REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja księgowość / ekonomia

Oferty pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Praca alert - powiadomienia

Praca REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Pełna nazwa
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Adres rejestrowy
ul. Podchorążych 33 85-915 Bydgoszcz
NIP
5541006057
REGON
09057078200000
Forma prawna
jednostka prawna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

4.3

Na podstawie 12 ocen z Google.

Robert M.

Robert M.

"Tam przynajmniej wiedzą za co biorą pieniądze."

4 lata temu

Antoni Wujda

Antoni Wujda

"Miła i szybka obsługa."

5 lat temu

Renata Grzybowska

Renata Grzybowska

"Jest ok ."

4 lata temu

Sebastian Grabara

Sebastian Grabara

6 lat temu

Jerzy Pankowski

Jerzy Pankowski

4 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 31.01.2024

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bydgoszcz
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Poznań
  5. Olsztyn
  6. Białystok
  7. Gdańsk
  8. Toruń
  9. Lublin
  10. Szczecin

Data aktualizacji: 01.03.2024

Praca REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - oferty archiwalne

  • Inspektor nadzoru inwestorskiego sekcji planowania i programowania wydziału inwestycji budowlanych

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - pełnienie funkcji kosztorysanta w strukturach Sekcji Planowania i Programowania;
      udział w weryfikacji wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego opracowywanych przez Sekcję Planowania i Programowania;
      - opiniowanie, weryfikacja kosztorysów ofertowych i przedmiarów w zakresie ilości, opisu pozycji kosztorysowych (cen jednostkowych w przypadku kosztorysów zamiennych i dodatkowych oraz waloryzacji) składanych przez wykonawców wyłanianych w ramach ustawy PZP oraz na podstawie umowy MON-AMW;
      - realizacja wycen inwestorskich wniosków inwestycyjnych, opracowania programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych;
      - opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych z określeniem ich fazy realizacyjnej i stopnia zaawansowania (raportowanie pracy bieżącej);
      - uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycji oraz naradach związanych z realizowanymi zadaniami i przedstawiania opinii oraz wniosków w zakresie poruszanej tematyki we wskazanym terminie;
      - bieżąca aktualizacja ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez poszczególne zespoły zadaniowe oraz aktualizacja kosztorysów przed przystąpieniem do postępowania przetargowego na roboty budowlane;
      - opracowywanie programów inwestycji sporządzanych siłami własnymi,
      - konsultowanie i analizowanie wniosków inwestycyjnych, programów funkcjonalno-użytkowych i programów inwestycji, projektów budowlanych i dokumentacji projektowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: umiejetność kosztorysowania, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie; - staż pracy 3 lata - udokumentowany praktyką zawodową w branży budowlanej lub pokrewnej; - ukończenie kursu kwalifikowanego z zakresu kosztorysowania potwierdzone certyfikatem; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint oraz programów do kosztorysowania; - umiejętność czytania dokumentacji technicznej; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów; - posiadanie uprawnień budowlanych; - odporność ma stres, dokładność, terminowość oraz komunikatywność; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków. preferowane: - wykształcenie wyższe techniczne (branży budowlanej lub pokrewnej); - staż pracy - 1 rok; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej; - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za staż pracy + 21% premii regulaminowej, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
      • System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Specjalista - w wydziale koordynacji i analiz (nr 0150)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Podstawowe obowiązki:
      - realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
      - terminowa realizacja powierzonych zadań w zakresie powierzonych czynności,
      - terminowe wykonywania czynności prawnych związanie z obsługą roszczeń wynikających z utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku ,
      - informowanie Szefa Wydziału oraz Radcę Prawnego o:
      a) zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie powierzonych czynności,
      b) postępie toczących się spraw w zakresie powierzonych czynności,
      - wspomaganie radcy prawnego w zakresie wykonywania zadań przekazanych przez radcę prawnego lub Szefa Wydziału Koordynacji i Analiz, a przede wszystkim odpowiadanie w zakresie obsługi roszczeń związanych z utworzeniem obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku,
      - pomoc w formalnoprawnym opracowaniu projektów umów i innych dokumentów
      - wspomaganie radcę prawnego w prowadzeniu postępowań windykacyjnych i egzekucyjnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe o profilu administracja, prawo, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
      • System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Księgowy - w pionie głównego księgowego (nr 4665)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Podstawowe obowiązki:
      - analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych pod kątem proceduralnym oraz planów rzeczowych i finansowych,
      - kontrolowanie wydatków w zakresie planu finansowego,
      - współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami,
      - uzgadnianie wydatków w ramach zamknięcia miesiąca, roku.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, - udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, - udokumentowane co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - znajomość modułu planistycznego LBPP, - znajomość systemu SAP, - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 20% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista w sekcji zamówień publicznych (nr 4165)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;
      - uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej jako jej sekretarz;
      - przygotowywanie dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane począwszy od momentu wystąpienia komórki wewnętrznej z wnioskiem o wszczęcie postępowania do momentu jego zakończenia (do zawarcia umowy);
      - opracowywanie ogłoszeń o przetargach i wyborze wykonawcy oraz ich umieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego, jak również przekazywanie do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej;
      - przygotowywanie:
      a) specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
      b) protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
      c) wyjaśnień wykonawcom biorących udział w postępowaniach o zamówienie publiczne dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia,
      d) korespondencji i powiadomień, przesyłanie i odbiór korespondencji związanej z procedurą udzielenia zamówienia publicznego,
      e) odpowiednich druków i formularzy niezbędnych do pracy komisji przetargowej,
      f) umów zawieranych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych i aneksów do umów;
      - prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk udzielanych zamówień publicznych w przekrojach czasowych wynikających z przepisów i nakazanych przez przełożonych;
      - przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe (zamówienia publiczne); - ukończenie podyplomowych studiów z zakresu zamówień publicznych lub specjalistycznych szkoleń z tematyki zamówień publicznych; - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; - doświadczenie w obszarze pracy na stanowisku; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, umiejętność planowania organizacji pracy; - odporność ma stres, dokładność, terminowość; - umiejętność pracy w zespole; efektywna komunikacja; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe na kierunku: zamówienia publiczne, administracja - doświadczenie minimum 3 lata udokumentowane kopią świadectwa pracy; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - mile widziane doświadczenie w instytucji wojskowej.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 480 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
      • System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
      - uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
      - nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
      - nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
      w obiektach urządzeń,
      - analizowanie i opiniowanie:
      - protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
      - kosztorysów inwestorskich (programów robót);
      - rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
      - programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
      - wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
      - przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
      - planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
      - dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
      - opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
      - kontrolowanie:
      - stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
      - prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
      - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
      - przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
      - prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.

      Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
      - uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
      - nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
      - nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
      w obiektach urządzeń,
      - analizowanie i opiniowanie:
      - protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
      - kosztorysów inwestorskich (programów robót);
      - rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
      - programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
      - wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
      - przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
      - planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
      - dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
      - opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
      kontrolowanie:
      - stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
      - prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
      - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
      - przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
      - prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.

      RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
      WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
      ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
      Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
      Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
      Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent w wydziale inwestycji sojuszniczych i programowych (nr 1940)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Proszę o umieszczenie nowego ogłoszenia o pracę na stanowisko: Samodzielny referent w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury
      w Bydgoszczy.

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych w fazie realizacyjnej i stopnia ich zaawansowania;
      - kompletowanie w teczkach zadań, z chwilą wprowadzenia zadań do etapu realizacji;
      - weryfikację prawidłowości otrzymanych faktur na roboty budowlane pod kątem ich kompletności i zgodności z umową;
      - udział w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu, dostaw i usług na bazie Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON);
      - właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia
      14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
      - rozliczanie zadań inwestycyjnych (elaborat);
      - ewidencja i pilnowanie terminów rękojmi i gwarancji;
      - kontrola terminowych wpływów harmonogramów i ich procedowanie tzn. (sprawdzenie przez inspektów nadzoru i zatwierdzenie przez Szefa WISIP i Szefa RZI);
      - prowadzenie rejestru podwykonawców;
      - procedowanie wprowadzenia podwykonawców do umowy;
      - przekazywanie do zatwierdzenia przygotowanych przez Wykonawcę harmonogramów realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych (zweryfikowanych przez Inspektorów Nadzoru);
      - informowanie PGK o konieczności zwolnienia kwot zabezpieczeń
      na czas rękojmi i gwarancji.

      RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
      WYMIAR ETATU: PEŁNY ETAT
      ILOŚC STANOWISK: JEDNO STANOWISKO PRACY
      ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
      Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
      Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
      Wynagrodzenie kwota brutto 3.680,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - znajomość języka angielskiego komunikatywnie. preferowane: - staż pracy roczne doświadczenie zawodowe; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - doświadczenie na podobnym stanowisku, doświadczenie w instytucji wojskowej; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - odporność ma stres, dokładność, terminowość; - umiejętność pracy w zespole; - efektywna komunikacja; - umiejętność planowania organizacji pracy.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 680 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.680,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.
      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
      - uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
      - nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
      - nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
      w obiektach urządzeń,
      - analizowanie i opiniowanie:
      * protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
      * kosztorysów inwestorskich (programów robót);
      * rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
      * programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
      * wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
      * przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
      * planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
      * dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
      * opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
      kontrolowanie:
      - stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
      - prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
      - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
      - przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
      - prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.

      RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
      WYMIAR ETATU: ETATU

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 350 PLN
      • Opis wynagrodzenia: 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent sekcji kontroli i inwentaryzacji (nr 1354)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - merytoryczne i terminowe realizowanie zadań wchodzących w zakres działania sekcji;
      - realizowanie zadań z obszaru dot. kontroli zewnętrznych;
      - realizowanie zadań związanych z organizowaniem oraz prowadzeniem inwentaryzacji;
      - udział w procesie realizacji kontroli;
      - realizowanie zadań związanych z planowaniem oraz organizowaniem specjalistycznych nadzorów;
      - udział w posiedzeniach komisji wewnętrznych;
      - terminowe i rzetelne sporządzanie informacji, sprawozdań i meldunków na temat zaawansowania realizacji zadań wskazanych przez przełożonego;
      - kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji z obszaru działania Sekcji Kontroli Inwentaryzacji;
      - znajomość obowiązujących przepisów oraz ciągłe samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje w zakresie wykonywanych obowiązków:
      - właściwe postępowanie z dokumentami stanowiące materiały archiwalne i dokumenty niearchiwalne zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym
      i archiwa.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata; - znajomość procedur związanych z inwentaryzacją; - umiejętność sporządzania pism i korespondencji; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 045 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent sekcji kontroli i inwentaryzacji (nr 5552)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - merytoryczne i terminowe realizowanie zadań wchodzących w zakres działania sekcji;
      - realizowanie zadań z obszaru dot. kontroli zewnętrznych;
      - realizowanie zadań związanych z organizowaniem oraz prowadzeniem inwentaryzacji;
      - udział w procesie realizacji kontroli;
      - realizowanie zadań związanych z planowaniem oraz organizowaniem specjalistycznych nadzorów,
      - udział w posiedzeniach komisji wewnętrznych;
      - terminowe i rzetelne sporządzanie informacji, sprawozdań i meldunków na temat zaawansowania realizacji zadań wskazanych przez przełożonego;
      - kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji z obszaru działania Sekcji Kontroli Inwentaryzacji;
      - znajomość obowiązujących przepisów oraz ciągłe samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje w zakresie wykonywanych obowiązków:
      - właściwe postępowanie z dokumentami stanowiące materiały archiwalne i dokumenty niearchiwalne zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym
      i archiwa.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata; - znajomość procedur związanych z inwentaryzacją; - umiejętność sporządzania pism i korespondencji - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność stosowania prawa w praktyce; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 045 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Komendant ochrony sekcji operacyjnej wydziału koordynacji i analiz (nr 5523)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - zapewnienie skutecznej ochrony kompleksów i obiektów Zarządu;
      - organizowanie we współdziałaniu z innymi osobami funkcyjnymi Zarządu oraz jednostek wojskowych rozmieszczanych w jednym kompleksie, skutecznego systemu ochrony obiektów;
      - analizowanie na bieżąco występujących zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych w tym terrorystycznych oraz proponowanie zmian w dotychczasowym systemie ochrony;
      - współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z ochroną obiektów, w tym planu ochrony tabel posterunków, instrukcji dowódców wart (ochrony), a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację ochrony Zarządu;
      - organizowanie szkoleń prowadzonych przez administratora systemów alarmowych z żołnierzami oraz cywilnymi pracownikami ochrony obsługującymi urządzenia alarmowe, z zakresu zasad ich obsługi,
      - współuczestniczenie w planowaniu szkoleń z ochrony obiektów organizowanych dla sił ochronnych;
      - współuczestniczenie w planowaniu kwartalnego szkolenia z pozorowanego naruszenia systemu ochrony dla sił ochronnych oraz osób funkcyjnych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obiektów oraz raz w roku z pozorowanym naruszeniem systemu ochrony obiektów oraz raz w roku z pozorowanym naruszeniem systemu ochrony obiektu z całym stanem osobowym;
      - nadzór nad właściwą realizacją zadań ochronnych przez SUFO, wynikających z zapisów obowiązującej umowy;
      - dbałość o:
      - utrzymanie pełnej sprawności technicznej urządzeń wspomagających ochronę obiektów,
      - regulaminowe urządzenie i wyposażenie pomieszczeń sił ochronnych i służb dyżurnych,
      - właściwe oznakowanie obiektów znakami zakazu oraz tablicami ostrzegawczymi;
      - nadzorowanie terminowego prowadzenia przeglądów, konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemów i urządzeń alarmowych oraz prowadzenie ewidencji tych czynności zgodnie z Normą Obronną.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - podstawowa wiedza z zakresu ochrony obiektów; - staż pracy minimum 3 lata; - doświadczenie zawodowe w obszarze pracy biurowej, prowadzenie sprawozdawczości; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiazywania złożonych problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność stosowania prawa w praktyce; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres. preferowane: - wykształcenie wyższe (preferowane uprawnienia zawodowe z ochrony osób i mienia) ze stażem pracy 2 lata; - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy (potwierdzony świadectwami pracy); - umiejętność samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w aktach prawnych oraz publicznego przedstawiania informacji realizowanych zadań.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent wydziału infrastruktury (nr 4818)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - merytoryczna i terminowa realizacja powierzonych zadań;
      - przygotowanie materiałów na odprawy przeprowadzane w Zarządzie;
      - przygotowanie meldunków tygodniowych oraz miesięcznych;
      - opracowywanie rocznych i miesięcznych planów wydatków, sprawozdań w zakresie wydatków środków finansowych ponoszonych przez wydział;
      - opracowywanie wniosków w ponoszonych przez wydział;
      - opracowywanie wniosków w zakresie potrzeb finansowych, zapotrzebowania oraz korekt na środki finansowe wydziału;
      - opracowywanie ewidencji oraz dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wydziału w zakresie realizacji budżetu;
      - współuczestniczenie w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu usług na bazie ZWIS RON;
      - współuczestniczenie w procesie planowania potrzeb finansowych oraz stanu realizacji wydatków wydziału;
      - koordynowanie prac i przygotowanie planu finansowego oraz planu rzeczowo-finansowego wydziału;
      - monitorowanie planu i wprowadzanie stosownych korekt w Systemie Informatycznym LBPP;
      - przygotowanie dokumentacji archiwalnej i przekazanie do archiwum Zarządu;
      - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Wydziału Infrastruktury.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie: średnie; - staż pracy minimum 3 lata okresy potwierdzone świadectwem pracy (doświadczenie w obszarze pracy biurowej); - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - efektywna komunikacja; - dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe (administracyjne); - umiejętność samodzielnego redagowania pism; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - odporność na stres dokładność, terminowość.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 080 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent - w pionie głównego księgowego (nr 4138)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Podstawowe obowiązki:
      - terminowa ewidencja księgowa zapisów zdarzeń dotyczących należności i zobowiązań spornych oraz prowadzenie rejestrów należności i zobowiązań spornych;
      - analizowanie wyroków sądowych celem poprawnego naliczenia zobowiązania, należności;
      - obsługa programu SAP ERP oraz pakietu MS OFFICE;
      - ewidencja i dekretacja dokumentów finansowych;
      - uzgodnienia kosztów i przychodów w ramach zamknięcia miesiąca;
      - współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie oraz 4-letnie doświadczenie zawodowe (profil administracja, ekonomia); - preferowane wykształcenie wyższe oraz 2 lata doświadczenia zawodowego (administracja, ekonomia). Dodatkowe atuty: - znajomość zasad księgowości znajomość planu kont i klasyfikacji budżetowej; - znajomość obsługi programu SAP; - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji. preferowane: - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia; - odporność na stres, sumienność, rzetelność; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji; - systematyczność, dokładność, terminowość.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 160 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik sekcji geodezji i gospodarki nieruchomościami wydziału nieruchomości i zakwaterowania wojs

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • 3 700 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - realizacja zadań związanych z prowadzeniem gospodarki nieruchomościami w zakresie ustalonym przepisami prawa powszechnego, resortowego oraz wytycznymi przełożonych
      (w szczególności prowadzenie działań zmierzających do racjonalnego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami zaspakajania potrzeb w zakresie zakwaterowania zbiorowego, stałego i przejściowego jednostek oraz instytucji wojskowych),
      - opracowanie wystąpień do właściwych organów w sprawie regulacji stanu formalno-prawnego nieruchomości we władaniu resortu ON, w tym ujawnienie praw rzeczowych
      na nieruchomościach we współpracy z właściwym starostą,
      - opracowanie wniosków w sprawach zmiany klasyfikacji gruntów na terenach wojskowych,
      - pracowanie wystąpień w sprawach dot. ustanawiania lub wygaszania prawa trwałego zarządu i opłat z tytułu posiadanych praw do nieruchomości,
      - przejmowanie nieruchomości na potrzeby jednostek organizacyjnych RON ( w tym nabywanie nieruchomości dla potrzeb wojska w drodze aktu kupna lub wywłaszczenia) i przekazywanie zbędnych nieruchomości właściwym organom,
      - opracowanie dokumentacji w sprawie pozyskania nieruchomości oraz przekazania nieruchomości zbędnych z zasób resortu ON, w tym wniosków o uzyskanie zgody na przejęcie nieruchomości na potrzeby wojska lub przekazania jej poza resort obrony narodowej, protokołów zdawczo-odbiorczych nieruchomości,
      - prowadzenie ewidencji i aktualnego operatu ewidencyjnego nieruchomości wojskowych w zakresie teczek podstaw prawnych nieruchomości pozostających we władaniu Zarządu
      (w tym pozyskiwanie przekazywanie aktualnej dokumentacji formalno-prawnej innych organom i jednostkom organizacyjnym),
      - opracowanie warunków ograniczenia prawa rzeczowego do wniosków o ustanowienie służebności gruntowej na rzecz podmiotów spoza resortu obrony narodowej na terenach będących w zasobach RON oraz opracowanie i uzgodnienie dokumentacji związanej protokolarnym udostępnieniem tych nieruchomości,
      - nadzór nad opracowaniem dok. Księgowych opłat związanych z gospodarowaniem nieruchomościami wojskowymi w rejonie działania Zarządu (w tym opracowywanie dok. w systemie ZWSI RON)z tytułu posiadanego prawa trwałego zarządu
      nad nieruchomościami oraz planowanie potrzeb finansowych na ten cel,
      - opracowanie i uzgodnienie dokumentacji związanej z przekazywaniem nieruchomości wojskowych w administrowanie,
      - opracowywanie meldunków, sprawozdań, zestawień i materiałów analitycznych z realizacji powierzonych zadań,
      - opracowywanie opinii do wniosków użytkowników o pozyskanie nieruchomości, planów i korekt planów przekazania nieruchomości zbędnych do Agencji Mienia Wojskowego i innych właściwych organów, koncepcji rozwoju garnizonów, planów potrzeb inwestycyjno-remontowych, dokumentów planistycznych, innych dokumentów związanych z gospodarką nieruchomościami.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie- ogólny staż pracy 5 lat lub wykształcenie wyższe ogólny staż pracy 3 lata, - znajomości ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o Agencji Mienia Wojskowego, kodeks postępowania administracyjnego, prawo geodezyjne i kartograficzne - umiejętność delegowania zadań, obowiązków i uprawnień oraz koordynowania i kontrolowania pracy podwładnych, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, - efektywna komunikacja, - odporność ma stres, dokładność, terminowość, szybkie podejmowanie decyzji. preferowane: - kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe z zakresu gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami lub geodezji i kartografii, - staż pracy - 3 lata z zakresu gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami, geodezji i kartografii lub administracji, - doświadczenie na stanowisku związanym z zarzadzaniem zasobami ludzkimi, - poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub gotowość do podjęcia się procedurze postepowania sprawdzającego prowadzącego do uzyskania ww. dokumentu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.700,00 zł. + 20% premii regulaminowej + dodatek funkcyjny 50% (od kwot
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 700 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych,
      - uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące,
      - nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
      - nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
      w obiektach urządzeń,
      - Analizowanie i opiniowanie:
      - protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
      - kosztorysów inwestorskich (programów robót);
      - rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
      - programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
      - wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
      - przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
      - planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
      - dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
      - opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
      - Kontrolowanie:
      - stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
      - prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
      - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
      - przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
      - prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, obsługa komputera MS OFFICE
      • Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1,2,4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
      • System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
  • Kierownik sekcji - sekcji technicznego utrzymania nieruchomości wydziału eksploatacji nieruchomości

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • 4 150 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych obowiązków w szczególności:
      - kierowanie sekcją zapewniające pełną realizację zadań
      - planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości
      - organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości
      - nadzorowanie i opracowywanie:
      - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów;
      - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji
      i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska;
      - przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bhp i norm w zakresie eksploatacji i utrzymania w pełnej sprawności sieci, instalacji i urządzeń gazowych;
      - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych;
      - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
      - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi;
      - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów;
      - przestrzeganie przepisów techniczno-budowlanych;
      - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów;
      - organizowanie (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorów;
      - realizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu;
      - właściwe postepowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne
      - i dokumentacją niearchiwalną zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;

      RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY - NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (UMOWA O PRACĘ NA CZAS ZASTĘPSTWA) ,

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie, - staż pracy 5 lat - udokumentowany 5 letnią praktyką zawodową w branży budowlanej oraz w pełnieniu funkcji obejmującej kierowanie zasobem ludzkim, - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, - odporność ma stres, dokładność, terminowość, - umiejętność planowania i organizacji pracy, - znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów - posiadanie uprawnień budowlanych - umiejętność analitycznego myślenia. preferowane: - wykształcenie - wyższe (branży budowlanej), - staż pracy 3 lata - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 150 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.150,00 zł. + dodatek za staż pracy + 31% premii regulaminowej, dodatek
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Księgowy w pionie głównego księgowego w rejonowym zarządzie infrastruktury w bydgoszczy (nr 2049)

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Podstawowe obowiązki:
      - analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych pod kątem proceduralnym,
      - opracowanie i aktualizacja planów rzeczowych i finansowych jednostki
      - kontrolowanie wydatków w zakresie planu finansowego jednostki,
      - współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami,
      - weryfikacja wydatków w ramach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku.

      Wynagrodzenie kwota brutto 3.000,00 zł. + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Ekonomia, Administracja
      • Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
      • Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, - udokumentowane co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie w pracy na arkuszach kalkulacyjnych, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. Dodatkowe atuty: - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów, - znajomość ustawy o finansach publicznych. preferowane: - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia, - odporność na stres, sumienność, rzetelność, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - dokładność, terminowość.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.000,00 zł. + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawc
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Bydgoszczy