Twoje wsparcie w rekrutacji

Asystentka biura/Doradca ds. nieruchomości

Grupa ap7 to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Jako grupa skupiamy w sobie pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, doradztwo kredytowe oraz ubezpieczeniowe. Nasze biura znajdują się w Krakowie, działamy jednak na terenie całej południowej Polski. Grupa ap7 współtworzona jest przez wielu specjalistów z różnych branż, dlatego możemy zaproponować naszym klientom wielopłaszczyznowe działania. Kilkanaście lat doświadczenia pozwala nam świadczyć kompleksowe usługi, oparte na fachowości oraz rzetelności w działaniu. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a naszym nadrzędnym celem jest zbudowanie długofalowej współpracy. Nasi doradcy pomogą w znalezieniu wymarzonej nieruchomości, służą wsparciem w zakresie uzyskania najlepszej oferty kredytowej na rynku oraz pomogą w doborze optymalnego ubezpieczenia nieruchomości.


Do naszego biura poszukujemy obecnie

Asystentki biura/Doradcy ds. nieruchomości

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • organizowanie działań związanych z obsługą biura, zarządzanie korespondencją, obsługa połączeń telefonicznych i praca z dokumentami
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, krajowej i zagranicznej
  • przygotowywanie kalendarza, sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji w ramach działań zleconych przez przełożonych
  • podpisywanie umów pośrednictwa sprzedaży/kupna, wynajmu/najmu nieruchomości
  • samodzielne pozyskiwanie ofert nieruchomości dotyczących sprzedaży i wynajmu: mieszkań, domów, lokali, powierzchni biurowych, handlowych, magazynowych do bazy danych oraz profesjonalne ich opracowywanie
  • prezentacja nieruchomości
  • opieka nad klientem krajowym i zagranicznym
  • sprawdzanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości
  • współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami
  • doradztwo w zakresie inwestowania i gospodarowania nieruchomościami komercyjnymi.
  • doradztwo w zakresie finansowania nieruchomości

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowanie kierunki: administracja, gospodarka nieruchomościami, prawo, handel lub marketing) – warunek konieczny
  • min. roczne doświadczenie w branży nieruchomości lub bankowości – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego  (min. B2) – warunek konieczny
  • doświadczenie w obsłudze Klienta 
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B

Dodatkowe atuty będą mile widziane:

  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • komunikatywność
  • dobra organizacja czasu pracy
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • nienaganna kultura osobista
  • ukierunkowanie na wyznaczony cel
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • chęć pogłębiania wiedzy i rozwoju zawodowego w branży nieruchomości.
  • znajomość systemu CRM Galactica

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja, umowa zlecenie w przypadku studentów lub gotowość do otworzenia własnej działalności gospodarczej)
  • rozwój i możliwość zdobycia cennego doświadczenia w strukturach firmy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • podnoszenie kwalifikacji, bezpłatne szkolenia,
  • pomoc i wsparcie w pierwszych tygodniach pracy przez wykwalifikowanych pracowników
  • profesjonalne narzędzia pracy, zaplecze informatyczne (laptop, aparat fotograficzny,  telefon służbowy, samochód służbowy)
Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
ap7 nieruchomości

Uwagi dotyczące aplikowania:

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.
Prosimy o załączanie CV.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest ap7 Sp. z o.o. 30-506 Kraków ul. Staromostowa 4/1, NIP: 9442170755. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ap7 Sp. z o.o. 30-506 Kraków ul. Staromostowa 4/1, NIP: 9442170755 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Zawód:
Agent nieruchomości
Miejsce pracy:
Kraków
Forma zatrudnienia:
umowa zlecenie
Oferta dodana w dniu:
16-09-2020
Oferta wygasa w dniu:
16-10-2020
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

od 2700 zł
UoP brutto/mies.
Dąbrowa Górnicza
Opublikowana:16-09-2020
od 2700 zł
UoP brutto/mies.

ADMINISTRATOR DS. NIERUCHOMOŚCI

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: umowa na okres próbny
od 1950 zł
UoP brutto/mies.
Andrychów
Opublikowana:03-09-2020
od 1950 zł
UoP brutto/mies.

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI I EKSPLOATACJI ZASOBAMI

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: umowa o pracę
od 3000 zł
UoP brutto/mies.
Wola
Opublikowana:28-08-2020
od 3000 zł
UoP brutto/mies.

POMOC POŚREDNIKA

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: inna
Kontakt przez PUP
od 1057 zł
UoP brutto/mies.
Pszczyna
Opublikowana:28-08-2020
od 1057 zł
UoP brutto/mies.

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZENIEŃ

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: umowa na okres próbny
3000-4000 zł
UoP brutto/mies.
Poraj
Opublikowana:28-08-2020
3000-4000 zł
UoP brutto/mies.

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ LOKALI

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: umowa na okres próbny
od 2600 zł
UoP brutto/mies.
Chrzanów
Opublikowana:26-08-2020
od 2600 zł
UoP brutto/mies.
od 2600 zł
UoP brutto/mies.
Zakopane
Opublikowana:10-08-2020
od 2600 zł
UoP brutto/mies.

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: umowa na okres próbny
od 3400 zł
UoP brutto/mies.
Sosnowiec
Opublikowana:06-08-2020
od 3400 zł
UoP brutto/mies.

POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: inna
Kontakt przez PUP
od 1057 zł
UoP brutto/mies.
Zakopane
Opublikowana:06-08-2020
od 1057 zł
UoP brutto/mies.
2800-3500 zł
UoP brutto/mies.
Zabrze
Opublikowana:29-06-2020
2800-3500 zł
UoP brutto/mies.

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: umowa na okres próbny
od 3400 zł
UoP brutto/mies.
Sosnowiec
Opublikowana:23-04-2020
od 3400 zł
UoP brutto/mies.

ASYSTENT ZARZĄDCY

Zawód: agent nieruchomości Rodzaj: inna
Kontakt przez PUP
od 1033 zł
UoP brutto/mies.
Sosnowiec
Opublikowana:06-03-2020
od 1033 zł
UoP brutto/mies.