Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - FUNDACJA AKTYWIZACJA

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

Oferty pracy Fundacja Aktywizacja

Asystent/ka ds. Wynajmu Apartamentów

Fundacja Aktywizacja
Asystent umowa o pracę pełny etat
obsługa gości apartamentów w Gdyni i Sopocie, meldowanie i wymeldowywanie gości, udzielanie informacji oraz pomoc w sprawach związanych z pobytem gości, Sprawdzanie stanu ...
Gdańsk
30-08-2021

Archiwalne ogłoszenia

Doradca/czyni zawodowy/a
Doradca   |  umowa o pracę
Gdańsk
Szczegóły

Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.  Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

 

Doradca/czyni zawodowy/aJob crafter/ka(Gdańsk)

Zakres obowiązków

DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

  • opracowywaniem i aktualizowaniem IPD dla Uczestników/czek projektu,
  • przydzielaniem Uczestników/czek projektu na poszczególne formy wsparcia,
  • prowadzeniem konsultacji monitorujących postępy Uczestników/czek projektu,
  • analizą wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk, rekomendowanie rozwiązań kryzysowych,
  • prowadzeniem konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z Uczestnikami/czkami projektu.,
  • rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
  • motywowaniem uczestników,
  • prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań,
  • bezpośrednią pracy z osobami z niepełnosprawnościami (potencjalnymi kandydatami do pracy),
  • diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
  • współpracą z pracodawcą w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy,
  • analizą stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji,
  • przygotowywaniem raportów i zestawień,
  • współpracą z osobami odpowiedzialnymi za proces przygotowania kandydata do pracy,
  • monitoringiem rozpoczętych procesów rekrutacyjnych oraz etapu adaptacji w miejscu pracy.
Wymagania

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

  • posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego (warunek konieczny)
  • posiadasz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w diagnozowaniu potrzeb i potencjału zawodowego, m.in. w formie opracowywania i aktualizowania IPD ( w tym dla osób z niepełnosprawnościami) (warunek konieczny),
  • jesteś gotowy do pracy w elastycznych godzinach pracy i wyjazdów służbowych,
  • sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
  • posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach,
  • posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • posiadasz doskonały stopień organizacji pracy własnej,
  • posiadasz umiejętności planowania wsparcia Uczestników/czek projektu,
  • posiadasz umiejętność pracy w zespole projektowym.
Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Sprzedaży

Zakres obowiązków

• budowanie bazy swoich klientów,
• skuteczne sprzedawanie usług,
• planowanie, organizowanie i ustalanie warunki transportu,
• umiejętność budowania długotrwałych relacji.

Wymagania

• orzeczenie o niepełnosprawności,

• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
• wysoka motywacja i nastawienie na cel.

Pracownik administracyjno-biurowy/dla os. niepełnosprawnych
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.

Zakres obowiązków
  • prowadzenie bieżących spraw biurowych,
  • kontakt z klientami,
  • współpraca ze wszystkimi działami firmy,
  • dbałość o dokumentację i korespondencję.
Wymagania
  • wykształcenie min. średnie,
  • orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej),
  • znajomość pakietu MS Office,
  • obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność.
Specjalista ds. wsparcia procesów IT
Informatyk   |  umowa o pracę
Toruń
Szczegóły

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista ds. wsparcia procesów IT

Zakres obowiązków
  • utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów i ewidencji urządzeń
  • wsparcie techniczne w formie bezpośredniej i zdalnej dla pracowników firmy
  • wsparcie w obsłudze procesów zakupu i wymiany sprzętu komputerowego
  • zarządzanie uprawnieniami i danymi użytkowników
  • instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów
Wymagania
  • orzeczenie o niepełnosprawności
  • praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows 10 w stopniu średniozaawansowanym
  • podstawowa wiedza z zakresu pakietu Office
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzacji zadań
  • otwartość, komunikatywność i chęć do pracy
Pracownik administracyjno-biurowy/dla os. niepełnosprawnych
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.

Zakres obowiązków
  • prowadzenie bieżących spraw biurowych,
  • kontakt z klientami,
  • współpraca ze wszystkimi działami firmy,
  • dbałość o dokumentację i korespondencję.
Wymagania
  • wykształcenie min. średnie,
  • orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej),
  • znajomość pakietu MS Office,
  • obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność.
Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Sprzedaży

Zakres obowiązków

• budowanie bazy swoich klientów,
• skuteczne sprzedawanie usług,
• planowanie, organizowanie i ustalanie warunki transportu,
• umiejętność budowania długotrwałych relacji.

Wymagania


• orzeczenie o niepełnosprawności
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
• wysoka motywacja i nastawienie na cel.

Specjalista ds. rynku pracy
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. . Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.

Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

Zakres obowiązków

DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

  • diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych klientów,
  • współpracą z pracodawcą w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy,
  • analiza stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji,
  • wsparciem kandydata w adaptacji w miejscu pracy, asystowaniem w wykonywaniu i nauce czynności zawodowych,
  • budowaniem motywacji wewnętrznej i zaangażowania pracownika,
  • prowadzenie raportów i zestawień,
  • współpracą z zespołem specjalistów (doradca zawodowy, pośrednik pracy, psycholog, trener pracy, specjalista ds. rekrutacji),
  • opracowywaniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczością.
Wymagania

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

  • posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, psychologia, doradztwo zawodowe lub personalne, pedagogika, socjologia etc.)
  • masz minimum roczne doświadczenie zawodowe w realizacji działań związanych z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami,
  • jesteś gotowy/a do wsparcia kandydata w miejscy pracy (asystowania w nauce i dopasowaniu do czynności zawodowych).
  • sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
  • posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach.
Specjalista ds. prawnych
Radca prawny   |  umowa o pracę
Toruń
Szczegóły

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

SPECJALISTA DS. PRAWNYCH

(TORUŃ)

Zakres obowiązków

Twoja praca będzie polegała na:

  • bieżącej pomocy i obsłudze prawna w sprawach Spółki;
  • udzielaniu opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa;
  • przygotowywaniu szablonów projektów umów, pism, pełnomocnictw, regulaminów, wniosków oraz opinii prawnych w sprawach bieżącej działalności CUK;
  • wdrażaniu wymogów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
    w szczególności opracowywanie procedur i wytycznych, aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych, raportowanie;
  • bieżącym doradztwie w zakresie przetwarzania danych osobowych (prowadzenie konsultacji, przygotowywanie opinii i analiz);
  • udziale w sporządzaniu umów, regulaminów, obowiązków informacyjnych i zgód,
    a także innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych;
  • nadzorze i porządkowaniu dokumentacji;
  • nadzorze, przygotowywaniu i prowadzeniu rejestru wewnętrznej dokumentacji prawnej;
  • współpracy, wsparciu merytoryczne innych działów w szczególności w zakresie sporządzania umów (sprzedażowych, zakupowych usług, nabywanie praw autorskich, własności intelektualnej, inne);
  • uzgadnianiu i opiniowaniu pod względem prawnym projektów przepisów wewnętrznych.
Wymagania

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

 

  • posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach projektu aktywizacji zawodowej),
  • posiadasz wykształcenie wyższe na kierunku Prawo;
  • zdobywałeś doświadczenie zawodowe w dziale prawnym lub kancelarii (minimum 1 rok po ukończeniu studiów);
  • masz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ochroną danych osobowych lub bezpieczeństwem informacji;
  • znasz przepisy, standardy i dobre praktyki z zakresu ochrony danych osobowych;
  • masz doświadczenie w przygotowywaniu i opiniowaniu umów;
  • mile widziane osoby w trakcie aplikacji radcowskiej lub też po jej ukończeniu;
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa cywilnego, w tym ubezpieczeniowego, ochrony danych osobowych oraz prawa autorskiego;
  • dobra znajomość pakietu MS Office i systemów prawniczych (m.in. Lex, Legalis).
Specjalista ds. wsparcia procesów IT
Informatyk   |  umowa o pracę
Toruń
Szczegóły

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista ds. wsparcia procesów IT

Zakres obowiązków
  • utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów i ewidencji urządzeń
  • wsparcie techniczne w formie bezpośredniej i zdalnej dla pracowników firmy
  • wsparcie w obsłudze procesów zakupu i wymiany sprzętu komputerowego
  • zarządzanie uprawnieniami i danymi użytkowników
  • instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów
Wymagania
  • orzeczenie o niepełnosprawności
  • praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows 10 w stopniu średniozaawansowanym
  • podstawowa wiedza z zakresu pakietu Office
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzacji zadań
  • otwartość, komunikatywność i chęć do pracy

Adres

ul. Tytusa Chałubińskiego 9 / 9A
02-004 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Ochota

Dodatkowe informacje

NIP: 5271311973
REGON: 006229672
KRS: 0000049694

Dyrektor generalny

Przemysław Jan Żydok

Pracodawcy z miasta Bydgoszcz