Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - ABC WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ABC Work jest agencją rekrutacyjną, zajmującą się poszukiwaniem kandydatów do pracy za granicą. Rekrutujemy do takich krajów, jak Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Szwajcaria, Dania i Szwecja.

Oferty pracy ABC Work

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

Asysten biura - praca dla studenta
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • wprowadzanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości do systemu IMO;
  • odbieranie telefonów, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej;
  • porządkowanie dokumentacji;
  • umawianie prezentacji nieruchomości, prowadzenie kalendarza spotkań Pośredników;
  • realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy.
Wymagania
  • wykształcenia średniego;
  • statusu studenta;
  • znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • doskonałej organizacji pracy, sumienności, uczciwości;
  • ponadprzeciętnej komunikatywności;
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się.
Pośrednik w obrocie nieruchomości
Zawód: pośrednik   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Dla naszego partnera - warszawskiej Agencji Nieruchomości - poszukujemy osób na stanowisko POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI.

Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • pozyskiwanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości,
  • obsługa klientów zainteresowanych zakupem/wynajmem nieruchomości i rejestrowanie ich w systemie IMO,
  • zawieranie umów pośrednictwa,
  • przygotowanie ofert (opis, zdjęcia) i wprowadzanie ich do systemu IMO
  • dokonywanie prezentacji oferty,
  • udzielanie informacji w oparciu o pozyskaną wcześniej dokumentację i informacje zawarte w systemie IMO.
Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe,
  • znajomości zagadnień związanych z obrotem nieruchomościami,
  • znajomości topografii miasta (Warszawa i okolice),
  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • samodzielności oraz determinacji w działaniu,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w biurze nieruchomości lub jako przedstawiciel handlowy.
Specjalista ds. marketingu
Zawód: specjalista ds. marketingu   |  Rodzaj: umowa o pracę
Biała Podlaska
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • prowadzenie profilu firmy w kanałach SM (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter),
  • monitorowanie i analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi, copywriterami, grafikiem, programistami,
  • współpraca z pracownikami firmy z pionu rekrutacji.
Wymagania
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym (social media, e-mail marketing),
  • doświadczenie w branży marketingu i reklamy (min. 1 rok),
  • podstawowa znajomość programów graficznych (np. Canva),
  • dobra organizacja pracy własnej i innych,
  • znajomość języków obcych (mile widziana).

Adres

ul. Terebelska 67A
21-500 Biała Podlaska
województwo lubelskie
powiat Biała Podlaska
gmina Biała Podlaska

Dodatkowe informacje

NIP: 5372631366
REGON: 362370541
KRS: 0000573024
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 31-08-2015
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Biała Podlaska