Specjalista ds. Obsługi Klienta

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.


Szukasz pracy stałej lub dodatkowej? Chcesz zdobyć doświadczenie?

Zapraszamy do Nas !

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy! 

Do realizacji projektu infolinii dla państwowej jednostki budżetowej powołanej przez Ministerstwo Zdrowia, poszukujemy Konsultantów Infolinii/ Help Desk

Realizacja projektu: dni robocze (poniedziałek-piątek)

 

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie zgłoszeń
  • Rejestracja zgłoszeń
  • Rozwiazywanie problemów
  • Odpowiadanie na pytania w ramach zgłoszenia
  • Przekazywanie zgłoszeń , których rozwiązanie nie jest możliwe
  • Zamykanie zgłoszeń
  • Identyfikacja problemu

Wymagania:

  • Status studenta
  • WARUNEK KONIECZNY - znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem CEFR
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły i jasny dla rozmówcy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność szybkiego przyswajania informacji
  • Osoba lubiąca rozmawiać przez telefon
  • Chęć zdobycia doświadczenia w Obsłudze Klienta
  • Umiejetność wykorzystania swojej kreatywności, energii i proaktywnej postawy do realizacji celów

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (z perspektywą umowy o pracę)
  • Praca w godzinach 07:00 - 15:00
  • Profesjonalne szkolenia
  • Pracę w zgranym zespole
  •  Dogodna lokalizacja(Centrum) z możliwością pracy zdalnej 
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
Contact Center Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. 00-193 Warszawa Stawki 2A, NIP: 5223015604. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Contact Center Sp. z o.o. 00-193 Warszawa Stawki 2A, NIP: 5223015604 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Warszawa
Forma zatrudnienia:
umowa zlecenie
Oferta dodana w dniu:
13-01-2021
Oferta wygasa w dniu:
27-01-2021
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Żak
Żak
Legionowo
Warszawa

05-01-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Żak
Żak
Wołomin
Warszawa

14-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Kozienice
Warszawa

12-01-2021