Zakres obowiązków
Aby paczki z towarem docierały do naszych klientów dobrze zabezpieczone, kompletne i na czas,
aktualnie poszukujemy ASYSTENTA MARKETINGU I SPRZEDAŻY
NA CZYM BĘDĄ POLEGAĆ TWOJE PRZYKŁADOWE OBOWIĄZKI?
- inicjowanie i prowadzenie działań marketingowych firmy (online i offline) oraz analiza ich skuteczności
- inicjowanie i opracowywanie koncepcji na pozyskiwanie sprzedaży, generowanie leadów, zapewnianie ciągłej kolejki szans sprzedaży dla handlowców, wsparcie procesów sprzedażowych i
marketingowych
- budowanie i monitoring pozytywnego wizerunku firmy (wobec kontrahentów, rynku jak i wśród pracowników)
- pomoc w opracowywaniu materiałów promocyjno-informacyjnych ( teksty, grafiki itp.)
- budowa i nadzór nad aktualnością danych w systemie informatycznym (o produktach i odbiorcach)
- prowadzenie wybranych projektów
- zastępstwa wg ustaleń
- prace organizacyjno-administracyjne, w tym m.in. planowanie i organizacja spotkań, szkoleń,
zarządzanie kalendarzem, dbanie o aktualność danych w systemie, wyszukiwanie klientów i
dostawców, monitoring wydatków, przygotowywanie analiz, zestawień i raportów, kontakt
telefoniczny z obecnymi i potencjalnymi klientami, obsługa korespondencji, komunikacja
wewnętrzna, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych itp.
CO OFERUJEMY?
- umowa o pracę (aktualnie pół etatu, docelowo cały)
- pracę z ciekawymi klientami (w tym z powszechnie rozpoznawanymi kolejowymi markami)
- pracę w przyjaznej atmosferze, w której cenimy zaangażowanie i współpracę (a nie rywalizację)
- prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
- pracę w stabilnej firmie z tradycjami i pozytywną marką wśród klientów
- dogodny dojazd (blisko pętli Rycerska i dworca PKP)
- współudział w tworzeniu i kształtowaniu tak bardzo modnej ostatnio branży jaką jest transport
szynowy
Wymagania
Języki:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania:
Wymagania konieczne:
- znajomość obsługi komputera: MS Office, programy do obsługi poczty elektronicznej
- umiejętność administrowania stroną www
- umiejętność pracy na aplikacjach chmurowych (np. Google Drive)
- obsługa programów do obróbki grafiki (obróbka zdjęć, usuwanie tła, proste projekty graficzne)
- znajomość j.angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy, szybkie wyciąganie wniosków, samodzielność oraz dążenie do
poszukiwania rozwiązań - koncentracja, dokładność , odpowiedzialność i uczciwość
- bardzo szybkie uczenie się
Mile widziane:
- znajomość pakietu Corel
- znajomość narzędzi do marketingu internetowego (np. Google Analytics, do automatyzacji
sprzedaży i marketingu online)
- umiejętność obsługi WordPress
- znajomość programu Subiekt GT (lub podobnego)
Jeśli masz jakieś dodatkowe umiejętności przydatne na tym stanowisku tym lepiej! Pochwal się
nimi.
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE