!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Własna firma

Skuteczna reklama, czyli jaka?

10 marca 2022

5 z 5

Ocena: 5 z 5 | 23 głosy

23 głosy

7 komentarzy

Skuteczna reklama, czyli jaka?
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Z tego względu nie powinny nikogo dziwić nakłady na reklamę, jakie ponoszą przedsiębiorcy. W jaki sposób się skutecznie reklamować? Co warto wiedzieć o nowoczesnych formach reklamy?

Nie od dziś wiadomo, że prowadzenie firmy wiąże się z koniecznością podejmowania szeregu decyzji, które przyniosą w przyszłości oczekiwane zyski. Reklamowanie usług czy produktów jest współcześnie powszechne. Przedsiębiorcy bowiem doskonale wiedzą, że takie rozwiązanie się sprawdza. Co warto wiedzieć o reklamie?

Punktem wyjścia jest to, że reklama reklamie nie jest równa. Zasadniczo przedsiębiorca musi określić, w jaki sposób będzie reklamował swoje usługi. Do wyboru ma wiele dróg. Współcześnie obok reklamy tradycyjnej, pojawiła się również nowoczesna, czyli internetowa. Połączenie ich przynosi najlepsze efekty, ale nie zawsze jest konieczne.


Gdy działasz lokalnie

Dla przedsiębiorców, którzy działają lokalnie i nie prowadzą działalności w sieci, najlepszym rozwiązaniem jest tradycyjna reklama i to w bardzo okrojonej wersji. W praktyce reklamowanie swoich produktów lub usług ogranicza się do zakupu banerów czy wykupienia miejsca na billboardzie. Taki przedsiębiorca powinien postawić również na ulotki czy plakaty.

Prowadzenie działalności wyłącznie lokalnie ma swoje zalety – przedsiębiorca doskonale zna rynek i oczekiwania swoich klientów. W praktyce może zaoferować dokładnie to, czego potrzebują konsumenci. W takim przypadku reklama sprowadza się również do intensywnego promowania swoich usług czy produktów na lokalnych wydarzeniach czy imprezach. Zapomnieć nie można też, że zadowoleni klienci samodzielnie zadbają o to, by przedsiębiorcy nie zabrakło pracy.


Rozwój sieci, czyli…

Znacznie więcej możliwości mają osoby, które już dawno temu odkryły sieć i perspektywy, jakie ona daje. Ten kanał komunikacji z klientem i jednocześnie kanał sprzedażowy pozwala na osiąganie imponujących zysków. Reklama w sieci sprowadza się jednak nie tylko do reklamowania swoich produktów lub usług, lecz także do edukowania klientów.

Gdy mowa o reklamie internetowej, nie można zapomnieć, że jej formą jest również strona internetowa. W praktyce przedsiębiorca powinien zainwestować w dobrą, najlepiej responsywną witrynę. Korzyści z takiego działania może odnieść wiele – część klientów nabywa produkty wyłącznie przez urządzenia mobilne. W praktyce zatem zyskują ci, którzy idą z duchem czasu.


Kiedy łączyć?

Którzy przedsiębiorcy powinni rozważyć możliwość połączenia reklamy tradycyjnej z internetową? Przede wszystkim ci, którzy korzystają z obu kanałów komunikacji z klientami. W taki sposób mają oni możliwość znacząco podnieść statystyki sprzedaży. W praktyce jednak takie rozwiązanie łączy się z koniecznością wyłożenia sporych środków finansowych. A na to nie mogą pozwolić sobie wszyscy.  Z takiego rozwiązania zatem skorzystają głównie ci, którzy prowadzą duże firmy i liczą na to, że dotarcie do kolejnych klientów pozwoli im osiągnąć imponujące wyniki sprzedaży.

Podziel się

7 komentarzy

Zorro

Zorro

Każda reklama ma na celu pozyskanie kogoś kto będzie miał wpływ na zyski osiąganie przez firmę.
Setka

Setka

Wiele jest reklam dostępnych dla ludzi. Trzeba dobrze sprawdzić jaka jest w naszym przypadku najbardziej skuteczna.
Nina

Nina

Tutaj także można zestawić skuteczne formy reklamy i porównać je między sobą. Można zamówić ich skuteczność dotarcia do określonego targetu. Wiele takich zestawień można pozyskać.
G orniak

G orniak

Reklama w obecnych czasach odgrywa bardzo ważna rolę. Aby miała efekt, to musi to być reklama skuteczna.
reklama

reklama

Jeżeli widzi się u innych skuteczność danej formy reklamy to można u siebie to wprowadzić. Na bieżąco widać czy też to będzie skuteczne jak nie to trzeba zmienić.
Mateusz

Mateusz

Reklama w takim rozumieniu musi trafiać konkretnie w sedno by zainwestowane na nią środki były opłacalne. Reklama ma z zasady powodować reakcję odbiorcy.
Hubert

Hubert

Jak samo słowo skuteczna, skuteczna reklama to taka przynosząca określone korzyści. Zainteresowanie marką to podstawa, im więcej ludzi zna markę to korzysta z jej produktów i usług.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Komentarz został dodany

Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających wulgarne słowa, adresy www oraz adesy e-mail i numery telefonów.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.