Gyncentrum to lider wśród ośrodków leczenia niepłodności w Polsce. Kompleksowa diagnostyka, nowoczesne metody leczenia, inwestycje w nowe technologie medyczne i uruchamianie kolejnych placówek pozwalają nam zatroszczyć się o Pacjentów na najwyższym światowym poziomie.
Dziś w grupie Gyncentrum działają 4 placówki leczenia niepłodności, wielospecjalistyczne centrum medyczne, klinika przeszczepu włosów, klinika medycyny estetycznej, centrum liposukcji, ośrodek badań klinicznych, prywatny szpital oraz laboratorium genetyczne. Pracujemy w zespole ceniących sobie profesjonalizm i rzetelność specjalistów z różnych dziedzin.
Pracujemy w zespole ceniących sobie profesjonalizm i rzetelność specjalistów z różnych dziedzin. Efektywna komunikacja i dotarcie z tak różnorodną ofertą medyczną do naszych pacjentów wymaga skutecznego wsparcia marketingowego. Jeśli pojęcia content marketing, media relations, social media czy lead genetarion nie są Ci obce i chcesz rozwijać się zawodowo w tym kierunku wyślij nam swoje CV.
Zakres obowiązków:
Współtworzenie strategii marketingowej dla kilku marek.
Inicjowanie nowych działań i aktywności marketingowych.
Tworzenie contentu i grafik na potrzeby stron internetowych, blogów i profili społecznościowych.
Zarządzanie treścią i aktualizacja stron internetowych.
Uczestniczenie w działaniach SEO.
Opracowanie koncepcji i przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych (ulotki, foldery, plakaty etc.).
Planowanie działań z zakresu media relations.
Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, władzami lokalnymi, ośrodkami naukowymi.
Współpraca przy tworzeniu i realizacji harmonogramów social media.
Współpraca przy organizacji eventów, konferencji i udziału firmy w targach.
Raportowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok).
Łatwość w tworzeniu tekstów do materiałów drukowanych i online.
Znajomość systemów zarządzania treścią CMS (Wordpress).
Praktyczna znajomość programów graficznych m.in. Photoshop, Illustrator, InDesign.
Kreatywność, samodzielność i skuteczność w działaniu
Umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz koordynacji kilku projektów jednocześnie.
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu profili w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads i FB Ads.
Umiejętność obróbki graficznej i retuszu zdjęć.
Umiejętność kręcenia, obróbki i montażu filmów na potrzeby social media
Znajomość narzędzi marketingowych (email marketing, live chat)
Oferujemy:
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług medycznych.
Umowę o pracę, pełny etat.
Wdrożenie oraz wsparcie zespołu specjalistów na każdym etapie współpracy.
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w różnorodnych projektach marketingowych.
Dodatkowe benefity m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna.