Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - LARIX, JANUSZ PIEŁA - SPÓŁKA JAWNA

LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej.

Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, Street Surfing, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Silvini, Protest.

Właściciel marki Viking.

Oferty pracy LARIX Sp. Jawna

LARIX Sp. Jawna

Viking Brand Assistant

LARIX Sp. Jawna
LARIX Sp. Jawna
Asystent umowa o pracę pełny etat
Koordynacja wszelkich działań związanych z obsługą kontrahentów: wprowadzanie danych do systemu, realizację zamówień, kontakt mail’owy, telefoniczny, przesyłanie ofert handlowych, Ścisła współpraca ...

POLECANA
Buczkowice
17-09-2021 POLECANA
LARIX Sp. Jawna

Grafik Projektant

LARIX Sp. Jawna
LARIX Sp. Jawna
Grafik umowa o pracę pełny etat
 Zadania to m.in.: tworzenie materiałów do druku (katalogi produktowe, gazetki retailowe, ulotki, broszury); tworzenie materiałów do Internetu (landing page, banery, newslettery); przygotowanie materiałów ...
Buczkowice
16-09-2021
LARIX Sp. Jawna

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

LARIX Sp. Jawna
LARIX Sp. Jawna
Specjalista ds. Sprzedaży umowa o pracę pełny etat
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Koordynacja i realizacja projektów oraz zadań zlecanych przez Sales Managera i Przedstawicieli Handlowych. Stacjonarna (telefoniczna) ...

POLECANA
Buczkowice
16-09-2021 POLECANA
LARIX Sp. Jawna

Asystent Marki

LARIX Sp. Jawna
LARIX Sp. Jawna
Asystent umowa o pracę pełny etat
Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki Uvex w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw ...

POLECANA
Buczkowice
06-09-2021 POLECANA

Archiwalne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi Klientów Instytucjonalnych
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Buczkowice
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • realizowanie sprzedaży do klientów instytucjonalnych, korporacyjnych, klubów sportowych, szkółek i stacji narciarskich (w sposób tradycyjny, jak również w formule postępowań przetargowych),
  • regularne wizyty u klientów z w/w rynku, połączone z prezentacjami produktów i rozmowami handlowymi,
  • rozwój rynku poprzez pozyskanie nowych klientów z w/w obszaru,
  • rozwój sprzedaży poprzez wprowadzanie nowych grup produktowych do oferty stałych klientów,
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • prowadzenie analiz i statystyk sprzedaży,
  • monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
  • tworzenie dokumentacji technicznych produktów dedykowanych do przetargów,
  • wspieranie pracy Działu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników sprzedażowych,
  • realizowanie projektów marketingowych, eventów, wspierających sprzedaż,
  • udział w eventach i wydarzeniach promocyjno – marketingowych.
Wymagania
  • doświadczenie na pokrewnym stanowisku w Dziale Handlowym,
  • doświadczenie w obsłudze klientów instytucjonalnych, korporacyjnych oraz przygotowywaniu ofert przetargowych,
  • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
  • umiejętność dopasowania rozwiązań do klienta i aktywnego reagowania na jego potrzeby,
  • umiejętność budowania oferty wartości dla klienta,
  • nastawienie na działanie i wyniki,
  • skuteczność w działaniu,
  • zainteresowanie sportem, turystyką, militariami, sztuką przetrwania, myślistwem – mile widziane.
Pracownik działu reklamacji
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Buczkowice
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • praca w Dziale Reklamacji,
  • obsługa reklamacji przychodzących od klientów,
  • przyjmowanie reklamacji na stan,
  • prowadzenie ewidencji w systemie,
  • tworzenie i archiwizowanie dokumentów reklamacyjnych,
  • podejmowanie decyzji wraz z ich uzasadnieniem,
  • odsyłanie naprawionych produktów,
  • współpraca z dostawcami w zakresie reklamacji.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie min. Średnie,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie korespondencji z dostawcami,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność, systematyczność, komunikatywność,
  • zaangażowanie oraz duża motywacja do pracy.
Manager Logistyki
Manager   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Aktualnie do naszej siedziby w Buczkowicach koło Bielska-Białej - poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager Logistyki

Zakres obowiązków
  • Nadzór nad podległym zespołem Pracowników i koordynowanie pracy magazynu.
  • Planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej.
  • Nadzór nad przyjmowaniem, właściwym przechowywaniem i wydawaniem towaru z magazynu.
  • Planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów oraz dokumentacji magazynowej.
  • Monitorowanie terminowości i jakości dostaw.
  • Zwiększanie efektywności procesów logistycznych oraz magazynowych.
  • kontrola stanów magazynowych i weryfikowanie ewentualnych rozbieżności / udział w okresowych inwentaryzacjach.
  • Obsługa firm kurierskich, wyjaśnianie reklamacji.
  • Prowadzenie dokumentacji działu logistyki i pracowników magazynu.
  • Zamawianie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych w pracy działu.
  • Rozliczanie surowców wtórnych / prowadzenie dokumentacji.
  • Planowanie wielkości zatrudnienia oraz innych potrzeb w porozumieniu z Dyrekcją.
  • Sporządzanie raportów na potrzeby Dyrekcji firmy.
Wymagania
  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem procesami logistycznymi w firmie prowadzącej sprzedaż hurtową,
  • znajomość i praktyczne stosowanie metod analiz kosztów i jakości w działalności logistycznej,
  • doświadczenie w zarządzaniu oraz w koordynowaniu pracy i działań podległego zespołu,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • zdolność analitycznego myślenia planowania odpowiedniego delegowania obowiązków i motywowania zespołu.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Poszukujemy osoby na stanowisko: 

Młodszego Specjalisty ds. Sprzedaży.

Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Koordynacja i realizacja projektów oraz zadań zlecanych przez Sales Managera i Przedstawicieli Handlowych.
  • Stacjonarna (telefoniczna) obsługa mniejszych kontrahentów.
  • Obsługa market plac’w kluczowych klientów (w przyszłości również klientów zagranicznych).
  • Pomoc w koordynacji dostaw towaru do klientów.
  • Wsparcie Sales Managera i Przedstawicieli Handlowych w przygotowaniu ofert.
  • Tworzenie raportów i analiz na potrzeby działu.
  • Wsparcie w koordynacji dostaw towaru do klientów.
  • Zarządzanie brakami w dostawach od dostawców, maksymalizowanie ilościowe dostaw do naszych partnerów.
  • Wsparcie w prezentacjach podczas kontraktacji i spotkań z klientami.
  • Pomoc w bieżących tematach operacyjnych biura oraz obsługa telefonu i poczty podczas nieobecności Przedstawicieli Handlowych.
Wymagania

 

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (dział sprzedaży, handlowy),
  •  wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
  • znajomość języka angielskiego będzie dużym atutem,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji oraz szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • dokładność/skrupulatność,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office - szczególnie arkusza excel, power point,
  • zainteresowanie sportem - mile widziane.
Pracownik ds obsługi sklepu internetowego
Pracownik biurowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat        w branży outdoorowo-sportowej. Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, BCA, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Silvini, Protest. Właściciel marki Viking. Poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:

Pracownik ds obsługi sklepu internetowego

Zakres obowiązków
  • Kompleksowe prowadzenie sklepu internetowego,
  • Stacjonarna obsługa klienta,
  • Uzupełnienie bazy produktowej o zdjęcia i unikalne opisy.
  • Wyszukiwanie informacji (specyfikacje, opis, zdjęcia) z dostępnych materiałów firmy na potrzeby produktów.
  • Tworzenie publikacji/ artykułów na potrzeby www.
  • Tworzenie aukcji Allegro.
Wymagania
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • świetna orientacja w obszarze związanym z prowadzeniem sklepu internetowego i strony www,
  • znajomość nowoczesnych narzędzi, programów skutecznie wspierających funkcjonowanie sklepu oraz strony www,
  • swoboda w operowaniu słowem, umiejętność pisania zwięzłych i wyrazistych tekstów,
  • dobra znajomość technik i narzędzi marketingowych,
  • doświadczenie w sprzedaży na aukcjach internetowych Allegro
  • znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widziana,
  • miejsce zamieszkania: Bielsko-Biała lub okolice,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym mile widziane doświadczenie w obsłudze programów graficznych,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • kreatywność, samodzielność, otwartość na nowe niestandardowe rozwiązania,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
ASYSTENT DZIAŁU PRODUKTU
Asystent   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Poszukujemy osoby na  stanowisko:

ASYSTENT DZIAŁU PRODUKTU

Miejsce pracy: Buczkowice koło Bielska-Białej

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Efektywną współpracę z dostawcami
  • Zarządzanie cyklem życia produktów
  • analizę rynku dostawców oraz ich pozyskiwanie
  • analizę ofert od dostawców
  • monitorowanie ilości i harmonogramu dostaw
  • wsparcie w prowadzeniu negocjacji handlowych i renegocjonowanie umów
  • sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych niezbędnych do wyceny
  • obsługa formalna realizowanych umów
  • sporządzanie i weryfikacja zestawień materiałowych
  • generowanie dokumentów zamówień
  • współudział w ocenie dostawców
  • kontrolę dostaw, stanów magazynowych i optymalizacja zapasu
  • monitorowanie i analizę rynku oraz trendów w modzie i sporcie
Wymagania
  •         mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  •         wykształcenie wyższe – preferowane kierunki z zakresu nauk ścisłych
  •         biegła znajomość języka angielskiego
  •         umiejętność prowadzenia negocjacji oraz szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
  •         wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  •         umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  •         dokładność/skrupulatność
  •         znajomość branży sportowej
  •         dobrej znajomości pakietu MS Office
PROJEKTANT ODZIEŻY SPORTOWEJ
Projektant   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Poszukujemy osoby na  stanowisko:

PROJEKTANT ODZIEŻY SPORTOWEJ

Miejsce pracy: Buczkowice koło Bielska-Białej

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • projektowanie wzorów odzieży wraz z przygotowaniem profesjonalnej dokumentacji projektowej
  • współpraca z zagranicznymi dostawcami
  • bieżąca analiza rynku oraz trendów w modzie sportowej
  • aktywne uczestnictwo w przygotowaniu kolekcji marki VIKING
  • prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji produktowej
  • ocena produktów z punktu widzenia atrakcyjności handlowej
  • monitoring jakości wykonania zaprojektowanych produktów
  • udział w tworzeniu katalogów produktowych
  • udział w targach branżowych
  • dbanie o wizerunek marki
Wymagania
  • duża kreatywność oraz rozwinięte poczucie estetyki
  • wykształcenie kierunkowe
  • znajomość programów graficznych (Corel, Adobe PS i Illustrator)
  • wiedza na temat zasad kroju, szycia i przygotowania modelu do produkcji
  • znajomość branży outdoorowej i/lub narciarskiej oraz obowiązujących w niej trendów
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
  • aktywne zainteresowanie modą, sportem i branżą odzieżową
  • gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych
Technolog Odzieży
Technolog   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Poszukujemy osoby na stanowisko:

TECHNOLOG ODZIEŻY.

Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej.

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Poprawną konstrukcję oraz wymiary produkowanej odzieży.
  • Przygotowywanie tabel rozmiarowych. 
  • Ścisłą współpracę z projektantami w zakresie sporządzania komentarzy dla dostawców. 
  • Kontrolę wzorów pod względem technologicznym, rozmiarowym, konstrukcyjnym i jakościowym. 
  • Analizę trendów obowiązujących w modzie sportowej ze specjalnym uwzględnieniem konstrukcji
Wymagania

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (technolog, konstruktor).

• Znajomość programów graficznych umożliwiających sprawne przygotowywanie komentarzy technologicznych i konstrukcyjnych do dostawców.

• Znajomość branży sportowej.

• Dobra znajomość języka angielskiego.

• Praktyczna znajomość zasad konstrukcji odzieży i przygotowywania szablonów.

• Umiejętność przygotowywania dokumentacji technologicznej.

• Mile widziane doświadczenie w kroju o szyciu.

Młodszy Specjalista ds. Handlowych
Handlowiec-Doradca   |  umowa o pracę
Buczkowice
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • monitorowanie i kompleksowa obsługa postępowań przetargowych, zapytań ofertowych,
  • przygotowanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do sporządzania ofert,
  • tworzenie dokumentacji technicznych produktów, kart produktowych,
  • tworzenie oraz składanie ofert handlowych,
  • kontakt z Klientem (m.in. w zakresie oferty, uzupełnienia i wyjaśnienia do ofert),
  • współpraca z ośrodkami badawczymi,
  • prowadzenie dokumentacji Działu,
  • wspieranie pracy Działu Handlowego.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy w Dziale Handlowym oraz w składaniu ofert przetargowych,
  • praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  • dobra znajomość procedur elektronicznych dotyczących składania ofert przetargowych,
  • skrupulatność w działaniu,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • zdolności analityczne,
  • wykształcenie średnie – mile widziane wyższe,
  • zaangażowanie, samodzielność, pracowitość, dokładność, umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów pod presją czasu,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
Uvex Junior Manager
Manager   |  kontrakt B2B
Bielsko-Biała
Szczegóły

Poszukujemy osoby na  stanowisko:

Uvex Junior Manager

Miejsce pracy: Buczkowice koło Bielska-Białej

Zakres obowiązków
  • Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki Uvex w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.).
  • Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych towarów.
  • Prowadzenie dokumentacji działu, kartotek produktowych itp.
  • Kreowanie wizerunku marki oraz kształtu kolekcji poprzez działania kontrolne i analityczne - zmierzające do trafnych wyborów produktów.
  • Współudział w tworzeniu katalogów, cenników oraz innych narzędzi sprzedażowych.
  • Działalność analityczna i regularna kontrola stoku magazynowego zmierzająca do stworzenia ofert handlowych umożliwiających optymalną sprzedaż.
Wymagania
  • Mile widziane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży sportowej.
  • Wykształcenia min. średniego mile widziane wyższe - kierunkowe ekonomia, zarządzanie, sport (AWF kierunek managerski).
  • Bardzo dobrej znajomości, w mowie i piśmie, języka angielskiego (warunek konieczny).
  • Praktycznej i bardzo dobrej znajomości pakietu OFFICE (szczególnie Excel).
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, precyzji i dbałości o szczegóły.

Adres

ul. Elizy Orzeszkowej 40
43-303 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat Bielsko-Biała
gmina Bielsko-Biała

Dodatkowe informacje

NIP: 5471948356
REGON: 072740844
KRS: 0000072555
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 13-12-2001
Źródło: GUS, KRS