Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

O firmie

DONE Deliveries to zgrany ponad 100 osobowy team specjalistów w branży TSL. Osób, które z zaangażowaniem i determinacją szukają jak najlepszych rozwiązań transportowych dla swoich klientów. Organizujemy transporty międzynarodowe, wykorzystując przy tym autorskie i nowoczesne systemy informatyczne. Stosujemy jedne z najnowszych metod projektowych takie jak Design Thinking czy Agile. Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, a my zapewnimy Ci pełne wdrożenie oraz wsparcie.

U nas nie ma limitów awansów, znajdź własną ściężkę zawodową. Możesz piąć się w górę i zostać liderem lub stać się ekspertem i wspierać innych pracowników. Możesz również zmienić kierunek i z Księgowej stać się HR-owcem, a ze Specjalisty ds. marketingu stać się Spedytorem.

W Done proces rekrutacji nie kończy się wraz z powitaniem nowego pracownika. Zależy nam, aby nowa osoba sprawnie rozpoczęła przygodę z nasza firmą i szybko poczuła się swobodnie i pewnie. Każdemu nowemu pracownikowi zapewniamy kompleksowy onboarding oraz wsparcie przełożonego i kolegów z zespołu. Nowy Spedytor swój pierwszy miesiąc pracy spędza w Akademii Spedytora, gdzie ma niepowtarzalną okazję na zdobycie wiedzy i praktycznego doświadczenia.

Benefity

Elastyczny czas pracy
Praca zdalna
Prywatna opieka medyczna
Imprezy integracyjne
Szkolenia
Owoce w pracy
Karta MultiSport
Wsparcie psychologa
Przyjazne miejsce pracy
Możliwości awansu
Docenianie stażu pracy
Dodatkowe ubezpieczenia

Galeria:





















Aktualne oferty pracy

Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Junior Project Manager

Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.  Wizytówka
Done Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Project Manager umowa o pracę pełny etat
Zapewnienie informacji zarządczych dotyczących realizowanych projektów,  Dokumentowanie wymagań zebranych od Product Ownerów,  Wsparcie Product Ownerów w ustalaniu właściwych priorytetów zadań oraz zarządzaniu ...
4800-7000 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Andrychów
20-12-2021 POLECANA
4800-7000 zł
UoP brutto/mies.

Archiwalne ogłoszenia

Planer transportu międzynarodowego
Dyspozytor   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE! Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie. W branży od wielu lat znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się firm.

Misją działu spedycji w DONE! jest dostarczenie takich rozwiązań, by nasi klienci mogli ekspresowo i bezpiecznie przetransportować swój towar na terenie całej Europy. Podejmujemy wyzwanie podstawienia auta na załadunek w ciągu kilku godzin, a rozwiązanie dla klienta znajdujemy w 12 min!

Zakres obowiązków

Rola planera transportu międzynarodowego:

  • Koordynujesz pracę zakontraktowanych przewoźników i kierowców 
  • Planujesz i organizujesz trasy przewozu towarów 
  • Aktywnie pozyskujesz nowe zlecenia transportowe, aby zapewnić ciągłość pracy dla swoich kierowców
  • Komunikujesz się z klientem międzynarodowym za pośrednictwem maila oraz telefonu
  • Przygotowujesz wyceny ładunków w odpowiedzi na zapytania klientów, dochowując naszych standardów –
    4 minuty na odpowiedź i 12 minut na wycenę. Pomagają Ci w tym nasze zaawansowane narzędzia IT
  • Działasz tak, aby klienci byli zachwyceni marką DONE!
Wymagania

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w obsłudze lub pozyskiwaniu klienta 
  • Umiejętności utrzymania dobrych relacji z  kierowcami
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
  • Zdolności do szybkiego podejmowania decyzji 
  • Otwartości i chęci poznawania nowoczesnych narzędzi IT
Rekruter in house
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych end to end (redagowanie oraz publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, koordynowanie wszystkich etapów rekrutacji, administracja ATS)
  • Planowanie potrzeb rekrutacyjnych z managerami oraz dobór optymalnych  strategii pozyskania kandydatów
  • Poszukiwanie kandydatów  z wykorzystaniem różnych narzędzi rekrutacyjnych, w tym dedykowanych portali, mediów społecznościowych, poleceń i headhuntingu
  • Współpraca z hiring managerami w celu ustalenia profilu kandydata lub zidentyfikowania poszukiwanych kompetencji wewnątrz organizacji (rekrutacja wewnętrzna)
  • Projektowanie, we współpracy z hiring managerami, oraz wspieranie procesu wdrożenia nowych pracowników
  • Budowanie rozpoznawalności marki DONE! poprzez różne aktywności promocyjne i działania Employer Brandingowe
  • Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie rekrutacji
Wymagania
  • Warunek konieczny: min. roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji end to end - zdobyte w agencji rekrutacyjnej lub dziale rekrutacji firmy międzynarodowej
  • Znajomości aplikacji, technik rekrutacyjnych oraz metod direct search
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowej komunikacji
  • Chęci do pracy w charakterze rekrutera i specjalisty HR
Specjalista ds. controllingu
Analityk finansowy   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Chcemy stać się numerem jeden w zakresie Spotowych/Expressowych przesyłek w Europie. Uzyskanie 1% udziału w rynku równa się dla nas rozwój x27. Środkiem do celu jest m.in. technologia, doskonała obsługa Klienta oraz bezpieczeństwo finansowe!

Zakres obowiązków

Osoba pełniąca tę rolę pod nadzorem Managera ds. Finansów będzie czynnie uczestniczyć w:

  • przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontroli ich realizacji i analizie odchyleń
  • analizowaniu rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
  • wykonywaniu kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji
  • wykonywaniu kalkulacji na potrzeby działu księgowości (wyliczenia i nadzór nad poziomem rezerw i odpisów aktualizacyjnych)
  • sporządzaniu analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
  • zamknięciu miesiąca wraz z przygotowaniem raportów dla zarządu
Wymagania
  • wykształcenia wyższego z obszaru finansów / rachunkowości / ekonomii
  • minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku finansowo-analitycznym
  • znajomości Excela - na poziomie zaawansowanym, w tym Power Query, oraz PowerPointa — na poziomie średniozaawansowanym
  • wnikliwości, dokładności, elastyczności w działaniu
  • atutem będzie znajomość narzędzi BI (np. Microsoft Power BI, Cognos, itp.)
Carrier Relations Specialist
Przedstawiciel handlowy   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE!, od 0 do 90 mln PLN przychodu i od 2 do 140 pracowników. Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybcie rozwijających się firm w Europie. W branży od wielu lat znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się firm.
Jesteśmy spedycją - zajmujemy się organizacją przewozu ładunków. Działamy na wszystkich rynkach Europejskich. Nasz zespół przy wykorzystaniu stworzonych przez nas innowacyjnych narzędzi IT, wypracował zdolność wyszukania samochodu w dowolnym miejscu Europy w 12 min, a następnie podstawienie go w kilka godzin na miejsce załadunku.
Chcemy stać się numerem jeden w zakresie Spotowych/Expressowych przesyłek w Europie. Uzyskanie 1% udziału w rynku równa się dla nas rozwój x27. Środkiem do celu jest m.in. technologia, doskonała obsługa Klienta - Przewoźnika oraz precyzyjne dopasowanie oferty do jego potrzeb! 

Zakres obowiązków
  • wizyty u Przewoźników, których celem jest identyfikacja ich potrzeb, zawarcie i utrzymanie współpracy oraz wdrożenie narzędzi metodyk pracy -> 60 %
  • kontakt z Przewoźnikami służący rozwiązywaniu ich problemów, w tym reagowanie na prośby i zapytania -> 10 %
  • umawianie i przygotowanie wyjazdów do Przewoźników -> 10 %
  • współpraca z innymi pracownikami i zespołami w tym udział w projektach -> 10 %
  • raportowanie -> 5 %
  • przygotowywanie materiałów dla Przewoźników -> 5%

  • 70% Twojego czasu będziesz spędzał w terenie na spotkaniach z Przewoźnikami, 30% to praca operacyjna w biurze lub na home office

Projekt na wejściu: współtworzenie ekosystemu Przewoźników DONE!

Wymagania
  • Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań wskazanych  w opisie stanowiska – stąd konieczność bardzo dobrej znajomości rynku Przewoźników (busy)
  • Łatwość w nawiązywaniu oraz w utrzymaniu relacji biznesowych 
  • Chęć pracy dla DONE! na oferowanym stanowisku
  • Wartości, motywacje, styl pracy pasujące do kultury organizacyjnej DONE!
Asystent/ka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE!, od 0 do 90 mln PLN przychodu i od 2 do 140 pracowników. Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybcie rozwijających się firm w Europie. W branży od wielu lat znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się firm.
Jesteśmy spedycją — zajmujemy się organizacją przewozu ładunków. Działamy na wszystkich rynkach Europejskich. Nasz dział księgowy to 10-osobowy zespół specjalistów, którzy współpracują z Klientami międzynarodowymi.

Zakres obowiązków
  • wystawianie faktur, korekt, not -> 95 %
  • pozyskiwanie zaległych dokumentów, archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi działami spółki -> 5 %
Wymagania
  • Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań wskazanych w opisie stanowiska (po szkoleniu wprowadzającym) 
  • Dokładność, samodzielność oraz skrupulatność w działaniu
  • Nastawienie na rozwiązywanie pojawiających się trudności
  • Jesteś osobą: komunikatywną, posiadasz zdolności analityczne i chętnie działasz zespołowo
Specjalista ds. obsługi Klienta Spedycyjnego
Spedytor   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Deliveries rozwija się od kilku lat umacniając swoją pozycję na rynku TSL (Transport-Logistyka-Spedycja). Pomimo obecnej sytuacji na świecie
nie spowalnia ani na moment! Poprzez sprawne i skuteczne działania naszych specjalistów pomagamy osiągnąć powodzenie każdej misji spedycyjnej
lub transportowej, którą nam powierzono, gwarantując naszym klientom „piece of mind”.
Każdy, kto lubi ponadprzeciętną dynamikę pracy, eksperymentowanie z nowymi narzędziami IT
i ma wrażliwość na potrzeby klienta, będzie czuł się świetnie w naszym zespole.

 

Zakres obowiązków

Odpowiadasz za:

  • zorganizowanie przewozu ładunków w ciągu 2h na terenie całej Europy – pomogą Ci w tym najnowocześniejsze narzędzia IT, które tworzy nasz dział R&D 
  • organizację stałych zleceń transportowych
  • sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
  • zapewnianie wysokiej jakości usług i profesjonalnej obsługi klienta
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania

Ważne, byś już miał:

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość j. angielskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i w piśmie)
  • swobodę w rozmowach z ludźmi i łatwość w nawiązywaniu kontaktów 
  • zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
  • kreatywność, wytrwałość i nastawienie na osiąganie wyników i ciągłe doskonalenie 
  • chęć nauki i otwartość na poznawanie tego, co nowe 
Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Nawiązując współpracę z DONE! będziesz odpowiedzialny za komunikację, negocjację oraz budowanie długofalowych relacji z firmami przewozowymi. 

Zakres obowiązków

  • Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami

  • Dobieranie najbardziej optymalnego rozwiązania dla posiadanego zlecenia spedycyjnego

  • Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku DONE! wśród Przewoźników oraz dbanie o właściwe standardy obsługi

  • Efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy

Wymagania
  • UMIEJĘTNOŚCI - biegła obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office

  • ZNAJOMOŚĆ - technik negocjacyjnych (lub chęć ich poznania i wdrożenia do pracy)

  • OTWARTOŚĆ - na budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami

  • ZAANGAŻOWANIE - w wykonywane zadania i utrzymywanie wysokich standardów obsługi Kontrahentów

Planer transportu międzynarodowego
Dyspozytor   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE! Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie. W branży od wielu lat znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się firm.

Misją działu spedycji w DONE! jest dostarczenie takich rozwiązań, by nasi klienci mogli ekspresowo i bezpiecznie przetransportować swój towar na terenie całej Europy. Podejmujemy wyzwanie podstawienia auta na załadunek w ciągu kilku godzin, a rozwiązanie dla klienta znajdujemy w 12 min!

Zakres obowiązków

Rola planera transportu międzynarodowego:

  • Koordynujesz pracę zakontraktowanych przewoźników i kierowców 
  • Planujesz i organizujesz trasy przewozu towarów 
  • Aktywnie pozyskujesz nowe zlecenia transportowe, aby zapewnić ciągłość pracy dla swoich kierowców
  • Komunikujesz się z klientem międzynarodowym za pośrednictwem maila oraz telefonu
  • Przygotowujesz wyceny ładunków w odpowiedzi na zapytania klientów, dochowując naszych standardów –
    4 minuty na odpowiedź i 12 minut na wycenę. Pomagają Ci w tym nasze zaawansowane narzędzia IT
  • Działasz tak, aby klienci byli zachwyceni marką DONE!
Wymagania

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w obsłudze lub pozyskiwaniu klienta 
  • Umiejętności utrzymania dobrych relacji z  kierowcami
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
  • Zdolności do szybkiego podejmowania decyzji 
  • Otwartości i chęci poznawania nowoczesnych narzędzi IT
Księgowa/y
Księgowa/księgowy   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

DONE! to firma z wieloletnim doświadczeniem na europejskim rynku TSL (Transport- Spedycja- Logistyka).
Już trzeci rok z rzędu znaleźliśmy się w brytyjskim rankingu Financial Times FT 1000 – najszybciej rozwijających się firm w Europie. Jesteśmy w niezwykle ciekawym momencie transformacji cyfrowej firmy. Tworzymy autorskie narzędzia IT wspierające procesy spedycyjne, tym samym zapewniając nowy poziom doświadczeń dla naszych Klientów.

Jesteśmy spedycją — zajmujemy się organizacją przewozu ładunków. Działamy na wszystkich rynkach Europejskich. Nasz dział księgowości to 10-osobowy zespół specjalistów, który współpracuje z Klientami międzynarodowymi.

Zakres obowiązków

Rola Księgowego/ej:

  • Kontrolujesz dokumenty pod względem formalno-podatkowym
  • Sprawdzasz prawidłowości klasyfikacji kosztów 
  • Weryfikujesz i uzgadniasz konta księgowe
  • Uczestniczysz w procesie zamykania miesiąca
  • Księgujesz faktury sprzedażowe oraz kosztowe 
  • Przygotowujesz okresowe analizy i raporty zarządcze
Wymagania

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego
  • Minimum rocznego doświadczenia na stanowisku księgowym
  • Teoretycznej i praktycznej znajomości zdarzeń gospodarczych w księgach handlowych
  • Dobrej znajomość aktualnych przepisów podatkowych
  • Wiedzy z zakresu zagadnień związanych z podatkiem VAT w transakcjach międzynarodowych 
  • Utrzymywania bieżącego kontaktu z kontrahentami DONE!
  • Znajomości programu Symfonia będzie dodatkowym atutem 
  • Komunikatywnej znajomość języka angielskiego
  • Biegłości w posługiwaniu się MS Office (w szczególności excel)
  • Zdolności szybkiego podejmowania decyzji
  • Umiejętność pracy w zespole
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Andrychów
Szczegóły

Jesteśmy polską firmą, która rozwija się na europejskim rynku TSL (Transport-Spedycja-Logistyka) od 8 lat i nie spowalniamy ani na moment! Już trzeci rok z rzędu, znaleźliśmy się w brytyjskim rankingu Financial Times FT 1000 – najszybciej rozwijających się firm w Europie. Posiadamy silne relacje z klientami, którym nadajemy nową jakość poprzez tworzone przez nas autorskie narzędzia IT.

Jeśli więc wolisz digital od manual, lubisz gdy dużo się dzieje i masz pomysły, które rozwiną nie tylko DONE!, ale również Ciebie – koniecznie czytaj dalej!

Zmieniamy rynek TSL digitalizując procesy spedycyjne oraz uprzedzając potrzeby klientów i przewoźników. Wierzymy, że połączenie zaawansowanej technologii z empatią, doświadczeniem i wrażliwością człowieka skutkuje wyjątkową satysfakcją klienta.

Wcześniej nie miałeś do czynienia z branżą TSL? Nie wycofuj się! Bardziej niż na doświadczenie stawiamy na Twój potencjał!

Zakres obowiązków

DONE! da Tobie:

  • WYZWANIA –podejmiesz się organizowania przewozu ładunków na terenie całej Europy w ciągu 2h?
  • POZA TYM – jednym z Twoich zadań będzie organizowanie stałych zleceń transportowych
  • NARZĘDZIA – nowatorskie, tworzone przez nasz dział R&D, dzięki którym sprawniej zbudujesz relację z Klientem
  • PRZESTRZEŃ – samodzielnie pozyskujesz Klienta i dobierasz Przewoźnika
  • SUPER WSPARCIE – możesz liczyć na 8 zespołów czuwających nad realizacją Twoich zleceń
  • MOŻLIWOŚCI – poznasz swój zawód podczas solidnego onboardingu a następnie będziesz poszerzał swoje kompetencje
Wymagania

Ty dasz DONE!:

  • DOŚWIADCZENIE – w pracy związanej z obsługą Klienta
  • UMIEJĘTNOŚCI – trafnego identyfikowania potrzeb Klientów i kreatywnej sprzedaży
  • CHĘCI – do podjęcia pracy, w której ważne jest szybkie podejmowanie decyzji
  • OTWARTOŚĆ – w przekraczaniu granic własnego rozwoju i brania czynnego udziału w zmianach
  • LANGUAGE SKILLS – kontakt z Klientem odbywa się głównie w języku angielskim

DONE Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
ul. Batorego 35

34-120 Andrychów