Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2020-12-28
Zakres obowiązków:
Dokonywanie rejestracji w systemach informatycznych Policji na podstawie forrmularzy i materiałów otrzymanych z uprawnionych zewnętrznych podmiotów organizacyjnych w szczególności Sądów i Straży Miejskich oraz całosci dokumentacji rejestracyjnej splywającej do Zespołu Lączności i Informatyki (wprowadzanie wyroków do RSOW, KSIP, druków PRD5);
Wykonywanie wszelkich sprawdzen zlecanych przez poszczególne piony służbowe; Zaopatryw anie, ewidencjonowanie, wydawanie, wprowadzanie do systemu i ostateczne rozliczanie bloczków mandatów karnych dla potrzeb calej jednostki; Sporzfldzanie spisów archiwizacyjnych dokumentacji.
Wymagania:
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, mile widziane informatyczne, obłsuga komputera, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętności: organizacji pracy wlasnej, przewidywania, organizowania, szybkiego dzialania, komunikowania się, analityczno-koncepcyjne, współpracy,
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE
Dane kontaktowe:
Komenda Miejska Policji Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Kontakt osobisty lub wstępny tel. Niezbędne dokumenty: list motywacyjny, CV,kserokopie:świadectw pracy, ukończonej szkoły, kopia dowodu osobistego, oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.