Twoje wsparcie w rekrutacji

Back Office Administrator with French and Corporate Experience

UWAGA!
Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2020-09-29

   

Zakres obowiązków:

YOUR RESPONSIBILITIES:

  • Providing a complex customer service for clients from Germany  concerning accepting, realizing and actualizing the orders;
  • Advising clients in adjusting the product offer to their individual needs;
  • Ensuring a good image of the company and maintaining relations with clients;
  • Order system administrating.

Wymagania:

REQUIREMENTS:

  • Fluency in French;
  • Good knowledge of English;
  • Highly developed interpersonal skills;
  • Ability to solve problems on one’s own.

Oferujemy:

OUR CLIENT OFFERS:

  • Attractive and stable cooperation conditions, bonuses for good results and taking initiatives;
  • Possibility to gain experience in a company with an international coverage;
  • Friendly atmosphere in a multicultural environment;
  • Possibility of development and promotion within the company’s structure.
Zawód:
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy:
Warszawa
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
15-09-2020
Oferta wygasła w dniu:
29-09-2020
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

Specjalista ds. Łańcucha Dostaw z niemieckim

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Radom
Warszawa

18-09-2020

Purchasing Specialist with English

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Radom
Warszawa

18-09-2020

Buyer with English

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Radom
Warszawa

18-09-2020

Specjalista ds. Zakupów z j. angielskim

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Radom
Warszawa

18-09-2020

Kupiec z niemieckim

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa o pracę
Radom
Warszawa

18-09-2020