Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
JagaTemp sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od momentu naszego debiutu na rynku w 2011 roku, Jaga Temp Sp. z o.o. z siedzibą w malowniczym Błoniu, nieustannie dąży do bycia liderem w branży agencji pracy tymczasowej. Nasza oferta to nie tylko pośrednictwo pracy, ale również kompleksowe usługi związane z utrzymaniem czystości – od niespecjalistycznego sprzątania po zadania wymagające szczególnych umiejętności. Wspieramy także przedsiębiorstwa w obszarze pakowania, działalności call center oraz administracyjnej obsługi biura, dostarczając rozwiązania na miarę ich unikalnych potrzeb.
Jesteśmy firmą, która rozumie dynamikę współczesnego rynku pracy i zmieniające się wymagania zarówno pracodawców, jak i pracowników. Nasze usługi są odpowiedzią na te potrzeby, a nasze doświadczenie pozwala nam świadczyć je na najwyższym poziomie. Chociaż nie ujawniamy tutaj naszych wartości i misji, każdy klient i pracownik może być pewien, że w centrum naszej działalności zawsze stawiamy ludzi i ich zadowolenie z pracy.
Nasze usługi są projektowane tak, aby zapewnić elastyczność i efektywność, co sprawia, że jesteśmy cenionym partnerem dla wielu przedsiębiorstw. Współpracując z nami, firmy mogą liczyć na profesjonalizm i zaangażowanie, które przekładają się na realne korzyści biznesowe.
W Jaga Temp Sp. z o.o. łączymy tradycję z nowoczesnością, stale poszukując nowych rozwiązań, które pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego, co do tej pory osiągnęliśmy, i z niecierpliwością patrzymy w przyszłość, gotowi na nowe wyzwania i możliwości rozwoju.
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy szukają niezawodnego partnera w obszarze pracy tymczasowej i usług wspomagających prowadzenie działalności gospodarczej. Razem możemy więcej!
Inny Bielsko-Biała Operator Bielsko-Biała Kierownik Bielsko-Biała Manager Bielsko-Biała Opiekun Bielsko-Biała
inne zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna medycyna / farmacja / zdrowie produkcja / przemysł
Oferty pracy JagaTemp Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Praca JagaTemp Sp. z o. o.
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Manager ds. Dotacji
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Kierownik Robót Elektrycznych
KARO ELEKTRO PLUS Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
KIEROWNIK BUDOWY
Przedsiębiorstwo Budowlane MODULAR Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Mapa JagaTemp Sp. z o. o.
Siedziba główna
Oddział Poznań
Oddział Katowice
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
JagaTemp Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca JagaTemp Sp. z o. o. - oferty archiwalne
-
Brygadzista magazynowy
JagaTemp Sp. z o. o.- Będzin
- umowa o pracę
-
Brygadzista magazynowy
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie i koordynacja działań pracowników magazynowych w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania zadań
- monitorowanie procesów logistycznych pod kątem jego jakości i efektywności
- odpowiedzialność za terminową realizację zleceń
- rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, jakościowych i organizacyjnych
- ocena i rozwój podległego zespołu
- utrzymanie porządku, dbanie o czystość i porządek na powierzchni magazynowej
- wypełnianie dokumentacji magazynowej
- inne zlecone czynności magazynowe
Wymagania pracodawcy
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- dyspozycyjności do podjęcia pracy od kwietnia
- chęci do nawiązania długotrwałej współpracy
- rzetelnego wykonywania powierzonych obowiązków
- mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
Pracodawca oferuje
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w pełnym wymiarze godzin
- pracę 3-zmianową w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00
- podstawa wynagrodzenia 6000 zł brutto
- karta przedpłacona na Twoje zakupy w wysokości 210 zł + 35 zł na kluczyku do automatów z przekąskami + 15 zł ekwiwalent za pranie odzieży
- miesięczne premie wydajnościowe (do 700 zł brutto)
- program poleceń pracowniczych (do 3000 zł brutto)
- dodatki stażowe
- wolne weekendy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
Aplikuj
-
Specjalista ds. eksportu z językiem niemieckim
JagaTemp Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. eksportu z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy.
- Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami.
- Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy.
- Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu WF-Mag.
- Nadzorowanie procesu wysyłki towarów do klientów.
- Bieżące wsparcie obsługi transakcji tj. przygotowywanie dokumentacji dla klienta, generowanie faktur sprzedaży, monitorowanie płatności.
- Ścisła współpraca z działem logistyki.
- Budowanie i promowanie wizerunku firmy oraz rozpoznawalności poprzez udział w targach branżowych (m.in. Berlin, Frankfurt, Belgia, Holandia, Wiedeń, Polska).
Wymagania pracodawcy
- Znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym umożliwiającym kontakt z klientami.
- Wysokich zdolności handlowo-biznesowych.
- Odpowiedzialności i orientacji na cel.
- Gotowości do udziału w targach branżowych.
- Otwartości i komunikatywności.
- Znajomość języka hiszpańskiego, francuskiego.
- Znajomość branży AGD RTV.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy (kontrakt B2B).
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia zasadniczego adekwatnego do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
- Bardzo motywujący system wynagradzania - m.in premia od marży i obrotu.
- Realnej możliwości rozwoju w strukturach firmy.
- Wyjazdy służbowe na wydarzenia branżowe.
- Niezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon, samochód służbowy (w przypadku zaistnienia potrzeby).
- Pracę w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00.
- Komfortowe środowisko pracy.
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
- Opiekę medyczną Polmed.
- Dofinansowanie do obiadów.
Aplikuj
-
Operator Linii Produkcyjnej
JagaTemp Sp. z o. o.- Sochaczew
- umowa o pracę
-
Operator Linii Produkcyjnej
Twój zakres obowiązków
- Pakowanie produktów,
- Ręczny montaż,
- Dbanie o ciągłość produkcji,
- Obsługa maszyn produkcyjnych (wtryskarki),
Wymagania pracodawcy
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy w systemie 3 zmian oraz 4 brygad,
- Gotowość do podjęcia pracy od zaraz.
Pracodawca oferuje
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen ZUS, płatny urlop),
- Bezpłatny dowóz z Sochaczewa do miejsca pracy,
- Wynagrodzenie 27,50 zł/h brutto,
- Premię uznaniową do 20% liczoną od podstawy,
- Premię 50 zł brutto za każdą przepracowaną niedzielę,
- Pracę w systemie 3 zmian 4 brygad,
- Wyposażenie w niezbędną odzież,
- Możliwość zatrudnienia bezpośrednio w strukturach Firmy,
Aplikuj
-
Młodszy specjalista ds. Rekrutacji
JagaTemp Sp. z o. o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Młodszy specjalista ds. Rekrutacji
Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z kandydatami (również w języku angielskim)
- Wstępna selekcja i weryfikacja aplikacji
- Rekrutacja kandydatów na stanowiska niskiego szczebla
- Prace administracyjne związane z dokumentami dotyczącymi zatrudnienia
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
- Obsługa korespondencji mailowej z klientami oraz pracownikami tymczasowymi
- Udział w spotkaniach operacyjnych z klientami
- Udział w spotkaniach z kandydatami poza siedzibą Firmy
- Dorzucanie garści dobrego humoru każdego dnia pracy ;)
Wymagania pracodawcy
- Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny
- Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego - warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Zainteresowanie obszarem miękkiego HR tj. rekrutacja i selekcja
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dokładności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Chęć zdobywania wiedzy oraz nowych kompetencji
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Komunikatywność
- Wysokie zaangażowanie oraz wytrwałość w dążeniu do wyznaczonych celów
- Wysoka kultura osobista.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w dziale rekrutacji tymczasowej
- Wsparcie merytoryczne doświadczonego mentora oraz zespołu
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz rozwoju poprzez kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30
- Możliwość pracy w trybie home office
- Szeroki wachlarz benefitów (m.in: karta Multisport, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, świąteczne karty przedpłacone, płatny dzień wolny w dniu urodzin, dofinansowanie do wyprawek szkolnych dla dzieci pracowników)
- Możliwość otrzymywania premii półrocznych oraz rocznych
- Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Udział w bezpłatnych warsztatach, szkoleniach oraz kursach
- Współpracę z ludźmi wychodzącymi z założenia, że nie ma rzeczy niemożliwych! :)
- Wspaniałą atmosferę w pracy - jest to naszym priorytetem!
Aplikuj
-
Operator maszyn offsetowych
JagaTemp Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Operator maszyn offsetowych
Twój zakres obowiązków
- Obsługa gilotyny, falcerki, oprawy zeszytowej oraz sztancowanie.
- Ustawianie właściwych parametrów maszyn.
- Nadzór i kontrolę jakości produktu.
- Dbałość o stan techniczny maszyn.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wielozadaniowość oraz zaangażowanie.
Pracodawca oferuje
- Stabilne i bezpośrednie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę po 8 lub 12 godzin dziennie,
- Elastyczne podejście do systemu pracy,
- Atrakcyjnie płatne nadgodziny dla zainteresowanych,
- Konkurencyjne wynagrodzenie, które zależy od doświadczenia,
- Pracę w kameralnym zespole,
- Współpracę opartą na wzajemnym szacunku.
Aplikuj
-
Pomocnik operatora produkcji
JagaTemp Sp. z o. o.- Legionowo
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Pomocnik operatora produkcji
Twój zakres obowiązków
- obsługa maszyn produkujących soczewki okularowe,
- dbanie o jakość wytwarzanych produktów,
- prace manualne np. skręcanie i rozkręcanie opraw do okularów.
Wymagania pracodawcy
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz,
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Wynagrodzenie w początkowym okresie ok. 5800 zł brutto (podstawa + premia + dodatek nocny),
- Atrakcyjne benefity (13 pensja, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do wakacji i wiele innych),
- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
- Pełne wsparcie i opiekę trenera podczas pierwszych tygodni pracy,
- Możliwość wykupienia posiłków w miejscu pracy,
- Rozwój zawodowy w Firmie o globalnym zasięgu.
Aplikuj
-
Kontroler finansowy
JagaTemp Sp. z o. o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów.
Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. finansowo-księgowych.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena
Twój zakres obowiązków
- Całościowe zarządzanie finansami spółki.
- Raportowania danych finansowych do Zarządu.
- Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych.
- Kontrola i nadzór wydatków w firmie.
- Usystematyzowanie wydatków w spółkach.
- Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc.
- Sporządzanie i analiza bilansu.
- Analiza współpracy w ramach zawieranych umów.
- Koordynacja i weryfikacja obiegu dokumentów płacowych.
- Kontakt z zewnętrzną księgowością.
- Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów dla Zarządu.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach finansowych.
- Bardzo dobra znajomość systemu podatkowego.
- Znajomość systemu Saldeo mile widziane.
- Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań.
- Samodzielność, terminowość, dokładność.
- Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole.
- Doskonała organizacja czasu pracy.
- Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
- Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
- Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
- Ścisłą współpracę z Zarządem.
- Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
- Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Dofinansowanie do aktywności sportowej.
- Integracje i spotkania firmowe.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Kontroler finansowy
Twój zakres obowiązków
- Całościowe zarządzanie finansami spółki.
- Raportowania danych finansowych do Zarządu.
- Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych.
- Kontrola i nadzór wydatków w firmie.
- Usystematyzowanie wydatków w spółkach.
- Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc.
- Sporządzanie i analiza bilansu.
- Analiza współpracy w ramach zawieranych umów.
- Koordynacja i weryfikacja obiegu dokumentów płacowych.
- Kontakt z zewnętrzną księgowością.
- Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów dla Zarządu.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach finansowych.
- Bardzo dobra znajomość systemu podatkowego.
- Znajomość systemu Saldeo mile widziane.
- Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań.
- Samodzielność, terminowość, dokładność.
- Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole.
- Doskonała organizacja czasu pracy.
- Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
- Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
- Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
- Ścisłą współpracę z Zarządem.
- Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
- Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Dofinansowanie do aktywności sportowej.
- Integracje i spotkania firmowe.
Aplikuj
-
Manager ds. handlowych
JagaTemp Sp. z o. o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Obecnie prowadzimy proces rekrutacji stałej dla jednego z naszych klientów, zajmującego się dostarczaniem inteligentnych i zrównoważonych produktów i usług, takich jak izolacje przemysłowe, izolacje termiczne, izolacje akustyczne i zabezpieczenia przeciwpożarowe. Poszukiwana przez nas osoba zajmowałaby się działaniami sprzedażowymi i managerskimi w zakresie systemów sanitarnych i grzewczych.
Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Managera ds. Handlowych.
Twój zakres obowiązków
- Rozwój sieci sprzedażowych w danym rejonie działania;
- Pozyskiwanie nowych klientów, takich jak: firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, inwestorzy, deweloperzy;
- Realizacja określonych celów sprzedaży;
- Przeprowadzanie szkoleń technicznych;
- Działania z zakresu doradztwa technicznego;
- Przygotowanie ofert, negocjacje handlowe;
- Monitorowanie działań konkurencji;
- Bycie ambasadorem firmy, budowanie pozytywnego wizerunku;
Wymagania pracodawcy
- Minimum 2-letnie doświadczenie w branży instalacji grzewczych i sanitarnych;
- Umiejętność budowania trwałych relacji;
- Umiejętność planowania i hierarchizacji zadań;
- Samodzielność i skuteczność w działaniu;
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego mile widziana;
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjne warunki finansowe;
- Specjalistyczne szkolenia branżowe oraz handlowe;
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (smartfon, laptop, samochód służbowy);
- Pracę w ogólnoświatowej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Manager ds. handlowych
Aplikuj
-
Specjalista ds. e-commerce
JagaTemp Sp. z o. o.- Opacz-Kolonia
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Do trzyosobowego zespołu działu e-commerce poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. e-commerce. Szukamy nowego członka załogi z uwagi na chęć rozwoju działu sprzedaży internetowej.
Nasz klient specjalizuje się w trzech obszarach tj. sprzedaży materiałów biurowych, sprzedaży drukarek i tonerów oraz sprzedaży komputerów i sprzętu IT. Siedziba firmy znajduje się w Opacz-Kolonia k. Warszawy Ursus.
Twój zakres obowiązków
- Bieżąca obsługa zamówień spływających z e-sklepu, Allegro, Empik, Morele, Ceneo za pośrednictwem BaseLinkera.
- Kompleksowa obsługa klienta.
- Rozliczanie zwrotów i reklamacji klientów.
- Aktualizowanie oferty produktowej.
- Monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych.
- Analizowanie rynku oraz trendów w zakresie e-commerce.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych.
Wymagania pracodawcy
- Znajomości rynku e-commerce oraz środowiska Allegro.
- Doświadczenia w obsłudze BaseLinkera.
- Doskonałej umiejętność zarządzania czasem.
- Wysokiego poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.
- Umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania nowych rozwiązań.
Pracodawca oferuje
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji: umowę o pracę lub kontrakt B2B.
- Wynagrodzenie miesięczne oraz premię od wyników sprzedaży.
- Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
- Niezbędne narzędzia pracy tj. laptop służbowy i telefon służbowy.
- Pracę w godzinach 9:00-17:00 (ewentualnie 8:00-16:00).
- Pracę w modelu hybrydowym po pełnym wdrożeniu.
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół, nie tylko w okresie wdrożenia.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Kartę Multisport.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Recruitment Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).
Specjalista ds. e-commerce
Aplikuj
-
Manager ds. inwestycji
JagaTemp Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).
Obecnie prowadzimy proces rekrutacji stałej dla jednego z naszych klientów, zajmującego się dostarczaniem inteligentnych i zrównoważonych produktów i usług, takich jak izolacje przemysłowe, izolacje termiczne, izolacje akustyczne i zabezpieczenia przeciwpożarowe. Poszukiwana przez nas osoba zajmowałaby się działaniami w zakresie instalacji sanitarnych.
Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Managera ds. Inwestycji.
Twój zakres obowiązków
- Współpraca z projektantami branży sanitarnej i instalacyjnej oraz firmami wykonawczymi, zajmującymi się rynkiem inwestycyjnym;
- Organizacja i prowadzenie szkoleń dla projektantów i firm wykonawczych;
- Organizacja spotkań integracyjnych dla projektantów i firm wykonawczych;
- Prowadzenie ewidencji i rozliczeń, związanych z umowami prowizyjnymi dla projektantów;
- Aktywne poszukiwanie firm projektowych oraz wykonawczych obsługujących rynek inwestycyjny;
- Tworzenie bazy danych;
- Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi;
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomość rynku inwestycyjnego oraz biur projektowych branży instalacji;
- Samodzielność, komunikatywność i inicjatywa w działaniu;
- Umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń;
- Umiejętność planowania i hierarchizacji zadań;
- Łatwość w zakresie budowania relacji;
- Gotowość do podróży służbowych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
Mile widziane
- Mile widziane: branżowe wykształcenie wyższe techniczne i umiejętność obsługi programów serii Instalsoft;
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjne warunki finansowe;
- Specjalistyczne szkolenia branżowe oraz handlowe;
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (smartfon, laptop, samochód służbowy);
- Pracę w ogólnoświatowej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Manager ds. inwestycji
Aplikuj
-
Senior Property Negotiator
JagaTemp Sp. z o. o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów.
Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Senior Property Negotiator.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena
Twój zakres obowiązków
- Aktywna sprzedaż usług wynajmu obiektów magazynowych/lokali usługowych w rejonie Trójmiasta.
- Bieżąca analiza rynku nieruchomości pod kątem potrzeb inwestycyjnych przyszłych kontrahentów.
- Przygotowanie oferty współpracy oraz udział w procesie negocjacji warunków współpracy.
- Opieka doradcza wobec klienta oraz budowanie trwałej, opartej na zaufaniu relacji biznesowej.
- Aktualizacja wewnętrznej bazy kontrahentów.
- Monitoring przepisów prawa w sektorze sprzedaży oraz najmu nieruchomości.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Znajomość branży nieruchomości komercyjnych.
- Doskonała umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacyjnych.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i łatwość nawiązywania relacji.
- Umiejętność przejmowania inicjatywy w działaniu oraz otwartość.
- Prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
- Wynagrodzenie oparte na wynagrodzeniu zasadniczym oraz premii sprzedażowej.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
- Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
- Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
- Ścisłą współpracę z Zarządem.
- Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
- Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Dofinansowanie do aktywności sportowej.
- Integracje i spotkania firmowe.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Senior Property Negotiator
Aplikuj
-
Marketing Manager
JagaTemp Sp. z o. o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów.
Wraz z rozwojem firmy oraz utworzeniem nowego stanowiska uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Marketing Managera.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie i wdrożenie strategii z zakresu brand marketingu.
- Odpowiedzialność za kontakt z mediami (prasa internetowa).
- Przygotowywanie not prasowych.
- Tworzenie wewnętrznych dokumentów, takich jak oferty od strony wizualnej.
- Prowadzenie kont firmy w social media: Linkedin, Facebook, Instagram.
- Badanie rynku i działań konkurencji.
- Przygotowanie materiałów marketingowych.
- Koordynacja eventów firmowych i przygotowanie prezentów świątecznych dla klientów.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku bądź w branży.
- Znajomość rynku komercyjnego i współpraca z redakcjami.
- Umiejętność obsługi programów graficznych.
- Znajomość technik i narzędzi marketingowych.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność wychodzenia z inicjatywą, kreatywność i otwartość na nowe pomysły.
- Proaktywna postawa, umiejętność pracy w zespole, pozytywna energia.
- Pomysłowość i chęć wprowadzania zmian.
- Poczucie estetyki i stylu.
- Asertywność.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
- Przestrzeń na rozwój działu marketingu w firmie.
- Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
- Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
- Ścisłą współpracę z Zarządem.
- Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
- Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Dofinansowanie do aktywności sportowej.
- Integracje i spotkania firmowe.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Marketing Manager
Aplikuj
-
Recepcjonistka / Recepsjonista
JagaTemp Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Obsługa recepcji i kompleksowa administracja biura.
- Nadzór i planowanie terminowych zamówień art. biurowych i spożywczych.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych.
- Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz przyjmowaniem gości.
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja do odpowiednich odbiorców.
- Dbanie o utrzymanie porządku w biurze i dobry wizerunek firmy.
- Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie.
- Organizacja oraz koordynacja wydarzeń w ramach Grupy: szkolenia, eventy firmowe, itp.
- Przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji, materiałów według potrzeb.
- Zarządzanie salami konferencyjnymi.
- Koordynowanie pracy zespołu recepcyjnego.
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
- Współpracę z firmami kurierskimi oraz dostawcami określonych usług.
- Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych wszystkich spółek w Grupie.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w większej organizacji.
- Doskonałe zarządzenie czasem pracy.
- Duża kreatywność i innowacyjność.
- Proaktywna postawa.
- Łatwość w samodzielnym realizowaniu powierzonych obowiązków.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Wysoka kultura osobista.
- Życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi.
- Umiejętność delegowania zadań.
- Dokładność, terminowość i rzetelność.
- Wysoko rozwinięta umiejętność komunikowania się w języku polskim.
Mile widziane
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Pracodawca oferuje
- Formę zatrudnienia dopasowaną do twoich preferencji: umowę o pracę/umowę zlecenie/kontrakt B2B.
- Stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
- Pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze.
- Niekorporacyjną atmosferę w biurze.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
- Niezbędne narzędzia do pracy tj. laptop i telefon.
- Bezpłatną opiekę medyczną.
- Naukę języka angielskiego w godzinach pracy.
- Cotygodniowe zajęcia sportowe w biurze.
- Inne bardzo ciekawe bezpłatne benefity.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Recepcjonistka / Recepsjonista
Aplikuj
-
Office Manager
JagaTemp Sp. z o. o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Aktualnie zajmujemy się rekrutacją stałą dla naszego klienta, który aktywnie działa na rynku nieruchomości. Nasz klient jest deweloperem, prężnie działającym na rynku trójmiejskim. Dziedziną, w której się specjalizuje to zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy Kierownika biura, który stanowiłoby trzyosobowy zespół.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Podwale Grodzkie
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowe prowadzenie sekretariatu, w tym wykonywanie zadań organizacyjnych z zakresu obsługi administracyjnej firmy.
- Koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników biura.
- Reprezentowanie - na podstawie odrębnego pełnomocnictwa - firmy i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami.
- Przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych.
- Przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych firmy oraz podmiotów powiązanych.
- Zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego.
- Weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów.
- Rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków firmy określonych w zawieranych umowach lub innych dokumentach.
- Monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w firmie.
- Opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej firmy, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami.
- Monitorowanie przepływów pieniężnych firmy oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych.
- Organizacja i zapewnianie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych i związanych z BHP.
- Obsługa marketingowa firmy w zakresie podstawowym.
- Prowadzenie korespondencji, segregowanie dokumentów oraz ich ewidencja i archiwizacja, w tym w systemie komputerowym.
- Sporządzanie raportów i rejestrów
- Administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
- Systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym.
- Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami.
- Współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w firmie związanej z nieruchomościami bądź z branży finansowej albo w kancelarii prawnej.
- Preferowane wykształcenie prawnicze lub z zakresu rachunkowości i finansów.
- Doświadczenie w obsłudze korporacyjnej spółek prawa handlowego.
- Doskonałą umiejętność zarządzania zespołem.
- Skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność.
- Wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bardzo atrakcyjną miesięczną premią uznaniową.
- Pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska.
- Możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
- Dofinansowanie do karty sportowej.
- Spotkania integracyjne.
- Premie świąteczne.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).
Office Manager
Aplikuj
-
Kontroler finansowy
JagaTemp Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Udział w procesie zamknięcia ksiąg oraz w procesie raportowania danych finansowych do Zarządu.
- Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych.
- Kontrola poprawności uznawania przychodów pod względem zgodności z umowami i procedurami grupy.
- Kontakt ze spółkami w grupie i poszczególnymi działami w ramach uzgodnień i analiz, szczególnie w zakresie Clients Profitability.
- Odpowiedzialność za bazy danych kontrahentów (kontrola wewnętrzna aktywacji klientów/dostawców i systemów wg procedur).
- Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc.
- Przygotowywanie podsumowania kalkulacji zrealizowanych przychodów (analiza pod względem odchyleń od planów).
- Współpraca z wewnętrznymi działami, w ramach monitorowania i analizy budżetów klientów na etapie tworzenia planów i analizy wykonania.
- Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów grupy dla Zarządu.
Wymagania pracodawcy
- Wykształcenie wyższe: Finanse i Rachunkowość, Analiza Finansowa, Ekonomia lub zbliżone.
- 3-5-letnie doświadczenie w dziale finansowym.
- Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel.
- Rozwinięta praktyka w środowisku VBA.
- Znajomość programów księgowych tj. Enova.
- Umiejętność komunikowania się w języku angielskim - umożliwiająca kontakt w formie mailowej.
- Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
- Samodzielność, terminowość, dokładność.
- Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole.
Pracodawca oferuje
- Formę zatrudnienia dopasowaną do twoich preferencji: umowę o pracę lub kontrakt B2B.
- Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
- Pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze.
- Niekorporacyjną atmosferę w biurze.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
- Pracę w modelu hybrydowym.
- Niezbędne narzędzia do pracy tj. laptop i telefon.
- Bezpłatną opiekę medyczną.
- Naukę języka angielskiego w godzinach pracy.
- Cotygodniowe zajęcia sportowe w biurze.
- Zorganizowane spotkania integracyjne.
- Inne bardzo ciekawe bezpłatne benefity.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).
Kontroler finansowy
Aplikuj
-
Specjalista / Specjalistka ds. importu
JagaTemp Sp. z o. o.- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Nasz klient specjalizuje się w dystrybucji sprzętu sportowego oraz wysokiej klasy sprzętu fitness do użytku domowego, a także mebli ogrodowych. Aktualnie do działu importu szukamy Specjalisty ds. importu, który odpowiedzialny będzie za ścisłą współpracę z partnerami z Chin w zakresie importu pełnowartościowych produktów tj. sprzętu fitness i mebli ogrodowych.
Miejsce pracy: Zabierzów k. Krakowa
Twój zakres obowiązków
- Analizowanie bieżących stanów magazynowych i poziomu sprzedaży - prognozowanie krótko i długoterminowego zapotrzebowania.
- Planowanie zamówień i dostaw towarów pochodzących z importu - zapewnienie płynności dostaw i koordynowanie ich.
- Składanie zamówień i negocjowanie warunków umów.
- Przygotowywanie dokumentacji.
- Weryfikacja testów jakości produktów oferowanych przez dostawców.
- Monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych oraz tendencji sprzedażowych.
- Współpraca z zespołem sprzedażowym w zakresie
- wyszukiwania nowości produktowych i wprowadzania ich do oferty.
- Przygotowywanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert, kalkulacja cen zakupu.
- Współpraca z działem graficznym w zakresie tworzenia finalnego designu produktów, instrukcji obsługi oraz opakowań.
- Współpraca z działem serwisu w zakresie składania
- reklamacji do dostawców.
- Tworzenie raportów, analiz oraz kosztorysów niezbędnych do optymalnego podejmowania decyzji w
- zakresie zamówień.
- Kontakt z partnerami biznesowymi w Europie i Azji.
Wymagania pracodawcy
- Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętności negocjacyjne.
- Gotowość do wyjazdów zagranicznych - 3/4 razy w roku.
- Umiejętności analityczne.
- Wnikliwość i dokładność.
- Zaangażowanie, staranność i rzetelność w działaniu.
- Umiejętności organizacyjne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania decyzji.
- Kreatywność.
- Otwartość na nowe wyzwania.
Mile widziane
- Mile widziane doświadczenie w imporcie produktów oraz międzynarodowej logistyce.
- Mile widziane wykształcenie wyższe.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do preferencji kandydatów.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
- Możliwość podjęcia pracy "od zaraz".
- Pracę zdalną w systemie hybrydowym po okresie próbnym.
- Grupowe ubezpieczenie na życie.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem wykwalifikowanych specjalistów.
- Możliwość wyjazdów zagranicznych na targi oraz
- spotkania z kontrahentami (Europa i Azja).
- Wyjątkową atmosferę pracy i zespół nietuzinkowych, kreatywnych osób.
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).
Specjalista / Specjalistka ds. importu
Aplikuj
-
Pracownik / Pracowniczka w dziale ofertowania
JagaTemp Sp. z o. o.- Ostrzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie ofert cenowych do Inwestorów;
- Nadzorowanie przygotowywania przedmiarów robót;
- Analizowanie i porównywanie ofert na materiały i usługi podwykonawcze;
- Współpraca z innymi działami firmy;
Nasze wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie budownictwa;
- Znajomość programu AUTO-CAD;
- Umiejętność czytania dokumentacji budowlanej;
- Znajomość języka angielskiego (min. poziom B2);
- Znajomość pakietu MS Office (dodatkowym atutem będzie znajomość MS Project);
- Systematyczność, dokładność;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie, bezpośrednio u pracodawcy w oparciu o B2B lub umowę o pracę;
- Wynagrodzenie od 5000 PLN netto;
- Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w tym zakresie;
- Różnorodne projekty (hale przemysłowe, budynki biurowe, boiska, szkoły czy parki handlowe);
- Pracę w zgranym zespole;
- Wyjazdy/spotkania integracyjne;
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).
Pracownik / Pracowniczka w dziale ofertowania
Aplikuj
-
Młodszy/a specjalista/ka ds. rekrutacji
JagaTemp Sp. z o. o.- Błonie
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
JAGA Recruitment zaprasza do 6-osobowego zespołu rekrutacji tymczasowej Młodszą/ego specjalistkę/ę ds. rekrutacji. W ramach specjalizacji naszej firmy zajmiesz się wsparciem, a docelowo samodzielną rekrutacją pracowników tymczasowych dla naszych klientów działających w sektorach handlowych, logistycznych, produkcyjnych, wydawniczych, czy usługowych. Staniesz się integralną częścią zespołu, w którym cenimy wzajemny szacunek, zaufanie, komunikację oraz otwartość na innowacje. Aplikując do firmy JAGA Recruitment możesz oczekiwać pracy w energicznym zespole oraz wielu ciekawych i ambitnych projektów rekrutacyjnych dla naszych klientów.
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowe wsparcie zespołu rekrutacyjnego w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
- Przygotowywanie ogłoszeń
- Weryfikacja profili kandydatów
- Bezpośredni kontakt z kandydatami
- Budowanie bazy kandydatów
- Opieka nad pracownikami tymczasowymi
- Współpraca z działem kadrowo-płacowym
- Kompletowanie dokumentów
- Dbanie o candidate expierience
- Realizowanie strategii
- Aktywny udział w wydarzeniach branżowych
- Przygotowywanie raportów
- Inne zadania zlecone z zakresu kadr, płac i miękkiego HR
Wymagania pracodawcy
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Gotowość do pracy stacjonarnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Zaangażowanie i elastyczność
- Dokładność i skrupulatność
- Energia w działaniu
- Zainteresowanie obszarem miękkiego HR
- Chęć rozwoju i uczenia się
Mile widziane
- Praktyczna znajomość obsługi programu Canva
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym.
- Wsparcie merytoryczne doświadczonego mentora oraz zespołu.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz rozwoju poprzez kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30.
- Możliwość pracy w trybie home office - jeden dzień w tygodniu (min. po trzymiesięcznym okresie próbnym).
- Szeroki wachlarz benefitów (m.in: karta multisport, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, świąteczne karty przedpłacone, płatny dzień wolny w dniu urodzin, dofinansowanie do wyprawek szkolnych dla dzieci pracowników).
- Możliwość otrzymywania premii półrocznych oraz rocznych.
- Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy.
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów, które mogą być dodatkowo gratyfikowane.
- Wyjazdy integracyjne.
- Udział w bezpłatnych warsztatach, szkoleniach oraz kursach.
- Współpracę z ludźmi wychodzącymi z założenia, że nie ma rzeczy niemożliwych! :)
- Pozytywną atmosferę w pracy - jest to naszym priorytetem!
Benefity
- karta multisport
- opieka zdrowotna
- świąteczne karty przedpłacone
- płatny dzień wolny w dniu urodzin
- dofinansowanie do wyprawek szkolnych dla dzieci pracowników
- ubezpieczenie na życie
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Młodszy/a specjalista/ka ds. rekrutacji
Aplikuj
-
Asystent/-ka administracyjny/a
JagaTemp Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Rekrutujemy dla
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/ka administracyjny/a
Miejsce pracy: Warszawa
Asystent/ka administracyjny/a
Twój zakres obowiązków
- Zadania organizacyjne z zakresu pracy w biurze (przygotowywanie sal konferencyjnych, ich rezerwacja itp.);
- Bieżąca obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej;
- Przyjmowanie gości;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich weryfikacja;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Kontakt z podmiotami zewnętrznymi, m.in. notariuszem, tłumaczem, sądami (czasami konieczność przebywania na miejscu);
- Kontakt z kurierem, przygotowywanie przesyłek i ich wysyłka;
- Zadania z zakresu zaopatrzenia biura;
- Organizacja podróży służbowych;
- Sporadycznie tymczasowa pomoc dla działu marketingu i promocji;
Wymagania pracodawcy
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość z języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Minimalna znajomość dokumentów prawniczych;
- Umiejętność prowadzenia korespondencji i obiegu dokumentów, w oparciu o rzetelność i terminowość;
Pracodawca oferuje
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dofinansowanie do karty Multisport;
- Bezpłatne zajęcia z języka angielskiego raz w tygodniu;
- Paczki świąteczne;
- Dodatkowe benefity związane z wynagrodzeniem po roku zatrudnienia;
- Owocowe czwartki;
JAGA Recruitment sp. z o.o.
JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).
Asystent/-ka administracyjny/a
Aplikuj
-
PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY
JagaTemp Sp. z o. o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Informacje podstawowe
Miejsce pracy: 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: - wykonywanie usług sprzątających na terenie obiektów biurowych, mieszkań prywatnych, apartamentowców,- dbanie o porządek na części korytarzy, łazienek, części wspólnych,- ścieranie kurzy, mycie okien, odkurzanie itp.,- utrzymywanie ogólnej czystości,- przemieszczanie się po lokalizacjach znajdujących się w Gdańsku. Praca od poniedziałku do piątku po 8 godzin, w zakresie: 8-18.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 25 PLN
Opis wynagrodzenia: - stałe zatrudnienie (okres próbny na umowie zlecenie, następnie umowa o pracę),- pracę od poniedziałku do piątku po 8 godzin dziennie (8-16,10-18,9-17),- stawkę godzinową w wysokości 25 zł/h brutto,- po okresie próbnym możliwość otrzymania auta służbowego.
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 11.12.2023
Wymagania konieczne
Wykształcenie: podstawowe
Uprawnienia: prawo jazdy do kierowania samochodami kat. B
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 0, miesiące: 6
Inne wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własnego auta (po okresie próbnym możliwość otrzymania auta służbowego), zaangażowanie, sumienność oraz odpowiedzialność, chęci do pracy.
Pracodawca
Nazwa: JAGA RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: POWSTAŃCÓW 18B, 05-870 Błonie, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Gdański Urząd Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY
Aplikuj
Pracodawcy w Bielsku-Białej
-
Work&Profit sp. z o.o.
Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest ob...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 743
-
ManpowerGroup sp. z o.o.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na po...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 15
-
Martes Sport sp. z o.o.
Rozpocznij karierę w Martes Sport Dołącz do grona najlepszych !
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 15
-
Hutchinson Poland Sp.z o.o.
Hutchinson Poland jest międzynarodową firmą, należącą do grupy Total. Hutchinson na świecie zatrudnia ponad 31 tys. prac...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
ALUPROF S.A.
ALUPROF S.A należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty S.A. Jesteśmy jednym z wiodących producentów systemów a...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.
ROSINSKI PACKAGING to lider w produkcji opakowań z tworzyw sztucznych do chemii gospodarczej, kosmetyków, artykuł...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Adecco Poland sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracow...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
ASK Poland sp. z o.o.
Firma z branży Automotive z siedzibą w Bielsku – Białej działająca na rynku polskim od 1997 r., międzynarodowy lid...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
SZCZĘŚNIAK Pojazdy Specjalne sp. z o.o.
Szczęśniak Pojazdy Specjalne sp. z o.o. to firma produkcyjno-handlowa działająca od 1992 roku w branży motoryzacyjnej, w...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
PROXIMA
Od momentu naszego powstania w 1995 roku, w PROXIMA konsekwentnie dążymy do tego, aby nasze usługi i produkty były synon...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Provident Polska S.A.
Provident Polska S.A. działa od 20 lat i jest liderem na rynku pożyczek gotówkowych. Naszym celem jest dostarczan...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
ALUDYNE.COM
Firma Aludyne to wiodący, globalny producent odlewanych z aluminium, magnezu i żeliwa oraz obrobionych maszynowo eleme...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA
Celem Agencji Zatrudnienia HR SIGMA jest umożliwienie kontaktu pomiędzy rozwijającymi się firmami a osobami poszukującym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Shiloh Industries sp. z o.o.
Shiloh Industriesjest wiodącym dostawcą wyrobów i procesów w zakresie formowania metali w branży motoryzac...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Befame sp. z o.o.
Befame Sp. z o.o. - to producent szerokiej gamy mebli tapicerowanych, od prostych foteli po nowoczesne i eleganckie zest...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
BULTEN POLSKA S.A.
BULTEN POLSKAma szwedzkiego właściciela Fasteners AB, wspólnie z zagranicznymi oddziałami tworzy międzynarodowy k...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
mdm NT sp. z o.o.
Firma mdm®NT jest wiodącym producentem akcesoriów wykorzystywanych do budowy dachów oraz wysokiej jako...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PROMY...
Witaj, jestem Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym "PROMYCZEK" Ewa Grzybek, twoim zaufanym dostawcą wyśmienitych napojów...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-B...
Nasza historia zaczęła się 1 lipca 1991 roku, kiedy to Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej wkroczył na ścieżki...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
KARO ELEKTRO PLUS sp. z o.o.
KARO ELEKTRO PLUS Sp. z o.o.- firma elektroinstalacyjna prężnie działająca od 33 lat na rynku,świetnie wyszkolona kadra,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
Eaton Automotive Systems sp. z o.o.
Jesteśmy częścią amerykańskiej korporacjiEATONdziałającej na całym świecie. W 2005 rokupowstał nowoczesny zakład w Biels...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
CD S.A.
CD S.A jest polską rodzinną firmą działająca na rynku spożywczym od ponad 30 lat. Przez ten okres wypracowaliśmy stabi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
HS Multiservices
Firma HS Multiservices , z siedzibą w Bielsku-Białej, jest firmą rodzinną istniejącą na rynku od 1995 roku. W pierwszym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
PLP Poland (Belos) S.A.
PLP Poland (Belos) S.A. to część międzynarodowej grupy PLP z siedzibą w Cleveland oraz zakładami produkcyjnymi w ponad 2...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
POLMOS BIELSKO BIAŁA S A
PolmosBielsko-Biała SA to czołowy producent najlepszych wyrobów alkoholowych w Polsce. Do produkcji naszych wyrob...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
AGATKA LOGISTICS sp. z o.o.
Agatka Logistics Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma z Bielska-Białej, która rozpoczęła swoją działalność w...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Partners Serramenti sp. z o.o.
Partners Serramenti promuje nowoczesne rozwiązania w zakresie stolarki otworowej jak również produkt o najwyższ...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
PROFI CREDIT Polska S.A.
PROFI CREDIT Polska S.A. jest vice liderem polskiego rynku pożyczkowego i jednym z największych pracodawców w reg...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3