Lider Zespołu Call Center

E-MCC
  • Góra Kalwaria, mazowieckie pow. piaseczyński

Inny

Umowa o pracę

Jeśli jesteś osobą, która posiada doświadczenie w:

zarządzaniu podległym zespołem,

sprzedaży i obsłudze klienta (minimum 12 miesięcy ) poparte wysokimi wynikami,

pracy z systemami teleinformatycznymi

Jeśli cechują Cię:

praktyczna znajomość specyfiki działania Call Center

umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu,

silna orientacja na wynik,

doskonałe zdolności interpersonalne,

umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania go do osiągania założonych planów,

ambicja, proaktywność, inicjatywa,

samodzielność i sumienność w realizacji powierzonych zadań.

Znajomość pakietu Office ( Word, Excel ) oraz LibreOffice

Dołączając do nas, do Twoich zadań należeć będzie:

zarządzanie zespołem telesprzedaży, a w tym:

wdrażanie i motywowanie nowych członków zespołu,

realizacja planów sprzedażowych poprzez właściwe opracowywanie planów indywidualnych

oraz wspieranie zespołu w ich realizacji,

udział w rozmaitych projektach i odpowiedzialność za ich wdrażanie,

monitoring jakości rozmów ,

odpowiedzialność za obsługę połączeń wychodzących i przychodzących,

Zostań naszym Liderem i zyskaj:

profesjonalne wdrożenie – obejmiemy Cię szczegółowym programem adaptacji,

ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,

możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania bardzo cennego doświadczenia,

motywujący system wynagradzania: podstawa + premia,

niezbędne narzędzia pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji teraz i w przyszłości. Powyższa zgoda może zostać w każdej chwili cofnięta (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami)
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert