Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SalesHR praca
Czy to Twoja firma?
Witaj! Jesteśmy SALES HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i HR, zlokalizowanym w sercu malowniczego Krakowa. Od 2013 roku, z pasją i zaangażowaniem, tworzymy mosty między firmami a najlepszymi talentami w branży sprzedaży i obsługi klienta.
Nasza mała, ale wyjątkowo skuteczna ekipa liczy od 2 do 10 specjalistów, którzy każdego dnia dążą do tego, aby połączyć idealnych kandydatów z ich wymarzonymi miejscami pracy. Specjalizujemy się w recruitment, executive search, direct search oraz sales recruitment, co pozwala nam na precyzyjne dopasowanie kompetencji i oczekiwań obu stron.
Jesteśmy dumni z naszej zdolności do rozpoznawania i zaspokajania potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Nasze doświadczenie i znajomość rynku pozwalają nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Od momentu naszego powstania, dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu, zyskaliśmy zaufanie wielu przedsiębiorstw, które powierzyły nam najważniejsze zadanie - znalezienie odpowiednich osób na kluczowe stanowiska.
Posiadamy wpis do Rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, co jest potwierdzeniem naszej wiarygodności i profesjonalizmu. To dla nas nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim zaszczyt, że możemy kreować przyszłość rynku pracy, dbając o najwyższe standardy i etykę zawodową.
W SALES HR wierzymy, że każda rekrutacja to historia, która zaczyna się od zrozumienia i szacunku do potrzeb zarówno pracodawców, jak i pracowników. Dzięki temu, każda współpraca z nami to nie tylko transakcja, ale przemyślany proces, który prowadzi do długotrwałych i owocnych relacji.
Zapraszamy do kontaktu i współpracy. Razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla Twojej firmy i dla ludzi, którzy są jej największym kapitałem.
Specjalista ds. obsługi klienta Kraków Specjalista ds. importu i eksportu Kraków Dyrektor Kraków Przedstawiciel handlowy Kraków Manager Kraków
zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy logistyka / spedycja / transport księgowość / ekonomia
Oferty pracy SalesHR
Praca alert - powiadomienia
Praca SalesHR
-
Dyrektor Sprzedaży na Polskę (branża dziecięca)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 21 000-24 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Dyrektor Sprzedaży na Polskę (branża dziecięca)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 21 000-24 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Kierownik działu Sprzedaży (folie i opakowania przemysłowe)
SalesHR- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
-
-
Customer Service with German (new Client)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 9 200-9 700 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Senior Customer Service with French (Proces transition)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Przedstawiciel Handlowy (opakowania i folie przemysłowe)
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
Dodana -
Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
Dodana -
Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
Dodana -
-
Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 20 000-23 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Manager Zarządzający Dywizją sprzedaży rynku tradycyjnego (akcesoria samochodowe)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- 20 000-23 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
-
Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)
SalesHR- Gliwice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 16 000-20 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Dyrektor Zarządzający w firmie produkcyjnej (branża metalowa)
SalesHR- Katowice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 16 000-20 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)
SalesHR- Gdynia
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 7 000-8 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Specjalista/-tka ds. sprzedaży (bankowość)
SalesHR- Gdańsk
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 7 000-8 000 zł / mies.
PolecanaDodana -
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
SalesHR- Gliwice
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Specjalista ds. obsługi zamówień w firmie produkcyjnej (język niemiecki)
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
-
-
-
Projektant stacji transformatorowych
SalesHR- Bochnia
- umowa o pracę
- pełny etat
- 10 000-14 000 zł / mies.
PolecanaWygasa -
-
Projektant stacji transformatorowych
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 10 000-14 000 zł / mies.
PolecanaWygasa -
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Parking
-
Program poleceń pracowników
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy samochód
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SalesHR
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
SalesHR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
SalesHR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Poznań
- Wrocław
- Lublin
- Nowy Sącz
- Gdańsk
- Bochnia
Data aktualizacji: 01.04.2024
Praca SalesHR - oferty archiwalne
-
Technik serwisu (drukarki i kopiarki)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jeden z wiodących serwisów urządzeń drukujących i kopiarek.
Szukamy osoby na stanowisko
Technik serwisu (drukarki i kopiarki)
Warszawa, mazowieckieZakres obowiązków
-
instalacja nowych drukarek, diagnostyka i naprawa urządzeń u klientów
-
utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
-
podejście od strony szans, orientacja na szukanie rozwiązań
Wymagania
-
doświadczenie min 2 lata w branży serwisów drukarek/kopiarek, idealnie jeśli jest to połączone z serwisem od razu w siedzibie klienta (praca głównie na Konica-Minolta, będzie to duży atut)
-
znajomość zagadnień sieciowych i informatycznych zwiazanych z drukarkami
-
prawo jazdy kat B
-
ogólny zmysł techniczny do diagnostyki i napraw urządzeń biurowych
-
pogodne usposobienie
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę
-
samochód służbowy do korzystania również prywatnie
-
motywacyjny system wynagradzania
-
ciekawą pracę z klientami w firmie będącej od lat na rynku
-
-
Specjalista ds. rozruchu i kontroli jakości (branża elektryczna)
SalesHR- Bochnia
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 000-11 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest nowo otwierający się zakład produkcyjny w Bochni produkujący magazyny energii.
Szukamy osób na stanowisko
Specjalista ds. rozruchu i kontroli jakości (branża elektryczna)
Zakres obowiązków
-
odpowiedzialność za rozruch, kontrolę jakości, testy i pomiary elektryczne
-
sprawdzanie podłączeń, napięć, sterowania
-
tworzenie dokumentacji powykonawczej oraz protokoły z pomiarów
Wymagania
-
oświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata
-
znajomość i rozumienie schematów elektrycznych
-
samodzielność
-
mile widziane uprawnienia SEP
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia : 8 000 - 11 000 PLN brutto, umowa o pracę
-
dodatkowe premie projektowe (średnio raz na 3-4 miesiące, po zakończeniu projektu), średnio od 8 000 - 25 000 PLN, dodatkowo, zakładając zrealizowany plan oraz budżet
-
pakiet benefitów : opieka medyczna, multisport, etc
-
dużą samodzielność
-
-
Specjalista ds. rozruchu i kontroli jakości (branża elektryczna)
SalesHR- Brzesko
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 000-11 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest nowo otwierający się zakład produkcyjny w Bochni produkujący magazyny energii.
Szukamy osób na stanowisko
Specjalista ds. rozruchu i kontroli jakości (branża elektryczna)
Zakres obowiązków
-
odpowiedzialność za rozruch, kontrolę jakości, testy i pomiary elektryczne
-
sprawdzanie podłączeń, napięć, sterowania
-
tworzenie dokumentacji powykonawczej oraz protokoły z pomiarów
Wymagania
-
oświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata
-
znajomość i rozumienie schematów elektrycznych
-
samodzielność
-
mile widziane uprawnienia SEP
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia : 8 000 - 11 000 PLN brutto, umowa o pracę
-
dodatkowe premie projektowe (średnio raz na 3-4 miesiące, po zakończeniu projektu), średnio od 8 000 - 25 000 PLN, dodatkowo, zakładając zrealizowany plan oraz budżet
-
pakiet benefitów : opieka medyczna, multisport, etc
-
dużą samodzielność
-
-
Kierownik Sprzedaży Usług Serwisowych HVAC
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 18 000-25 000 zł / mies.
-
Naszym klientem dystrybutor urządzeń HVAC jednej z największych firm tego typu na świecie.
Kierownik Sprzedaży Usług Serwisowych HVAC
Warszawa / Kobyłka
Zakres obowiązków
-
stworzenie nowego działu w firmie jakim będzie serwis mobilny dla urządzeń klimatyzacji, w tym : zbudowanie polityki i strategii, wprowadzenie sprzedaży usług serwisowych i diagnostycznych, dział będzie nastawiony na klienta B2B (klimatyzacje oraz pompy ciepła)
-
zbudowanie i zarządzanie działem serwisantów mobilnych (docelowo 20 osób) oraz organizacja ich pracy
-
aktywna sprzedaż usług serwisowych oraz w późniejszym czasie - zarządzanie sprzedażą
-
stworzenie procesów optymalizacji działu obsługi klienta
-
odpowiedzialność za przyjęty budżet, nadzór nad infrastrukturą, planami sprzedażowym
-
dbanie o podwyższanie standardu sprzedaży, obsługi klienta, działań serwisantów, działem reklamacji
-
współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania
-
doświadczenie na podobnym stanowisku - kierownika / dyrektora serwisu w branży HVAC/utrzymaniowej, łącznie ze stworzeniem procedur, budowania zespołów, zarządzania relacjami
-
biznesowe podejście, podejmowanie decyzji w oparciu o liczby
-
inicjatywa w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
-
kreatywność, samodzielność, zaangażowanie (dział trzeba zbudować od podstaw)
-
zdolność do szybkiej oceny sytuacji i podejmowania działań
-
umiejętność zarządzania budżetem
-
doświadczenie w kierowaniu zespołem rozproszonym po całej Polsce
-
wiedza o urządzeniach HVAC, typowych problemach i umiejętność definiowania rozwiązań tych problemów
-
prawo jazdy kat B
Oferujemy
-
samodzielne stanowisko, na podstawie współpracy B2B, wynagrodzenie podstawowe 18 000 - 25 000 PLN + VAT na start
-
samochód służbowy + niezbędne narzędzia pracy
-
szkolenie i wdrożenie przewidziane na okres trzech miesięcy
-
niezbędne narzędzia informatyczne w tym program do obsługi serwisu rozproszonego
-
pełne wsparcie marketingowe ze strony firmy
-
możliwość przejścia po okresie zbudowania działu na stanowisko dyrektorskie
-
-
Kierownik Sprzedaży Usług Serwisowych HVAC
SalesHR- Kobyłka
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 18 000-25 000 zł / mies.
-
Naszym klientem dystrybutor urządzeń HVAC jednej z największych firm tego typu na świecie.
Kierownik Sprzedaży Usług Serwisowych HVAC
Warszawa / Kobyłka
Zakres obowiązków
-
stworzenie nowego działu w firmie jakim będzie serwis mobilny dla urządzeń klimatyzacji, w tym : zbudowanie polityki i strategii, wprowadzenie sprzedaży usług serwisowych i diagnostycznych, dział będzie nastawiony na klienta B2B (klimatyzacje oraz pompy ciepła)
-
zbudowanie i zarządzanie działem serwisantów mobilnych (docelowo 20 osób) oraz organizacja ich pracy
-
aktywna sprzedaż usług serwisowych oraz w późniejszym czasie - zarządzanie sprzedażą
-
stworzenie procesów optymalizacji działu obsługi klienta
-
odpowiedzialność za przyjęty budżet, nadzór nad infrastrukturą, planami sprzedażowym
-
dbanie o podwyższanie standardu sprzedaży, obsługi klienta, działań serwisantów, działem reklamacji
-
współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania
-
doświadczenie na podobnym stanowisku - kierownika / dyrektora serwisu w branży HVAC/utrzymaniowej, łącznie ze stworzeniem procedur, budowania zespołów, zarządzania relacjami
-
biznesowe podejście, podejmowanie decyzji w oparciu o liczby
-
inicjatywa w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
-
kreatywność, samodzielność, zaangażowanie (dział trzeba zbudować od podstaw)
-
zdolność do szybkiej oceny sytuacji i podejmowania działań
-
umiejętność zarządzania budżetem
-
doświadczenie w kierowaniu zespołem rozproszonym po całej Polsce
-
wiedza o urządzeniach HVAC, typowych problemach i umiejętność definiowania rozwiązań tych problemów
-
prawo jazdy kat B
Oferujemy
-
samodzielne stanowisko, na podstawie współpracy B2B, wynagrodzenie podstawowe 18 000 - 25 000 PLN + VAT na start
-
samochód służbowy + niezbędne narzędzia pracy
-
szkolenie i wdrożenie przewidziane na okres trzech miesięcy
-
niezbędne narzędzia informatyczne w tym program do obsługi serwisu rozproszonego
-
pełne wsparcie marketingowe ze strony firmy
-
możliwość przejścia po okresie zbudowania działu na stanowisko dyrektorskie
-
-
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 30 000-40 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna, która dynamicznie rozwija swoje rynki eksportowe (sprzedaż pow. 200 mln / rocznie). Stanowisko do tej pory pełnił właściciel firmy.
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
Kraków/ Katowice / Warszawa
Zakres obowiązków
-
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
-
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
-
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
-
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
-
uczestnictwo w targach
-
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
-
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku Dyrektora Eksportu, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży do sieci DIY minimum 4 lata, na budżetach ze sprzedaży przekraczających 300 mln PLN
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1), inne języki - mile widziane (praca na codzień tylko w języku angielskim)
-
umiejętność wyznaczania strategii i egzekwowania celów sprzedażowych
-
umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych ( kluczowi kupcy ale też właściciele dużych firm będący odbiorcami produktów )
-
świetne umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne
-
gotowość i umiejętność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w procesach eksportowych
-
gotowość do podróży służbowych
-
gotowość do relokacji i pracy z centrali firmy (południe Polski)
Oferujemy
-
wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B, 30 000 - 40 000 PLN + VAT
-
dodatkowe atrakcyjne premie za wynik działu
-
samochód służbowy
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
wsparcie marketingowe
-
samodzielne, bardzo rozwojowe stanowisko
-
pomoc w relokacji
-
-
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
SalesHR- Katowice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 30 000-40 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna, która dynamicznie rozwija swoje rynki eksportowe (sprzedaż pow. 200 mln / rocznie). Stanowisko do tej pory pełnił właściciel firmy.
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
Kraków/ Katowice / Warszawa
Zakres obowiązków
-
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
-
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
-
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
-
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
-
uczestnictwo w targach
-
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
-
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku Dyrektora Eksportu, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży do sieci DIY minimum 4 lata, na budżetach ze sprzedaży przekraczających 300 mln PLN
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1), inne języki - mile widziane (praca na codzień tylko w języku angielskim)
-
umiejętność wyznaczania strategii i egzekwowania celów sprzedażowych
-
umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych ( kluczowi kupcy ale też właściciele dużych firm będący odbiorcami produktów )
-
świetne umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne
-
gotowość i umiejętność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w procesach eksportowych
-
gotowość do podróży służbowych
-
gotowość do relokacji i pracy z centrali firmy (południe Polski)
Oferujemy
-
wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B, 30 000 - 40 000 PLN + VAT
-
dodatkowe atrakcyjne premie za wynik działu
-
samochód służbowy
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
wsparcie marketingowe
-
samodzielne, bardzo rozwojowe stanowisko
-
pomoc w relokacji
-
-
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 30 000-40 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest firma produkcyjna, która dynamicznie rozwija swoje rynki eksportowe (sprzedaż pow. 200 mln / rocznie). Stanowisko do tej pory pełnił właściciel firmy.
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej do sieci DIY
Kraków/ Katowice / Warszawa
Zakres obowiązków
-
opracowanie, wdrożenie strategii rozwój sprzedaży eksportowej na rynkach całego świata (w tym USA) do sieci DIY oraz dużych producentów z branży meblowej
-
zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego, w rozproszonej strukturze sprzedaży
-
ustalanie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej oraz raportowanie wyników
-
budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na rynkach międzynarodowych
-
uczestnictwo w targach
-
analiza rynków docelowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych
-
współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku Dyrektora Eksportu, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży do sieci DIY minimum 4 lata, na budżetach ze sprzedaży przekraczających 300 mln PLN
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1), inne języki - mile widziane (praca na codzień tylko w języku angielskim)
-
umiejętność wyznaczania strategii i egzekwowania celów sprzedażowych
-
umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych ( kluczowi kupcy ale też właściciele dużych firm będący odbiorcami produktów )
-
świetne umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne
-
gotowość i umiejętność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w procesach eksportowych
-
gotowość do podróży służbowych
-
gotowość do relokacji i pracy z centrali firmy (południe Polski)
Oferujemy
-
wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B, 30 000 - 40 000 PLN + VAT
-
dodatkowe atrakcyjne premie za wynik działu
-
samochód służbowy
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
wsparcie marketingowe
-
samodzielne, bardzo rozwojowe stanowisko
-
pomoc w relokacji
-
-
Specjalista ds. Helpdesk (Grecki)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Specjalista ds. Helpdesk (Grecki)
KrakówZakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
-
praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka greckiego: poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Specjalista ds Helpdesk (j.niemiecki)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Specjalista ds Helpdesk (j.niemiecki)
KrakówZakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
-
praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Specjalista Helpdesk (język niderlandzki)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Szukamy osoby na stanowisko
Specjalista Helpdesk (język niderlandzki)
KrakówZakres obowiązków
-
obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
-
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
-
administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
-
w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
-
szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
-
praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
-
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku
-
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
-
bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
-
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
-
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
-
jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
-
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
-
-
Specjalista/-tka ds. marketingu z j.angielskim
SalesHR- Nowy Sącz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest spółka produkcyjna.
Szukamy osoby na stanowisko
Specjalista/-tka ds. marketingu z j.angielskim
Nowy SączZakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za tworzenie marketingu zwiększającego sprzedaż
-
Współpraca i rozliczanie zewnętrznych dostawców w zakresie marketingu
-
Prowadzenie działań marketingowych w oparciu o nowoczesne formy marketingu cyfrowego, wykorzystując narzędzia marketingu B2B
-
Monitoring efektywności działań oraz nadzór nad prowadzonymi kampaniami i komunikacją
-
Tworzenie harmonogramu działań marketingowych (z uwzględnieniem ważnych wydarzeń i akcji m.in. targowych) i czuwanie nad ich realizacją
-
Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży na temat potrzeb klientów, wzrostu sprzedaży i wzmocnienia istniejących relacji z klientami oraz z zarządem firmy
-
Podnoszenie świadomości i znaczenia marki, przygotowywanie i udział w międzynarodowych targach
-
Regularnie raportowanie swojej pracy
Wymagania
-
minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym, koordynującym stanowisku w firmie produkcyjnej
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom C1 (większość produkcji kierowana jest na export, materiały marketingowe przygotowywane są w kilku wersjach językowych), warunek konieczny.
-
znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych kierowanych do klienta B2B
-
sukcesy w działaniach marketingowych, prowadzące do rozpoznawalności marki, zwiększenia sprzedaży
-
samodzielność, kreatywność, silne zorientowanie na klientów zewnętrznych
-
gotowość do pracy hybrydowej (centrala w Nowym Sączu)
Oferujemy
-
wynagrodzenie w zależności od doświadczenia, otwartość na oczekiwania - do ustalenia forma (B2B/umowa o pracę)
-
niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, oprogramowanie etc)
-
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko z ogromną przestrzenią na stworzenie działań marketingowych przy rozpoznawalnej marce
-
duże możliwości rozwoju
-
po okresie wdrożenia, możliwość pracy hybrydowej (3-4 dni biuro, 1-2 dni dom w tygodniu)
-
przyjazną atmosferę pracy
-
-
Monter Rusztowań i Konstrukcji stalowych
SalesHR- Niemcy
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Naszym klientem jest polska firma budowlana istniejąca na rynku kilkadziesiąt lat, realizująca projekty budowlane na terenie min. Niemiec od ponad 20 lat.
Monter Rusztowań i Konstrukcji stalowych
NiemcyZakres obowiązków
W przypadku tego stanowiska, szukamy osób z doświadczeniem w pracy na wysokościach.
-
montaż i demontaż rusztowań (praca na wysokości 20-30 metrów) na obiektach przemysłowych
-
współpraca z kierownikiem budowy i brygadzistą
Brygady składają się tylko z Polaków, średnio 6-8 osób w brygadzie.
Gwarantowane 8 godzin pracy, możliwa praca po 10godzin, w sobotę dla chętnych - 6 godzinWymagania
-
bardzo dobra kondycja fizyczna
-
chęć do pracy i zaangażowanie
-
bardzo mile widziane doświadczenie w pracy na budowie
-
brak nałogów uniemożliwiających pracę
-
gotowość do pracy na wysokości do 80 m (zagwarantowane bezpieczeństwo w postaci odpowiedniej asekuracji oraz systemów bezpieczeństwa)
-
gotowość do pracy na terenie Niemiec (zjazd do Polski co 4 lub co 6 tygodni)
Oferujemy
-
polską umowę o pracę z odprowadzanymi składkami z oddelegowaniem do pracy w Niemczech
-
wynagrodzenie na rękę - 11euro na start za godzinę, średnio pracownicy w miesiącu wypracowują 200-220h, wynagrodzenie średnio po przeliczeniu - około 11 000 PLN na rękę / 15 000 PLN brutto
-
zatrudnienie jest bezpośrednio przez pracodawcę, nie agencję
-
mieszkanie na koszt pracodawcy (pokoje 2 osobowe) z internetem, maksymalnie 4-6 osób w mieszkaniu (sami Polacy)
-
niemiecki, comiesięczny dodatek KinderGeld (dodatek dla osób które mają dzieci, odpowiednik 500+ ) wysokość dodatku : 1000zł na pierwsze i drugie dziecko, na kolejne więcej. Dodatek można łączyć z polskim 500+
-
przejazd do Niemiec z Krakowa (autokar lub bus) opłacony przez pracodawcę
-
coroczne zwroty z podatków z Niemczech
-
urlopy według prawa niemieckiego (30 dni w roku) - dla osób które nie wykorzystują urlopu, wypłacany jest ekiwalent
-
brak pracy w niedzielę, sobota dla chętnych.
-
zapewniona odzież robocza
-
dodatkowe indywidualne ubezpieczenie z wysokimi kwotami
-
możliwość wyjazdu większą grupą (np. koledzy)
-
stała, gwarantowana współpraca z firmą o bardzo dobrej renomie istniejącej ponad 30 lat na rynku
-
szybki proces rekrutacyjny (1 rozmowa w Krakowie oraz decyzja w ciągu maksymalnie 2 dni)
-
praca od zaraz
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV - lub jeśli CV brak, prośba o kontakt pod nr telefonu
-
-
Młodszy Specjalista Obsługi Klienta - język niemiecki
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- 8 800-9 900 zł / mies.
-
Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych korporacji otwierająca nowy projekt z językiem niemieckim.
Junior Specjalista Obsługi Klienta - język niemieckiZakres obowiązków
-
odpowiadanie na pytania klientów : telefon / czat w języku niemieckim
-
dzielenie się informacją z klientami na temat ich faktur, płatności
-
przekazywanie innych pytań niż standardowe do odpowiednich działów
Wymagania
na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - praca rozpoczyna się od 6 tygodniowego, pełnopłatnego ze strony pracodawcy szkolenia
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom C1, inny język nie jest wymagany
-
zorientowanie na klienta, chęć nauki, proaktywna postawa
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
-
gotowość do pracy zmianowej (wyjaśniamy na rozmowie), stacjonarnie obok Galerii Krakowskiej ze świetnym połączeniem (tramwaj/pociąg/autobus), brak zmian nocnych
Oferujemy
-
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, w oparciu o umowę o pracę : 8800 - 9900 PLN brutto, po dwóch tygodniach wdrożenia - umowa na czas nieokreślony
-
dodatkowe comiesięczne premie (średnio kilkaset zł)
-
dla osób spoza Krakowa - możliwość jednorazowego wsparcia relokacyjnego (umożliwiająca np wynajęcia pokoju/mieszkania)
-
pakiet benefitów : opieka medyczna, ubezpieczenie Generali, Multisport
-
możliwość uzyskania cennego doświadczenia i awans w strukturach firmy
-
-
Specjalistka ds. eksportu (branża bieliźniarska)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- 7 500-8 500 zł / mies.
-
Naszym klientem jest producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet.
Specjalistka ds. eksportu (branża bieliźniarska)
Zakres obowiązków
-
nawiązywanie relacji z partnerami zagranicznymi (sklepy brafiterskie / z bielizną dla kobiet) - głównie rynki Skandynawskie oraz Europy Zachodniej
-
realizacja planów sprzedażowych oraz osiąganie zakładanych celów
-
odwiedzanie wybranych sklepów, dbanie o późniejsze utrzymanie relacji
-
zarządzanie procesem eksportu na późniejszych etapach
Wymagania
-
doświadczenie w sprzedaży do klienta B2B, najlepiej międzynarodowego - minimum 1 rok
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - C1
-
zaangażowanie, uśmiech, zainteresowanie branżą mody / bieliźniarską
-
umiejętność zaciekawienia klienta, samodzielnej pracy
-
gotowość do podróży służbowych (samolot) do Skandynawii
Oferujemy
-
wynagrodzenie na start : 7500 - 8500 PLN brutto / miesięcznie na podstawie umowy o pracę
-
dodatkowe prowizje po okresie wdrożenie, w zależności od realizowanych celów : dodatkowo 7 000 - 8 000 PLN brutto / miesięcznie
-
pełne wdrożenie do pracy
-
możliwość dołączenia do butikowego producenta bielizny (sprzedaż kilkaset tys. sztuk rocznie) z rodzinną, niekorporacyjną atmosferą
-
niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
-
pełne wsparcie marketingowe, związane z podróżami służbowymi etc
-
ekstremalne zniżki na produkty firmy :)
-
-
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych korporacji.
Szukamy osoby na stanowisko
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)Zakres obowiązków
-
zarządzanie podległym zespołem ( kilka liderek, ponad sto osób na poziomie obsługi klienta )
-
zarządzanie kluczowymi operacjami - oferty cenowe, fakturowanie, zamówienia, bieżąca obsługa
-
odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich wskaźników KPI oraz SLA
-
przenoszenie operacji z innych krajów w zakresie Obsługi Klienta
-
bieżąca optymalizacja i automatyzacja procesów
-
bieżący kontakt z biznesem, zarządem
-
motywowanie, egzekwowanie oraz rozwój kompetencji swojego działu
Wymagania
-
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (SSC/BPO), dużym zespołem (100 osób i powyżej)
-
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządzające, przywódcze, managerskie
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
-
świetnie umiejętności interpersonalne, skupienie się na kliencie, proaktywność w działaniu
-
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
-
gotowość do skutecznego rozwiązywania problemów, konfliktów, sytuacji spornych
-
praca w systemie hybrydowym (3 dni Kraków) z uwagi na kluczową rolę w firmie - gotowość zatem do relokacji / ew. wynajęcia mieszkania
Oferujemy
-
umowę o pracę, wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe
-
roczne, bardzo atrakcyjne premie
-
dodatkowy ekwiwalent na samochód służbowy (do wyboru)
-
niezbędne narzędzia pracy
-
pracę w rozwiniętej strukturze międzynarodowej korporacji o przychodach ok 3 mld USD
-
-
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych korporacji.
Szukamy osoby na stanowisko
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)Zakres obowiązków
-
zarządzanie podległym zespołem ( kilka liderek, ponad sto osób na poziomie obsługi klienta )
-
zarządzanie kluczowymi operacjami - oferty cenowe, fakturowanie, zamówienia, bieżąca obsługa
-
odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich wskaźników KPI oraz SLA
-
przenoszenie operacji z innych krajów w zakresie Obsługi Klienta
-
bieżąca optymalizacja i automatyzacja procesów
-
bieżący kontakt z biznesem, zarządem
-
motywowanie, egzekwowanie oraz rozwój kompetencji swojego działu
Wymagania
-
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (SSC/BPO), dużym zespołem (100 osób i powyżej)
-
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządzające, przywódcze, managerskie
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
-
świetnie umiejętności interpersonalne, skupienie się na kliencie, proaktywność w działaniu
-
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
-
gotowość do skutecznego rozwiązywania problemów, konfliktów, sytuacji spornych
-
praca w systemie hybrydowym (3 dni Kraków) z uwagi na kluczową rolę w firmie - gotowość zatem do relokacji / ew. wynajęcia mieszkania
Oferujemy
-
umowę o pracę, wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe
-
roczne, bardzo atrakcyjne premie
-
dodatkowy ekwiwalent na samochód służbowy (do wyboru)
-
niezbędne narzędzia pracy
-
pracę w rozwiniętej strukturze międzynarodowej korporacji o przychodach ok 3 mld USD
-
-
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Naszym klientem jest jedna z międzynarodowych korporacji.
Szukamy osoby na stanowisko
Manager Korporacyjnego Działu Obsługi Klienta (SSC/BPO)Zakres obowiązków
-
zarządzanie podległym zespołem ( kilka liderek, ponad sto osób na poziomie obsługi klienta )
-
zarządzanie kluczowymi operacjami - oferty cenowe, fakturowanie, zamówienia, bieżąca obsługa
-
odpowiedzialność za utrzymanie odpowiednich wskaźników KPI oraz SLA
-
przenoszenie operacji z innych krajów w zakresie Obsługi Klienta
-
bieżąca optymalizacja i automatyzacja procesów
-
bieżący kontakt z biznesem, zarządem
-
motywowanie, egzekwowanie oraz rozwój kompetencji swojego działu
Wymagania
-
kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (SSC/BPO), dużym zespołem (100 osób i powyżej)
-
bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządzające, przywódcze, managerskie
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
-
świetnie umiejętności interpersonalne, skupienie się na kliencie, proaktywność w działaniu
-
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
-
gotowość do skutecznego rozwiązywania problemów, konfliktów, sytuacji spornych
-
praca w systemie hybrydowym (3 dni Kraków) z uwagi na kluczową rolę w firmie - gotowość zatem do relokacji / ew. wynajęcia mieszkania
Oferujemy
-
umowę o pracę, wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe
-
roczne, bardzo atrakcyjne premie
-
dodatkowy ekwiwalent na samochód służbowy (do wyboru)
-
niezbędne narzędzia pracy
-
pracę w rozwiniętej strukturze międzynarodowej korporacji o przychodach ok 3 mld USD
-
-
Export Manager B2B (j.angielski)
SalesHR- Bełchatów
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 13 000-15 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest skandynawska firma, działająca na rynkach całego świata.
Szukamy osoby na stanowisko
Export Manager B2B (j.angielski)Zakres obowiązków
-
nawiązywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami (cały świat łącznie z USA)
-
negocjowanie warunków współpracy, finalizacja umów
-
realizacja planu sprzedażowego
-
monitorowanie danych rynkowych, działań konkurencji
-
reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach i wystawach
-
wyjazdy służbowe do klientów
Wymagania
-
doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej do klientów B2B min 2 lata
-
umiejętność pracy na celach sprzedażowych
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom C1
-
umiejętność samodzielnej pracy, bardzo dobre zdolności komunikacyjne
-
gotowość do podróży służbowych na całym świecie (do 80 dni w roku maksymalnie)
-
gotowość do pracy w biurze
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 13 000 - 15 000 PLN netto na B2B
-
dodatkowe atrakcyjne premie kwartalne
-
niezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon
-
pokrywanie kosztów służbowych (samoloty, podróże, hotele)
-
elastyczne godziny pracy, od poniedziałku do piątku
-
możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu
-
benefity : karta sportowa + ubezpieczenie
-
duża samodzielność pracy u skandynawskiego pracodawcy
-
-
Export Manager B2B (j.angielski)
SalesHR- Tomaszów Mazowiecki
- kontrakt b2b
- pełny etat
- 13 000-15 000 zł / mies.
-
Naszym klientem jest skandynawska firma, działająca na rynkach całego świata.
Szukamy osoby na stanowisko
Export Manager B2B (j.angielski)Zakres obowiązków
-
nawiązywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami (cały świat łącznie z USA)
-
negocjowanie warunków współpracy, finalizacja umów
-
realizacja planu sprzedażowego
-
monitorowanie danych rynkowych, działań konkurencji
-
reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach i wystawach
-
wyjazdy służbowe do klientów
Wymagania
-
doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej do klientów B2B min 2 lata
-
umiejętność pracy na celach sprzedażowych
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom C1
-
umiejętność samodzielnej pracy, bardzo dobre zdolności komunikacyjne
-
gotowość do podróży służbowych na całym świecie (do 80 dni w roku maksymalnie)
-
gotowość do pracy w biurze
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 13 000 - 15 000 PLN netto na B2B
-
dodatkowe atrakcyjne premie kwartalne
-
niezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon
-
pokrywanie kosztów służbowych (samoloty, podróże, hotele)
-
elastyczne godziny pracy, od poniedziałku do piątku
-
możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu
-
benefity : karta sportowa + ubezpieczenie
-
duża samodzielność pracy u skandynawskiego pracodawcy
-
Pracodawcy w Krakowie
-
GLOBAL SYSTEM Wojciech Jawor
GLOBAL SYSTEM Wojciech Jawor Od 2002 r. jesteśmy wiodącym producentem bram przeciwpożarowych, kurtyn dymowych oraz syst...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 15
-
MGsolutions MGJJ sp. z o.o. Sp. k.
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
bp Polska Services sp. z o.o.
bp Polska Services Sp. z o.o. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się koncernów energetycznych świata, który...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
TECHGRUP sp. z o.o.
Od ponad dekady jesteśmy dumnym liderem w branży produkcji form, oprzyrządowania technologicznego oraz części zamiennych...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
RECONNECT
Od ponad dekady Reconnect Kraków jest synonimem profesjonalizmu i innowacji w świecie rekrutacji i zarządzania talentami...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Interkadra sp. z o.o.
Od ponad dekady jesteśmy dumni z tego, że możemy nazywać się jedną z czołowych agencji pracy i doradztwa personalnego w...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Comarch S.A.
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych. Od 27 lat Comarch pomaga klientom naj...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE...
Od ponad wieku nasza misja pozostaje niezmienna – zapewnienie mieszkańcom Krakowa i jego gościom bezpiecznej, komfortowe...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Jakub Kobylec Recruitment & Consulting
Witajcie, nazywam się Jakub Kobylec i jestem założycielem firmy, która nosi moje imię i nazwisko - Jakub Kobylec Recruit...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
NAFTO sp. z o.o.
Od chwili naszego powstania w 2013 roku, Nafto Sp. z o.o. rozwija się dynamicznie, stając się rozpoznawalnym graczem w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
BRUTA
Jesteśmy Bruta, miejscem, gdzie jakość i bezpieczeństwo stają się priorytetem. Nasza działalność koncentruje się na dost...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
PIOMAR FUKSA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Jesteśmy PIOMAR Fuksa, specjaliści od tworzenia solidnych fundamentów przemysłu. Nasza historia rozpoczęła się w 2015 ro...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
HR NOW
Formuła 1 to prędkość. To walka z czasem, w jakim bolidy pokonają odpowiedni dystans na specjalnie przygotowanym autodro...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Interkadra Spółka z o.o.
Interkadra to jedna z największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce. Od 2006 roku jesteśmy liderem na kra...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Instal Kraków S.A., dumnym liderem w branży budowlanej, z sercem naszej działalności pulsującym w historycznym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
NAPRZÓD HOSPITAL sp. z o.o.
Naprzód Hospital to miejsce, gdzie nowoczesna opieka ambulatoryjna łączy się z osobistym podejściem do każdego pacjenta....
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 14 W KRAKOWIE
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 14 W KRAKOWIE
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE
W sercu malowniczego krajobrazu, gdzie historia splata się z nowoczesnością, znajduje się nasz Dom Pomocy Społecznej w K...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
EVOLT
Jesteśmy Evolt Kraków – Twoim zaufanym partnerem w świecie nowoczesnych instalacji elektrycznych i fotowoltaicznych. Od...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
KRAKÓW FOR YOU sp. z o.o.
Witaj w świecie "Kraków for You", gdzie każdy zakątek Krakowa staje się częścią Twojej niezapomnianej przygody. Jesteśmy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Interton.pl sp. z o.o.
Interton.pl Sp. z o.o. Interton jest częścią GN, firmy zajmującej sie ulepszaniem życia dzięki inteligentnym rozwiąza...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
ALTIOS POLSKA sp. z o.o.,
ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
PASSCON
W sercu dynamicznego świata usług i doradztwa informatycznego, Passcon Kraków wyłania się jako partner, którego firmy fi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Jobman Group sp. z o.o.
Witajcie w świecie Jobman Group, gdzie każda ścieżka kariery zaczyna się od wyboru. Od naszych skromnych początków w 200...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE sp....
Jako Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe, nasza historia zaczyna się w 1937 roku, kiedy to po raz pierwszy otworzyliśmy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
KRAKBAU Spółka Akcyjna
Jesteśmy Krakbau Spółka Akcyjna, dumnie zakorzenieni w historycznym Krakowie, gdzie od prawie trzech dekad tworzymy prze...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
IZAN + sp. z o.o.
IZAN + SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
Przedsiębiorstwo Współpracy Gospodarczej...
W sercu Polski, w malowniczym Krakowie, rozwinęło się nasze przedsiębiorstwo – KRAKSERVIS. Od ponad trzech dekad jesteśm...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3