Zadania:
współpraca z zagranicznymi pracownikami klienta,
pomoc pracownikom firmy w przeprowadzeniu aktualizacji i konfiguracji oprogramowania,
rozwiązywanie usterek technicznych związanych z aplikacjami, oprogramowaniem i sprzętem biurowym, dbając o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług,
ustalanie priorytetu zadań,
zbieranie informacji dla drugiej linii wsparcia.
Profil kandydata:
bardzo dobra znajomość języka włoskiego (B2+/C1),
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+/C1),
dobra organizacja czasu pracy własnej oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
komunikatywność, otwartość, dokładność,
dostępność do pracy w systemie zmianowym na pełen etat.
Nasz klient oferuje:
Codzienne wykorzystywanie języka obcego oraz wzrost kompetencji językowych,
Pierwsze doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji w młodym zespole,
Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy - kursy, szkolenia,
Pakiet dodatków socjalnych: prywatna opieka medyczna, My Benefit System, karta lunchowa i sportowa i in.
Możliwość pracy z dowolnego miejsca w Polsce,
Zapewnienie sprzętu niezbędnego do pracy: laptop, telefon, słuchawki, itd.,
Wynagrodzenie na poziomie 4 300 PLN brutto.