych
      • Efektywna współpraca ze wszystkimi działami
      • Wspieranie działu finansów i analiz w sporządzaniu raportów zarządczych

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
      • Minimum 5 letnie doświadczenie w działach księgowości na podobnym stanowisku, w samodzielnym prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych,
      • Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości i zagadnień kadrowych,
      • Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości,
      • Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
      • Doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
      • Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office (Word i Excel)
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełen etat,
      • Pracę od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00,
      • Przyjemną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Możliwość doskonalenia zawodowego (szkolenia),
      • Ubezpieczenie grupowe i kartę benefit.
  • Księgowa / Księgowy

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Dekretacja i księgowanie dokumentów
      • Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
      • Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
      • Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)
      • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
      • Docelowo również pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej m in.: obsługa dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, naliczanie zasiłków, sporządzania dokumentacji ZUS, GUS, PPK, PRFON, US – z możliwością przyuczenia
      • Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie, mile widziane z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości
      • Minimum 2 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem)
      • Praktyczna znajomość przepisów
      • Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
      • Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych
      • Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP
      • Doświadczenie w zakresie kadr i płac
      • Znajomość j. angielskiego

      Oferujemy

      • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
      • pakiet Multisport
      • ubezpieczenie grupowe
      • prywatną opiekę medyczną
      • pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
      • możliwość rozwoju (szkolenia)
      • przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
      • wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!

      Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!

  • Pracownik Helpdesk

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Aktywna współpraca z innymi pracownikami,
      • sporządzanie raportów,
      • przyjmowanie zgłoszeń,
      • konfigurowanie różnego rodzaju urządzeń,
      • kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie napraw systemów lub komputerów,
      • dbanie o wysoki poziom obsługi.

      Wymagania

      • Znajomość systemów komputerowych,
      • umiejętność czytania dokumentacji w języku angielskim,
      • gotowość do uczenia się,
      • dyspozycyjność,
      • cierpliwość,
      • komunikatywność,
      • otwartość,
      • zdolność analitycznego myślenia,
      • nastawienie na pomoc innym.
      • Mile widziane:

        • wiedza z zakresu baz danych,
        • znajomość systemów ERP, Office 365,
        • mile widziane doświadczenie zawodowe,

      Oferujemy

      • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
      • pakiet Multisport,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • możliwość rozwoju (szkolenia),
      • przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę.
  • Specjalista ds. księgowo-kadrowych

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej (w tym Sporządzanie umów, Prowadzenie akt osobowych)
      • Naliczanie wynagrodzeń, premii, sporządzanie list płac pracowników oraz rozliczeń dla umów cywilno-prawnych oraz umów o współpracę
      • Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków
      • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji do ZUS, GUS, US, PPK, PFRON, etc.
      • Dekretacja i księgowanie dokumentów
      • Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
      • Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
      • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
      • Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
      • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
      • Minimum 3 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości i kadr na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem),
      • Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
      • Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości i kadr
      • Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
      • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
      • Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office
      • Znajomość j.angielskiego (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z klientami anglojęzycznymi)

      Oferujemy

      • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
      • pakiet Multisport
      • ubezpieczenie grupowe
      • prywatną opiekę medyczną
      • pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
      • możliwość rozwoju (szkolenia)
      • przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
      • wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!

      Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!

Pracodawcy w Czańcu