Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MAXDROGI" Dawid Rakoczy

Firma MAXDROGI z siedzibą w centrum Bielska­ – Białej jest jednym z liderów na polskim rynku w zakresie świadczenia usług takich jak: ewidencja i przeglądy stanu technicznego dróg, obiektów mostowych, pomiary natężenia ruchu, plany stałej i czasowej organizacji ruchu.

Swoje usługi świadczymy głównie dla Gmin, Miast oraz Powiatów na terenie całej Polski.

Oferty pracy P.P.H.U „MAXDROGI”

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

Asystent ds. pomiarów (praca dodatkowa)
Zawód: kierowca   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. pomiarów – praca dodatkowa

Jeżeli posiadasz dobrą orientację w terenie, potrafisz posługiwać się mapą i lubisz prowadzić samochód oraz podróżować, ta praca jest właśnie dla Ciebie.

Zakres obowiązków

Opis stanowiska:

  • praca dodatkowa w okresie od września do końca października 2020r. UWAGA!!! Pierwszy wyjazd od poniedziałku (5.10.2020r.)
  • montaż urządzeń oraz sporządzanie dokumentacji na przejazdach kolejowo-drogowych podczas całotygodniowych (w poniedziałek wyjazd – piątek powrót) wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.
Wymagania
  • prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
  • dyspozycyjność,
  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • zaangażowanie i motywacja do pracy oraz uczciwość,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odporność na stres.
Asystent ds. opracowywania danych drogowych
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnych osób, które są dobrze zorganizowane, dokładne, odpowiedzialne, kreatywne i nastawione na rozwiązywanie problemów oraz lubiące prace w zespole.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:

  • jesteś bardzo dobrze zorganizowany/a i potrafisz samodzielnie planować swoją prace,
  • lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110%,
  • traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
  • koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
  • nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
  • skrupulatność i dokładność to twoje atuty,
  • jesteś pozytywnie nastawiony/a,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków
  • analiza i opracowywanie danych z fotorejestracji niezbędnych do wykonania projektu np. ewidencji dróg publicznych,
  • koordynowanie prac nad projektem,
  • kontakt z Klientami w sprawach związanych z wykonywanym projektem,
  • przygotowanie projektu do przekazania Klientów.
Wymagania
  • WARUNEK KONIECZNYwykształcenie wyższe (ewentualnie średnie): drogownictwo, budownictwo, geoinformacja, geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna i pokrewne lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość aplikacji GIS (QGis, Map Info, ArcGis),
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.
Asystent ds. pomiarów (praca dodatkowa)
Zawód: kierowca   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Bielsko-Biała
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy, poszukujemy osoby na stanowisko: asystent ds. pomiarów – praca dodatkowa

Jeżeli posiadasz dobrą orientację w terenie, potrafisz posługiwać się mapą i lubisz prowadzić samochód oraz podróżować, ta praca jest właśnie dla Ciebie.

Zakres obowiązków

Opis stanowiska:

1. praca dodatkowa w okresie od września do końca października 2020r.

2 montaż urządzeń oraz sporządzanie dokumentacji na przejazdach kolejowo-drogowych podczas całotygodniowych (w poniedziałek wyjazd – piątek powrót) wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.

Wymagania

Wymagania:

- prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu,

- dyspozycyjność,

- dokładność,

- komunikatywność,

- umiejętność szybkiego uczenia się,

- zaangażowanie i motywacja do pracy oraz uczciwość,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- odporność na stres.

Pracownik administracyjno-biurowy 1/2 ETATU
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Firma MAXDROGI z siedzibą w Bielsku-Białej jest jednym z liderów na polskim rynku w zakresie świadczenia usług takich jak: ewidencja i przeglądy stanu technicznego dróg, obiektów mostowych, pomiary natężenia ruchu, plany stałej i czasowej organizacji ruchu.

Swoje usługi świadczymy głównie dla Gmin, Miast oraz Powiatów na terenie całej Polski.

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnej osoby, która lubi: liczby, ludzi, jest DYSPOZYCYJNA, KREATYWNA, SAMODZIELNA, dobrze zorganizowana, dokładna, odpowiedzialna i nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz lubi wyzwania.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:

  • Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110 %,
  • Zależy ci na rozwoju Firmy, w której pracujesz i chcesz mieć na to realny wpływ,
  • Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku, gdzie dużo zależy od Ciebie,
  • Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
  • Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
  • Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
  • Skrupulatność i dokładność to twoje atuty,
  • Jesteś pozytywnie nastawiony,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków
  • wystawianie faktur,
  • monitorowanie wpłat należności i rozliczeń naszych zobowiązań,
  • przygotowywanie dokumentów finansowych dla biura rachunkowego,
  • prowadzenie spraw pracowniczych,
  • sporządzanie umów o dzieło, zlecenie dla naszych współpracowników,
  • koordynacja i wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością firmy,
  • asysta przy projektach realizowanych przez Szefa,
  • inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie pracy,
  • rozliczanie delegacji krajowych
Wymagania
  • doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie)z zakresu administracji/finansów/ rachunkowości/kadr lub pokrewne(Uwaga: w przypadku wykazania przez Kandydata wymaganych umiejętności w CV i w liście motywacyjnych, jego kandydatura również będzie brana pod uwagę mimo braku odpowiedniego wykształcenia),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • biegła obsługa komputera,
  • prawo jazdy kat. B,

Pracownik administracyjno-biurowy
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Firma MAXDROGI z siedzibą w Bielsku-Białej jest jednym z liderów na polskim rynku w zakresie świadczenia usług takich jak: ewidencja i przeglądy stanu technicznego dróg, obiektów mostowych, pomiary natężenia ruchu, plany stałej i czasowej organizacji ruchu.

Swoje usługi świadczymy głównie dla Gmin, Miast oraz Powiatów na terenie całej Polski.

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnej osoby, która lubi: liczby, ludzi, jest DYSPOZYCYJNA, KREATYWNA, SAMODZIELNA, dobrze zorganizowana, dokładna, odpowiedzialna i nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz lubi wyzwania.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:

  • Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110 %,
  • Zależy ci na rozwoju Firmy, w której pracujesz i chcesz mieć na to realny wpływ,
  • Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku, gdzie dużo zależy od Ciebie,
  • Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
  • Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
  • Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
  • Skrupulatność i dokładność to twoje atuty,
  • Jesteś pozytywnie nastawiony,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków
  • wystawianie faktur,
  • monitorowanie wpłat należności i rozliczeń naszych zobowiązań,
  • przygotowywanie dokumentów finansowych dla biura rachunkowego,
  • prowadzenie spraw pracowniczych,
  • sporządzanie umów o dzieło, zlecenie dla naszych współpracowników,
  • koordynacja i wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością firmy,
  • asysta przy projektach realizowanych przez Szefa,
  • inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie pracy,
  • rozliczanie delegacji krajowych.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie)z zakresu administracji/finansów/ rachunkowości/kadr lub pokrewne(Uwaga: w przypadku wykazania przez Kandydata wymaganych umiejętności w CV i w liście motywacyjnych, jego kandydatura również będzie brana pod uwagę mimo braku odpowiedniego wykształcenia),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • biegła obsługa komputera,
  • prawo jazdy kat. B.
Pracownik administracyjno-biurowy
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Firma MAXDROGI z siedzibą w Bielsku-Białej jest jednym z liderów na polskim rynku w zakresie świadczenia usług takich jak: ewidencja i przeglądy stanu technicznego dróg, obiektów mostowych, pomiary natężenia ruchu, plany stałej i czasowej organizacji ruchu.

Swoje usługi świadczymy głównie dla Gmin, Miast oraz Powiatów na terenie całej Polski.

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnej osoby, która lubi: liczby, ludzi, jest DYSPOZYCYJNA, KREATYWNA, SAMODZIELNA, dobrze zorganizowana, dokładna, odpowiedzialna i nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz lubi wyzwania.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:

  • Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110 %,
  • Zależy ci na rozwoju Firmy, w której pracujesz i chcesz mieć na to realny wpływ,
  • Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku, gdzie dużo zależy od Ciebie,
  • Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
  • Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
  • Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
  • Skrupulatność i dokładność to twoje atuty,
  • Jesteś pozytywnie nastawiony,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków
  • wystawianie faktur,
  • monitorowanie wpłat należności i rozliczeń naszych zobowiązań,
  • przygotowywanie dokumentów finansowych dla biura rachunkowego,
  • prowadzenie spraw pracowniczych,
  • sporządzanie umów o dzieło, zlecenie dla naszych współpracowników,
  • koordynacja i wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością firmy,
  • asysta przy projektach realizowanych przez Szefa,
  • inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie pracy,
  • rozliczanie delegacji krajowych.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie)z zakresu administracji/finansów/ rachunkowości/kadr lub pokrewne(Uwaga: w przypadku wykazania przez Kandydata wymaganych umiejętności w CV i w liście motywacyjnych, jego kandydatura również będzie brana pod uwagę mimo braku odpowiedniego wykształcenia),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • biegła obsługa komputera,
  • prawo jazdy kat. B.
Pracownik administracyjno-biurowy 1/2 ETATU
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Firma MAXDROGI z siedzibą w Bielsku-Białej jest jednym z liderów na polskim rynku w zakresie świadczenia usług takich jak: ewidencja i przeglądy stanu technicznego dróg, obiektów mostowych, pomiary natężenia ruchu, plany stałej i czasowej organizacji ruchu.

Swoje usługi świadczymy głównie dla Gmin, Miast oraz Powiatów na terenie całej Polski.

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnej osoby, która lubi: liczby, ludzi, jest DYSPOZYCYJNA, KREATYWNA, SAMODZIELNA, dobrze zorganizowana, dokładna, odpowiedzialna i nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz lubi wyzwania.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:

  • Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110 %,
  • Zależy ci na rozwoju Firmy, w której pracujesz i chcesz mieć na to realny wpływ,
  • Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku, gdzie dużo zależy od Ciebie,
  • Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
  • Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
  • Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
  • Skrupulatność i dokładność to twoje atuty,
  • Jesteś pozytywnie nastawiony,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków
  • wystawianie faktur,
  • monitorowanie wpłat należności i rozliczeń naszych zobowiązań,
  • przygotowywanie dokumentów finansowych dla biura rachunkowego,
  • prowadzenie spraw pracowniczych,
  • sporządzanie umów o dzieło, zlecenie dla naszych współpracowników,
  • koordynacja i wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością firmy,
  • asysta przy projektach realizowanych przez Szefa,
  • inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie pracy,
  • rozliczanie delegacji krajowych
Wymagania
  • doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie)z zakresu administracji/finansów/ rachunkowości/kadr lub pokrewne(Uwaga: w przypadku wykazania przez Kandydata wymaganych umiejętności w CV i w liście motywacyjnych, jego kandydatura również będzie brana pod uwagę mimo braku odpowiedniego wykształcenia),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • biegła obsługa komputera,
  • prawo jazdy kat. B,

Pracownik administracyjno-biurowy 1/2 ETATU
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnej osoby, która lubi: liczby, ludzi, jest DYSPOZYCYJNA, KREATYWNA, SAMODZIELNA, dobrze zorganizowana, dokładna, odpowiedzialna i nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz lubi wyzwania.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:
-Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110 %,

- Zależy ci na rozwoju Firmy, w której pracujesz i chcesz mieć na to realny wpływ,

- Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku, gdzie dużo zależy od Ciebie,
-Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
-Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
-Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
-Skrupulatność i dokładność to twoje atuty,

- Jesteś pozytywnie nastawiony,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków

- wystawianie faktur,

- monitorowanie wpłat należności i rozliczeń naszych zobowiązań,

- przygotowywanie dokumentów finansowych dla biura rachunkowego,

- prowadzenie spraw pracowniczych,

- sporządzanie umów o dzieło, zlecenie dla naszych współpracowników,
- koordynacja i wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
- prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością firmy

- asysta przy projektach realizowanych przez Szefa,

- inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie pracy.

- rozliczanie delegacji krajowych

Wymagania

- doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,

-wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie)z zakresu administracji/finansów/ rachunkowości/kadr lub pokrewne(Uwaga: w przypadku wykazania przez Kandydata wymaganych umiejętności w CV i w liście motywacyjnych, jego kandydatura również będzie brana pod uwagę mimo braku odpowiedniego wykształcenia),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności umiejętności tworzenia zestawień w excelu,

- biegła obsługa komputera,

- prawo jazdy kat. B.

Pracownik administracyjno-biurowy
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnej osoby, która lubi: liczby, ludzi, jest DYSPOZYCYJNA, KREATYWNA, SAMODZIELNA, dobrze zorganizowana, dokładna, odpowiedzialna i nastawiona na rozwiązywanie problemów oraz lubi wyzwania.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:
-Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110 %,

- Zależy ci na rozwoju Firmy, w której pracujesz i chcesz mieć na to realny wpływ,

- Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku, gdzie dużo zależy od Ciebie,
-Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
-Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
-Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
-Skrupulatność i dokładność to twoje atuty,

- Jesteś pozytywnie nastawiony,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków

- wystawianie faktur,

- monitorowanie wpłat należności i rozliczeń naszych zobowiązań,

- przygotowywanie dokumentów finansowych dla biura rachunkowego,

- prowadzenie spraw pracowniczych,

- sporządzanie umów o dzieło, zlecenie dla naszych współpracowników,
- koordynacja i wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
- prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością firmy

- asysta przy projektach realizowanych przez Szefa,

- inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie pracy, 

- rozliczanie delegacji krajowych. 

Wymagania

- doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,

-wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie) z zakresu administracji/finansów/ rachunkowości/kadr lub pokrewne(Uwaga: w przypadku wykazania przez Kandydata wymaganych umiejętności w CV i w liście motywacyjnych, jego kandydatura również będzie brana pod uwagę mimo braku odpowiedniego wykształcenia),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

- biegła obsługa komputera,

- prawo jazdy kat. B.

Asystent ds. opracowywania danych drogowych
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnych osób, które są dobrze zorganizowane, dokładne, odpowiedzialne, kreatywne i nastawione na rozwiązywanie problemów oraz lubiące prace w zespole.

Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:

  • jesteś bardzo dobrze zorganizowany/a i potrafisz samodzielnie planować swoją prace,
  • lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110%,
  • traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów,
  • koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach,
  • nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu,
  • skrupulatność i dokładność to twoje atuty,
  • jesteś pozytywnie nastawiony/a,

to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.

Zakres obowiązków
  • analiza i opracowywanie danych z fotorejestracji niezbędnych do wykonania projektu np. ewidencji dróg publicznych,
  • koordynowanie prac nad projektem,
  • kontakt z Klientami w sprawach związanych z wykonywanym projektem,
  • przygotowanie projektu do przekazania Klientów.
Wymagania
  • WARUNEK KONIECZNYwykształcenie wyższe (ewentualnie średnie): drogownictwo, budownictwo, geoinformacja, geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna i pokrewne lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość aplikacji GIS (QGis, Map Info, ArcGis),
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

Adres

ul. Żywiecka 89
43-300 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat Bielsko-Biała
gmina Bielsko-Biała

Adres do doręczeń

ul. Żywiecka 89
43-300 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat Bielsko-Biała
gmina Bielsko-Biała

Dodatkowe stałe miejsca wykonywania działalności gospodarczej

ul. gen. Józefa Hallera 7
43-300 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat Bielsko-Biała
gmina Bielsko-Biała

Dodatkowe informacje

NIP: 9372595187
REGON: 241943775

Profil działalności:

  • 33.20.Z - Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia
  • 46.51.Z - Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
  • 46.52.Z - Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego
  • 46.69.Z - Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń
  • 46.74.Z - Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego
  • 46.90.Z - Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
  • 47.41.Z - Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.43.Z - Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.78.Z - Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 66.22.Z - Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
  • 71.12.Z - Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
  • 77.11.Z - Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
  • 77.12.Z - Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
  • 77.39.Z - Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej: 01-06-2011
Status indywidualnej działalności gospodarczej: Aktywny
Źródło: GUS, CEIDG