Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Szukasz pracy stałej lub dodatkowej? Chcesz zdobyć doświadczenie?
Zapraszamy do Nas !
Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!
Do realizacji projektu infolinii dla państwowej jednostki budżetowej powołanej przez Ministerstwo Zdrowia, poszukujemy Konsultantów Infolinii/ Help Desk
Realizacja projektu: dni robocze (poniedziałek-piątek)
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zgłoszeń
Rejestracja zgłoszeń
Rozwiazywanie problemów
Odpowiadanie na pytania w ramach zgłoszenia
Przekazywanie zgłoszeń , których rozwiązanie nie jest możliwe
Zamykanie zgłoszeń
Identyfikacja problemu
Wymagania:
Status studenta
WARUNEK KONIECZNY - znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem CEFR
Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły i jasny dla rozmówcy
Komunikatywność
Umiejętność szybkiego przyswajania informacji
Osoba lubiąca rozmawiać przez telefon
Chęć zdobycia doświadczenia w Obsłudze Klienta
Umiejetność wykorzystania swojej kreatywności, energii i proaktywnej postawy do realizacji celów
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (z perspektywą umowy o pracę)
Praca w godzinach 07:00 - 15:00
Profesjonalne szkolenia
Pracę w zgranym zespole
Dogodna lokalizacja(Centrum) z możliwością pracy zdalnej
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem
wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Administratorem danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. 00-193 Warszawa Stawki 2A, NIP: 5223015604. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Contact Center Sp. z o.o. 00-193 Warszawa Stawki 2A, NIP: 5223015604 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.