Nie znaleźliśmy ofert pracy dla tego zapytania.

Praca alert - powiadomienia

Telemarketer

Nie znalazłeś czego szukasz? Nic straconego. Zobacz co możesz zrobić:

Sprawdź poprawność

Upewnij się, że nie ma żadnych literówek we wpisanych frazach.

Popraw filtry

Zmienić kryteria wyszukiwania lub wyczyścić wszystkie filtry

Dobierz zapytanie

Spróbuj wybrać odpowiedni zawód lub bardziej ogólne zapytanie.

Sprawdź nasze najnowsze oferty pracy

Wyróżnione oferty pracy

Market Researcher with Czech - Remote

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa
  • 6 500-6 800 zł / mc
Dodana

Market Researcher with German - Remote

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa
  • 6 500-6 800 zł / mc
Dodana

Remote Market Researcher with German

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa
  • 6 500-6 800 zł / mc
Dodana

Market Researcher with Hungarian - Remote

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa
  • 6 500-6 800 zł / mc
Dodana

Praca alert - powiadomienia

Telemarketer

Praca zawód telemarketer

Zawód telemarketera

Telemarketing call center to miejsce, w którym umieszcza się telemarketera, który promuje sprzedaż i bierze udział w działaniach marketingowych poprzez rozmowy telefoniczne. Wraz ze wzrostem konkurencji praca telemarketera stała się trudniejsza i bardziej wymagająca. Profil różni się w zależności od branży, ale konkurencja pozostaje taka sama. Telemarketer pozyskuje zamówienia na towary lub usługi poprzez identyfikację potencjalnych klientów, dzwoniąc do klientów i przekonując ich do zakupu usług. Telemarketer:

  • Identyfikuje potencjalnych klientów.
  • Dzwoni do potencjalnych klientów, obsługując urządzenia telefoniczne, automatyczne systemy wybierania numerów i inne technologie telekomunikacyjne.
  • Wpływa na kupowanie usług i towarów poprzez przygotowaną rozmowę handlową w celu podania informacji o usługach i produktach oraz wycenach cenowych.
  • Realizuje zamówienia, rejestrując nazwiska, adresy i zakupy, odsyłając zlecenia do wypełnienia.
  • Utrzymuje funkcjonowanie sprzętu zgodnie z instrukcjami producenta i ustalonymi procedurami.
  • Zabezpiecza informacje, wykonując kopie zapasowe bazy danych.
  • Utrzymuje bezpieczne i czyste środowisko pracy, przestrzegając procedur, zasad i przepisów.
  • Utrzymuje operacje zgodnie z zasadami i procedurami.
  • Przyczynia się do celu zespołu, osiągając powiązane wyniki w razie potrzeby.

Ile zarabia telemarketer?

Zarobki telemarketerów w Polsce są na poziomie 2480 złotych brutto na miesiąc. 1/4 pracowników, którzy wzięli udział w badaniu, zarabia mniej niż 2230 PLN, a 1/4 zarabia z kolei więcej niż 3330 PLN. W zależności od firmy wysokość zarobków wiąże się z ilością sprzedaży. Dość powszechny jest system prowizyjny.

Jak zostać telemarketerem?

Praca w telemarketingu zazwyczaj obejmuje pracowników wykonawczych działających w telemarketingowych centrach telefonicznych i zajmuje się sprzedażą całkowicie przez telefoniczną rozmowę. Ta praca polega na promowaniu szerokiej gamy produktów lub usług poprzez sprzedaż bezpośrednią. Żeby zostać telemarketerem potrzeba zgłosić swoją kandydaturę w procesie rekrutacji. Proces ten jeszcze się wydłuża, gdy większość wnioskodawców nie kwalifikuje się do pracy, z niepowiązanym doświadczeniem i całkowitym brakiem umiejętności. Każda praca wymaga pewnych minimalnych umiejętności do wykonania. Piekarz nie może piec bez wiedzy o przepisach i wielkościach; spawacz nie może spawać bez doświadczenia z metalami i sprzętem spawalniczym. W tym samym duchu telemarketer nie może skutecznie dotrzeć do klientów bez podstawowych umiejętności w zakresie sprzedaży i zaangażowania klientów, uzupełniony o możliwość spełnienia wymagań dotyczących harmonogramu, możliwości technicznych i innych. Ponieważ wnioskodawcy nabyli wiele z tych funkcji na poprzednich stanowiskach zawsze dobrze jest opisać swój opis stanowiska telemarketera z listą kwalifikacji zawodowych i umiejętności obejmujących takie wymagania jak wieloletnie doświadczenie i możliwości wprowadzania danych.

Sekcja kwalifikacji twojego opisu stanowiska telemarketera ma zasadnicze znaczenie dla dalszego zawężenia puli wnioskodawców, pozwalając na skuteczniejsze eliminowanie niewykwalifikowanych. Miejsca pracy w telemarketingu obejmują promowanie szerokiej gamy produktów i usług poprzez sprzedaż bezpośrednią lub poprzez zbieranie informacji. Zadania mogą się różnić w zależności od branży, ale te podstawowe obowiązki, czynności i kompetencje odnoszą się do większości zadań telemarketingowych. Kandydat:

  • Powinien być bardzo dobry w zakresie umiejętności komunikacyjnych, ponieważ praca koncentruje się głównie na rozwoju biznesu w rozmowach telefonicznych.
  • Powinien być dobrze przygotowany do perswazji i negocjacji.
  • Powinien być bardzo trwały i zorientowany na wyniki.
  • Powinien mieć udokumentowane doświadczenie w realizacji celu sprzedaży.
  • Kandydat powinien również dobrze znać narzędzie CRM, które może być dodatkową zaletą w stosunku do innych wnioskodawców.
  • Powinien mieć chęć do nauki i badania trendów rynkowych.
  • Powinien być dość cierpliwy i dostosowywać się do stresujących warunków.

Telemarketer - wymagania

Wymagania dotyczące wykształcenia będą się różnić w zależności od firmy i sprzedawanego produktu. Niektóre firmy mogą wymagać tytułu licencjata i obszernego szkolenia dotyczącego strategii sprzedaży, podczas gdy inne mogą zastąpić odpowiednie doświadczenie zawodowe w zakresie edukacji. Postęp w dziedzinie telemarketingu zależy głównie od tego, jak udane są twoje działania. Telemarketerzy, którzy spełniają i przekraczają cele sprzedaży, mogą kwalifikować się do awansów na stanowiska szkoleniowe i kierownicze.

Edukacja i doświadczenie

  • Znajomość zasad i strategii sprzedaży i marketingu;
  • Odpowiednie doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży, marketingu, promocji lub telemarketingu;
  • Znajomość produktu;
  • Biegła znajomość odpowiednich aplikacji komputerowych.


Kluczowe kompetencje

  • Zdolności do porozumiewania się;
  • Gromadzenie i zarządzanie informacjami;
  • Perswazyjność;
  • Zdolność adaptacji;
  • Inicjatywa;
  • Wytrwałość;
  • Umiejętności negocjacyjne;
  • Tolerancja naprężeń;
  • Wysoki poziom energii;
  • Automotywacja.


Ponieważ wiele firm woli bardziej osobistą strategię sprzedaży, telemarketing wypadł z łaski. Wzrost liczby miejsc pracy utrzyma się na stałym poziomie dla mniejszych i niezależnych przedsiębiorstw, ponieważ w przeciwieństwie do większych producentów nie będą one dokonywać outsourcingu stanowisk sprzedaży.