Twoje wsparcie w rekrutacji

Key Account Manager - ds. Rozwoju Nowych Klientów

UWAGA!
Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2020-08-06

Ogłoszenie na stanowisko Key Account Manager - ds. Rozwoju Nowych Klientów - ITURRI Poland

Grupa ITURRI koncentruje się na pomocy klientom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony osób, procesów, towarów i środowiska, dostarczając rozwiązania „szyte na miarę”, innowacyjne i trwałe.

ITURRI produkuje i dystrybuuje odzież techniczną, obuwie wojskowe i wozy specjalne, z innowacyjnych materiałów.

Grupa wyróżnia się zdolnością świadczenia usług „szytych na miarę”, opartych na bezpośrednim kontakcie z klientami oraz wszechstronnej wiedzy zdobytej dzięki doświadczeniu pracowników na całym świecie, szerokiej ofercie produktowej i wielosektorowości. Jesteśmy obecni na rynku od ponad siedemdziesięciu lat, jako lider w globalnej dystrybucji profesjonalnych Środków Ochrony Pracy oraz usług i wartości dodanych w tym zakresie.

Stanowisko:Key Account Manager - ds. Rozwoju Nowych Klientów

Zakres obowiązków

  • Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi –  m.in. zakłady produkcyjne i przemysłowe, retail, horeca,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Analiziapotrzeb klientów, dopasowywanie rozwiązań firmy do potrzeb klientów. 
  • Dbanie o rentowność sprzedaży,
  • Realizowanie planów sprzedażowych,
  • Budowanie wizerunku i pozycji firmy na rynku,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu oferty dla klientów

Wymagania

  • Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym,
  • Doświadczenia w sprzedaży odzieży korporacyjnej, roboczej, technicznej,
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu,
  • Samodzielność w działaniu i planowaniu pracy,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację,
  • Gotowości do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski,
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne,
  • Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z ambitnymi i ciekawymi projektami,
  • Dobrą atmosferę pracy, wsparcie i profesjonalne szkolenia,
  • Dużą swobodę działania,
  • Umowę o pracę,
  • Kursy językowe,
  • Prywatne ubezpieczenie na życie i zdrowie, 
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych i wiele innych atrakcyjnych benefitów.
Zawód:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
mazowieckie
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
23-07-2020
Oferta wygasła w dniu:
06-08-2020
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)

Lista podobnych ofert pracy

ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Pruszków
Opublikowana:04-08-2020
ADREAMS

Doradca Klienta

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ADREAMS
ADREAMS
Łowicz
Opublikowana:11-08-2020

Service Desk z j.niemieckim (praca zdalna)

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
CEE Experts by L.M. International Group
Płock
Opublikowana:13-08-2020