JagaTemp Sp. z o. o.

Czy to Twoja firma?

JagaTemp sp. z o.o. praca

Bielsko-Biała

Od momentu naszego debiutu na rynku w 2011 roku, Jaga Temp Sp. z o.o. z siedzibą w malowniczym Błoniu, nieustannie dąży do bycia liderem w branży agencji pracy tymczasowej. Nasza oferta to nie tylko pośrednictwo pracy, ale również kompleksowe usługi związane z utrzymaniem czystości – od niespecjalistycznego sprzątania po zadania wymagające szczególnych umiejętności. Wspieramy także przedsiębiorstwa w obszarze pakowania, działalności call center oraz administracyjnej obsługi biura, dostarczając rozwiązania na miarę ich unikalnych potrzeb.


Jesteśmy firmą, która rozumie dynamikę współczesnego rynku pracy i zmieniające się wymagania zarówno pracodawców, jak i pracowników. Nasze usługi są odpowiedzią na te potrzeby, a nasze doświadczenie pozwala nam świadczyć je na najwyższym poziomie. Chociaż nie ujawniamy tutaj naszych wartości i misji, każdy klient i pracownik może być pewien, że w centrum naszej działalności zawsze stawiamy ludzi i ich zadowolenie z pracy.

Nasze usługi są projektowane tak, aby zapewnić elastyczność i efektywność, co sprawia, że jesteśmy cenionym partnerem dla wielu przedsiębiorstw. Współpracując z nami, firmy mogą liczyć na profesjonalizm i zaangażowanie, które przekładają się na realne korzyści biznesowe.

W Jaga Temp Sp. z o.o. łączymy tradycję z nowoczesnością, stale poszukując nowych rozwiązań, które pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego, co do tej pory osiągnęliśmy, i z niecierpliwością patrzymy w przyszłość, gotowi na nowe wyzwania i możliwości rozwoju.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy szukają niezawodnego partnera w obszarze pracy tymczasowej i usług wspomagających prowadzenie działalności gospodarczej. Razem możemy więcej!

JagaTemp Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna medycyna / farmacja / zdrowie produkcja / przemysł

Oferty pracy JagaTemp Sp. z o. o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca JagaTemp Sp. z o. o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Manager ds. Dotacji

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    KARO ELEKTRO PLUS Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • KIEROWNIK BUDOWY

    Przedsiębiorstwo Budowlane MODULAR Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana

Mapa JagaTemp Sp. z o. o.

Siedziba główna

Oddział Poznań

Oddział Katowice

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

JagaTemp Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca JagaTemp Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Brygadzista magazynowy

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Będzin
    • umowa o pracę
    • Brygadzista magazynowy


      Twój zakres obowiązków

      • zarządzanie i koordynacja działań pracowników magazynowych w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania zadań
      • monitorowanie procesów logistycznych pod kątem jego jakości i efektywności
      • odpowiedzialność za terminową realizację zleceń
      • rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, jakościowych i organizacyjnych
      • ocena i rozwój podległego zespołu
      • utrzymanie porządku, dbanie o czystość i porządek na powierzchni magazynowej
      • wypełnianie dokumentacji magazynowej
      • inne zlecone czynności magazynowe

      Wymagania pracodawcy

      • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
      • dyspozycyjności do podjęcia pracy od kwietnia
      • chęci do nawiązania długotrwałej współpracy
      • rzetelnego wykonywania powierzonych obowiązków
      • mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych

      Pracodawca oferuje

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w pełnym wymiarze godzin
      • pracę 3-zmianową w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00
      • podstawa wynagrodzenia 6000 zł brutto
      • karta przedpłacona na Twoje zakupy w wysokości 210 zł + 35 zł na kluczyku do automatów z przekąskami + 15 zł ekwiwalent za pranie odzieży
      • miesięczne premie wydajnościowe (do 700 zł brutto)
      • program poleceń pracowniczych (do 3000 zł brutto)
      • dodatki stażowe
      • wolne weekendy

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

      Aplikuj

  • Specjalista ds. eksportu z językiem niemieckim

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. eksportu z językiem niemieckim


      Twój zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy.
      • Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami.
      • Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy.
      • Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu WF-Mag.
      • Nadzorowanie procesu wysyłki towarów do klientów.
      • Bieżące wsparcie obsługi transakcji tj. przygotowywanie dokumentacji dla klienta, generowanie faktur sprzedaży, monitorowanie płatności.
      • Ścisła współpraca z działem logistyki.
      • Budowanie i promowanie wizerunku firmy oraz rozpoznawalności poprzez udział w targach branżowych (m.in. Berlin, Frankfurt, Belgia, Holandia, Wiedeń, Polska).

      Wymagania pracodawcy

      • Znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym umożliwiającym kontakt z klientami.
      • Wysokich zdolności handlowo-biznesowych.
      • Odpowiedzialności i orientacji na cel.
      • Gotowości do udziału w targach branżowych.
      • Otwartości i komunikatywności.
      • Znajomość języka hiszpańskiego, francuskiego.
      • Znajomość branży AGD RTV.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy (kontrakt B2B).
      • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia zasadniczego adekwatnego do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
      • Bardzo motywujący system wynagradzania - m.in premia od marży i obrotu.
      • Realnej możliwości rozwoju w strukturach firmy.
      • Wyjazdy służbowe na wydarzenia branżowe.
      • Niezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon, samochód służbowy (w przypadku zaistnienia potrzeby).
      • Pracę w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00.
      • Komfortowe środowisko pracy.
      • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
      • Opiekę medyczną Polmed.
      • Dofinansowanie do obiadów.

      Aplikuj

  • Operator Linii Produkcyjnej

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Sochaczew
    • umowa o pracę
    • Operator Linii Produkcyjnej


      Twój zakres obowiązków

      • Pakowanie produktów,
      • Ręczny montaż,
      • Dbanie o ciągłość produkcji,
      • Obsługa maszyn produkcyjnych (wtryskarki),

      Wymagania pracodawcy

      • Dyspozycyjność do podjęcia pracy w systemie 3 zmian oraz 4 brygad,
      • Gotowość do podjęcia pracy od zaraz.

      Pracodawca oferuje

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen ZUS, płatny urlop),
      • Bezpłatny dowóz z Sochaczewa do miejsca pracy,
      • Wynagrodzenie 27,50 zł/h brutto,
      • Premię uznaniową do 20% liczoną od podstawy,
      • Premię 50 zł brutto za każdą przepracowaną niedzielę,
      • Pracę w systemie 3 zmian 4 brygad,
      • Wyposażenie w niezbędną odzież,
      • Możliwość zatrudnienia bezpośrednio w strukturach Firmy,

      Aplikuj

  • Młodszy specjalista ds. Rekrutacji

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy specjalista ds. Rekrutacji


      Twój zakres obowiązków

      • Kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z kandydatami (również w języku angielskim)
      • Wstępna selekcja i weryfikacja aplikacji
      • Rekrutacja kandydatów na stanowiska niskiego szczebla
      • Prace administracyjne związane z dokumentami dotyczącymi zatrudnienia
      • Budowanie długofalowych relacji z klientem
      • Obsługa korespondencji mailowej z klientami oraz pracownikami tymczasowymi
      • Udział w spotkaniach operacyjnych z klientami
      • Udział w spotkaniach z kandydatami poza siedzibą Firmy
      • Dorzucanie garści dobrego humoru każdego dnia pracy ;)

      Wymagania pracodawcy

      • Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny
      • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego - warunek konieczny
      • Doświadczenie w pracy z klientem
      • Zainteresowanie obszarem miękkiego HR tj. rekrutacja i selekcja
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Dokładności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
      • Chęć zdobywania wiedzy oraz nowych kompetencji
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
      • Komunikatywność
      • Wysokie zaangażowanie oraz wytrwałość w dążeniu do wyznaczonych celów
      • Wysoka kultura osobista.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie w dziale rekrutacji tymczasowej
      • Wsparcie merytoryczne doświadczonego mentora oraz zespołu
      • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz rozwoju poprzez kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30
      • Możliwość pracy w trybie home office
      • Szeroki wachlarz benefitów (m.in: karta Multisport, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, świąteczne karty przedpłacone, płatny dzień wolny w dniu urodzin, dofinansowanie do wyprawek szkolnych dla dzieci pracowników)
      • Możliwość otrzymywania premii półrocznych oraz rocznych
      • Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy
      • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
      • Udział w bezpłatnych warsztatach, szkoleniach oraz kursach
      • Współpracę z ludźmi wychodzącymi z założenia, że nie ma rzeczy niemożliwych! :)
      • Wspaniałą atmosferę w pracy - jest to naszym priorytetem!

      Aplikuj

  • Operator maszyn offsetowych

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Operator maszyn offsetowych


      Twój zakres obowiązków

      • Obsługa gilotyny, falcerki, oprawy zeszytowej oraz sztancowanie.
      • Ustawianie właściwych parametrów maszyn.
      • Nadzór i kontrolę jakości produktu.
      • Dbałość o stan techniczny maszyn.

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Wielozadaniowość oraz zaangażowanie.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne i bezpośrednie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Pracę po 8 lub 12 godzin dziennie,
      • Elastyczne podejście do systemu pracy,
      • Atrakcyjnie płatne nadgodziny dla zainteresowanych,
      • Konkurencyjne wynagrodzenie, które zależy od doświadczenia,
      • Pracę w kameralnym zespole,
      • Współpracę opartą na wzajemnym szacunku.

      Aplikuj

  • Pomocnik operatora produkcji

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Legionowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pomocnik operatora produkcji


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa maszyn produkujących soczewki okularowe,
      • dbanie o jakość wytwarzanych produktów,
      • prace manualne np. skręcanie i rozkręcanie opraw do okularów.

      Wymagania pracodawcy

      • gotowość do pracy w systemie zmianowym,
      • dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz,
      • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Wynagrodzenie w początkowym okresie ok. 5800 zł brutto (podstawa + premia + dodatek nocny),
      • Atrakcyjne benefity (13 pensja, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do wakacji i wiele innych),
      • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
      • Pełne wsparcie i opiekę trenera podczas pierwszych tygodni pracy,
      • Możliwość wykupienia posiłków w miejscu pracy,
      • Rozwój zawodowy w Firmie o globalnym zasięgu.

      Aplikuj

  • Kontroler finansowy

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów.


      Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. finansowo-księgowych.


      Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena

      Twój zakres obowiązków

      • Całościowe zarządzanie finansami spółki.
      • Raportowania danych finansowych do Zarządu.
      • Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych.
      • Kontrola i nadzór wydatków w firmie.
      • Usystematyzowanie wydatków w spółkach.
      • Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc.
      • Sporządzanie i analiza bilansu.
      • Analiza współpracy w ramach zawieranych umów.
      • Koordynacja i weryfikacja obiegu dokumentów płacowych.
      • Kontakt z zewnętrzną księgowością.
      • Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów dla Zarządu.

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach finansowych.
      • Bardzo dobra znajomość systemu podatkowego.
      • Znajomość systemu Saldeo mile widziane.
      • Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań.
      • Samodzielność, terminowość, dokładność.
      • Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole.
      • Doskonała organizacja czasu pracy.
      • Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
      • Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
      • Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
      • Ścisłą współpracę z Zarządem.
      • Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
      • Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
      • Ubezpieczenie grupowe.
      • Dofinansowanie do aktywności sportowej.
      • Integracje i spotkania firmowe.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Kontroler finansowy


      Twój zakres obowiązków

      • Całościowe zarządzanie finansami spółki.
      • Raportowania danych finansowych do Zarządu.
      • Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych.
      • Kontrola i nadzór wydatków w firmie.
      • Usystematyzowanie wydatków w spółkach.
      • Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc.
      • Sporządzanie i analiza bilansu.
      • Analiza współpracy w ramach zawieranych umów.
      • Koordynacja i weryfikacja obiegu dokumentów płacowych.
      • Kontakt z zewnętrzną księgowością.
      • Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów dla Zarządu.

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach finansowych.
      • Bardzo dobra znajomość systemu podatkowego.
      • Znajomość systemu Saldeo mile widziane.
      • Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań.
      • Samodzielność, terminowość, dokładność.
      • Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole.
      • Doskonała organizacja czasu pracy.
      • Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
      • Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
      • Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
      • Ścisłą współpracę z Zarządem.
      • Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
      • Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
      • Ubezpieczenie grupowe.
      • Dofinansowanie do aktywności sportowej.
      • Integracje i spotkania firmowe.

      Aplikuj

  • Manager ds. handlowych

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Obecnie prowadzimy proces rekrutacji stałej dla jednego z naszych klientów, zajmującego się dostarczaniem inteligentnych i zrównoważonych produktów i usług, takich jak izolacje przemysłowe, izolacje termiczne, izolacje akustyczne i zabezpieczenia przeciwpożarowe. Poszukiwana przez nas osoba zajmowałaby się działaniami sprzedażowymi i managerskimi w zakresie systemów sanitarnych i grzewczych.



      Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Managera ds. Handlowych.

      Twój zakres obowiązków

      • Rozwój sieci sprzedażowych w danym rejonie działania;
      • Pozyskiwanie nowych klientów, takich jak: firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, inwestorzy, deweloperzy;
      • Realizacja określonych celów sprzedaży;
      • Przeprowadzanie szkoleń technicznych;
      • Działania z zakresu doradztwa technicznego;
      • Przygotowanie ofert, negocjacje handlowe;
      • Monitorowanie działań konkurencji;
      • Bycie ambasadorem firmy, budowanie pozytywnego wizerunku;

      Wymagania pracodawcy

      • Minimum 2-letnie doświadczenie w branży instalacji grzewczych i sanitarnych;
      • Umiejętność budowania trwałych relacji;
      • Umiejętność planowania i hierarchizacji zadań;
      • Samodzielność i skuteczność w działaniu;
      • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
      • Prawo jazdy kat. B;

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego mile widziana;

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Atrakcyjne warunki finansowe;
      • Specjalistyczne szkolenia branżowe oraz handlowe;
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (smartfon, laptop, samochód służbowy);
      • Pracę w ogólnoświatowej, dynamicznie rozwijającej się firmie;

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Manager ds. handlowych








      Aplikuj

  • Specjalista ds. e-commerce

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Opacz-Kolonia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Do trzyosobowego zespołu działu e-commerce poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. e-commerce. Szukamy nowego członka załogi z uwagi na chęć rozwoju działu sprzedaży internetowej.


      Nasz klient specjalizuje się w trzech obszarach tj. sprzedaży materiałów biurowych, sprzedaży drukarek i tonerów oraz sprzedaży komputerów i sprzętu IT. Siedziba firmy znajduje się w Opacz-Kolonia k. Warszawy Ursus.

      Twój zakres obowiązków

      • Bieżąca obsługa zamówień spływających z e-sklepu, Allegro, Empik, Morele, Ceneo za pośrednictwem BaseLinkera.
      • Kompleksowa obsługa klienta.
      • Rozliczanie zwrotów i reklamacji klientów.
      • Aktualizowanie oferty produktowej.
      • Monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych.
      • Analizowanie rynku oraz trendów w zakresie e-commerce.
      • Monitorowanie działań konkurencji.
      • Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych.

      Wymagania pracodawcy

      • Znajomości rynku e-commerce oraz środowiska Allegro.
      • Doświadczenia w obsłudze BaseLinkera.
      • Doskonałej umiejętność zarządzania czasem.
      • Wysokiego poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.
      • Umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania nowych rozwiązań.

      Pracodawca oferuje

      • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji: umowę o pracę lub kontrakt B2B.
      • Wynagrodzenie miesięczne oraz premię od wyników sprzedaży.
      • Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
      • Niezbędne narzędzia pracy tj. laptop służbowy i telefon służbowy.
      • Pracę w godzinach 9:00-17:00 (ewentualnie 8:00-16:00).
      • Pracę w modelu hybrydowym po pełnym wdrożeniu.
      • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół, nie tylko w okresie wdrożenia.
      • Prywatną opiekę medyczną.
      • Ubezpieczenie grupowe.
      • Kartę Multisport.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Recruitment Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).

      Specjalista ds. e-commerce








      Aplikuj

  • Manager ds. inwestycji

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).



      Obecnie prowadzimy proces rekrutacji stałej dla jednego z naszych klientów, zajmującego się dostarczaniem inteligentnych i zrównoważonych produktów i usług, takich jak izolacje przemysłowe, izolacje termiczne, izolacje akustyczne i zabezpieczenia przeciwpożarowe. Poszukiwana przez nas osoba zajmowałaby się działaniami w zakresie instalacji sanitarnych.



      Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Managera ds. Inwestycji.

      Twój zakres obowiązków

      • Współpraca z projektantami branży sanitarnej i instalacyjnej oraz firmami wykonawczymi, zajmującymi się rynkiem inwestycyjnym;
      • Organizacja i prowadzenie szkoleń dla projektantów i firm wykonawczych;
      • Organizacja spotkań integracyjnych dla projektantów i firm wykonawczych;
      • Prowadzenie ewidencji i rozliczeń, związanych z umowami prowizyjnymi dla projektantów;
      • Aktywne poszukiwanie firm projektowych oraz wykonawczych obsługujących rynek inwestycyjny;
      • Tworzenie bazy danych;
      • Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi;

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
      • Znajomość rynku inwestycyjnego oraz biur projektowych branży instalacji;
      • Samodzielność, komunikatywność i inicjatywa w działaniu;
      • Umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń;
      • Umiejętność planowania i hierarchizacji zadań;
      • Łatwość w zakresie budowania relacji;
      • Gotowość do podróży służbowych;
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
      • Prawo jazdy kat. B;

      Mile widziane

      • Mile widziane: branżowe wykształcenie wyższe techniczne i umiejętność obsługi programów serii Instalsoft;

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Atrakcyjne warunki finansowe;
      • Specjalistyczne szkolenia branżowe oraz handlowe;
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (smartfon, laptop, samochód służbowy);
      • Pracę w ogólnoświatowej, dynamicznie rozwijającej się firmie;

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Manager ds. inwestycji








      Aplikuj

  • Senior Property Negotiator

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów.


      Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Senior Property Negotiator.


      Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena

      Twój zakres obowiązków

      • Aktywna sprzedaż usług wynajmu obiektów magazynowych/lokali usługowych w rejonie Trójmiasta.
      • Bieżąca analiza rynku nieruchomości pod kątem potrzeb inwestycyjnych przyszłych kontrahentów.
      • Przygotowanie oferty współpracy oraz udział w procesie negocjacji warunków współpracy.
      • Opieka doradcza wobec klienta oraz budowanie trwałej, opartej na zaufaniu relacji biznesowej.
      • Aktualizacja wewnętrznej bazy kontrahentów.
      • Monitoring przepisów prawa w sektorze sprzedaży oraz najmu nieruchomości.

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
      • Znajomość branży nieruchomości komercyjnych.
      • Doskonała umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacyjnych.
      • Wysokie kompetencje komunikacyjne i łatwość nawiązywania relacji.
      • Umiejętność przejmowania inicjatywy w działaniu oraz otwartość.
      • Prawo jazdy kat. B.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
      • Wynagrodzenie oparte na wynagrodzeniu zasadniczym oraz premii sprzedażowej.
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
      • Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
      • Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
      • Ścisłą współpracę z Zarządem.
      • Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
      • Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
      • Ubezpieczenie grupowe.
      • Dofinansowanie do aktywności sportowej.
      • Integracje i spotkania firmowe.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Senior Property Negotiator








      Aplikuj

  • Marketing Manager

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów.


      Wraz z rozwojem firmy oraz utworzeniem nowego stanowiska uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Marketing Managera.


      Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena

      Twój zakres obowiązków

      • Opracowywanie i wdrożenie strategii z zakresu brand marketingu.
      • Odpowiedzialność za kontakt z mediami (prasa internetowa).
      • Przygotowywanie not prasowych.
      • Tworzenie wewnętrznych dokumentów, takich jak oferty od strony wizualnej.
      • Prowadzenie kont firmy w social media: Linkedin, Facebook, Instagram.
      • Badanie rynku i działań konkurencji.
      • Przygotowanie materiałów marketingowych.
      • Koordynacja eventów firmowych i przygotowanie prezentów świątecznych dla klientów.

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku bądź w branży.
      • Znajomość rynku komercyjnego i współpraca z redakcjami.
      • Umiejętność obsługi programów graficznych.
      • Znajomość technik i narzędzi marketingowych.
      • Znajomość pakietu MS Office.
      • Umiejętność wychodzenia z inicjatywą, kreatywność i otwartość na nowe pomysły.
      • Proaktywna postawa, umiejętność pracy w zespole, pozytywna energia.
      • Pomysłowość i chęć wprowadzania zmian.
      • Poczucie estetyki i stylu.
      • Asertywność.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji.
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb).
      • Przestrzeń na rozwój działu marketingu w firmie.
      • Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole.
      • Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy.
      • Ścisłą współpracę z Zarządem.
      • Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania.
      • Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju.
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed.
      • Ubezpieczenie grupowe.
      • Dofinansowanie do aktywności sportowej.
      • Integracje i spotkania firmowe.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Marketing Manager








      Aplikuj

  • Recepcjonistka / Recepsjonista

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Obsługa recepcji i kompleksowa administracja biura.
      • Nadzór i planowanie terminowych zamówień art. biurowych i spożywczych.
      • Prowadzenie ewidencji sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych.
      • Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz przyjmowaniem gości.
      • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja do odpowiednich odbiorców.
      • Dbanie o utrzymanie porządku w biurze i dobry wizerunek firmy.
      • Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie.
      • Organizacja oraz koordynacja wydarzeń w ramach Grupy: szkolenia, eventy firmowe, itp.
      • Przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji, materiałów według potrzeb.
      • Zarządzanie salami konferencyjnymi.
      • Koordynowanie pracy zespołu recepcyjnego.
      • Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
      • Współpracę z firmami kurierskimi oraz dostawcami określonych usług.
      • Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych wszystkich spółek w Grupie.

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku w większej organizacji.
      • Doskonałe zarządzenie czasem pracy.
      • Duża kreatywność i innowacyjność.
      • Proaktywna postawa.
      • Łatwość w samodzielnym realizowaniu powierzonych obowiązków.
      • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi.
      • Umiejętność delegowania zadań.
      • Dokładność, terminowość i rzetelność.
      • Wysoko rozwinięta umiejętność komunikowania się w języku polskim.

      Mile widziane

      • Mile widziana znajomość języka angielskiego.

      Pracodawca oferuje

      • Formę zatrudnienia dopasowaną do twoich preferencji: umowę o pracę/umowę zlecenie/kontrakt B2B.
      • Stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
      • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
      • Pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze.
      • Niekorporacyjną atmosferę w biurze.
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
      • Niezbędne narzędzia do pracy tj. laptop i telefon.
      • Bezpłatną opiekę medyczną.
      • Naukę języka angielskiego w godzinach pracy.
      • Cotygodniowe zajęcia sportowe w biurze.
      • Inne bardzo ciekawe bezpłatne benefity.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Recepcjonistka / Recepsjonista








      Aplikuj

  • Office Manager

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Aktualnie zajmujemy się rekrutacją stałą dla naszego klienta, który aktywnie działa na rynku nieruchomości. Nasz klient jest deweloperem, prężnie działającym na rynku trójmiejskim. Dziedziną, w której się specjalizuje to zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.




      W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy Kierownika biura, który stanowiłoby trzyosobowy zespół.




      Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Podwale Grodzkie

      Twój zakres obowiązków

      • Kompleksowe prowadzenie sekretariatu, w tym wykonywanie zadań organizacyjnych z zakresu obsługi administracyjnej firmy.
      • Koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników biura.
      • Reprezentowanie - na podstawie odrębnego pełnomocnictwa - firmy i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami.
      • Przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych.
      • Przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych firmy oraz podmiotów powiązanych.
      • Zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego.
      • Weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów.
      • Rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków firmy określonych w zawieranych umowach lub innych dokumentach.
      • Monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w firmie.
      • Opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej firmy, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami.
      • Monitorowanie przepływów pieniężnych firmy oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych.
      • Organizacja i zapewnianie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych i związanych z BHP.
      • Obsługa marketingowa firmy w zakresie podstawowym.
      • Prowadzenie korespondencji, segregowanie dokumentów oraz ich ewidencja i archiwizacja, w tym w systemie komputerowym.
      • Sporządzanie raportów i rejestrów
      • Administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
      • Systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym.
      • Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami.
      • Współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym.

      Wymagania pracodawcy

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w firmie związanej z nieruchomościami bądź z branży finansowej albo w kancelarii prawnej.
      • Preferowane wykształcenie prawnicze lub z zakresu rachunkowości i finansów.
      • Doświadczenie w obsłudze korporacyjnej spółek prawa handlowego.
      • Doskonałą umiejętność zarządzania zespołem.
      • Skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność.
      • Wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach.
      • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
      • Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
      • Prawo jazdy kat. B.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bardzo atrakcyjną miesięczną premią uznaniową.
      • Pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska.
      • Możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
      • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
      • Dofinansowanie do karty sportowej.
      • Spotkania integracyjne.
      • Premie świąteczne.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).

      Office Manager








      Aplikuj

  • Kontroler finansowy

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Udział w procesie zamknięcia ksiąg oraz w procesie raportowania danych finansowych do Zarządu.
      • Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych.
      • Kontrola poprawności uznawania przychodów pod względem zgodności z umowami i procedurami grupy.
      • Kontakt ze spółkami w grupie i poszczególnymi działami w ramach uzgodnień i analiz, szczególnie w zakresie Clients Profitability.
      • Odpowiedzialność za bazy danych kontrahentów (kontrola wewnętrzna aktywacji klientów/dostawców i systemów wg procedur).
      • Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc.
      • Przygotowywanie podsumowania kalkulacji zrealizowanych przychodów (analiza pod względem odchyleń od planów).
      • Współpraca z wewnętrznymi działami, w ramach monitorowania i analizy budżetów klientów na etapie tworzenia planów i analizy wykonania.
      • Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów grupy dla Zarządu.

      Wymagania pracodawcy

      • Wykształcenie wyższe: Finanse i Rachunkowość, Analiza Finansowa, Ekonomia lub zbliżone.
      • 3-5-letnie doświadczenie w dziale finansowym.
      • Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel.
      • Rozwinięta praktyka w środowisku VBA.
      • Znajomość programów księgowych tj. Enova.
      • Umiejętność komunikowania się w języku angielskim - umożliwiająca kontakt w formie mailowej.
      • Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań.
      • Bardzo dobra organizacja pracy.
      • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
      • Samodzielność, terminowość, dokładność.
      • Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole.

      Pracodawca oferuje

      • Formę zatrudnienia dopasowaną do twoich preferencji: umowę o pracę lub kontrakt B2B.
      • Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
      • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół.
      • Pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze.
      • Niekorporacyjną atmosferę w biurze.
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
      • Pracę w modelu hybrydowym.
      • Niezbędne narzędzia do pracy tj. laptop i telefon.
      • Bezpłatną opiekę medyczną.
      • Naukę języka angielskiego w godzinach pracy.
      • Cotygodniowe zajęcia sportowe w biurze.
      • Zorganizowane spotkania integracyjne.
      • Inne bardzo ciekawe bezpłatne benefity.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).

      Kontroler finansowy








      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. importu

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Zabierzów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Nasz klient specjalizuje się w dystrybucji sprzętu sportowego oraz wysokiej klasy sprzętu fitness do użytku domowego, a także mebli ogrodowych. Aktualnie do działu importu szukamy Specjalisty ds. importu, który odpowiedzialny będzie za ścisłą współpracę z partnerami z Chin w zakresie importu pełnowartościowych produktów tj. sprzętu fitness i mebli ogrodowych.






      Miejsce pracy: Zabierzów k. Krakowa

      Twój zakres obowiązków

      • Analizowanie bieżących stanów magazynowych i poziomu sprzedaży - prognozowanie krótko i długoterminowego zapotrzebowania.
      • Planowanie zamówień i dostaw towarów pochodzących z importu - zapewnienie płynności dostaw i koordynowanie ich.
      • Składanie zamówień i negocjowanie warunków umów.
      • Przygotowywanie dokumentacji.
      • Weryfikacja testów jakości produktów oferowanych przez dostawców.
      • Monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych oraz tendencji sprzedażowych.
      • Współpraca z zespołem sprzedażowym w zakresie
      • wyszukiwania nowości produktowych i wprowadzania ich do oferty.
      • Przygotowywanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert, kalkulacja cen zakupu.
      • Współpraca z działem graficznym w zakresie tworzenia finalnego designu produktów, instrukcji obsługi oraz opakowań.
      • Współpraca z działem serwisu w zakresie składania
      • reklamacji do dostawców.
      • Tworzenie raportów, analiz oraz kosztorysów niezbędnych do optymalnego podejmowania decyzji w
      • zakresie zamówień.
      • Kontakt z partnerami biznesowymi w Europie i Azji.

      Wymagania pracodawcy

      • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
      • Znajomość pakietu MS Office.
      • Umiejętności negocjacyjne.
      • Gotowość do wyjazdów zagranicznych - 3/4 razy w roku.
      • Umiejętności analityczne.
      • Wnikliwość i dokładność.
      • Zaangażowanie, staranność i rzetelność w działaniu.
      • Umiejętności organizacyjne.
      • Umiejętność pracy pod presją czasu.
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania decyzji.
      • Kreatywność.
      • Otwartość na nowe wyzwania.

      Mile widziane

      • Mile widziane doświadczenie w imporcie produktów oraz międzynarodowej logistyce.
      • Mile widziane wykształcenie wyższe.

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do preferencji kandydatów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
      • Możliwość podjęcia pracy "od zaraz".
      • Pracę zdalną w systemie hybrydowym po okresie próbnym.
      • Grupowe ubezpieczenie na życie.
      • Prywatną opiekę medyczną.
      • Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem wykwalifikowanych specjalistów.
      • Możliwość wyjazdów zagranicznych na targi oraz
      • spotkania z kontrahentami (Europa i Azja).
      • Wyjątkową atmosferę pracy i zespół nietuzinkowych, kreatywnych osób.

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).

      Specjalista / Specjalistka ds. importu








      Aplikuj

  • Pracownik / Pracowniczka w dziale ofertowania

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Ostrzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie ofert cenowych do Inwestorów;
      • Nadzorowanie przygotowywania przedmiarów robót;
      • Analizowanie i porównywanie ofert na materiały i usługi podwykonawcze;
      • Współpraca z innymi działami firmy;

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie budownictwa;
      • Znajomość programu AUTO-CAD;
      • Umiejętność czytania dokumentacji budowlanej;
      • Znajomość języka angielskiego (min. poziom B2);
      • Znajomość pakietu MS Office (dodatkowym atutem będzie znajomość MS Project);
      • Systematyczność, dokładność;
      • Bardzo dobra organizacja pracy;

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie, bezpośrednio u pracodawcy w oparciu o B2B lub umowę o pracę;
      • Wynagrodzenie od 5000 PLN netto;
      • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w tym zakresie;
      • Różnorodne projekty (hale przemysłowe, budynki biurowe, boiska, szkoły czy parki handlowe);
      • Pracę w zgranym zespole;
      • Wyjazdy/spotkania integracyjne;

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).

      Pracownik / Pracowniczka w dziale ofertowania








      Aplikuj

  • Młodszy/a specjalista/ka ds. rekrutacji

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Błonie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      JAGA Recruitment zaprasza do 6-osobowego zespołu rekrutacji tymczasowej Młodszą/ego specjalistkę/ę ds. rekrutacji. W ramach specjalizacji naszej firmy zajmiesz się wsparciem, a docelowo samodzielną rekrutacją pracowników tymczasowych dla naszych klientów działających w sektorach handlowych, logistycznych, produkcyjnych, wydawniczych, czy usługowych. Staniesz się integralną częścią zespołu, w którym cenimy wzajemny szacunek, zaufanie, komunikację oraz otwartość na innowacje. Aplikując do firmy JAGA Recruitment możesz oczekiwać pracy w energicznym zespole oraz wielu ciekawych i ambitnych projektów rekrutacyjnych dla naszych klientów.

      Twój zakres obowiązków

      • Kompleksowe wsparcie zespołu rekrutacyjnego w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
      • Przygotowywanie ogłoszeń
      • Weryfikacja profili kandydatów
      • Bezpośredni kontakt z kandydatami
      • Budowanie bazy kandydatów
      • Opieka nad pracownikami tymczasowymi
      • Współpraca z działem kadrowo-płacowym
      • Kompletowanie dokumentów
      • Dbanie o candidate expierience
      • Realizowanie strategii
      • Aktywny udział w wydarzeniach branżowych
      • Przygotowywanie raportów
      • Inne zadania zlecone z zakresu kadr, płac i miękkiego HR

      Wymagania pracodawcy

      • Czynne prawo jazdy kat. B
      • Gotowość do pracy stacjonarnej
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Komunikatywność
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Zaangażowanie i elastyczność
      • Dokładność i skrupulatność
      • Energia w działaniu
      • Zainteresowanie obszarem miękkiego HR
      • Chęć rozwoju i uczenia się

      Mile widziane

      • Praktyczna znajomość obsługi programu Canva
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

      Pracodawca oferuje

      • Stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym.
      • Wsparcie merytoryczne doświadczonego mentora oraz zespołu.
      • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz rozwoju poprzez kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych.
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30.
      • Możliwość pracy w trybie home office - jeden dzień w tygodniu (min. po trzymiesięcznym okresie próbnym).
      • Szeroki wachlarz benefitów (m.in: karta multisport, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, świąteczne karty przedpłacone, płatny dzień wolny w dniu urodzin, dofinansowanie do wyprawek szkolnych dla dzieci pracowników).
      • Możliwość otrzymywania premii półrocznych oraz rocznych.
      • Realną możliwość rozwoju w strukturze firmy.
      • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, które mogą być dodatkowo gratyfikowane.
      • Wyjazdy integracyjne.
      • Udział w bezpłatnych warsztatach, szkoleniach oraz kursach.
      • Współpracę z ludźmi wychodzącymi z założenia, że nie ma rzeczy niemożliwych! :)
      • Pozytywną atmosferę w pracy - jest to naszym priorytetem!

      Benefity

      • karta multisport
      • opieka zdrowotna
      • świąteczne karty przedpłacone
      • płatny dzień wolny w dniu urodzin
      • dofinansowanie do wyprawek szkolnych dla dzieci pracowników
      • ubezpieczenie na życie

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Młodszy/a specjalista/ka ds. rekrutacji








      Aplikuj

  • Asystent/-ka administracyjny/a

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutujemy dla

      Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/ka administracyjny/a


      Miejsce pracy: Warszawa


      Asystent/ka administracyjny/a

      Twój zakres obowiązków

      • Zadania organizacyjne z zakresu pracy w biurze (przygotowywanie sal konferencyjnych, ich rezerwacja itp.);
      • Bieżąca obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej;
      • Przyjmowanie gości;
      • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich weryfikacja;
      • Obsługa urządzeń biurowych;
      • Kontakt z podmiotami zewnętrznymi, m.in. notariuszem, tłumaczem, sądami (czasami konieczność przebywania na miejscu);
      • Kontakt z kurierem, przygotowywanie przesyłek i ich wysyłka;
      • Zadania z zakresu zaopatrzenia biura;
      • Organizacja podróży służbowych;
      • Sporadycznie tymczasowa pomoc dla działu marketingu i promocji;

      Wymagania pracodawcy

      • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • Znajomość z języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
      • Minimalna znajomość dokumentów prawniczych;
      • Umiejętność prowadzenia korespondencji i obiegu dokumentów, w oparciu o rzetelność i terminowość;

      Pracodawca oferuje

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • Atrakcyjne wynagrodzenie;
      • Prywatną opiekę medyczną;
      • Dofinansowanie do karty Multisport;
      • Bezpłatne zajęcia z języka angielskiego raz w tygodniu;
      • Paczki świąteczne;
      • Dodatkowe benefity związane z wynagrodzeniem po roku zatrudnienia;
      • Owocowe czwartki;

      JAGA Recruitment sp. z o.o.

      JAGA Recruitment oferuje pomoc w łączeniu ludzi i pracodawców zarówno w zakresie pracy tymczasowej (JAGA Temporary) jak i pracy stałej specjalistycznej, na różnych szczeblach (JAGA Employment), także wysoko wykwalifikowanej i eksperckiej kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla (JAGA Executives), czy też w razie potrzeby w ramach realizacji całych procesów (JAGA Outsourcing).

      Asystent/-ka administracyjny/a








      Aplikuj

  • PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY

    JagaTemp Sp. z o. o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Informacje podstawowe

      Miejsce pracy: 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

      Zakres obowiązków: - wykonywanie usług sprzątających na terenie obiektów biurowych, mieszkań prywatnych, apartamentowców,- dbanie o porządek na części korytarzy, łazienek, części wspólnych,- ścieranie kurzy, mycie okien, odkurzanie itp.,- utrzymywanie ogólnej czystości,- przemieszczanie się po lokalizacjach znajdujących się w Gdańsku. Praca od poniedziałku do piątku po 8 godzin, w zakresie: 8-18.

      Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

      Zmianowość: nie dotyczy

      Liczba godzin w tygodniu: 40

      Liczba godzin w miesiącu: 160

      Wynagrodzenie brutto: od 25 PLN

      Opis wynagrodzenia: - stałe zatrudnienie (okres próbny na umowie zlecenie, następnie umowa o pracę),- pracę od poniedziałku do piątku po 8 godzin dziennie (8-16,10-18,9-17),- stawkę godzinową w wysokości 25 zł/h brutto,- po okresie próbnym możliwość otrzymania auta służbowego.

      Zapewnienie wyżywienia: NIE

      Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

      Zatrudnienie od zaraz: TAK

      Data rozpoczęcia: 11.12.2023

      Wymagania konieczne

      Wykształcenie: podstawowe

      Uprawnienia: prawo jazdy do kierowania samochodami kat. B

      Pozostałe wymagania

      Staż pracy ogółem: lata: 0, miesiące: 6

      Inne wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własnego auta (po okresie próbnym możliwość otrzymania auta służbowego), zaangażowanie, sumienność oraz odpowiedzialność, chęci do pracy.

      Pracodawca

      Nazwa: JAGA RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

      Adres: POWSTAŃCÓW 18B, 05-870 Błonie, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie

      Nazwa Urzędu Pracy: Gdański Urząd Pracy

      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

      Język aplikacji: polski

      Wymagane dokumenty: -

      PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY








      Aplikuj

Pracodawcy w Bielsku-Białej