Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - AMOCARAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

AMOCARAT Sp. z o.o.

Amocarat Sp. z o.o.  z siedzibą w Czańcu, jest wiodącym producentem, wyróżniającej się na rynku bieliźniarskim marki OBSESSIVEDziałamy na rynkach międzynarodowych. Na swoim koncie posiadamy wiele sukcesów i wyróżnień. 


Więcej o nas, znajdziesz na naszej stronie:
https://obsessive.com/

Oferty pracy Amocarat Sp. z o.o.

PROMOWANA
Amocarat Sp. z o.o.

Księgowa / Księgowy

Amocarat Sp. z o.o.
Amocarat Sp. z o.o.
Księgowy umowa o pracę pełny etat
Dekretacja i księgowanie dokumentów Prowadzenie  i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT) Pomoc w przygotowywaniu ...
Czaniec
14-09-2021
Amocarat Sp. z o.o.

Pracownik Helpdesk

Amocarat Sp. z o.o.
Amocarat Sp. z o.o.
Informatyk umowa o pracę pełny etat
Aktywna współpraca z innymi pracownikami, sporządzanie raportów, przyjmowanie zgłoszeń, konfigurowanie różnego rodzaju urządzeń, kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie napraw systemów lub komputerów, dbanie o ...
Czaniec
01-09-2021

Archiwalne ogłoszenia

Specjalista ds. księgowo-kadrowych
Księgowy   |  umowa o pracę
Czaniec
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej (w tym Sporządzanie umów, Prowadzenie akt osobowych)
  • Naliczanie wynagrodzeń, premii, sporządzanie list płac pracowników oraz rozliczeń dla umów cywilno-prawnych oraz umów o współpracę
  • Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji do ZUS, GUS, US, PPK, PFRON, etc.
  • Dekretacja i księgowanie dokumentów
  • Prowadzenie  i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
  • Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
  • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
  • Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)
Wymagania
  • Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
  • Minimum 3 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości i kadr na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem),
  • Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości i kadr
  • Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
  • Doświadczenie w  sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
  • Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office
  • Znajomość j.angielskiego (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z klientami anglojęzycznymi)
Magazynier
Magazynier   |  umowa o pracę
Czaniec
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • przyjmowanie towaru na magazyn
  • przygotowywanie wysyłek z magazynu
  • przygotowywanie towaru dla działu pakowania
  • obsługa systemu magazynowego
  • rozmieszczanie towaru na magazynie wg wytycznych
  • dbanie o czystość i porządek
  • inne prace magazynowe
Wymagania
  • wykształcenie min. zawodowe
  • dokładność i odpowiedzialność
  • dobra organizacja własnej pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera
  • dyspozycyjność

Adres

ul. Królewska 1
43-354 Czaniec
województwo śląskie
powiat bielski
gmina Porąbka

Dodatkowe informacje

NIP: 9372717816
REGON: 381622700
KRS: 0000754374

Dyrektor generalny

Joanna Kuzdak
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 22-10-2018
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Czaniec