Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Oferty pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 2440)
Zawód: urzędnik   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Bydgoszcz
Szczegóły
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi
dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 2 piętrze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Wymagania
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność współpracy z innymi
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
DORADCA DO SPRAW EMERYTALNYCH (NR 2441)
Zawód: urzędnik   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Nakło nad Notecią
Szczegóły
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków
- Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.

Oferujemy:
- umowę o pracę na czas zastępstwa
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 1 piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wymagania
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów oraz doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- umiejętność obsługi MS Office
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŚWIECIU (NR 1173)
Zawód: urzędnik   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Świecie
Szczegóły
Zakres obowiązków
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Warunki pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi
dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
na 2 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy
wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się
miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Inne wymagania:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność współpracy z innymi
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 1172)
Zawód: urzędnik   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły
Zakres obowiązków
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Warunki pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi
dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
na 1 i 2 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy
wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub
transporter schodowy,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się
miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Inne wymagania:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność współpracy z innymi
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
85-224 Bydgoszcz
Świętej Trójcy 33

Pracodawcy z miasta Bydgoszcz