JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.
Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.
Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
Aktualnie poszukujemy osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, chętnych do podjęcia pracy na stanowisku:
PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Stalowa Wola
* Praca 2-zmianowa, pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 20:00
* Dodatek do wynagrodzenia: 600 zł netto miesięcznie wypłacany przez 6 m-cy.
Masz pytania? Zadzwoń: 504 098 178
lub napisz: natalia.kosiorowska@aktyiwzacja.org.pl
Pozdrawiam,
Natalia
Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.