Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

Poznaj DONE! Deliveries

Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center it (informatyka) administracja biurowa / praca biurowa badania i rozwój księgowość / ekonomia

Oferty pracy Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

Wybrane oferty innych pracodawców

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Karta Multisport
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Ocena rekrutacji przez kandydatów

(na podstawie ankiety wysyłanej tylko do osób, które aplikowały poprzez Aplikuj.pl)

5

Średnia ocena komunikacji w trakcie rekrutacji

5

Średnia ogólna ocena procesu rekrutacji wśród osób, które odbyły rozmowę rekrutacyjną

Kandydat na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta

"Pełen profesjonalizm. Rekruterka nawet poinformowała telefonicznie o zakończeniu rekrutacji oraz przyczynach niewybrania mojej kandydatury. Bardzo rzadkie i godne pochwały."

6 miesięcy temu

Kandydat na stanowisko Pracownik biurowy

"Profesjonalne👍"

7 miesięcy temu

Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

Pełna nazwa
DONE DELIVERIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
ul. Stefana Batorego 35 34-120 Andrychów
NIP
5542945426
REGON
366428409
KRS
0000675590
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
04.05.2017
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością

4.4

Na podstawie 124 oceny z Google.

Hleb Slushniuk

Hleb Slushniuk

"Chciałbym wyrazić swój podziw dla Ireny Tkaczuk z Done Deliveries Sp. z o.o.. W trakcie naszej interakcji podczas procesu składania oferty, Irena Tkaczuk wykazała się wyjątkowym profesjonalizmem, dbałością o szczegóły i silnym zaangażowaniem w zapewnienie płynnej i przejrzystej komunikacji. Ich szybkie odpowiedzi, dbałość o nasze wymagania i proaktywne podejście pozostawiły niezatarte wrażenie. To była przyjemność współpracować z tak kompetentnym i rzetelnym profesjonalista. Nie mam wątpliwości, że Irena Tkaczuk w znacznym stopniu przyczynia się do sukcesu państwa zespołu i nie mogę się doczekać możliwości przyszłej współpracy."

3 tygodnie temu

Bielik

Bielik

"Serdecznie polecam spedycję Done Deliveries! Świetna współpraca, kontaktowi pracownicy, bardzo kompetentne podejście do spraw dokumentacyjnych oraz finansowych. Firma godna zaufania i polecenia."

4 tygodnie temu

Michał Gumul

Michał Gumul

"Spedycja godna polecenia. Płatność zawsze na czas. Kontakt z Pania Marika Bies w sprawach organizacyjnych zawsze pozytywny, polecam."

miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Kraków
  4. Warszawa
  5. Andrychów
  6. Kęty
  7. Żywiec
  8. Sosnowiec
  9. Wrocław
  10. Jaworzno

Praca Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 5 000-6 500 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Jesteśmy liderem na rynku transportowym, działającym z powodzeniem od dziesięciu lat! Przez ten czas sprawdzaliśmy różne modele pracy. Szukaliśmy i zatrudnialiśmy spedytorów 360 stopni (klasycznego spedytora).

      Jednak dzięki cennemu doświadczeniu i nieustannemu rozwojowi, dokonaliśmy kluczowego kroku – wyodrębniliśmy działy operacyjne, dzięki czemu każdy zespół odpowiada za realizację poszczególnych etapów obsługi Klienta czy też przewoźnika.

      Tak więc w Done! nie mamy stanowiska spedytorskiego 360 stopni, tylko wyspecjalizowane działy, które w wąskim zakresie działania i specjalizacji, gwarantują najwyższą jakość przeprowadzanych procesów.

      Dołącz do Done! i realizuj kluczową rolę, jaką jest obsługa Klienta.

      Wymagania

      Kim jest Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta?


      To osoba, która:

      • Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy
      • Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów
      • Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji
      • Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy

      • Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)

      • Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję

      • Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami:

      Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji

      Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team

      Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów

      NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego

      Oferujemy

      Elastyczność Pracy:

      • Możliwość pracy w trybie hybrydowym po stacjonarnym onboardingu w Andrychowie przez pierwsze 6 miesięcy

      Rodzaj Współpracy:

      • Wybór pomiędzy umową o pracę a kontraktem B2B

      Wynagrodzenie:

      • Umowa o pracę: 5000 zł - 6500 zł brutto

      Rozwój Kariery:

      • Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery

      • Możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych

      • Szkolenia i rozwój kompetencji finansowane przez DONE!

      Mentor od Startu:

      • Wsparcie mentorów od pierwszego dnia – o tym, jak to działa, porozmawiamy podczas naszej rozmowy

      Pakiet Benefitów:

      • Dofinansowanie zajęć sportowych/prywatna opieka medyczna/ubezpieczenie na życie

      • Firmowa biblioteka

      • Brak dress code’u

      • Świętowanie jubileuszy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju (Quote&GO!)

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 5 000-8 600 zł / mies.
    • DONE! Deliveries transformuje branżę transportową zmieniając proces bookowania transportu z analogowego na digitalowy! Dzięki NASZEJ AUTORSKIEJ platformie Quote&GO! mali i średni przedsiębiorcy w całej Europie, a także operatorzy logistyczni mają możliwość wyceny transportu w kilka sekund online, a proces zamówienia dostawy ładunków nigdy nie był tak prosty.

      Do tego dochodzi jeszcze 160 ekspertów, którzy czuwają nad procesem realizacji transportu tak by nasi Klienci mieli pewność, że ich ładunki są w dobrych rękach.
      Dołącz do zespołu Quote&GO! jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju i stań się częścią rewolucyjnej przemiany w branży transportowej.

      Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie Klientów Quote&GO!
      • Telefoniczna i mailowa współpraca z Klientami z całej Europy
      • Budowanie długofalowych relacji z Klientem
      • Dbanie o wysoką jakość obsługi powierzonego portfela Klientów
      • Organizacja video konferencji z Kontrahentami
      • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na arenie międzynarodowej

      Wymagania

      • Dobra znajomość języka angielskiego (B2) dzięki, której zapewnisz wyjątkową obsługę dla Klientów
      • Podejście biznesowe w budowaniu i utrzymywaniu relacji z Europejskimi Klientami
      • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
      • Proaktywna postawa nastawiona na realizację celów oraz rozwój
      • Energa i chęć działania, otwartość na dzwonienie do nowych klientów
      • Otwartość na nowe wyzwania i chęć nauki, aby dostosowywać się do dynamicznych potrzeb rynku transportowego i branży

      Oferujemy

      • Praca na terenie Andrychowa z możliwością przejścia na tryb hybrydowy po okresie onboardingu
      • Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy: umowa o pracę bądź kontrakt B2B
      • Wynagrodzenie UoP 5000 – 7500 brutto
      • Kontakt B2B 5500 – 8600 netto + VAT
      • Pakiet benefitów (multisport, ubezpieczenie grupowe i medyczne)
      • Kompleksowy onboarding — zadbamy o Twoje komfortowe wdrożenie do organizacji i teamu
      • Staniesz się częścią ambitnego zespołu realizującego każdego miesiąca powierzone im cele i dbającego o wyjątkowe Customer Experience
      • Otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
      • Zaplecze zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy, tworzonych głównie przez nasz wewnętrzny dział R&D


  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • 5 000-7 500 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy

      • Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych

      • Prowadzenie negocjacji

      • Organizacja stałych zleceń transportowych

      • Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami DONE!

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży - poszukujemy osób z pasją i flow do ciągłego rozwoju w tym obszarze

      • Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie – jest to nasz warunek konieczny (sprawdzany podczas rekrutacji)

      • Otwartość na konstruktywny feedback i dzielenie się własną opinią - to MY wyznaczamy trendy

      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji oraz efektywnej pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      • Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy tj. umowę o pracę bądź kontrakt B2B:

      • Wynagrodzenie UoP 5000zł brutto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny

      • Kontakt B2B 4800 netto + VAT, + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny

      • Profesjonalny Onboarding:

      • Pierwsze tygodnie pracy spędzisz w dziale Training & Development, w którym wdrożymy Cię do organizacji i nauczymy wyjątkowego Customer Experience. Poznasz tajniki branży, zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczysz się obsługiwać autorskie systemy DONE!

      • Następne tygodnie spędzisz już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc (odniesiesz pierwsze sukcesy i natrafisz na pierwsze potknięcia) pod okiem naszego trenera wewnętrznego. Dajemy Ci wiedzę i wsparcie jak efektywnie działać.

      • Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia jesteś gotowy/a by samodzielnie działać na stanowisku – cały czas wspiera Cię w tym Team Lider i inni specjaliści z teamu.


      Co jeszcze mamy dla Ciebie:


      • Pracę zdalną lub hybrydową po okresie onboardingu w Andrychowie

      • Pracę w jednozmianowym systemie

      • Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery – rozwijaj się z Nami i zdecyduj, czy chcesz kontynuować ścieżkę specjalistyczną czy może wejść na drogę menadżerską

      • Otwartość organizacji na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!

      • Owocowe wtorki, tematyczne imprezy integracyjne i wspólna celebracja wyjątkowych okazji

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • 4 000-7 500 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy

      • Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych

      • Prowadzenie negocjacji

      • Organizacja stałych zleceń transportowych

      • Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami DONE!

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży - poszukujemy osób z pasją i flow do ciągłego rozwoju w tym obszarze

      • Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie – jest to nasz warunek konieczny (sprawdzany podczas rekrutacji)

      • Otwartość na konstruktywny feedback i dzielenie się własną opinią - to MY wyznaczamy trendy

      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji oraz efektywnej pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      • Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy tj. umowę o pracę bądź kontrakt B2B:

      • Wynagrodzenie UoP 4000zł brutto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny

      • Kontakt B2B 4800 netto + VAT, + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny

      • Profesjonalny Onboarding:

      • Pierwsze tygodnie pracy spędzisz w dziale Training & Development, w którym wdrożymy Cię do organizacji i nauczymy wyjątkowego Customer Experience. Poznasz tajniki branży, zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczysz się obsługiwać autorskie systemy DONE!

      • Następne tygodnie spędzisz już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc (odniesiesz pierwsze sukcesy i natrafisz na pierwsze potknięcia) pod okiem naszego trenera wewnętrznego. Dajemy Ci wiedzę i wsparcie jak efektywnie działać.

      • Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia jesteś gotowy/a by samodzielnie działać na stanowisku – cały czas wspiera Cię w tym Team Lider i inni specjaliści z teamu.


      Co jeszcze mamy dla Ciebie:


      • Pracę zdalną lub hybrydową po okresie onboardingu w Andrychowie

      • Pracę w jednozmianowym systemie

      • Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery – rozwijaj się z Nami i zdecyduj, czy chcesz kontynuować ścieżkę specjalistyczną czy może wejść na drogę menadżerską

      • Otwartość organizacji na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!

      • Owocowe wtorki, tematyczne imprezy integracyjne i wspólna celebracja wyjątkowych okazji

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 6 000-9 500 zł / mies.
    • Warunki współpracy:

      • Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy umowa o pracę bądź kontrakt B2B
      • Wynagrodzenie UoP 4000zł brutto - 8000zł brutto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny
      • Kontakt B2B 4800 – 6300 netto + system premiowy miesięczny + system premiowy kwartalny
      • Praca w jednozmianowym systemie
      • Praca zdalna lub hybrydowa po okresie onboardingu
      • Pakiet benefitów (multisport, ubezpieczenie grupowe i medyczne)

      Zakres obowiązków

      • Dynamiczne pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy

      • Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych celów/planów sprzedażowych

      • Zapewnienie wyjątkowego Customer Experience wedle procedur i wytycznych Done! Deliveries

      • Prowadzenie negocjacji z Klientem

      • Organizowanie stałych zleceń transportowych

      • Planowanie tras i prowadzenie aut spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami i z uwzględnieniem planowanych przebiegów

      • Systematyczna praca na autorskich systemach IT Done! Deliveries

      • Efektywna współpraca z Team Liderem oraz resztą Teamu

        Skuteczna współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów np. Track&Trace, Carrier Booking czy Customer Care

      Wymagania

      • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży (mile widziane w obszarze obsługi klienta spedycyjnego)
      • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży popartej realnymi sukcesami
      • Łatwość w rozmowach telefonicznych z Klientami
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 w mowie i piśmie – jest to nasz warunek konieczny (sprawdzany podczas rekrutacji)
      • Wysoka kultura osobista i rozumienie, czym jest najwyższa jakość obsługi w kontakcie z Klientem zagranicznym
      • Swoboda w prowadzeniu negocjacji oraz rozmów biznesowych z Klientami i Przewoźnikami
      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, systematyczność oraz efektywna praca pod presją czasu
      • Otwartość na konstruktywny feedback i dzielenie się własną opinią

      Oferujemy

      • Międzynarodowe środowisko pracy z zapleczem zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy, tworzonych głównie przez nasz wewnętrzny dział R&D
      • Profesjonalny Onboarding --> Pierwsze tygodnie pracy spędzisz w dziale Training & Development, w którym wdrożymy Cię do organizacji i nauczymy wyjątkowego Customer Experience. Poznasz tajniki branży, zasady funkcjonowania giełd transportowych oraz nauczysz się obsługiwać autorskie systemy IT Done!

      Następne tygodnie spędzasz już w swoim teamie dalej intensywnie się szkoląc (odnosisz pierwsze sukcesy i natrafiasz na pierwsze potknięcia) pod okiem naszego trenera wewnętrznego. Dajemy Ci wiedzę i wsparcie jak efektywnie działać.

      Po około 2 miesięcznym okresie szkolenia jesteś gotowy/a by samodzielnie działać na stanowisku – cały czas wspiera Cię w tym Team Lider i inni specjaliści z teamu.

      • Indywidualnie dopasowana ścieżka kariery – rozwijaj się i zdecyduj, czy chcesz wejść na ścieżkę rozwoju menadżerską czy też kontynuować ścieżkę specjalistyczną
      • Otwartość organizacji na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
      • Bardzo dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowatorskie rozwiązania wyznaczające trendy na ryku spedycji
      • Owocowe wtorki, tematyczne imprezy integracyjne i wspólna celebracja wyjątkowych okazji
      • Zgrany zespół interesujących ludzi
      • Uczciwość i etyka – dlatego też nie zapraszamy do rekrutacji osób z “własnymi” klientami
  • Opiekun klienta z językiem francuskim

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 4 000-7 000 zł / mies.

    • W DONE! budujemy ekosystem cyfrowych narzędzi, które transformują sposób funkcjonowania branży z analogowego na cyfrowy. Przez ostatnie 3 lata rozwinęliśmy łącznie 12 aplikacji dla Klientów, Przewoźników i naszego Teamu. Nasz dział Customer Care to 9 różnorodnych osobowości, których zawodowym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów. Na budowaniu długofalowych relacji znamy się jak nikt! Stawiamy na wiarygodność i skuteczną pracę zespołową. Dołączając do DONE! każdego dnia będziesz dbał o zapewnienie Klientom optymalnych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb! Brzmi dobrze? Zobacz szczegóły poniżej!

      Zakres obowiązków

      • telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym

      • budowanie relacji z Klientem

      • dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów

      • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

      • nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami

      Wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego

      • znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym

      • łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami

      • energii do działania, chęć poznawania nowych osób

      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

      • rozwój pod okiem najlepszych specjalistów

      • szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje


      • kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie


      • benefity (opieka medyczna / multisport)


      • wyjazdy integracyjne i wyjścia zespołowe

  • International Freight Forwarder

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 500-8 000 zł / mies.
    • W DONE! stawiamy na ludzi utalentowanych, ukierunkowanych na proaktywne działania, którzy z determinacją i zaangażowaniem będą dążyli do rozwoju osobistego, a także naszej marki DONE!


      Nasza historia rozpoczęła się w 2013 roku, gdy w skład firmy wchodziło zaledwie kilka osób. Sprecyzowany przez lata cel i ambitne plany w towarzystwie olbrzymich nakładów pracy, inwestycji w rozwój pracowników oraz najnowsze technologie doprowadziły nas do DZIŚ!

      Obecnie DONE! tworzy 160 specjalistów mówiących w 7 językach!, kształcących się na najlepszych uczelniach w Polsce, szkolących się u topowych trenerów, tworzących innowacyjne software oraz osiągających osobiste i zawodowe sukcesy!

      Jak widzisz tworzymy aspirujące środowisko dla osób ceniących sobie międzynarodowe otoczenie, dynamizm, podążanie bądź wyprzedzanie trendów w branży oraz otwartość na zmiany!



      Zakres obowiązków

      Rola Spejalisty:

      • Proaktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
      • Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy według standardów DONE!
      • Organizacja stałych zleceń transportowych
      • Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
      • Zapewnianie wysokiej jakości usług
      • Współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów bezpośredniego wsparcia spedycyjnego np. Track&Trace, Carrier Booking, Zlecenia czy Customer Care (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży


      Abyś mógł/mogła maksymalnie wykorzystać swój potencjał i skupić się na obsłudze klientów oraz rozwoju w tym kierunku stworzyliśmy innowacyjne środowisko pracy. Działy, o których wspomnieliśmy wyżej realnie wspierają procesy spedycyjne np. odciążają przy obsłudze i sprzedaży ładunków, wypełnianiu niezbędnej dokumentacji, kontakcie z Klientami i Przewoźnikami 24/h.

      Dzięki tak zorganizowanej pracy nasi spedytorzy otrzymują większą przestrzeń do aktywnego działania, które przekłada się na większą ilością napływających zleceń i wyższe zarobki.


      Wymagania

      • Podejście biznesowe w kontaktach z Klientami zagranicznymi
      • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
      • Znajomość języka angielskiego, która pozwoli na swobodną komunikację (B1/B2)
      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji oraz efektywnej pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      Co dla Ciebie:

      • Profesjonalny onboarding
      • Praca przy wsparciu topowego managementu oraz liderów z branży spedycji express (jesteśmy partnerami – wszyscy w DONE! gramy do jednej bramki)
      • Zaplecze silnej, dobrze prosperującej i rozwijającej się firmy w tym zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy, tworzonych głównie przez nasz wewnętrzny dział R&D (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży
      • Bardzo dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowatorskie rozwiązania wyznaczające trendy na ryku spedycji
      • Otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
      • Indywidualnie dopasowana ścieżka kariery dzięki możliwości awansów pionowych i poziomych
      • Realny wpływ na tworzenie wizerunku marki DONE! na arenie międzynarodowej
      • Udział w kreowaniu nowoczesnego modelu biznesowego spedycji cyfrowej



      Warunki współpracy:

      • Atrakcyjne wynagrodzenie 3 500 brutto - 8 000 brutto
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Praca w jednozmianowym systemie
      • Pakiet szkoleń podnoszący Twoje kompetencje po roku współpracy
      • Praca na terenie Andrychowa z możliwością przejścia na tryb hybrydowy po okresie onboardingu
      • Pakiet benefitów

  • Team Leader Spedycji

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • запрошуємо працівників з України
    • 13 000-15 000 zł / mies.
    • Ostanie 9 lat to rozwój firmy od 0 do 110 mln PLN przychodu i od 2 do 160 pracowników. Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie. W Polsce wg. Dziennika Gazety Prawnej od kilku lat utrzymujemy się w top 5 najszybciej rozwijających się firm w branży.
      Jesteśmy spedycją - zajmujemy się organizacją przewozu ładunków. Działamy na wszystkich rynkach Europejskich. Wypracowaliśmy zdolności operacyjne, które umożliwiają nam wyszukanie dostępnego pojazdu w dowolnym miejscu Europy w 12 minut, a następnie podstawienie samochodu na załadunek w kilka godzin. Chcemy stać się numerem jeden w zakresie Spotowych/Expressowych przesyłek w Europie. Środkiem do celu jest m.in. technologia, doskonała obsługa Klienta — Przewoźnika oraz budowanie i rozwój samodzielnych, wyspecjalizowanych zespołów spedycyjnych!
      Rola Team Leader spedycji opiera się na intensywnej współpracy pomiędzy Menagerami i innymi Liderami w DONE! dzięki czemu możliwy jest dynamiczny rozwój, wymiana eksperckiej wiedzy oraz rozwijanie kompetencji menedżerskich. Na co dzień będziesz odpowiadał za zarządzanie kilkuosobowym teamem ekspertów. Otrzymasz również możliwość uczestnictwa we wdrażaniu nowych rozwiązań i narzędzi optymalizujących pracę.

      Zakres obowiązków


      • Budowanie kilkuosobowego zespołu spedytorów i zarządzanie nim zgodnie z kulturą organizacyjną DONE!
      • Kształtowanie motywującego środowiska pracy, zaangażowanie w rozwój pracowników oraz monitorowanie realizacji zadań
      • Wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych w zakresie usług spedycyjnych
      • Wypracowywanie długofalowej i skutecznej współpracy z Klientami i Kontrahentami
      • Analiza i monitoring progresu pracy z poszczególnymi segmentami Klientów
      • Udział w projektowaniu nowych rozwiązań, procesów, narzędzi optymalizujących pracę oraz efektywne ich wdrażanie

      Wymagania

      • Znajomość branży TSL
      • Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie logistyki, transportu lub zarządzania)
      • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem oraz umiejętność pracy operacyjnej z teamem
      • Ukierunkowanie na wyniki i rozwój osobisty
      • Myślenie strategiczne oraz podejmowanie decyzji w oparciu o przyjęte w DONE! cele biznesowe
      • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
      • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętności negocjacyjne
      • Chęci rozwijania się w dynamicznym środowisku wśród ekspertów z dziedziny TSL

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie 13 000 brutto - 15 000 brutto oraz system premiowy
      • Praca przy wsparciu topowych Managerów oraz Liderów z branży spedycji express (jesteśmy partnerami – wszyscy w DONE! gramy do jednej bramki)
      • Udział w tworzeniu nowoczesnego modelu biznesowego spedycji cyfrowej
      • Ścisła współpraca z biznesem, dzięki której masz wpływ na kierunek rozwoju firmy
      • Otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
      • Bardzo dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowatorskie rozwiązania wyznaczające trendy na ryku spedycji
  • Senior IT Specialist

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • запрошуємо працівників з України
    • Dołączając do DONE! wzmocnisz team swoją wiedzą i doświadczeniem w codziennych wyzwaniach oraz aspirujących projektach z zakresu IT, a my staniemy się Twoim partnerem w rozwoju dalszej ścieżki kariery! Jako Senior IT Specialist z jednej strony będziesz odpowiadać za bezpośrednie wsparcie techniczne i informatyczne pracowników DONE!, a także monitorowanie, utrzymywanie i modernizację bieżącej infrastruktury sieciowo-serwerowej.

      Zakres obowiązków

      • Monitorowanie, utrzymanie i modernizacja bieżącej infrastruktury sieciowo-serwerowej (sieć LAN, WLAN, serwery Windows, infrastruktura Azure)
      • Administrowanie usługami i rolami serwerowych systemów operacyjnych Windows i Linux (Active Directory, File Server, DNS)
      • Administrowanie serwerami SQL Server
      • Opieka and lokalnymi systemami biznesowymi (FK, TMS)
      • Administrowanie systemami Office365, Sharepoint, OneDrive
      • Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
      • Nadzór oraz konfiguracja sprzętu serwerowego oraz sieciowego
      • Opieka techniczna nad infrastrukturą IT
      • Współpraca z dostawcami usług IT

      Wymagania

      • Minimum średnie wykształcenie (wyższe mile widziane) kierunkowe o profilu informatycznym lub pokrewnym
      • Doświadczenie zawodowe w pracy w Help Desk lub dziale infrastruktury IT
      • Znajomość systemów sieciowych z rodziny MS Windows, w tym zagadnień związanych z Active Directory
      • Znajomość środowisk Microsoft 365: Office365, Teams, Exchange, OneDrive
      • Umiejętność administrowania infrastrukturą w chmurze Azure,
      • Znajomość sieci LAN, WLAN i urządzeń sieciowych
      • Znajomość budowy oraz umiejętność konfiguracji i obsługi urządzeń infrastruktury IT (serwery, macierze dyskowe, access pointy)
      • Zdolność organizacyjnych, dokładności i samodzielności
      • Umiejętność komunikacji i współpracy
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku

      Oferujemy

      • Duża swoboda w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
      • Dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowe rozwiązania
      • Otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
      • Indywidualnie dopasowana ścieżka kariery dzięki możliwości awansów pionowych i poziomych
  • International Freight Forwarder

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 100-8 000 zł / mies.
    • W DONE! stawiamy na ludzi utalentowanych, ukierunkowanych na proaktywne działania, którzy z determinacją i zaangażowaniem będą dążyli do rozwoju osobistego, a także naszej marki DONE!


      Nasza historia rozpoczęła się w 2013 roku, gdy w skład firmy wchodziło zaledwie kilka osób. Sprecyzowany przez lata cel i ambitne plany w towarzystwie olbrzymich nakładów pracy, inwestycji w rozwój pracowników oraz najnowsze technologie doprowadziły nas do DZIŚ!

      Obecnie DONE! tworzy 150 specjalistów mówiących w 7 językach!, kształcących się na najlepszych uczelniach w Polsce, szkolących się u topowych trenerów, tworzących innowacyjne software oraz osiągających osobiste i zawodowe sukcesy!

      Jak widzisz tworzymy aspirujące środowisko dla osób ceniących sobie międzynarodowe otoczenie, dynamizm, podążanie bądź wyprzedzanie trendów w branży oraz otwartość na zmiany!



      Zakres obowiązków

      Rola Shipping Agenta:

      • Proaktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
      • Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy według standardów DONE!
      • Organizacja stałych zleceń transportowych
      • Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
      • Zapewnianie wysokiej jakości usług TSL
      • Współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów bezpośredniego wsparcia spedycyjnego np. Track&Trace, Carrier Booking, Zlecenia czy Customer Care (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży TSL


      Abyś mógł/mogła maksymalnie wykorzystać swój potencjał i skupić się na obsłudze klientów oraz rozwoju w tym kierunku stworzyliśmy innowacyjne środowisko pracy. Działy, o których wspomnieliśmy wyżej realnie wspierają procesy spedycyjne np. odciążają przy obsłudze i sprzedaży ładunków, wypełnianiu niezbędnej dokumentacji, kontakcie z Klientami i Przewoźnikami 24/h.

      Dzięki tak zorganizowanej pracy nasi spedytorzy otrzymują większą przestrzeń do aktywnego działania, które przekłada się na większą ilością napływających zleceń i wyższe zarobki.


      Wymagania

      • Podejście biznesowe w kontaktach z Klientami zagranicznymi
      • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
      • Znajomość języka angielskiego, która pozwoli na swobodną komunikację (B1/B2)
      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji oraz efektywnej pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      Co dla Ciebie:

      • Profesjonalny onboarding
      • Praca przy wsparciu topowego managementu oraz liderów z branży spedycji express (jesteśmy partnerami – wszyscy w DONE! gramy do jednej bramki)
      • Zaplecze silnej, dobrze prosperującej i rozwijającej się firmy w tym zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy, tworzonych głównie przez nasz wewnętrzny dział R&D (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży TSL
      • Bardzo dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowatorskie rozwiązania wyznaczające trendy na ryku spedycji
      • Otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
      • Indywidualnie dopasowana ścieżka kariery dzięki możliwości awansów pionowych i poziomych
      • Realny wpływ na tworzenie wizerunku marki DONE! na arenie międzynarodowej
      • Udział w kreowaniu nowoczesnego modelu biznesowego spedycji cyfrowej



      Warunki współpracy:

      • Atrakcyjne wynagrodzenie 3 100 brutto - 8 000 brutto
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Praca w jednozmianowym systemie
      • Pakiet szkoleń podnoszący Twoje kompetencje po roku współpracy
      • Praca na terenie Andrychowa z możliwością przejścia na tryb hybrydowy po okresie onboardingu
      • Pakiet benefitów

  • International Freight Forwarder

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 100-8 000 zł / mies.
    • W DONE! stawiamy na ludzi utalentowanych, ukierunkowanych na proaktywne działania, którzy z determinacją i zaangażowaniem będą dążyli do rozwoju osobistego, a także naszej marki DONE!

      Nasza historia rozpoczęła się w 2013 roku, gdy w skład firmy wchodziło zaledwie kilka osób. Sprecyzowany przez lata cel i ambitne plany w towarzystwie olbrzymich nakładów pracy, inwestycji w rozwój pracowników oraz najnowsze technologie doprowadziły nas do DZIŚ!

      Obecnie DONE! tworzy 150 specjalistów mówiących w 7 językach!, kształcących się na najlepszych uczelniach w Polsce, szkolących się u topowych trenerów, tworzących innowacyjne software oraz osiągających osobiste i zawodowe sukcesy!

      Jak widzisz tworzymy aspirujące środowisko dla osób ceniących sobie międzynarodowe otoczenie, dynamizm, podążanie bądź wyprzedzanie trendów w branży oraz otwartość na zmiany!



      Zakres obowiązków

      Rola Shipping Agenta:

      • Proaktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
      • Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy według standardów DONE!
      • Organizacja stałych zleceń transportowych
      • Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
      • Zapewnianie wysokiej jakości usług TSL
      • Współpraca ze specjalistami z wewnętrznych działów bezpośredniego wsparcia spedycyjnego np. Track&Trace, Carrier Booking, Zlecenia czy Customer Care (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży TSL


      Abyś mógł/mogła maksymalnie wykorzystać swój potencjał i skupić się na obsłudze klientów oraz rozwoju w tym kierunku stworzyliśmy innowacyjne środowisko pracy. Działy, o których wspomnieliśmy wyżej realnie wspierają procesy spedycyjne np. odciążają przy obsłudze i sprzedaży ładunków, wypełnianiu niezbędnej dokumentacji, kontakcie z Klientami i Przewoźnikami 24/h.

      Dzięki tak zorganizowanej pracy nasi spedytorzy otrzymują większą przestrzeń do aktywnego działania, które przekłada się na większą ilością napływających zleceń i wyższe zarobki.


      Wymagania

      • Podejście biznesowe w kontaktach z Klientami zagranicznymi
      • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
      • Znajomość języka angielskiego, która pozwoli na swobodną komunikację (B1/B2)
      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji oraz efektywnej pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      Co dla Ciebie:

      • Profesjonalny onboarding
      • Praca przy wsparciu topowego managementu oraz liderów z branży spedycji express (jesteśmy partnerami – wszyscy w DONE! gramy do jednej bramki)
      • Zaplecze silnej, dobrze prosperującej i rozwijającej się firmy w tym zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy, tworzonych głównie przez nasz wewnętrzny dział R&D (!)Ten element wyróżnia DONE! w branży TSL
      • Bardzo dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowatorskie rozwiązania wyznaczające trendy na ryku spedycji
      • Otwartość firmy na rozwój i podnoszenie Twoich kompetencji, liczne i topowe szkolenia w całej Polsce finansowane w całości przez DONE!
      • Indywidualnie dopasowana ścieżka kariery dzięki możliwości awansów pionowych i poziomych
      • Realny wpływ na tworzenie wizerunku marki DONE! na arenie międzynarodowej
      • Udział w kreowaniu nowoczesnego modelu biznesowego spedycji cyfrowej



      Warunki współpracy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
      • Praca w jednozmianowym systemie
      • Atrakcyjne wynagrodzenie – uczciwa podstawa i realny system premiowy
      • Pakiet szkoleń podnoszący Twoje kompetencje po roku współpracy
      • Praca na terenie Andrychowa z możliwością przejścia na tryb hybrydowy po okresie onboardingu
      • Pakiet benefitów

  • Specjalista ds. obsługi Klienta Spedycyjnego

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Deliveries rozwija się od kilku lat umacniając swoją pozycję na rynku TSL (Transport-Logistyka-Spedycja). Pomimo obecnej sytuacji na świecie
      nie spowalnia ani na moment! Poprzez sprawne i skuteczne działania naszych specjalistów pomagamy osiągnąć powodzenie każdej misji spedycyjnej
      lub transportowej, którą nam powierzono, gwarantując naszym klientom „piece of mind”.
      Każdy, kto lubi ponadprzeciętną dynamikę pracy, eksperymentowanie z nowymi narzędziami IT
      i ma wrażliwość na potrzeby klienta, będzie czuł się świetnie w naszym zespole.

      Zakres obowiązków

      Odpowiadasz za:

      • zorganizowanie przewozu ładunków w ciągu 2h na terenie całej Europy – pomogą Ci w tym najnowocześniejsze narzędzia IT, które tworzy nasz dział R&D
      • organizację stałych zleceń transportowych
      • sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
      • zapewnianie wysokiej jakości usług i profesjonalnej obsługi klienta
      • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

      Wymagania

      Ważne, byś już miał:


      • doświadczenie w obsłudze klienta
      • znajomość j. angielskiego przynajmniej na poziomie B1 (w mowie i w piśmie)
      • swobodę w rozmowach z ludźmi i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
      • zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
      • kreatywność, wytrwałość i nastawienie na osiąganie wyników i ciągłe doskonalenie
      • chęć nauki i otwartość na poznawanie tego, co nowe

      Oferujemy


      • ciekawą, odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę
      • możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji
      • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
      • unikalną atmosferę i kulturę organizacyjną opartą o wzajemny szacunek i uśmiech szefa na co dzień ;-)
  • Opiekun klienta z językiem francuskim

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna

    • W DONE! budujemy ekosystem cyfrowych narzędzi, które transformują sposób funkcjonowania branży z analogowego na cyfrowy. Przez ostatnie 3 lata rozwinęliśmy łącznie 12 aplikacji dla Klientów, Przewoźników i naszego Teamu. Nasz dział Customer Care to 9 różnorodnych osobowości, których zawodowym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów. Na budowaniu długofalowych relacji znamy się jak nikt! Stawiamy na wiarygodność i skuteczną pracę zespołową. Dołączając do DONE! każdego dnia będziesz dbał o zapewnienie Klientom optymalnych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb! Brzmi dobrze? Zobacz szczegóły poniżej!

      Zakres obowiązków

      • telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym

      • budowanie relacji z Klientem

      • dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów

      • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

      • nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami

      Wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego

      • znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym

      • łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami

      • energii do działania, chęć poznawania nowych osób

      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

      • rozwój pod okiem najlepszych specjalistów

      • szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje


      • kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie


      • benefity (opieka medyczna / multisport)


      • wyjazdy integracyjne i wyjścia zespołowe

  • Agent spedycyjny

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Masz doświadczenie w spedycji i szukasz pracy, która zapewni Ci możliwości rozwoju oraz świetne zarobki? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś!

      Dołącz do DONE! Deliveries, czyli jednej z najszybciej rozwijających się firm na Podbeskidziu i pracuj w środowisku specjalistów.


      Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE! Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie.

      Misją działu spedycji w DONE! jest dostarczenie takich rozwiązań, by nasi klienci mogli ekspresowo i bezpiecznie przetransportować swój towar na terenie całej Europy.


      Zakres obowiązków

      • Zorganizowanie przewozu ładunków na terenie całej Europy
      • Organizacja stałych zleceń transportowych
      • Sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
      • Zapewnianie wysokiej jakości usług i profesjonalnej obsługi
      • Otwartość na budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klienta

      Wymagania

      • Znajomość j. angielskiego, pozwalająca na swobodną rozmowę z Klientem
      • Doświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży
      • Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
      • Chęć nauki i otwartość na poznawanie tego, co nowe

      Oferujemy

      PRACUJ W MIEJSCU, GDZIE:

      • Wszyscy mówią do siebie po imieniu
      • Możesz czuć się dobrze, a współpracownicy zawsze wyciągają pomocną dłoń
      • Masz dużą swobodę działania i realny wpływ na rozwój DONE!
      • Brak dress code oraz sztywnych zasad korporacyjnych
  • Specjalista ds. budowania relacji z Klientami z językiem francuskim

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna

    • W DONE! budujemy ekosystem cyfrowych narzędzi, które transformują sposób funkcjonowania branży z analogowego na cyfrowy. Przez ostatnie 3 lata rozwinęliśmy łącznie 12 aplikacji dla Klientów, Przewoźników i naszego Teamu. Nasz dział Customer Care to 9 różnorodnych osobowości, których zawodowym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów. Na budowaniu długofalowych relacji znamy się jak nikt! Stawiamy na wiarygodność i skuteczną pracę zespołową. Dołączając do DONE! każdego dnia będziesz dbał o zapewnienie Klientom optymalnych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb! Brzmi dobrze? Zobacz szczegóły poniżej!

      Zakres obowiązków

      • telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym

      • budowanie relacji z Klientem

      • dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów

      • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

      • nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami

      Wymagania

      • dobra znajomość języka angielskiego

      • znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym

      • łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami

      • energii do działania, chęć poznawania nowych osób

      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

      • rozwój pod okiem najlepszych specjalistów

      • szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje

      • kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie

      • benefity (opieka medyczna / multisport)

      • wyjazdy integracyjne i wyjścia zespołowe

  • Księgowy/a

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE!, Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie. W branży od wielu lat znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się firm.

      Jesteśmy spedycją — zajmujemy się organizacją przewozu ładunków. Działamy na wszystkich rynkach Europejskich.

      Nasz dział księgowości to 10-osobowy zespół specjalistów, którzy współpracuje z Klientami międzynarodowymi. Obecnie do działu poszukujemy osoby do pracy w pełny etacie na zastępstwo.

      Zakres obowiązków

      • kontrola dokumentów pod względem formalno-podatkowym
      • sprawdzanie prawidłowości klasyfikacji kosztów
      • weryfikacja i uzgadnianie konta księgowego
      • uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca
      • księgowanie faktur sprzedażowych oraz kosztowych
      • przygotowanie okresowych analizy i raportów zarządczych

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe
      • minimum roczne doświadczenie na stanowisku księgowym
      • teoretyczna i praktyczna znajomości zdarzeń gospodarczych w księgach handlowych
      • dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych
      • wiedza z zakresu zagadnień związanych z podatkiem VAT w transakcjach międzynarodowych
      • utrzymywanie bieżącego kontaktu z kontrahentami DONE!
      • znajomość programu Symfonia będzie dodatkowym atutem
      • biegłość w posługiwaniu się MS Office (w szczególności Excel)
      • zdolność szybkiego podejmowania decyzji
      • umiejętność pracy w zespole

      • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • zadbamy o Twój kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie
      • szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
      • dynamiczne środowisko pracy z otwartością na nowe rozwiązania
      • praca w zgranym 10-osobowym zespole i uśmiech szefa na co dzień :)
  • Carrier Relations Specialist

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE!, od 0 do 90 mln PLN przychodu i od 2 do 150 pracowników. Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybcie rozwijających się firm w Europie. W branży od wielu lat znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się firm.


      Jesteśmy spedycją - zajmujemy się organizacją przewozu ładunków. Działamy na wszystkich rynkach Europejskich. Nasz zespół przy wykorzystaniu stworzonych przez nas innowacyjnych narzędzi IT, wypracował zdolność wyszukania samochodu w dowolnym miejscu Europy w 12 min, a następnie podstawienie go w kilka godzin na miejsce załadunku.


      Chcemy stać się numerem jeden w zakresie Spotowych/Expressowych przesyłek w Europie. Uzyskanie 1% udziału w rynku równa się dla nas rozwój x27. Środkiem do celu jest m.in. technologia, doskonała obsługa Klienta - Przewoźnika oraz precyzyjne dopasowanie oferty do jego potrzeb!

      Zakres obowiązków

      • Wizyty u Klientów - Przewoźników, których celem jest zawarcie i utrzymanie współpracy oraz wdrożenie narzędzi metodyk pracy.
      • Kontakt z Klientami – Przewoźnikami służący rozwiązywaniu ich problemów, w tym reagowanie na prośby i zapytania
      • Umawianie i przygotowanie wyjazdów do Klientów
      • Współpraca z innymi pracownikami i zespołami w tym udział w projektach
      • Raportowanie
      • Przygotowywanie materiałów dla Klientów


      70% Twojego czasu będziesz spędzał w terenie na spotkaniach z Klientami, 30% to praca operacyjna w biurze lub na home office

      Wymagania

      • Umiejętności samodzielnego wykonywania zadań wskazanych w opisie stanowiska – stąd konieczność bardzo dobrej znajomości rynku
      • Przewoźników (busy)
      • Zaangażowania w wykonywane zadania i utrzymywanie wysokich standardów obsługi Kontrahentów
        wartości, motywacje, styl pracy pasujące do kultury organizacyjnej DONE!

      Oferujemy

      • Dużą swobodę w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
      • Pracę w firmie, która jest liderem w branży- będziesz uczestniczył w innowacyjnych projektach, wyróżniających nas na rynku TSL
      • Dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowe rozwiązania
  • Team Leader Spedycji

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jesteśmy spedycją — zajmujemy się organizacją przewozu ładunków. Działamy na wszystkich rynkach Europejskich. Nasz zespół przy wykorzystaniu stworzonych przez nas innowacyjnych narzędzi IT, wypracował zdolność wyszukania samochodu w dowolnym miejscu Europy w 12 min, a następnie podstawienie go w kilka godzin na miejsce załadunku.


      Chcemy stać się numerem jeden w zakresie Spotowych/Expressowych przesyłek w Europie. Środkiem do celu jest m.in. technologia, doskonała obsługa Klienta — Przewoźnika oraz budowanie i rozwój samodzielnych, wyspecjalizowanych zespołów spedycyjnych! Team Leader spedycji to stanowisko, które opiera się na intensywnej współpracy pomiędzy osobami pełniącymi tę rolę w DONE! dzięki czemu możliwy jest dynamiczny rozwój, wymiana eksperckiej wiedzy, rozwijanie kompetencji menedżerskich.

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem spedytorów zgodnie z kulturą organizacyjną DONE!
      • Kształtowanie motywującego środowiska pracy, zaangażowanie w rozwój pracowników oraz monitorowanie realizacji zadań
      • Udział w projektowaniu nowych rozwiązań, narzędzi optymalizujących pracę oraz efektywne ich wdrażanie
      • Udział w briefingach i spotkaniach z zespołem oraz innymi współpracownikami w DONE!
      • Budowanie procesów wspierających skuteczny development portfela klientów firmy
      • Budowanie długofalowej współpracy z Klientami i Kontrahentami
      • Analiza i monitoring progresu pracy z poszczególnymi segmentami Klientów
      • Wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych w zakresie usług spedycyjnych

      Wymagania

      • Znajomości branży TSL
      • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem, umiejętności pracy operacyjnej z zespołem (w tym efektywny onboarding)
      • Myśleniaestrategicznego oraz podejmowania decyzji w oparciu o przyjęte w DONE cele biznesowe
      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji oraz efektywnej pracy pod presją czasu
      • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętności negocjacyjne
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożlwiająca swobodną komunikację
      • Ukierunkowanie na wyniki i rozwój osobisty
      • Chęci rozwijania się w dynamicznym środowisku, pośród ekspertów z dziedziny TSL

      Oferujemy

      • Prace w firmie, która jest liderem w branży TSL
      • Swobode w działaniu oraz wpływ na kształt Twojego stanowiska
      • Udział w autorskich projektach cyfryzacji usług spedycyjnych wyróżniających nas na rynku
      • Ścisłe współpraca z biznesem, dzięki której masz wpływ na kierunek rozwoju firmy
      • Wsparcie w rozwoju osobistym i zawodowym dzięki współpracy z topowymi trenerami biznesu
      • Praca w profesjonalnym i przyjaznym zespole, który nastawiony jest na partnerskie relacje oraz szybki proces decyzyjny
  • Reporting and data analyst

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Ostatnie 8 lat to nieustanny rozwój DONE!, Trzy lata z rzędu (2019, 2020, 2021) zostaliśmy wyróżnieni przez Financial Times jako jedna z 1000 najszybcie rozwijających się firm w Europie. W branży od wielu lat znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się firm.


      Chcemy stać się numerem jeden w zakresie Spotowych/Expressowych przesyłek w Europie. Uzyskanie 1% udziału w rynku równa się dla nas rozwój x27. Środkiem do celu jest m.in. technologia i… analiza rynku.

      Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie i przedstawianie wyników przekrojowych analiz
      • Budowanie i wdrażanie KPI
      • Przetwarzanie i modelowanie danych
      • Przygotowywanie i przedstawianie rekomendacji
      • Optymalizacja procesów operacyjnych
      • Udział w grupach projektowych

      Wymagania

      • Min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z analizą danych i wsparciem sprzedaży
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel – w tym Power Query i Power Pivot
      • Wykształcenie wyższe na kierunkach: matematyka, informatyka, ekonometria lub w dziedzinach pokrewnych
      • Samodzielność oraz dobra organizacja czasu pracy z dbałością o szczegóły
      • Umiejętność analitycznego myślenia, trafne wyciąganie wniosków oraz przygotowywanie rekomendacje

      Mile widziane doświadczenie z SQL, Python, narzędziami BI

      Oferujemy


      • Wsparcie rozbudowanego działu IT
      • Możliwość współtworzenia autorskich narzędzi w branży TSL
      • Projektowanie warstwy danych
      • Praca dynamiczna i przekrojowa ze wszystkimi działami w firmie
      • Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej
  • Spedytor Międzynarodowy (LTL)

    Done Deliveries Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Andrychów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Misja: rozwój produktu LTL – w odpowiedzi na potrzeby ze strony naszych Klientów

      • Zapewnienie najlepszych rozwiązań dla Klientów
      • Partnerska współpraca z Przewoźnikami kontraktowymi i okazjonalnymi
      • Planowanie tras, ustalanie warunków transportu, dobór odpowiednich środków transportu
      • Budowanie, utrzymanie oraz rozwój długofalowych relacji z obecnymi oraz nowymi partnerami biznesowymi w zakresie usług LTL
      • Zapewnienie najwyższego standardu obsługi i opieki nad Klientami oraz Kontrahentami
      • Negocjowanie warunków współpracy z Klientami i Kontrahentami
      • Wykorzystanie autorskich narzędzi IT (platformy i systemy transportowe) w celu jak najlepszego doboru rozwiązania dla Klienta oraz Przewoźnika
      • Budowanie bazy Klientów
      • Współpraca z działami operacyjnymi
      • Bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku spedytora międzynarodowego LTL
      • Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne połączone z umiejętnością budowania długotrwałych relacji z klientami
      • Doświadczenie w szacowaniu kosztów tras w transporcie kabotażowym oraz międzynarodowym na terenie UE
      • Znajomość rynku usług spedycyjno-transportowych
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiające swobodną komunikację z klientami i kontrahentami
      • Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
      • Umiejętność budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientami
      • Wysoka motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

      Oferujemy

      • Staniesz się częścią zespołu, który ma realny wpływ na utrzymanie europejskiego transportu w ruchu przy wykorzystaniu bardzo nowoczesnych platform IT
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, które zależy od wyników Twojej pracy
      • Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
      • Możliwości awansu oraz wsparcie rozwoju zawodowego
      • Kompleksowy onboarding — zadbamy o Twoje bezstresowe wdrożenie 
      • Dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowe rozwiązania 
      • Zaawansowane technologicznie niezbędne narzędzia pracy tworzone głównie przez nasz dział R&D
      • Silne wsparcie działu operacyjnego

Pracodawcy w Andrychowie