Koordynator Portalu e-magnes
Fundacja na Rzecz Promocji i Rozwoju Głos Młodych
Specjalista ds. marketingu
Umowa o pracę
OBOWIĄZKI
• opracowywanie koncepcji rozwoju portalu oraz jego usług
• opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej portalu
• planowanie i opracowywanie internetowych kampanii marketingowych oraz analiza ich efektywności
• współpraca z mediami elektronicznymi (portale, wyszukiwarki, agencje reklamowe, itp.)
• negocjowanie umów (barterowych i gotówkowych)
• zarządzanie zespołem (w tym koordynowanie prac zespołu redaktorskiego)
• planowanie i kontrolowanie zawartości merytorycznej portalu
• nadzorowanie rynku internetowego
• planowanie i realizacja budżetu
• opracowywanie raportów miesięcznych z działalności portalu (w tym sprawozdań finansowych) i przedkładanie ich Zarządowi Fundacji
Wymagania
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
• znajomość i doświadczenie w marketingu internetowym (w tym bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z reklamą internetową, SEM)
• doświadczenie w przygotowywaniu, realizacji i prowadzeniu projektów internetowych
• znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem organizacjami wirtualnymi
• umiejętności negocjacyjne
• umiejętność zarządzania zespołem
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego,
Mile widziane
• znajomość podstawowych zagadnień w zakresie systemów IT
• znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych tj.: marketing szeptany i wirusowy, wykorzystanie blogów i wirtualnych społeczności w marketingu
Oferujemy
• pracę o charakterze wolontariatu z możliwością wynagradzania finansowego za udział w projektach
• (umowa o dzieło, kontrakt menedżerski)
• możliwość rozwoju zawodowego i praca w młodym dynamicznym zespole
• możliwość udziału w ciekawych projektach
Czekamy na Twój list, który przedstawi nam Ciebie jako osobę kreatywną, energiczną oraz z inicjatywą
Zaprezentuj nam swoje osiągnięcia i pokaż co możesz wnieść do Fundacji
W swoim liście motywacyjnym przedstaw pomysły rozwoju fundacji i propozycje realizacji obowiązków.
Opisz swoje doświadczenia i dodatkowe zainteresowania.
List motywacyjny/ autorski/ wraz z CV.
Po otrzymaniu listu skontaktujemy się w celu ustalenia spotkania i omówienia szczegółów współpracy.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883".
• opracowywanie koncepcji rozwoju portalu oraz jego usług
• opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej portalu
• planowanie i opracowywanie internetowych kampanii marketingowych oraz analiza ich efektywności
• współpraca z mediami elektronicznymi (portale, wyszukiwarki, agencje reklamowe, itp.)
• negocjowanie umów (barterowych i gotówkowych)
• zarządzanie zespołem (w tym koordynowanie prac zespołu redaktorskiego)
• planowanie i kontrolowanie zawartości merytorycznej portalu
• nadzorowanie rynku internetowego
• planowanie i realizacja budżetu
• opracowywanie raportów miesięcznych z działalności portalu (w tym sprawozdań finansowych) i przedkładanie ich Zarządowi Fundacji
Wymagania
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
• znajomość i doświadczenie w marketingu internetowym (w tym bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z reklamą internetową, SEM)
• doświadczenie w przygotowywaniu, realizacji i prowadzeniu projektów internetowych
• znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem organizacjami wirtualnymi
• umiejętności negocjacyjne
• umiejętność zarządzania zespołem
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego,
Mile widziane
• znajomość podstawowych zagadnień w zakresie systemów IT
• znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych tj.: marketing szeptany i wirusowy, wykorzystanie blogów i wirtualnych społeczności w marketingu
Oferujemy
• pracę o charakterze wolontariatu z możliwością wynagradzania finansowego za udział w projektach
• (umowa o dzieło, kontrakt menedżerski)
• możliwość rozwoju zawodowego i praca w młodym dynamicznym zespole
• możliwość udziału w ciekawych projektach
Czekamy na Twój list, który przedstawi nam Ciebie jako osobę kreatywną, energiczną oraz z inicjatywą
Zaprezentuj nam swoje osiągnięcia i pokaż co możesz wnieść do Fundacji
W swoim liście motywacyjnym przedstaw pomysły rozwoju fundacji i propozycje realizacji obowiązków.
Opisz swoje doświadczenia i dodatkowe zainteresowania.
List motywacyjny/ autorski/ wraz z CV.
Po otrzymaniu listu skontaktujemy się w celu ustalenia spotkania i omówienia szczegółów współpracy.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883".
Udostępnij ofertę
Podobne oferty pracy
-
Specjalista ds. marketingu (Poznań)
PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
E-commerce Product Manager in Travel, Product Quality Manager
ROSOTRAVEL Sp z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- 45 - 50 PLN / h
Dodana -
-
-
Marketing specialist- sales support
Centralna Baza Ofert Pracy- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Specjalista do spraw marketingu
Centralna Baza Ofert Pracy- Murowana Goślina
- staż/praktyka
- pełny etat
Dodana -
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Centralna Baza Ofert Pracy- Poznań
- staż/praktyka
- pełny etat
Dodana