Specjalista ds. Skarbu

    


JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

 

#AKTYWUJPRACĘ

ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. Skarbu

Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1

 

W ramach projektu zapewnimy Ci:

  • wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
  • konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
  • konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma,
  • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.

  

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!

APLIKUJ

Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

Zakres obowiązków:

  • Raportowanie, analizy, wykonywanie prognoz w ramach Dz. Skarbu
  • Kontakt z dostawcami w zakresie rozliczeń
  • Przygotowywanie dokumentacji bankowych
  • Utrzymywanie relacji z bankami oraz instytucjami finansowymi
  • Udział we wdrażaniu nowych usług oraz realizacji nowych projektów w ramach Działu Skarbu

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania płynnością oraz ryzykiem płynności, w tym sporządzania planów przepływów pieniężnych
  • Podstawowa znajomość produktów oraz usług bankowych, w tym umiejętność analizy dokumentacji bankowej
  • Znajomość mechanizmów działania podstawowych instrumentów finansowych dedykowanych do zabezpieczenia ekspozycji  na ryzyko walutowe oraz ryzyko stopy procentowej
  • Mile widziana znajomość zagadnień dot. udzielania zabezpieczeń korporacyjnych oraz zabezpieczeń w postaci gwarancji bankowych, akredytyw itd.
  • Podstawowa umiejętność analizy sprawozdań finansowych
  • Podstawowa umiejętność pracy z dokumentacją bankową oraz umowami maklerskimi.
  • Mile widziane certyfikaty ukończenia szkoleń /kursów w zakresie finansów lub zarządzania ryzykiem
  • Język angielski – podstawowy
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Exel
  • Zdolności analityczne, zamiłowanie do pracy z liczbami
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i kompletność realizowanych zadań 
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)

Oferujemy:

  • Racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.)
  • Dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy)
  • Stabilne zatrudnienie
  • Umowę o pracę
  • Stabilne wynagrodzenie
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Prosimy o wypełnienie formularza przygotowanego przez pracodawcę
Po kliknięciu w przycisk zostaniesz przekierowany na zewnętrzną stronę z formularzem pracodawcy do zbierania CV kandydatów.
APLIKUJ
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
Fundacja Aktywizacja

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Aktywizacja 60-853 Poznań Poznańska 62/38, NIP: 5271311973. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundacja Aktywizacja 60-853 Poznań Poznańska 62/38, NIP: 5271311973 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Zawód:
Specjalista ds. analizy i statystyki
Miejsce pracy:
Poznań
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
07-01-2021
Oferta wygasa w dniu:
21-01-2021
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)