Referent ds. Obsługi Klientów

    


JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

 

DLA NASZEGO KLIENTA, W RAMACH DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH „AKTYWUJ PRACĘ”, POSZUKUJEMY OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM PRACY NA STANOWISKU:

 

Referent ds. Obsługi Klientów

Miejsce pracy : Sulęcin

 

Przewidywany termin zatrudnienia: listopad/grudzień 2020r.

 

 

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

 

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie i zawieranie/aktualizacja umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych
  • Rozwiązywanie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych
  • Realizacja działań marketingowych
  • Składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług   dodatkowych  w zakresie   przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań
  • Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych
  • Zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji
  • Udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług
  • Wyjaśnienie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami,
  • Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów poprzez przygotowywanie dokumentów
  • Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów
  • Przyjęcie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazanie do realizacji

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży
  • Orientacja na realizację celów sprzedażowych
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność
  • Pozytywne nastawienie
  • Odporność na stres
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)
  • Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta i/ lub sprzedaży produktów
  • Wykształcenie minimum średnie.

Oferujemy:

 

  • Racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe,dostosowanie miejsca pracy itp.)
  • Dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto co miesiąc
  • Stabilne zatrudnienie
  • Umowę o pracę
  • Stabilne wynagrodzenie
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Dodatkowe benefity
  • W RAMACH UCZESTNICTWA W PROJEKCIE ZAPEWNIMY :

     

  • Wsparcie psychologa

  • Konsultacje z doradcą zawodowym

  • Konsultacje z prawnikiem

  • Opiekę Job Craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie
  • Kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje, np. Excel, Word, obsługa klienta
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Prosimy o wypełnienie formularza przygotowanego przez pracodawcę
Po kliknięciu w przycisk zostaniesz przekierowany na zewnętrzną stronę z formularzem pracodawcy do zbierania CV kandydatów.
APLIKUJ
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
Fundacja Aktywizacja

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Aktywizacja 60-853 Poznań Poznańska 62/38, NIP: 5271311973. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundacja Aktywizacja 60-853 Poznań Poznańska 62/38, NIP: 5271311973 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Sulęcin
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
07-01-2021
Oferta wygasa w dniu:
21-01-2021
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Specjalista ds. obsługi klienta/ reklamacji technicznych

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Idea HR Group
Gorzów Wielkopolski
18-01-2021

Konsultant/ka ds. kontaktów z przedsiębiorcami

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenie
Klient portalu
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Żary
17-01-2021

Konsultant/ka ds. kontaktów z przedsiębiorcami

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenie
Klient portalu
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Słubice
17-01-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Żak
Żak
Żagań
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Gorzów Wielkopolski
15-01-2021
Optea sp. z o.o.

PRACOWNIK INFOLINII - OBSŁUGA KLIENTA PRACA ZDALNA

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Optea sp. z o.o.
Optea sp. z o.o.
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Zielona Góra
15-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Dębno
14-01-2021

Konsultant/ka ds. kontaktów z przedsiębiorcami

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenie
Klient portalu
 Rekrutacja zdalna 
 Praca zdalna 
Stargard
11-01-2021

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Foodjobs
Słubice
11-01-2021
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Kostrzyn nad Odrą
07-01-2021
Żak

Specjalista ds. obsługi klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Żak
Żak
Stargard
04-01-2021